5 vozača pod najvećim pritiskom 2019.

Izdvojeno / Kolumna

Ante Vetma

Prije 5 godina 4 min 28 komentara

Ispred nas je nova sezona u kojoj, kao i uvijek, svi vozači imaju imperativ pobijediti svog timskog kolegu. Međutim, neki od njih bit će pod većim pritiskom obzirom da su njihovi ulozi viši.

Daniil Kvyat, Toro Rosso

Nakon godinu dana pauze i uloge testnog vozača u Ferrariju, Daniil Kvyat će iduće godine ponovo biti vozač Toro Rossa. Rus je prošao nevjerojatan put u Formuli 1 i dosad ostvario čak i dva pobjednička postolja, ali također je imao pregršt pogrešaka koje su ga uostalom izbacile iz planova Helmuta Marka. No, nedostatak boljih opcija i Markov topao opraštajući karakter su doveli do situacije da Kvyat dobije novu priliku. Vozit će uz Alexandra Albona, te mu bilo što osim čiste unutarmomčadske pobjede nikako ne ide na ruku.

Robert Kubica, Williams

Još jedan povratnik u Formuli 1, i to nakon čak osam godina! Zadnji put kad je Kubica vozio jednu GP utrku njegov novi timski kolega George Russell je šestarom bockao curice (ili dečke) u šestom razredu osnovne škole.

Kubica je prošao kroz nevjerojatan povratnički put i bila bi lijepa priča ako uspije pokazati da ga možemo svrstati među brže vozače na gridu. Ako u tome ne uspije – Williams će vjerojatno vrlo brzo naći novu, možda i izdašniju zlatnu koku koja će im pomoći oko financija više nego je Kubica uspio sa svojim sponzorima.

Lance Stroll, Racing Point

Tatin sin iduće godine više neće imati nikakvih alibija za blijede rezultate. Možda je Massa u zalasku svoje karijere pronašao još malo brzine pa je Strolla uhvatio na prepad, možda je ove godine Sirotkin jednostavno imao sreće par puta u kvalifikacijama pa završio s omjerom 12:8 u svoju korist, ali je teško predvidjeti nekakve posebne okolnosti koje bi zamaskirale pravu Strollovu brzinu iduće godine protiv Pereza koji je već etabliran kao solidan vozač sredine poretka.

Ako ne bude dovoljno brz, pobogu, Lawrence, usvoji Ocona ili nekoga, da od bivše simpatične Force Indije ne napraviš totalni sprd. A tko zna, možda Lance iznenadi. U svakom slučaju, pritisak je tu, za njega vjerojatno po prvi put.

Sebastian Vettel, Ferrari

Vettel je četiri godine proveo u Ferrariju koji je izrastao čak u simpatičnu ekipu nakon mračne epizode 2010.-2014., ali to svejedno nije urodilo naslovom. Bilo kako bilo, bolid je prošle godine izgledao kompetitivnije nego ikad u novoj eri F1, a još jedan korak s tehničke, ljudske i vozačke strane možda bi rezultirao i onime što Scuderija čeka od 2007. godine. No, sad se za Vettela pojavio novi problem u liku Charlesa Leclerca koji je nesumnjivo najjači debitant u posljednjih deset godina.

Može li Vettel uopće biti brži od njega? Ako može – hoće li Ferrari odmah postaviti uloge prvog i drugog vozača, za razliku od ove godine i lakrdije s Raikkonenom? A ako ne može biti brži – ima li Ferrari novog budućeg prvaka, i to iz svoje škole? To bi za Vettelove osobne aspiracije bila katastrofa, ali čisto sumnjam da je Tifose previše briga za tu stranu priče.

Valtteri Bottas, Mercedes

Ako vam šef ekipe kaže da morate pobijediti peterostrukog svjetskog prvaka da biste zadržali vozačko mjesto, to je otprilike kao da novom konobaru kaže da mora skupiti više napojnica od zgodne plavuše koja to već godinama uspješno radi i poznaje sve male trikove struke. Jednostavno – neće ići. Osim ako konobar iz te priče nema neke svoje trikove koje dosad nije pokazivao, ili ako se nešto zaista neobično ne dogodi u kafiću iz priče.

Ima li Bottas još koji trik u rukavu i može li sezonu otvoriti tako dobro da smete Hamiltona, pa se pokušati došlepati na tim krilima do kakvog respektabilnog rezultata? Pritisak je ogroman jer je ulog ni više ni manje nego vucaranje po slabijim ekipama ili odlazak iz F1.

Anketa


Odgovor

28 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Glasao sam za Vettela jer smatram da mu ova je ova sezona biti ili ne biti ne sam sto se naslova tice nego i ostanka u F1. Naravno nesto se mora pitati i Ferrari i konkurentnost novog bolida, ali Vettelu nece biti lako.
    Naravno i ovi ostali su pod pritiskom, Kubica i Bottas posebno.
    A sto se tice Strolla, bio pod pritiskom ili ne, tata mu je vlasnik momcadi, njemu se sigurno stolica ne ljulja. Cak i solidni vozaci mogu postati jako dobri uz citavu mašineriju iza sebe



    2
    -2

    4
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Markov topao opraštajući karakter

    Dobra.. Dobra…
    Seb i da i ne.. I da izgubi mjesto u Ferrariju,mislim da ce imat mjesto u drugoj ekipi..



    4
    4

    0
  3. Mclaren
    wilson Prikaži

    Markov topao opraštajući karakter . Ta je dobra. Vettel i Bottas definitivno u pretis loncu.



    6
    6

    0
  4. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …prva trojica definitivno da…iako voze za slabije momčadi kubica i kvyat imaju opravdati angažman…stroll-a će sergio pomesti kao malu mrvicu ukoliko se stroll sr. ne dogovori drugačije (sumnjam ali eto da budem na čistu)…što se tiče vettela, da on će biti pod najvećim pritiskom AKO ferrari isporuči bolid za borbu cijele godine…bottas po meni nije pod nikakvim pritiskom, merc je proračunata momčad i njemu u ugovoru piše kako mora voziti…čisto sumnjam da će britanska princeza(i ne samo on već i FIA i ekipa) propustiti stići rekorde od michaela dok još može vozeći za merc…



    5
    -1

    6
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Stroll Sr. može naći jeftiniji hobi za svog sina od imanja F1 momčadi ukoliko ta momčad ždere novce preko svake mjere,, a to bi se dogodilo da naredi Perezu da bude sporiji. Dakle nikakve takve gluparije ne dolaze u obzir. Ako Perez bude brži to će se vidjeti. Osim toga nije senior sam uložio, ima tamo još investitora. Da oni skuže da se zloupotrebljava njihova lova, ne bi Senior dugo slobodno šetao svijetom.



      2
      2

      0
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sebo i Bottas najvise vise..



    2
    1

    1
  6. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Dobar odabir Top 5.

    Rekao bih da je Vettel pod najvećim pritiskom, jer ima najviše za izgubiti od svih. Vrlo vjerojatno ga čeka najteža sezona u karijeri, jer pored Hamiltona kojemu je već dvije sezone u sjeni, nije nemoguće da mu se momčadski kolega pokaže kao još veći zalogaj.

    Ako ponovo Ferrari bude bolid dostojan borbe za titulu, Vettel je mora uzeti ako misli ostati bitan čimbenik u Formuli 1 nakon 2019., surova istina, koje je i Vettel vjerujem dobro svjestan.



    2
    0

    2
  7. Fia
    Trapgio Prikaži

    Od ponuđeni Vettel je pod najvećim pritiskom definitivno, ali teško mi je zamisliti da bi osto bez mjesta u F1, meni bi čak najdraže bilo da se vrati u RB pa s njima opet uzme par naslova, a Max pravac u Ferrari, isto virujem da je i Bottas pod pritiskom ali samo zato što je razočaro ove sezone


    0
    -1

    1
  8. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    The sarcasm is strong in this one. ?
    Dobat ton Ante. ?

    nedostatak boljih opcija i Markov topao opraštajući karakter su doveli do situacije da Kvyat dobije novu priliku

    timski kolega George Russell je šestarom bockao curice (ili dečke) u šestom razredu osnovne škole.



    2
    0

    2
  9. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    Ono s plavušom, trikovima i mogućnošću da se nešto dogodi u kafiću me stvarno pošteno nasmijalo! Hahahahah!
    Što se tiče članka, mislim da nitko od ponuđenih nije pod većim pritiskom od sirotog Roberta. Da se razumijemo, svaki od ponuđenih je pod određenim stresom, ali manje od Kubice koji u startu ima dva deficita, to su njegova desna ruka, ali i godine. Kvyat je već naviknuo na izbacivanje i vjerujem da mu to više ne predstavlja toliki stres, a i imao je solidno vrijeme da se ohladi i razmisli o svojim vožnjama. Stroll će zaostajat za Checom svakako, ali ne vjerujem da će razlika biti toliko velika. Već i on dolazi u neke zrelije godine a i skupio je ponešto iskustva u ove dvije sezone. Vettel… Hm… Ove sezone je još siguran jer Leclerc iako je među najboljima na gridu i napreduje brzinom svjetlosti iz utrke u utrku, još će biti u procesu učenja u novoj momčadi prve sezone. Ali Vettel će svakako morati dati više 2019. u odnosu na sve godine s Kimijem. Jer i njemu polako vrijeme ističe jer ovi mladci će bit iz godine u godinu sve opasniji. Valtteri za tebe ću istinski navijat ove sezone da im svima zatvoriš usta i pokažeš da nisi vodonoša! Po meni od ponuđenih, tu je i Hulkenberg. Jako me zanima kako će izgledati Renault 2019. Više od ičega, ne zbog tima prema kojem sam neutralan, nego zbog vozača koje jako volim bih htio da osvoje tucet podijuma!! Sve u svemu veselim se jakooooo sezoni i bit će vrlo zanimljiva.



    1
    -1

    2
  10. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Mislim da Bottas nema kaj radit u ovoj anketi, neovisno o laprdanju Wolffa…
    Jer Mercedes, Hamilton i Wolff jasno i glasno žele No2 vozača bez obzira što trabunjali po medijima…
    A Bottas taj posao odrađuje i više nego dobro, poslušan je i sve unutar ekipe je na svojem mjestu.
    I ne nema nikakve logike da to idu razjebat, jedini pritisak koji jest na Bottasu je da mora redovito bit ispred ili barem u borbi sa oba Ferraria i štitit Luji leđa, a ne da mora bit ispred njega…
    No i to je više do toga da Mečka mora zadržat prednost ispred svih nego do Bottasa…

    Onaj koji fali je Ricc, on je taj koji ima ogroman pritisak.
    Jer od njega se itekako očekuju konkretni rezultati da bude barem best of the rest uz tu i tamo ulazak u top5 kad se ovi napred spopiknu, pa čak i barem jedno postolje u sezoni, uz razvaljivanje Hulka…
    Jer ako ne pokaže vidan napredak u odnosu na Sainza/Hulka (a to baš i nema tak puno veze s njim, koliko ima sa Renaultom) te ako mu se još desi da se muči sa Hulkom, on je taj kojem bi karijera vrlo lako mogla krenut strmoglavo dolje…
    Na staroj slavi se ne živi, specijalno ne kad iza tebe baš i nema naslova ni nekih specijalnih rezultata, kad je sve to debelo više hajp same RB PR mašinerije, nego samih rezultata…
    U ovom novom valu ako se Leclerc, Gasly i ostali klinci uz Kimia i Kubicu pokažu kao atraktivni i brzi, a Ricc se krene motat na rubu 10 mjesta vrlo brzo će se zaboravit na njega…



    3
    -2

    5
  11. Rover
    zjurina Prikaži

    Čitam, čitam & onda smijeh… “i Markov topao opraštajući karakter su…”

    Morao sam napisat…hahaha….

    Edit: iako vidim da nisam jedini to primjetio lol
    Imaš plus Wilsone, ma dao bi ti i dva da se može….hahaha


    0
    -1

    1
  12. Ferrari
    07drogo Donator Prikaži

    Vettel mislim da jos nije jer za njega nema straha na gridu i ako uspije rijesiti svoju glavu gotovo sam siguran da Charles u prvoj sezoni nece moci pobjediti dobrog Vettela. Bottas isto mislim da nije pod momcadskim pritiskom koliko je pod osobnim. Sve one price od Tota okaci macku o rep jer svi dobro znaju da je on tamo da bude vodonosa i da je neznam koliko dobar nece bit broj jedan. On moze potonut jedino ako ima sezonu iz pskla ali sa brzinom mercedesa i njegovim znanjem to je gotovo nemoguce. Toro Rosso stalno nesto mulja tako da tamo niko nije siguran. Ja bi rekao Kubica i Stroll, prvi se toliko mucio da dodje u bolid i mislim da mu je i odsudstvo veliki hendikep dok drugi vise nece moci imat alibi u vidu loseg bolida…



    1
    -1

    2
  13. Mika Hakkinen
    mikaH Prikaži

    Seb definitivno! ako OPET bude imao “pocetnickih” gresaka mislim da je adio (ali samo iz ferraria,ima on mjesta u f1).
    drugi sigurno bottas. luji i mercu ce ove godine biti potrebna pomoc od bottasa jer ferrari ima jaku ekipu (vozace).svaka cast kimiu ali veci dio setone je vozio nezainteresirano.ova ekipa iz ferrarija ce grist ovu sezonu.a i da nezaboravimo na ricarda,maxa.sve u svemu bottas se mora probuditi!



    1
    0

    1
  14. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Pod največim pritiskom su oni koji se bore za naslov, Vettel i Hamilton, ali oni su na to navikli, njima je to normalno, obojica “moraju” pobijediti ili mislite da Hamilton manje mora?


    0
    -1

    1
    • Mika Hakkinen
      mikaH Prikaži

      ipak mislim da je seb pod puuuno veci pritiskom.
      pa vec gubi dvije sezone od luje sa konkurentnim bolidom a pogotovo sada kada je kapitalac dosao u ferrari.sada i na njega mora paziti!



      3
      -1

      4
  15. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Odlična prezentacija zanimljive teme. Ali…. čini mi se da je olako (možda) ispušten, ipak, glavni akter svih nagađanja iliti prognoza za nadolazeću sezonu. Pokušat ću pojasniti ovo mmišljenje. Mislim da je Lewis ipak najbliži svojem limitu u odnosu na, gore, spomenute. Vjerojatno ćemo se svi složiti da svi na gridu imaju manje ili više prostora za popravak svojih sposobnosti za postići bolje rezultate ove godine. Zašto onda Lewis? Pa….vrlo često, čitao sam recenzije njegovih trka, posebice pri kraju i nakon sezone, gdje se vrlo često govorilo o blizini njegovog limita. Naravno nije samo on u pitanju nego i bolid kojeg je vozio, ali u svakom slučaju je on sam taj, koji će morati poraditi puno više na sebi, više nego svih dosadašnjih godina da bi uspio biti bolji od ostalih. To je i sam nekoliko puta do sada izjavljivao. Nesmijemo zaboraviti da je na nekim tablicama on postavio letvice. Sigurno da se posljedice njegovog eventualnog neuspjeha neće gledati kao kod ostalih ali gledajući njegov ego do sada……Ipak, držim mu palce!
    Glasovao sam za Vettela jer mislim da je među svima navedenima, on, sa največim teretom na leđima.



    1
    -2

    3
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Lewis vozi s najmanje pritiska od svih na gridu. Najprije, iza sebe ima sređenu ekipu, gotovo garantirano top 2 bolid, a za bilo koju eventualnu grešku ima ogromnu medijsku masineriju iza sebe koja neće dopustiti da se nikakav negativan momentum isprijeci na putu do sedmog naslova. On praktički ne može ništa toliko ogromno zeznuti da bi ga to koštalo nešto skupo. Zapravo može izgubiti od Bottasa (čak i naslov) i mediji će fino pronaći par alibija zašto. Pogledaj i ovu sezonu, često znaš pročitati da je vozio nikad bolje, a ako se malo vratiš i analiziras početak sezone, vidjet ćeš da je to dosta daleko od istine. Ali, kako to često bude u ovom sportu, ako nešto dovoljno puta ponavljaš – uglavnom se prihvati kao istina. :)



      6
      3

      3
      • Mclaren
        LH44 Donator Prikaži

        Pa dobro, poslije ljetne stanke, Hamilton je vozio nikad bolje. U prvom dijelu je bilo loših nastupa, to stoji, ali ako poredimo kako su ostali vozili i kakve su nastupe imali, opet je Hamilton ispred kroz cijelu sezonu, pogotovo drugi dio.
        Kako god okreneš, niko po performansama i konstantnosti mu nije bio ni blizu, jedino Leclerc, mada Leclerc je bio pod neuporedivo manjim pritiskom.



        2
        -1

        3
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kako god okreneš, niko po performansama i konstantnosti mu nije bio ni blizu

        Nisam povlačio paralelu s drugim vozačima, nego s Lewisovim performansama ranijih sezona.



        1
        1

        0
  16. avalon Prikaži

    u anketi sam svoj glas da “nekom drugom” ko će bit pod pritiskom , a taj je LH . zašto lewis ? pa posli totove “objave” šta VB treba napravit da zadrži misto u mercedesu valtteri će snažno krenut da to ostvari pritisam će bit to veći jer fighter lewis ne želi da se dešavaju stvari ka u sočiju . takve pobjede ne voli ali protiv odredbi tima se ni on ne može borit . uvik ih je poštova . i sam je izjavija da je želija vratit poziciju bottasu no valjda nije od straha jer bi ga toto kaznija . čuja sam ( istina , iz treće ruke ) da je posli nekih poteza FI i ocona posli trke povraća od muke jer on želi pobjeđivati samo u “ljutoj” borbi pošto nije od onih koji nešto traže , “kukaju” na TR – u …. jedina možda olakšavajuća okolnost koja bi mogla donekle umanjit pritisak na LH je izjava bottasa o “slučaju” soči “Morao sam se pomaknuti za njega. Bilo je teško za prihvatiti, ali obzirom na situaciju… Ja sam timski igrač. To je bila usluga ekipi i NAPRAVI BIH TO OPET SUTRA.” suho zlato vridi imat takvog kolegu ka šta je VB koji na svoja pleća uzima dio pritiska LH . takvoga “gromobrana pritiska” se ne triba odreći bar dok LH ne osvoji 2 – 3 titule , a posli …. ma već će valtteri snać u nekom drugom timu …. sic !!!!



    2
    -1

    3
  17. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Markov karakter i šestar ova tolerancija prema spolovima!:)


    0
    -1

    1
  18. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Slažem se s odabirom vozača, a glas za onog s najvećim pritiskom dao sam Vettelu. Bude li Ferrari ponovo bolid sposoban za borbu za naslov, on ga mora osvojiti. Prošle je sezone po mnogima bio glavni krivac za gubitak naslova, a oni kritičniji će mu zamjerati i 2017. U svakom slučaju, ima dva uzastopna poraza od Hamiltona te se očekuje da napokon uzvrati, ali to nije nimalo lak zadatak. Tu je naravno i Charles Leclerc koji bi, nastavili li jednako impresivnim tempom, mogao dodatno zagorčati Sebastianov život. On, opet, u slučaju konkurentnog bolida, ima dva vozača od kojih ne smije izgubiti.

    Bottas je čovjek koji je također u vrlo nezgodnoj poziciji. Što god da napravi, može izgubiti mjesto. Bude li dobar vodonoša kao 2018. i opet završi bez pobjede kao najgori “prvoligaš”, Mercedes bi mogao ubaciti Ocona. Odluči li se za suprotnu strategiju, za napad na naslov i Lewisa, opet može loše završiti ako ne uspije do naslova, ili još gore, ako isti Lewisu izbije.



    4
    4

    0
    • Mika Hakkinen
      mikaH Prikaži

      tako je.imamo isto glediste!
      samo sto se tice bottasa on mora pomoci luji.mislim da mu je wolff dao taj cilj za ferrariju oteza postolja a ne da ugrozi luju.



      1
      0

      1
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Ne znam, nekako mi se čini da je Bottas već sad na izlaznim vratima i da se sve sprema za ubacivanje Ocona. Shvati li to Bottas u nekom trenutku sezone, sigurno će otkazati poslušnost, borio se on za naslov ili ne ;)



        1
        1

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.