Bivši F1 vozač Martin Brundle smatra da su McLaren i Williams ostali u raskoraku što se tiče moderne postave Formule 1, te da ih čeka težak put natrag prema vrhu, iako su među sobom osvajali čak 17 naslova i 296 GP pobjeda. No, ni jedna ni druga spomenuta ekipa nema pobjedu od 2012. godine.
McLaren nema postolje od VN Australije 2014. godine, a zadnju titulu im je osvojio Lewis Hamilton 2008. godine. Williams titulu čeka od 1997. i Jacquesa Villeneuvea, a unatoč kratkom bljesku na početku turbo ere – prošle sezone su se srozali na posljednje mjesto.
Brundle je na Autosport International Showu komentirao:
“Problem s Williamsom i donekle s McLarenom leži u tome što su izvan onog gdje trebaju biti u modernim danima Formule 1. Morate biti ili proizvođač [šasije i motora] ili B ekipa u stilu Haasa ili Toro Rossa.”
“Oni su u raskoraku jer nisu proizvođači, a definitivno nisu ni B ekipe. Vidjet ćemo što budućnost nosi za njih. Nadam se da će im uspjeti ovo što rade.”
“Vidi se da im je teško jer se bore protiv ekipa poput Haasa koji imaju potpuno drukčiji poslovni model i puno stvari kupuju od Ferrarija i Dallare.”
Nekoliko ekipa je prošle sezone kritiziralo Haas zbog načina poslovanja i odnosa s Ferrarijem, unatoč činjenici da je sve u skladu s pravilnikom. Brundle kaže da je jedini način za zaštititi ekipe od takvih odnosa – tjeranje ekipa poput Haasa iz Formule 1, što ne želi.
“Ne želim vidjeti odlazak Haasa ili takvih ekipa. Imamo samo 20 bolida na gridu. Morate maziti i paziti svoje milijardere, ali morate paziti i proizvođače. Mora postojati nešto za svakog.”
“Vjerujem da Ross Brawn svaki dan raspravlja o tome kako posložiti budućnost Formule 1.”
Prokomentirao je i dolazak novog šefa ekipe – Andreasa Seidla.
“Seidl je očigledno vrlo uspješan čovjek u Porsche svijetu, a njegov CV govori dovoljno za sebe. McLaren je u procesu restrukturiranja i možete vidjeti što smjeraju. On im se uklapa sa Zakom [Brownom] i Gilom [de Ferranom]. Čini se da je ovo razuman potez i izgleda da imaju nekakav plan. To je još jedan korak prema povratku McLarena tamo gdje pripadaju – na vrh poretka.”
— Martin Brundle
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…martine o martine…nije ti bilo dosta jučer pa si nastavio danas?…ili je to dio istog intervjua?…dakle martine williams i mclaren su si sami skrojili ovu sadašnjost…mclaren cijelu hibridnu eru ponavlja jednu te istu priču ( vidimo gdje je problem, ne znamo zašto se pojavio, svi su fokusirani na ispravljanje istog) samo iz jednog razloga a to je sponzori kojih iz nekog razloga još uvijek imaju, njihovu želju za utrkivanjem im je oduzeo netko i čuva ju već dugi niz godina…vjerojatno ju je uzeo netko tko je odlučio da mclaren počne raditi cestovne automobile jer to donosi profit navodno…P1 je trebao biti najbolji a ispalo je da nije, da je jako kompliciran i da je porsche 918 spyder brži na gotovo svakoj stazi…sa La Ferrarijm se može uspoređivati ali ovaj potonji ima ime koje nešto znači…a …williams je imao priliku 2014te odnijeti najmanje 2 pobjede no kolokvijalno rečeno ‘usrali su motku’…naravno nakon što propustite takvu priliku slijedi vam ovo, a i claire mi se ne čini baš dostojna naslijediti svog oca…drugi razlog je sam mercedes ali to martin ne smije izjaviti jer mu je tamo njegova princeza…i tako je krivac haas kojeg bi trebalo izbaciti ali treba maziti bogate milijardere pa nećemo…martine opet ti ponavljam ostavi se prazne slame idi glancaj cipele znaš već kome..
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je to lijepo kada gledaš sa fanboy naočalama, ali podaci sa testiranja te demantiraju i govore da su sva tri navedena automobila tu negdje.
1. SuperCar Driver
Driver: Mat Jackson
Circuit: Silverstone
No factory support. All privately owned cars (by Paul Bailey).
McLaren P1 – 0:58.24
*Pirelli P Zero Trofeo R (supersticky track-focused street tires)
*Race Mode (not street-legal and meant only for the race track)
Porsche 918 Spyder – 0:58.47
*Michelin Pilot Sport Cup 2 street-focused tires
*Weissach Pack
Ferrari LaFerrari – 0:58.58
*Pirelli P Zero Corsa street-focused tires
*CT off
2. Salomondrin ‘Hyper5’
Driver: James Sofronas
Circuit: Thermal Club
No factory support. All privately owned cars (different owners).
McLaren P1 – 1:18.822
*No idea what tires it ran. Maybe the Pirelli P Zero Corsa(street-focused tires)
*Race Mode (not street-legal and meant only for the race track)
Porsche 918 Spyder – 1:18.44
*Michelin Pilot Sport Cup 2 street-focused tires
*Weissach Pack
Ferrari LaFerrari – 1:18.46
*Pirelli P Zero Corsa street-focused tires
3. Chris Harris
Driver: Chris Harris
Circuit: Portimao
The only test so far with full factory support and cars from all the manufacturers.
McLaren P1 – 1:53.57(Corsa) and 1:51.78(Trofeo R)
*Pirelli P Zero Trofeo R (supersticky track-focused street tires) and Pirelli P Zero Corsa(street-focused tires)
*Race Mode (not street-legal and meant only for the race track)
Porsche 918 Spyder – 1:53.98
*Michelin Pilot Sport Cup 2 street-focused tires
*Weissach Pack
Ferrari LaFerrari – 1:54.25
*Pirelli P Zero Corsa street-focused tires
There are two more publications that tried to pull this off earlier but Ferrari wouldn’t let them.
1. Evo Magazine
Driver: Jethro Bovingdon
Circuit: Anglesey
Full factory support and cars from manufacturers.
McLaren P1 – 1:12.6 (Corsa) and 1:11.2 (Trofeo R)
*Pirelli P Zero Trofeo R (supersticky track-focused street tires) and Pirelli P Zero Corsa(street-focused tires)
*Race Mode (not street-legal and meant only for the race track)
Porsche 918 Spyder – 1:12.4
*Michelin Pilot Sport Cup 2 street-focused tires
*Weissach Pack
2. MotorTrend
Driver: Randy Pobst
Circuit: Laguna Seca
Full factory support and cars from manufacturers.
McLaren P1 – 1:30.71
*Pirelli P Zero Trofeo R (supersticky track-focused street tires)
*Race Mode (not street-legal and meant only for the race track)
Porsche 918 Spyder – 1:29.89
*Michelin Pilot Sport Cup 2 street-focused tires
*Weissach Pack
Nurburgring Lap times:
McLaren P1 – “Under 7 minutes”
Porsche 918 Spyder – 6:57
LaFerrari – Not available
https://www.team-bhp.com/forum/international-automotive-scene/170530-laferrari-vs-mclaren-p1-vs-porsche-918-lap-times.html
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije ni Red Bull proizvođač pa solidno rade
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjeti se kad su bili prvaci, kad se Renault povukao iz F1 i bio samo motorista. Čim imaš nekoga tko te može ugroziti nema šanse da taj zna sve o motoru što ti znaš.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka se udruže ;)
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da neki lovadžija bez iamlo smisla za F1izbaci ime Williams za 10 godina….. Nisu ludi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I McLaren i Williams imaju 2 godine da se restrukturiraju i poslože, a ako u tome uspiju i krenu u pravom smjeru od 2021 sa novim pravilima bi im trebalo biti nešto lakše da ostvaruju solidne rezultate.
A tko će biti prvak u tom novom razdoblju…o tom potom, vidjet ćemo, a do tada slijedeće dvije godine se više manje zna koje 3 momčadi su u borbi za postolja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams je imao dobru priliku za vrijeme BMW-a. Velike igre su se onda igrale al da je BMW onda ostao s njima, a ne opet kretao iz pocetka mozda bi i danas gledali drugaciju F1. No dvije poslovne politike nisu se slagale.
McLaren je pojela njihova vlastita superiornost. Svi su ostali bili krivi za lose rezultate samo ne oni
2
0