Mika Hakkinen vjeruje da bi baš kao između momčadi, konkurencija trebala postojati i između proizvođača guma.
Finac je vozio u Formuli 1 od 1991. do 2001., a naslove za McLaren je osvojio 1998. i 1999. Njegova prva titula stigla je nakon borbe između Bridgestonea kojeg je koristio McLaren i Goodyeara na kojem je bio Ferrari.
Pirelli je jedini dobavljač guma za Formulu 1 od 2011., a posljednji “rat” između proizvođača guma gledali smo 2006. kada su na sceni bili Michelin i Bridgestone.
Kako sada stvari stoje, jednog proizvođača guma gledat ćemo najmanje do 2024., s time da se Hankook ponudio da preuzme Pirellijevu ulogu od 2020.
Hakkinen misli da bi još jedan dobavljač guma mogao jedino poboljšati ovo natjecanje.
“Nema konkurencije, u Formuli 1 bi trebali biti i ostali proizvođači. Na taj način konkurencija bi oživjela,” rekao je Hakkinen.
“U razgovoru s vozačima sam shvatio da se gume pregrijavaju ako idu samo malo dalje od njihovog optimalnog stanja.”
“Ne kritiziram Pirellijev posao, ali činjenica je da konkurencija treba postojati.”
“Ovo je isto kao da imate samo jednog vozača na stazi. Konkurencija je potrebna, bit će uzbudljivije.”
Finac je također prokomentirao da mladi vozači trebaju provesti više vremena na stazi.
“Mladi vozači koji dolaze u Formulu 1 nalaze se u teškoj situaciji zato što nema testiranja.”
“Mislim da bi bilo puno korisnije ako bi se mladi vozači mogli razvijati kroz testove. Bilo kojim sportom da se bavite, ako ne trenirate, kako da se poboljšate? Kako da momčadi razvijaju motore i šasiju bez testova?”
“Naravno, tu su računala i simulator, ali oni nisu pravi svijet,” zaključuje dvostruki svjetski prvak.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem se.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Mika, valjda osoba koja zna malo bolje od svih skupa tu.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
” … ali činjenica je da konkurencija treba postojati.”
Ključna stavka ! JER ( ! ) kakvo je to onda NATJECANJE AKO NEMA KONKURENCIJE ???
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ima konkurencije. Konkurenti su timovi koji proizvode različite šasije i motore. Ne trebaju nam različiti gumari da određuju pobjednika.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drag mi je Mika, ali jbg ne slažemo se oko ovoga.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takođe
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što @Ferrari piše ispod – drag je i meni Mika, ali se oko guma nikako ne slažemo. Po mom mišljenju – ili svaka momčad mora imati svog dobavljača (znači 10 ekipa = 10 dobavljača), ili mora biti jedan za sve. Gume imaju preveliki utjecaj na krajnju brzinu da bi se sve svelo na 2 dobavljača. Savršen aero paket+najjači motor ne mogu ništa ako gume to ne prenesu na podlogu.
Kao što smo već vidjeli u prošlosti – ako (recimo) Michelin pogodi formulu, druge ekipe koje ih ne koriste se mogu okrenuti na glavu i ništa im neće pomoći jer je njihov dobavljač pogriješio. Osim toga, dva dobavljača bi se natjecala među sobom i svatko od njih bi odabrao jednu jaku ekipu prema kojoj bi onda radio gume. U tom slučaju bi u najbolju ruku duopol bio zagarantiran, a već treća ekipa ne bi bila ni blizu.
Što se guma tiče, ja sam staromodan i mislim da se o njima puno previše priča u posljednje vrijeme. Po meni je najbolja utrka ona u kojoj se nitko ne sjeti guma nakon završetka. Ni da su se trošile prebrzo, ni presporo, ni da je ovaj mijenjao onu komponentu, ni da je onaj bio na drugoj komponenti, i slično. Sve ovo drugo šminkanje i navlačenje gaća preko glave je cirkus u manjem ili većem obimu.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda jedan proizvođač, jedna smjesa-komponenta i tjt. Nema ovom vise paše meka, super meka, ultra meka….. Jedna za sve. E to je jednako za sve. A ne ovo.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
P.s.
Moze biti vise smjesa zbog različitih staza i temp….ali na utrci jedna smjesa za sve.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa ovim. Jednaka guma za sve. Mogu zavisno od staze donijeti različitu komponentu, kao što kažeš. Ali opet jednu po utrci. Onda jedino što bi donijelo različite strategije je nadolijevanje goriva. A to bi donijelo i puno brže krugove u utrci, a ne kao sada, kad idu po 6, 7 sekundi sporije nego u kvalifikacijama… To bi vjerovatno donijelo i više grešaka, kao što smo imali prije, jer bi svi vozili na maksimumu.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto nismo protivnici više proizvođača motora, goriva, kočnica …… a jesmo protiv više gumara ?
Ja ne vidim koji bi to problem bio da su barem dva, a može i više. I naravno da nemaju blokiran razvoj.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kočnice ili gorivo ne mogu toliko utjecati na krajnji rezultat kao gume. A različiti motori su uslov postojanja F1. Kakava bi F1 bila ako bi svi imali iste motore? Najbolje bi bilo da svaka ekipa ima svog proizvođača motora….
Motor i šasija su sastavni dijelovi ovog sporta. Bilo bi glupo da guma određuje šampiona. I da bez obzira koliko dobar posao odradiš sa šasijom i motorom, da te guma na kraju košta titule.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se…da jedna guma dominira nad drugom jer su napravili bolji posao kao mercedes ovih godina đabe ti najjači motor i šasija…bilo bi zanimljivo imati više gumara kao prije ali ako razlika među njima bude očita onda je cjela sezona za zaborav.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa Mikom. Bila bi puno nepredvidljivija svaka utrka. Skatko bi na svoj rizik odabrao gumara.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se definitivno slažem sa Mikom, zato jer smo u ta vremena kad smo imali svog gumara i bili najjači.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa Mikom.. Trebalo bi uvesti još kojeg gumara.. Da se i oni natječu i bore.. Zašto ne.. I definitivno bih vratio nadoljevanje goriva.. Obavezno.. Tu bi se jako puno dobilo na taktičkoj raznovrsnosti.. Puno više kombinacija i pustiti timove da imaju veći odabir na kojim gumama će startati i koje će i kada i koliko trošiti.. Što više opcije više taktičkih mogučnosti.. I više uzbuđenja.. I samim tim bolji “spektakl”
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vecu glupost nisam procitao..van zdrave pameti..
2
2