Hamilton želi više izravnih borbi s Ferrarijem

Izdvojeno

Lewis Hamilton kaže da želi imati više izravnih borbi na stazi s Ferrarijem kao što je imao na VN Italije.

Mercedes je na posljednje dvije utrke bio najbrža momčad i to je približilo Hamiltona njegovoj petoj tituli. Međutim, Britanac se nadao da će borbe s Ferrarijem biti nešto tjesnije.

“Sviđala mi se utrka u Monzi i volio bih da je svaka takva,” rekao je Hamilton.

“I mislio sam da će se takve utrke nastaviti s obzirom da su bili vrlo brzi u prethodnim dvjema utrkama prije Monze. Sada su izgubili dosta performansi i očito je da se nalaze u teškoj situaciji.”

“Naravno da bih se volio boriti za pobjedu do samog kraja utrke. U svakoj utrci želim borbe kao one u Monzi i ostale koje su bile slične. To su utrke koje volim i koje želim sve više. Nažalost, trenutno to nije slučaj.”

Glavni rivali za titulu vodili su borbu i na VN Rusije. Hamilton opisuje utrkivanje kotač uz kotač s rivalom za prvenstvo kao najveći izazov.

“Drago mi je što smo imali takve utrke i borbe i volio bih da ima još i više. Imati mogućnost boriti se s vozačem s kojim se boriš za naslov je najveći izazov i nalaziš se pod velikim pritiskom.”

“Zahvalan sam što smo imali takvih trenutaka. Naša strategija u Rusiji nije bila dobra, ali mi je dala mogućnost da pokažem svoje sposobnosti,” zaključuje Hamilton.


Odgovor

73 komentara

  1. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Normalno da zeli kad vidi da su nesposbni i kad imaju brzi paket kao sredinom sezone.



    7
    7

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Ma ovo je trljanje soli na ranu. Sjećam se kako je Alonso izjaviomdok je vozio za renault, kako mu je dosano samome na vrhu , bez konkurencije. Odnosno da bi želio više borbe za pobjedu. Iste stvari je govorio i Lewis prije. Lako je to govoriti kada imaš brz bolid. Kaj to nije govorio tamo na početku sezone?



      13
      13

      0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Kako to da Spa nisi spomenuo ili to si potisnuo u sjećanjima?



    8
    5

    3
  3. avalon Prikaži

    koji je piz*ator LH . reklo bi se da je dosljedan u svojim izjavama jer još 2014. posli osvajanja 2. titule je izjavija “Mislim da nikada ne želite imati lagana prvenstva. Uvijek želite borbu. ” , a kad nije bilo lagano onda je pi*dija npr kako mercedes ka njemački tim favorizira rozberga koji mu je tada bija jedini konkurent . pa posli belgije kad se seb donekle iskupija za svoje sranje u njemačkoj i kad je prednost sa 24 ( posli mađarske ) pala na 17 bodova ( šta je bilo još vrlo pristojno ) , a ferrari pokaza brzinu ( 11 s zaostatka LH za sebom na kraju ) , je priča o trikovima ferraria ( kako je dobro spomenija zoka ) iako je još prije 3 godine izjavija ”Neki ljudi vole igrati psihološke igre, ali meni to ne treba” … hahahaha , moram se nasmijat kad se sitim kako je “igra” sa rozbergom , a to je nastavija i do današnjeg dana . sve do rusije kad ga je bottas onako očigledno propustija navodno zbog problema sa gumama LH , a seb se približava pa mu je finac tim potezom treba čuvat leđa . kad je opasnost/seb “otklonjena” na pitanje bottasa kako će završit trku ( naivni finac je virova kako će mu LH vratit No 1 ) toto ga je tim radijom odje*a pričajući nebuloze o teškom danu za sve pa će sve riješit posli trke kad lewis POBJEDI :) :):) u to se fino uklapa i njegova izjava “Nikada, ali nikada nisam tražio status prvoga vozača. Sebastian će to imati. Fernando to uvijek traži. Ja nikada, nikada to nisam tražio. ” možda to nije tražija ali je i bez traženja to dobiva . sjetimo se samo tim radija dok je tim vodija brawn , a sad i toto koji je otvoreno izjavija kako je VB najbolji pomoćnik . a da je sve tako i točno vidi se iz izjave “To nije slučaj – on to ne bi tražio jer to nije ono što mi radimo. Mislim da cijeni način na koji vodimo tim i što OBA VOZAČA TRETIRAMO JEDNAKO .” i kako se sad ne smijat grohotom na izjave tima i LH koji nikad ne traži No 1 , koji voli teško osvajat prvenstva uz velike borbe na stazi sa konkurentom , a tim tretira oba vozača jednako ? srića njihova/njegova šta tim ferraria ove sezone nije vodija brawn ili još bolje briatore … kakve bi tek onda izjave dava LH kojem psihološke igre ne trebaju ali ih slučajno ima “ugrađene” u karakter pa kad su već tu zašto ih ne iskoristiti zar ne ?



    29
    24

    5
    • Ferrari
      pro5i vilin konjic Donator Prikaži

      Svaka čast. Lik je odbojni, samodopadan, infantilni ljigavac u najdominantnijem bolidu u povijesti ovog sporta.



      28
      19

      9
      • renato2107 Donator Prikaži

        Ali što je najbolje, ima čisti talent i brzinu, uopće mu nisu potrebni ovakvi ispadi u medijima…ali ne on baš želi biti upamčen po svom medijskom pres…anju, nego po titulama. I zato nikad neće biti meni drag, a ni većini, i zato će biti upamćen kao Alonso, vozačina ali kao čovjek nula



        13
        7

        6
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        a da? ove i prošle godine bi ti to nazvao najdominantnijim bolidom u povijesti? zanimljivo



        5
        -12

        17
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Kud i kamo dominantniji su bili McLaren ’88. ili npr Williams ’96.
        Vjerovatno je i Ferrari imao full dominantu godinu u onom Schumijevom nizu, al tad nisam toliko pratio pa neznan detaljno



        2
        -12

        14
      • kreso Prikaži

        Montoya..merc se rugo sa svima od 2014..ove godine nije toliko dominantan iako se ponavlja ferrarijeva prica kako u drugom dijelu sezone ferrari nemoze pratit rivale..o tome je alonso prico davnih dana…ali zadnje 4godine je merc prejak a pogotovo prve 3god u hibridnoj eri..nisu imali konkurenciju..da su startali sa zacelja pobjedili bi svaku utrku ’14 i ’15 godine..



        5
        4

        1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Kad gledaš 5 sezona , a to je u njegovom slučaju 2014.-2018., tih 5 bolida koje je vozio, dakle od W05 do W09 jesu (kad ih svih 5 uprosječiš) najdominantniji bolidi ikad.
        I to prilično.
        Npr. MSovih 5 šampionskih bolida, zbog kompletne 2000., prve polovine 2001. i kompletne 2003., kad ih uprosječiš, prema W05-W09, su negdje, ajd nećemo reći do koljena, ali negdje do pojasa.
        Jbga, prije 10-ak dana napisah komentar, i svako malo se moram ponavljati.
        Vettelova 4 šampionska bolida su u prosjeku takođe slabiji (pa sam Lewisov MP4/27 iz 2012. je po brzini bio “al pari” Vettelovom RB8, samo što je Lewis imao DNF-ova).
        Kao i Prostova 4 bolida (1984.-1987.) – Williams je bio bolji 1986. i 1987.
        Kao i Sennina 4 bolida (1988.-1991.) – Ferrari je bio skoro u egalu 1990., a Williamsa je 1991. malo hebavala pouzdanost.
        Naravno, prošlogodišnji i ovogodišnji W08 i W09, ako ih gledamo zasebno, ne spadaju u red dominantnih bolida. Jesu najbolji bolidi u dotičnim sezonama ali nisu dominantni. Nešto poput Ferrari F2001, kada su Mclaren i DC jednostavno zakovali negdje od Monaka/Kanade pa nadalje.



        11
        11

        0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Kako ti to znaš kakav je , jesi blizak s njim ?



        4
        0

        4
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        @Frantic
        Zato sam ih i odvojio, nema mi smisla raditi prosjeke kad se svaki naslov gleda zasebno jer je svaka sezona specifična.
        Slažem se za 2014.-2016., ali to su dva od 5 naslova tako da moram reagirati na ovakva suluda generaliziranja di ispada da Ham osvaja naslove samo na račun bolida.



        3
        0

        3
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        A neee.
        Ove godine je extra odvozio, što jest jest. Ovo mu je “najbolja” titula u vozačkom smislu, po mom mišljenju. Bolja od one iz 2008. Nedavno je @Bellof pomenuo na forumu. MS je sličan pothvat napravio 1995. i 2003, a ja bih dodao i 2000. (1994. neću, jer će rasprava otići u drugom pravcu).

        Što se tiče Hamovog bolida, ja bi ja pored 2014. i 2015. (kada su on i Rosberg bili u zasebnoj ligi), dodao i titulu iz 2017. jer je Benz ipak kroz čitavu sezonu bio bolji (ne dominantan, ali ipak bolji) paket (naročito u kvalama), iako je Ferrari vrlo blizu.

        A pretpostavljam da je @pro5i (od njega je krenulo) i mislio na period od uvođenja ovih PU, dakle na proteklih 5 godina, a ne samo na ovu sezonu, kao i na činjenicu da je i 2017. i 2018. Benz “magično” otpuhao Ferrari nakon ljetne stanke, pa je zbog toga generalizirao. Iako moram priznati da je ove sezone stvarno imao odlične (na momente extra) vožnje.



        3
        3

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ove godine Mercedesov bolid nije dominantan, ali jest najbolji. A Mercedes kao tim je u potpunosti izdominirao Ferrari.



        1
        0

        1
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Bottas ako je želio jednak tretman nije trebao čekati do Rusije kad je već kasnio 160 bodova za Hamom da nađe formu.
      Da smatraju Bottas brojem 2 naredili bi mu u Azerbejđanu da propusti Hamiltona, što se nije dogodilo naravno.
      Da ne kažem da bi svaka normalna momčad napravila isto u toj situaciji, što su rekli svi od Hornera, Vettela nadalje i nema nikakve veze sa stausom u momčadi.
      Isto tako prošle godine u Mađarskoj je Ham pokazao da ako momčad traži da je spreman vratiti mjesto.
      Doduše detaljni analitičar poput tebe sve to zna, ali voliš i ti nekad provocirati zar ne? :D



      9
      6

      3
      • avalon Prikaži

        smr201 .. ne znam je li ovo replika meni ali uzet ću da je pa onda …. ne govori se ovde o bottasovom jednakom tretmanu , odnosno nije to poanta . poanta je “razbacivanje” izjavom sada kad je skoro sve odlučeno iako je za mene tako bilo posli monze kako sam i napisa tada . naredit nekome da propusti lewisa u bakuu , 4. trci prvenstva bilo bi i komično , a i potencjalno opasno jer …. sitimo se 1999 . MS i irvine su bili “postava” ferraria . bodovno stanje do silverstona je bilo MS 32 Vs EI 26 bodova . da je bilo naredbi onda prvu trku u australiji ne bi dobija irvine , a MS završija 2 . ;) da je “štimano” već na početku prvenstva zamisli kako bi to sve palo u vodu kad se MS u silverstonu polomija ? a ovako posli 7 trka i tek 6 bodova razlike u korist MS je omogučilo irvinu da se do kraja prvenstva bori za titulu sa hakkinenom . valjda se iz takvih razloga ne “štima” od početka prvenstva jer šta da se LH nešto desilo , nekakav sudar , izljetanje pa da se ozljedija i nije moga vozit npr 5 , 6 trka , a sve su “karte štimane” za njega ? čemu spominjanje toga šta bi svaka normalna momčad napravila kad “zagusti” , kad titula može bit ugrožena i kad je to danas normalno ? bez “šifri” ka nekad se to danas javno kaže no poanta je u tome da se sad 67 bodova prednosti , 4 trke prije kraja , kad bolid i tim djeluju perfektno , a glavi suparnik/tim djeluju “rasuto” LH se ku*či izjavama . dok je bilo gusto i FI ( MC ) je pomagala , toto je “proglasija” VB najboljim pomočnikom , a nakon toga da nisu odlučili hoće li ili neće “proglasit” tim odredbu o 1. i 2. vozaču . to šta je LH vratija poziciju lani VB u mađarskoj je bija gubitak tek 3 boda , a spominješ ka da je to bila neka extra velikodušnost . uostalom to je bila 11 . trka od njih 20 , rusija 16 . od 21 btw , nije VB do rusije kasnija za LH 160 več 110 bodova … možda i ti to znaš ali 160 zvuči bolje zar ne ? :) :) :) tebi ( i mnogima ) je onakvo propuštanje LH od strane bottasa ( skoro se zaustavija ) normalno ali znate oplest po MS kad ga je rubens koji se takođe skoro zaustavija da michael prođe propustija . zaboravljate da je MS 1. “stavija” rubensa na pobjedničko i 2 . u jednoj od narednih trka te sezone uzvratija rubensu evidentno kočeći da ga propusti . a kako je bilo na proglašenju pobjednika u rusiji ? dobro je neko ovde komentira ( nasmija me , svaka mu čast ) kako je i na nekim pogrebima bilo veselije nego to proglašenje u rusiji . LH koji nikad ništa nije tražija ( a i da je ka da bi mi to znali jer ne bi to radija preko novinara zar ne ? ) je od dolaska u F 1 protežiran . od dennisa u McL ka prvi tamnoputi vozač uz to i stvarno talentiran , preko brawna ( siti se tim radija kad je tek doša u merc i kako je brawn zabranija NR da ga pretekne iako je njemac bija brži i tražija dopuštenje ) pa sad preko tota . još je uz sve beneficije i doliva ulje na vatru kad je vozija sa rozbergom pričama kako tim podržava NR jer je nijemac u njemačkom timu itd pa to nastavlja i dan danas … npr posli spa je spominja neke “trikove” ferraria , sumnje kako ga je kimi namjerno udarija itd . i onda ima obraza izjavljivat ”Neki ljudi vole igrati psihološke igre, ali meni to ne treba” , a on ih igra od prvog dana karijere u F 1 jer … sjeti se šta je izjavija kad je nekoliko puta kažnjen ? kako ga valjda kažnjavaju jer je crnac !?!?!? i da se vratim na “Da ne kažem da bi svaka normalna momčad napravila isto u toj situaciji, što su rekli svi od Hornera, Vettela nadalje …” ako bi to svaka momčad napravila ( osobno mislim da bi osim ferraria jer kimi je u austriji “otkinija” 3 boda sebu , u monzi se borija protiv njega na startu ka da mu život ovisi o tome i na kraju kad je već zna da ide u sauber na pitanje novinara hoće li pomoč sebu je odgovorija da ća vozit za sebe , a ako to može pomoć sebu onda je OK … znači odjebenicu je da timu i kolegi ) onda čemu izjava “To nije slučaj – on to ne bi tražio jer to nije ono što mi radimo. Mislim da cijeni način na koji vodimo tim i što OBA VOZAČA TRETIRAMO JEDNAKO .” kad su je sami postupcima demantirali . “Wolff potvrdio da će Mercedes sutra imati momčadske odredbe, a taktika počinje od 1. zavoja” … kako se ovo uklapa u ““To nije slučaj – on to ne bi tražio jer TO NIJE ONO ŠTO MI RADIMO . ” ni LH ne igra psiho igrice jer mu to ne treba samo je posli monze izjavija ““Ali, u ključnim trenucima poput Monze – nisu imali odredbe. Je li to iznenađenje? Da.”

        “ČINILI SU TO U POVJESTI pa ne znam zašto se promijenilo, ali to nije moj problem.” ako to nije bija njegov problem čemu takav komentar jer psiho igrice njemu ne trebaju , a ovo valjda spada pod to ;) ne znam zašto LH pokušava makar i u rukavicama omalovažit mnoge jer ovo ““Činili su to u povijesti …” se vjerovatno ne odnosi na FA i FM , prije bi se moglo odnosit na MS . uostalom nekim izjavama o MS je iziritira navijače 7 X prvaka . poanta , LH je ima naklonost šefova timova za koje je vozija od samog starta u F 1 isto ka šta je od samih početaka započeja sa psiho igricama . šteta šta nije kvalitetna osoba ka šta je kvalitetan ( talentiran ) vozač jer onda bi ga osim fanova više cijenili i mnogi drugi …. i to šta ti vidiš ka provokaciju su samo činjenice koje sam “CITIRA” . uglavnom njegove izjave pa ako su top provokacije onda su lewisove provokacije čime potvrđuje moje tj da je piz*ator . ja sam samo “glasnik” koji je citira ;)



        5
        4

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Da nije šta LH protiv LS rekao u zadnje vrijeme?
        Previše si salty, probaj opušteno gledati kako LH osvaja 5. naslov.
        Još dva mu nedostaju da postane najveći od najvećih.
        Ove gluposti koje si napisao ne vrijedi komentarisati.
        Samo ću reći da se radi o jednom od najčišćih vozača koji nema mrlje na stazi u borbama sa svojim protivnicima.
        Te psihološke igrice su igrali tvoji Nijemci, o kojima pišeš hvalospjeve.
        O njihovim borbama na utrkama i trikovima bih mogao dosts govoriti, ali ipak ću sačuvati svoj respekt prema njima. Ipak se radi o svjetskim prvacima u sportu kojeg najviše volim od svih sportova.



        2
        -5

        7
      • avalon Prikaži

        Har Kl … opet ti je moj komentar “crvena krpa” a ? :) :) :):) “Još dva mu nedostaju da postane najveći od najvećih” znači sa 7 će bit najveći od najvećih ? u jbte , a ja budala mislija da će mu za taj doseg trebat još 3 tj ukupno 8 … my bad :(



        6
        5

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Dovoljno mu je dva, s obzirom da je statistički najuspješniji vozač već sada.
        Ukoliko postane 7x WDC vjerojatno će postati i vozač da najviše pobjeda u istoriji.
        Već je vozač sa najviše poleposition. Najviše bodova osvojenih…

        Bit će sasvim dovoljno



        1
        -4

        5
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      Priznaj sam sebi da je LH najbolji svih vremena , bit će ti lakše i nećeš pisati gluposti !



      2
      -7

      9
      • avalon Prikaži

        Einspritz7 … sa 7 MS nije bija najbolji svih vremena , to je bija po mnogima senna sa 3 naslova , a LH je već sad sa 5 najbolji svih vrimena ??!?? e je svašta pišete kad vas se rasp*izdi ;) a ja pišem gluposti :) :) :) :)



        6
        6

        0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Senna je Senna. Nitko ne može sa njim u istu rečenicu.



        1
        0

        1
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        Ma malo i zaj… , naravno , ne postoji onaj koji je najbolji svih vremena , ali zato možemo pričati o najboljima (više njih) svih vremena . Tu definitivno spada i LH već sada .
        A da , malo ste se raspisali i o glupostima , izjave , šta je ko reko …
        Pojedinci pišu Ham , je ovakav , onakav , pokvaren , bahat , itd. , a uopće ne poznaju čovjeka .
        On uopće nije takav i da ga ti koji ga blate upoznaju , iznenadili bi se .
        E sad , druga stvar je što ga oni ne vole .
        Istina , izjave su mu katastrofa , ne zna uopće uopće davati izjave.



        2
        1

        1
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Stvarno odličan komentar avalone.. Da Luis ima talenta to ima neosporivo.. Ali je i egocentrični kmečavac.. I šteta da se u takvim situacijama nezna kontrolirati pred medijima..



      7
      6

      1
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Lewis nije kmečavac jer je kmečavac. Ako shvaćaš što hoću reći. On je pametan, i naučio je da u F1 nije sve u čistoj brzini. Igra psihološke igrice bolje nego itko drugi na gridu. Nešto što je Vettelu falilo ove godine…



        3
        3

        0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Lewis MOŽE postati SAMO statistički najuspješniji vozač (to još uvijek nije).
      A i to može postati samo u APSOLUTNIM brojkama.
      U PROCENTIMA će neki vozači ostati nenadmašni.
      A najbolji i najveći neće biti NIKAD!!
      Neće biti čak ni drugi najbolji i najveći.
      Vidim pominju se bodovi :facepalm: :rofl:
      Ja koliko znam prvih 12 sezona dok je MS vozio bodovanje je bilo 10-6-4-…., pa zatim 4 sezone 10-8-6-5-…., a u 3 povratničke sezone je bilo 25-18-15-….
      Lewis je prve 3 sezone imao bodovanje 10-8-6-5…., a zatim narednih 9 sezona 25-18-15-…
      MS bi preračunato na današnji sustem imao nekih 4000 bodova
      Nekada je bilo po 16-17 trka, a zadnjih nekoliko godina kada Lewis vozi (pisao sam iznad) najbolje (bilo za nijansu najbolje bolide, bilo ubjedljivo dominantne bolide) se vozi po 19-20, evo sad i 21 trku.
      Da ne govorim da je JM Fangio imao po 6-7-8 trka po sezoni, a Jimmy max. 10 po sezoni. Šta bi oni uradili sa 20 trka po sezoni??
      Treba gledati stvari (brojke) u malo širem kontekstu. ;)
      A pored brojki ima bruku stvari zbog kojih dotični neće nikad biti najveći i najbolji svih vremena.



      4
      2

      2
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Zato niko normalan neće gledati bodove i to uzimati kao kriterij.
        Zna se šta se gleda pole positioni, pobjede i naslovi, te postoci u tim stvarima.
        Što se tiče kvalifikacija mislim daje tu jedina dilema Hamilton ili Senna u ovom trenutku.
        Postotke od Fangia će vjerojatno biti nemoguće dostići bilo kome baš zbog velikog broja utrka koji se sad vozi.
        Isto tako da možemo reći da neki od Hamovih rekorda neće nikad biti srušeni, pogotovo ako ovako nastavi.
        Za Lewisa ne znamo kako će završiti, koliko će još godina voziti i kakvi će ti potencijalni naslovi biti – recimo da uzme još dva naslova preformansima kao ove sezone bez problema se može napraviti realan argument za njega kao najboljeg ikad.
        Ali realno teško da će se oko najvećeg ikad stvoriti neki konsenzus jer tu igraju preveliku ulogu osobne simpatije prema vozaču/momčadi.
        Svi bi se trebali složiti da s ovim naslovom ulazi najprobranije društvo.



        6
        5

        1
      • avalon Prikaži

        smr201 …. hahahaha , kako lukavo napisan post ali … kako za koga . “Zato niko normalan neće gledati bodove i to uzimati kao kriterij.” naravno da bodovi nisu kriterij jer kad bi “preračunali” bodove MS na današnji “sistem” ne bi bilo baš dobro u komparaciji a ? zato to zanemarimo , a gledajmo PP , pobjede , naslove jer je to bitno zar ne ? nije da tebi nije jasno šta je očito iz ovoga šta pišeš “Postotke od Fangia će vjerojatno biti nemoguće dostići bilo kome baš ZBOG VELIKOG BROJA TRKA KOJI SE SAD VOZI” a vozi li se sad veći broj trka nego u vrime MS dok je vozija za benetton i ferrari ? naime , tada se vozilo 16 ili 17 trka po sezoni i tako do 2003 . , a od 2004. je broj porasta na 18 ( 2004./06.) i 19 trka 2005. ne znam je li umišljam ali čini mi se da sa manje trka po sezoni postoji i manja šansa za još poneki PP ili pobjedu . npr ako sam dobro računa zadnjih 5 sezona prvog dijela karijere MS je usprkos povećanju broja trka 2004./05./06. odvozija 88 , a zadnih 5 sezona LH je odvozija 100 trka ( u ovu brojku sam uračuna i zadnje 4 treke koje se još trebaju odvozit ) šta je 12 trka više za LH i 12 mogućnosti više za PP i pobjede . a kako u “jednadžbu” uvrstit konkurentnost benettona npr 1993. kad je MS počeja vozit za njih ( kompletna sezona ) i McL 2007. kad bi da im nisu oduzeti svi bodovi završija sezonu na No 1 u konstruktorskom i bija najbolji bolid , a baš u takav je doša rookie LH ? kako komparirat razvaljeni ferrari ( 16 godina bez konstruktorske i 21 godinu bez vozačke titule ) u koji je doša MS i 4 godine mukotrpnog rada da se “složi” pobjednički bolid sa dolaskom LH u mercedes na “pragu” turbo ere koji je po kazivanju bernia čak i učestvova u “kreiranju pravila” pa stoga i dominantan od samog početka te ere ? kako vrednovati “drugu fazu F 1 ” MS di je sam brawn 2012 . posli učestalih odustajanja MS na početku sezone ( 7 trka , 5 odustajanja ) izjavija kako su izdali MS ! te 3 sezone u mercedesu koji je bija zaista loš i one 4 u ferrariu kojeg je trebalo “dizat iz pepela” su bile mukotrpne za MS , a takvih situacija/problema LH nikad nije ima . od početka je dolazija na gotovo . čak ni prelaz u mercedes 2013. ma koliko izgleda riskantan vjerovatno to nije bija jer ako će mo virovat berniu u mercedesu su znali ( i učestvovali ) šta se sprema 2014. osim toga zar nije bija čudan odlazak MS iz F 1 ? meni ni danas nije jasan razlog . je li MS počeja loše vozit , izgubija magiju pa su montezemolo i ekipa zaključili da im više ne treba iako se 2006. do samoga kraj borija za titulu i samo zahvaljujući otkazivanju motora u japanu nije ju osvojia ? zamisli da sad posli osvojene titule LH napusti mrecedes i F 1 … bi li to bilo čudno ? meni bi jer ne vidim razlog za to . da , možemo reći da neki od rekorda LH nikad neće bit srušeni no tako se mislilo i za rekorde MS koji su izgledali nedodirljivi . složija bi se tek sa ovim “Ali realno teško da će se oko najvećeg ikad stvoriti neki konsenzus jer tu igraju preveliku ulogu osobne simpatije prema vozaču/momčadi.” ali to vridi samo za fanove i ako se “ispuste” bitni fragmenti kompletne slike za pojedine vozače … npr doći na gotovo ili se patit 7 sezona od 19 u devastiranom timu ili timu koji 4 sezone nije moga rješit probleme sa gumama i koji bi na pola sezone presta sa razvojem bolida jer su vidili da je to beznandno , a samo bi se uzalud trošili novci . a ovo nije nebitno u sumiranju bez obzira bija neko fan ili ne . dovoljno bi bilo bit realan i volit F 1 . i sa 3 naslova LH bi bija u probranom društvu jer tek 10 vozača su osvajali 3 i više naslova . sve preko 3 diže LH na ljestvici 10 najprobranijih ….



        2
        1

        1
  4. F1puls
    Dragan032 Prikaži

    Covek je na pragu pete titule i sad mu je lako da se zajebava.



    6
    5

    1
  5. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Licemjerno od Hamiltona prvi dio sezone drvlje i kamenje po Ferrariu i britanski mediji koji vrše pritisak od prve utrke kad je Haas “namjerno” odustao kako bi Ferrari došao do pobjede i urote kako je Kimi namjerno udario Hamiltona…
    Sad kad je debelo u plusu volim borbe na stazi sa Ferrariem… Jednom riječju degutantno.



    15
    11

    4
  6. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Po običaju malo prca, to je tako, bar ima pokriće za to, ovo je njegovo vrijeme, nije ništa ružno rekao, ni za Ferrari, pogotovo ništa ružno nije rekao ni za Vettela, zna on kako je to, bilo je godina kada su i njega lupali sa svih strana, samo to je bilo davno, tko to pamti.
    Pametan je on, istina, tko bi rekao s obzirom na sposobnosti da je i malo zaboravan pa p…. kad izgubi i ovo gore mu nikad ne bi palo na pamet tada reći.
    Ispada da nije bilo Rosberga da bi do godine lovio sedmi naslov, tako da je ovo samo p od pod……..



    5
    5

    0
  7. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Kad Lewise? Misliš na 2020. ili 2021.?



    3
    0

    3
  8. Rover
    zjurina Prikaži

    Lol ti borbe jake … a stalno se cima Bottas da mu čuva leđa… hahaha



    6
    4

    2
  9. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Eh da Vettel nije zajebao start u Italiji. Imam osjećaj da bi dobili jednu od najboljih utrka zadnjih par godina. Barem što se tiče borbe za pobjedu.



    4
    2

    2
  10. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Sazeti cu ovdje svoje misljenje na komentare ispod…
    1. Mislim da LH ima sklop kakav vecina vas ovdje ne razumije… u takvoj je poziciji, zasluzeno se sam ovdje doveo i pliva u njoj, a to je takva da 1.puca od samopoudanja, a 2.ima svoj film i vrti ga… takav je karakter, jarac, pomalo odvojen od prosjecnog nacina razmisljanja, ima svoje motive, ciljeve, bitke sa sobom itd… ok, tu je jos i utjecaj medija, marketing, a i jos se kao navikava da je on mjerilo ostalima i uzor…
    2. Mozda je kmecavac ponekad, ali nista vise nego vecina ostalih top vozaca
    3. Koliko god jos naslova osvojio, meni moze stat u istu recenicu sa Schumijem, ali nikako iznad njega…



    8
    2

    6
    • FSV Prikaži

      Jedan je Sumaher i niko nece biti kao on.Kao prvo ne moze se meriti oni bolidi i sadasnji…a kao drugo da je u ono vreme pojavio se Hamilton kad je Sumaher harao F1 mislim da se Hamilton ne bi pitao nista kao i ostatak grida.Jedan je veliki Michael Schumacher!!!



      14
      9

      5
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      1. Kako se je doveo? Hajmo redom, došao je u najbolji bolid iz pelena, dobio sva moguća prava, tacnije podjednaka sa dvostrukim šampionom.

      To još niko do sada nije imao!

      Hamilton se i nije nešto plaho patio u F1, dok je vozio za Mclaren imao je poprilično dobar bolid, mogao je čak dva puta biti prvak. Odlazi iz Mclarena u Mercedes i to u doba njegovog preporoda, imao je čak 5 pole pozicija s njim, te jednu pobjedu, godinu dana kasnije čovjek piše historiju.

      Kada se slava osladila, a s tim i raste ego, onda mu se u posao upleo Rosberg i tada Hamilton pokazuje ono lice koje je i Alonso pokazivao kada je muku mučio s njim 2007!

      Lako je pucati od samopouzdanja kada ti sve ide niz dlaku ;)

      Ekscentrike i ne treba razumjeti, biti čudan u današnjem svijetu je popularno, čak što više i poželjno, samo je problem što danas preovladava kič i isti se na neki bolestan način promoviše. Hamilton je operisan od ukusa. Otići na Wimbledon u sarenoj košulji i 140 godina staroj tradiciji “ti” pokušavaš nametnuti svoj trend sve govori!

      2. Ovo da, pogotovo u novoj eri, ali stara škola nije bila ovakva.

      3. Statistički može stati u rečenicu sa Schumijem, ali nikada nece ostaviti trag kao što ga je ostavio Michael.



      12
      11

      1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Potpis @Slavene
        Svaka Hamu čast, možda uzme još ta 2 naslova, možda h sakupi 9-10, nebitno.
        Malo širi kontekst treeba gledati.
        Nisu meni samo subjektivni dojam, navijačke preferencije i brojke ono zbog čega mi je MS najbolji svih vremena. Ko zna, možda ga preskoče prvo Lewis, pa onda i Max, Charles, s obzirom da Liberty ima u planu 25 trka po sezoni.
        Ima tu i birnijih i objektivnijih stvari od same statistike i navijačkih sklonosti.



        6
        5

        1
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        @Slavenowsky
        Samo ću se refeririati na 1.
        A jesi se pitao zašto je dobio jednake uvijete kao dvostruki prvak?
        Samo zato jer je bio brži od onoga što je bilo tko očekivao, uključujući Alonsa i Dennisa.
        Da je bio kao Kovalainen ne brini nebi dobio ta prava.
        Viditi ćemo dogodine da li Leclerc može biti u rangu višestrukog svjetskog prvaka u rookie sezoni.
        Rosberg mu se zavukao pod kožu jer je igrao sve moguće igrice da da raz*ebe, od onog “izlijetanja” u Monacu nadalje, no da nije bilo te sezone vjerojatno nebi došao na ovu razinu di je danas.
        Smatram da mu je ta 2016. jako pomogla da bude na ovoj razini ko zadnje dvije sezone.
        @Frantic
        Koje su to brinije i objektivinije stvari?
        Ne pod*ebavam, stvarno me zanima koji su to tebi kriteriji najbitiniji


        0
        -3

        3
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        @smr201

        Opet je dobio priliku da vozi u tada najboljem bolidu na gridu! Pokazao je brzinu, vjeruj da bi istu pokazao danas Max, Leclerc ili bilo koji rookie koji dodje da vozi u najmoćniju momčad. I bio je guran iz razloga jer Britanci čekaju relativno dugo na svog šampiona. I gle kud ćeš bolje priče Britanac + crnac!

        I onda Hamilton kasnije izmišlja priče o teorijama zavjere jer je crnac??? Znači stupidno do bola.

        Vettelu svakako neće biti lako, jer dolazi dokazano kvalitetan vozač (talenat), plus mlad – željan dokazivanja, takvi su najgori u pozitivnom smislu.

        Moram ovo reći, samo budala može pomisliti da Hamilton nije dobar vozač i da ne zaslužuje ovo sve, ali način na koji on ispoljava svoje frustracije, te kasnije priče o moralisanju su samo hrakanje i lizanje gluposti koje izusti.

        I još kada neko kaže da su važnije vožnje nego priče, to što blebeta nije važno, e pa važno je itekako! Psihičke igre su najgore, ti spinovi uticu na unutrašnji nemir u ekipi, na potpaljivanje medijske vatre koji su kao lesinari, samo čekaju komad mesa koji im Hamilton odvoji.

        Rosberg je prošao kroz pakao da osvoji titulu, toliki pritisak je bio da je na kraju otišao iz F1. Hamilton samo glumi nevinasce, kada mu ide od ruke, tada je stend up komičar, filozof, parlamentaran do bola, suosjećanja ma anđeo, ali svi znamo kakav je kada gubi, prema tome, sve ovo gore pada u vodu.



        10
        9

        1
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @smr201
        Ne znam koliko dugo pratiš sport, ja ga pratim 35-36 godina.
        Pogledaj kakav je bio Benetton u septembru 1991, a šta su imali na kraju 1995.
        Jednoj prosječnoj ekipi (možda najboljoj iz sredine poretka, ali ipak je to sredina poretka) je donio 2 titule.
        Pogledaj gdje je bio Ferrari početkom 1996., a gdje krajem 2006. Donio je titulu nakon 21 godinu (možda bi čekanje bilo 20 godina da nije polomio nogu).
        Čovjek ni u jednoj ekipi nije došao “na gotovo”.
        Svaku ekipu je “razvijao”. Čak je i Benz razvijao i (ubijeđen sam) imao veliku ulogu u “pripremanju” terena za dominaciju (u kojoj Lewis uživa).
        Čovjek nije imao taj stav “ja sam najbolji i ja moram da vozim najbolji bolid” (dobro, to adresirano na nekog drugog, ne na Lewisa).
        Lewis od svojih 12 sezona (do sada), samo u 2 sezone je imao bolid s kojim stvarno nije mogao ni primirisati tituli (2009. i 2013.).
        Uzmi činjenicu da je čovjek od svojih 7 titula, “samo” 2 (i po) ostvario sa dominantnim bolidom. Neke titule su bile isključivo njegovo djelo. Pogledaj Rubensove plasmane u sezonama 2000., 2001. (to je ta polovična) i 2003., a pogledaj Rubensove rezultate 2002. i 2004. kada je Ferrari deklasirao konkurenciju, pa izvuci zaključak. Pogledaj rezulatate JJa i Maxovog oca 1994. (opet ću citirati @Clarka – na VN Monaka 1994. na FP je sjeo u JJov bolid i u njegovom bolidu napravio sekundu brže vrijeme – toliko o tome da je samo Michaelov bolid imao “ilegalne” stvari).
        Takođe, 2 puta sa Ferrarijem borio za naslov prvaka (do zadnje trke), a vozio je bolide koji uopšte nisu trebali biti u konkurenciji za titulu (1997. i 1998.).
        Pogledaj rad sa mehaničarima, pogledaj njegovo znanje mehanike (dobro, završio je takvu nekakvu školu), postavljanje set-upa, strateške odluke (njegove), vožnju po kiši.
        Nije toliko “strašan” u jednom krugu (u Q), ali nije bilo ni potrebe s obzirom da je određen broj sezona (baš kad je osvajao titule u Ferrariju) bilo pravilo da se u trku starta sa količinom goriva iz Q, pa su mu PP krali Montoya, brat ili Kimi, ali oni su uredno startali sa manje goriva od MSa, te bi ih ovaj lagano “overcutao”. Da su se Q vozile sa “praznim” spremnicima, imao bi i PPa više. A i bitnije je kakav si na 50-60 krugova, nego kakav si u jednom krugu. A na 50-60 krugova MS je (uz Prosta) meni najbolji. I opet je imao u karijeri 2 strašna Q kruga, za upast na guzicu oba u Monaku. Jedan je 1996. sa onom kantom od F310, kada je ostavio Hilla bez texta (uvijek se sjetim Hillovog zbunjenog i unezvijerenog pogleda nakon što je vidio vrijeme), a drugi 2012. sa 43,5 godine u, realno, 4. bolidu po brzini na gridu (dobro, imao je kaznu od 5 mjesta na gridu).
        MS i kad je imao loš vikend, to mu nije bio onaj klasični Lewisov “off” vikend kada Lewisa “nema nigdje” ali kada opet, zbog odnosa snaga, dopelja na 4. ili 5. mjesto.
        MS je vozio kada je bilo manje trka po sezoni, kada su se motori (bolidi) više kvarili nego danas, kada nije bilo DRSa, kada si morao “krv propišat” da pretekneš nekoga sa “više-manje egal” bolidom (kružio je ovdje snimak naganjanja MS i Montoye u Australiji 2001. – to je školski primjer pripremanja napada 5-6 krugova i potom obavljanja preticanja).
        To je čovjek koji, kada mu rikne motor u predzadnjoj trci sezone (tada oproštajne sezone) zbog čega praktično izgubi titulu, ode i izgrli se sa mehaničarima i ekipom, dok Lewisu kada rikne motor u Maleziji dobijemo na TR komentar “Izgleda neko u ekipi ne želi da ja osvojim titulu”.
        Potom kazne. MS je kažnjen za svaku, pa i najmanju 3.14zdariju koju je napravio (da se razumijemo, incident na VN Australije 1994. je čist ko suza, prema tadašnjim pravilima), dok je Lewis jedna od najzaštićenijih vozača ikad od strane sudaca (jedini koji je vraćen dizalicom nazad na stazu i u trku). Da ne idem sad dalje na neke stvari koje nemaju veze sa stazom, garažom i vožnjom.
        I mogao bi ja sada još 3 dana ovdje pisati, ali shvataš poentu.
        Dakle, to su te stvari koje nisu samo suhe brojke.
        MS bi meni bio najbolji i sa 6 titula i 82 pobjede. Pa možda i sa 5 titula i 74 pobjede.

        I kada pričam o nekim stvarima “mimo statistike”, evo jedna stvar za diskusiju.
        Ja ne simpatišem ni Ferdu ni Hamdu. Ferdo mi nije bio simpatičan ni dok je vozio za Ferrari. Ostavimo to po strani.
        Ferdo će karijeru završiti sa 2 titule i 32 pobjede, Hamdo sa 5-6-7-8-10 titula i 80-90-100-i kusur pobjeda.
        Da li se može hladno reći “Lewis je bolji vozač od Fernanda?”
        Mislim da ne. Za Lewisove navijače jeste, za Fernandove nije, za neutralne (poput mene), oni su u egalu (svaki ima neke svoje prednosti).

        Na kraju, da se razumijemo, svaka čast Lewisu. Stvarno. Časna pionirska. Ušao je on u krug “probranog” društva, to nije sporno. Ali to je po meni tek nekih 5-6 najboljih. Bez obzira kakva mu bila statistika na kraju karijere.



        16
        16

        0
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        @Frantic nazalost puno ljudi to nesvaca i vidi samo brojke, da hamilton vozi bolid kao schumi 05 06 bio bi ko i sad vettel puno grjesio plus puno kmecao, scumi je vozac koji bi s danasnjim ferrariom obrisao hamiltona, jer scumi je prakticki nepogresiv dok je hamilton nepogresiv samo kad ima bolid 2 3 desetinke brzi po krugu, ali da je scumi na mjestu vettela mislim da bi tako stisnuo hamiltona i disao mu zavrat da bi se ovi jednostavno poubio, al nasao bi razlog, gume ili prljave igre ili nesto ali prvak kraj scumia nebi bia, a fia ga nebi mogla mazit jer scumi je ima i karakter i poziciju da bi ga se i sama fia bojala kad bi on njima rekao 2 rijeci



        6
        2

        4
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        @Frantic
        Ne toliko dugo, ali jedno 20-ak godina sigurno.
        Pa ja o tome i pričam da kad uđeš u diskusiju tih 5-6 za svakog možeš napraviti dosta dobar argument, tako da doći uopće na Olimp je vrhunac za svakog vozača.
        Recimo meni osobno MS nije najbolji, Fangio i Senna su mi ispred njega.
        Meni je brzina u jednom krugu bitniji faktor nego tebi, jer tu se vidi tko može najčešće voziti na samoj granici.
        Doduše slažem se da bi MS imao više PP da su današnja pravila kvalificiranja, ali svejedno smatram da su tu Senna, Fangio i Ham ispred njega.
        MS mi ima previše crnih mrlja da bi ga smatrao najboljim, ali da je u tih 5-6 normalno da je.
        Da li mislim da je Ham trenutačno najbolji ikad? Ne, ali ovisno o tome koliko i kako bude vozio još dopuštam da to može postati.
        Šta ako ode zadnju godinu u Ferrari i s njima uzme naslov nakon 15 godina?
        A možda ostane na ovih, to ćemo tek vidjeti.

        A za Ham vs Alo mislim da se može hladno reći iz više razloga:
        1. Ham je bolji u Q
        2. Alo je možda nekoć imao prednost u “racecraftu”, ali sad mislim da više nije istina. Tako da nema više nikakvu prednost u odnosu na Lewisa
        3. Za razliku od većine diskusija ovdje imamo dva vozača koja su oba vozila za istu momčad i Ham bio jednako dpbar ako ne i bolji kao rookie, a mislimd a se svi možemo složiti da je jako napredovao od te rookie sezone, je i Alo ali ne toliko

        @VR
        Schumi je nepogrešiv?
        Ne bih se složio, ali da bi bio bolji od Vettela to svakako.



        1
        -2

        3
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @smr201
        Vidiš, ti praviš grešku u koracima pominjući Fangia.
        I ja i ti možemo pričati o Fangiu samo statistički.
        Nikako drugačije.
        S tom razlikom da ja mogu malo bolje (bez uvrede) od tebe pričati i o Laudi, Piquetu, Rosbergu starijem, Prostu, Mansellu, Senni, Bergeru, Alesiju, MSu u Benettonu, Hillu,….
        Jer sam gledao njihove trke (a ne snimke), pratio štampu (tada nije bilo interneta) i znam (i pamtim) neke stvari koje ti ne znaš. I opet nisam upratio sve, pa se iznenadim kad saznam za neki podatak, iz tamo neke, npr. 1989.
        E sad, ti znaš da je Fangio bolji u Q od MSa?
        Jesi siguran?
        Na osnovu čega?
        Ne govorim sad o procentu osvojenih PPa u odnosu na broj trka.
        Ako govorimo o tome onda ni Senna ni Lewis ne mogu prismrdit Fangiu.
        A zašto onda nisi pomenuo Clarka, Ascarija,…., svi su oni statistički bolji po pitanju PP od MSa, procentualno naravno. I od Lewisa. I od Senne.
        Ustvari i po pobjedama (MS je “pokvario” svoju procentualnu statistiku sa one 3 sezone u Mercedesu).
        Na osnovu čega misliš da bi Senna, Lewis,…., ili Fangio (svi u svom prime-u) dobili u Q duelima MSa (u njegovom primeu) da su vozili iste bolide?

        Dalje, na osnovu čega je brzina u jednom krugu bitniji faktor?
        Zar nije bitnije onih 50-60 krugova u nedjelju?
        Koliko ja znam tada se dijele bodovi.
        A bodovi donose titule.
        Kažeš da si počeo gledati F1 prije 20 godina. Trebao bi se sjetiti jedne ljetnje trke od prije 20 godina, kada je dotični Švabo napravio jedno 30 “kvalifikacijskih” krugova “u po” trke i time preskočio oba Mclarena.
        E o takvim stvarima ja govorim. A tu je MS (možda uz Prosta) nenadjebiv. A najbliži im je, po meni, pazi sad, Alonso!!
        Tempo na 60 krugova, odluke (njegove odluke), strategija, pritisak na nekoga -ako već on nekoga ganja, ne posustajanje pod pritiskom nekoga iza – ako je on taj koji je ispred.
        Još ako dodamo promjenjive uslove, ih…..
        Senna ima 41 pobjedu i 65 PPa, Prost 51 pobjedu iz 33 PPa (dakle, duplo manje), s tim što je 13 PPa ostvario 1993. (do tada ih je sakupio “samo” 20).
        PP ti daje prednost na startu, ali do unazad 15-20 godina ti uopšte nije bila garant da ćeš završiti kao pobjednik ako imaš PP. Danas su šanse ipak veće.
        Još jedna sitnica. Pričaš o vožnji na granici u Q.
        OK, izletiš u Q. Ne slupaš se, nemaš oštećenja i imaš dovoljno vremena za još jedan krug.
        Odeš u box, zamijeniš gume i onda napraviš ponovo krug i postaviš svoje vrijeme u Q. jel tako? OK, ako si se slupao ili nemaš dovoljno vremena, onda si jeban. Ali opet imaš čitavu trku za “popravni”.
        Kad držiš visok tempo u trci i desi ti se ista stvar. Super je ako si 30sec ispred pa možeš otići u box i vratiti se na prvo mjesto. A šta ako nisi? Šta ako su dvojica iza tebe na 3-4-5 sekundi, pa se vratiš iza njih. Šta ako moraš u box po gume, pa izgubiš mjesto nenadanim odlaskom u box, od još trojice koji su iza tebe u razmaku 10-15sec? A već prošlo pola trke…
        A ako si se slupao, onda ni nemaš popravnog.
        E zato je bitnije ko može držat jak tempo u trci, nego ko može vožiti bliže limitu u kvalama.

        MSove crne mrlje.
        Da ima ih. Imaju ih i Prost. I Senna. Za svaku je bio uredno kažnjen. Popušio je najveću kaznu što je ikad dobio neki vozač. I neka je. Zasluženo.
        A Lewis je, kao, cvjećka?



        8
        8

        0
      • Pirelli Hypersoft
        Einspritz7 Prikaži

        @VRSV546
        Ha , nemoj me nasmijavat , vidli smo svi koliko je MS dobar , podero ga Rosberg ko staru krpu!
        Da ne spominjem da je MS cijelu karijeru imao vodonoše , koji su uz to bili vozači po kvaliteti za “B” prvenstvo.
        Prošo bi MS protiv LH kao i Vettel .



        1
        -9

        10
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        O Fangiu ne mogu puno pričati kad jedino što znam je ono što sam pročitao jer ga nisam mogao gledati.
        Ali ono što sam čitao i u F1 i van nje me ostavilo bez teksta.
        Ali dobro izbacimo ga iz priče jer je odvozio mali broj utrka u odnosu na ostatak iz ove priče.
        Nisam rekao da to najbitnije nego da je meni bitnije u ocjenjivanju vozača nego tebi, normalno da je nedjelja najbitnija kao i naslovi.
        Ali u samom racecraftu su svi bili odlični inače nebi došli do tolikih naslova.
        Ascarija, Clarka i slične nisam zato ni spominjao jer mi ne spadaju u ovih 5-6 o kojima pričamo.
        Za Q mislim da bi ga dobili jer mislim da su Senna i Ham dva najbolja u Q ikad, ne kažem da MS nije možda 3. ili 4. za to bi trebala detaljna analiza s obzirom na pravila koja su vladala u njegovo vrijeme plus još naravno ubaciti Clarka u diskusiju.
        Naravno da nije cvjećka, ali nesportskih poteza kakvih je MS imao više komada u karijeri nije imao.
        Jer to što imaš povremenih jako glupih izjava ne ulazi u ocijenu kakav si vozač, ali ako pokušaš protivnika namjerno izbaciti iz utrke to govori.
        A nešto što meni diže Hama, Sennu i MS iznad recimo Prosta i Alonsa je vožnja po kiši, tu se vidi tko je pravi majstor, a sva trojca su u svoje vrijeme bili daleko najbolji na kiši.


        0
        -2

        2
      • Nando
        Lux14 Prikaži

        A nešto što meni diže Hama … Alonsa je vožnja po kiši, tu se vidi tko je pravi majstor, a sva trojca su u svoje vrijeme bili daleko najbolji na kiši.

        Jel Lewis najbolji po kiši? Mislim da jest, pokazao je to više puta i svaka mu čast. Čak je i sam Alonso rekao da nije najbolji na kiši.
        Daleko? Meh, ne bi rekao. Kvalifikacije 2012. u Njemačkoj i Britaniji pokazuju da je Alonso bio itekakva zvijer po kiši. Čak je i Schumi na obje te utrke iskočio visoko u kvalifikacijama.



        1
        1

        0
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Uspoređivat rosberga s scumien necu ni komentirat, tako mozes usporedit sadasnjeg ronaldinha i npr. neymara… Hamilton je po meni top vozac i bolji od vettela za nijansu, ali msc s kanton bia konkurentan, a da je ham sad amo rec u renaultu amo rec, on nebi imao samopouzdanja ni volje i nikad od njega vozaca, nije uporan kao msc, to cini razliku veliku, dok taj q lap isto je smjesano gledat pa sta da je senna tu bolji ako je cili setup namisten za krug sta znaci veca potrosnja guma itd itd, ja bi rade bia prvak s 4 5 pobjeda u sezoni nego drugi s 20 pp u sezoni….



        1
        -1

        2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Kaj je najbolje razmak između njihovih rođendana je 3 dana. Ima nešto u tim jarcima.



      2
      1

      1
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        :facepalm:

        Moja supruga je jarac. I bivši šef. Kako su to naporno-uporni ljudi……

        Znam da je Eddie Irvine jednom prilikom izjavio, kako je to raditi sa Michaelom Schumacherom ( moje poštovanje prema Nijemcu, ograđujem se od ove Irčeve izjave ):

        “To ti je, kao da te svaki dan netko udara bejzbolskom palicom po glavi. Tako je meni, svaki dan raditi sa Michaelom Schumacherom.”



        1
        0

        1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      @Beethoven87

      3. Ovo pod tri je kristalno jasno. Michael koji je krenuo sa Jordan / Benettonom. Pa je uz pomoć Brawn, Byrne PONOVNO vratio / stvorio Ferrari.
      Lewis je sve dobio pod gotovo. Što bi rekli naši: gotovan.



      4
      1

      3
  11. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    na indexu je vijest o pokretanju ženske f1. mogli bi to popratiti, nebi se cudio da mi bude zanimljivija od ove mercove dominacije jednom kada bude realizirana



    3
    2

    1
  12. Fiko Prikaži

    E ima i nas koi cemo pamtiti Luisa kao vozaca koi nije dva puta osvoio titulu u najbržem bolidu zeznuli ga Kimi i Niko i sad njega stavljati sa Sumijem u egal jako smjesno nije on Sumiju ni do koljena



    7
    1

    6
  13. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Vidim da se p9celo usporedivati Hamiltona sa Scumijem. Nitko nekaze da Hamilton nije jedan od najbiljih no u top 2 mjesta jos nije a niti ce skoro biti. Razlog? Jednostavan je. Broj PP j3 Lewis napucao u ovoj hibridnoj eri sto samo pokazuje koliko je ovaj bolid bio nafmocan. Mercedesu 3 i p9l godine je bilo doslovno nemoguce uzeti PP osim na nekim stazama koje im neodgovaraju. Druga stvar, najdominantniji bolid u povjesti ovog sporta plus nikad veci broj utrka plus 2,5 vise bodova za pobjedu nego nekad prije. Stoga glupo je statisticki to usporediti tako jer niti se vozilo toliko utrka nekada niti se dobivao isti broj bodova. Jednog dana kada budu dodjeljivali 50 bodova za pobjedu ce ih po bodovima osoba pp preci u pola karijere. To se ne moze tako usporediti. Nekada se taktiziralo s gorivom pa su druge ekipe sa manje goriva mogli doci do PP . danas se to svodi na 3 vozaca . Mnogo je stvari drugacije onda i sada pa statistiku ne treba gledati kao glavno mjerilo. A da ne pricam o tome kakve je tko bolide vozio. Pa da je scumaher imao gotovo cijelu karijeru bolide za naslov imao bi ih sigurno desetak. Koliko je Mercedes bio jak d9v9ljno govori podatak da su dozvolili svojim vozacima da se kolju po saltazi bez sanse da ih itko ugrozi.



    9
    8

    1
  14. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Vele ljudi Hamilton je došao na gotov bolid. Yeah right. Evo recimo Šumi je 2010. došao u ekipu koja je godinu prije dominirala i osvojila vozački i konstruktorski naslov. Zanimljivo kako je narednih godina padala u formi. Očito nije bilo ni do Šumija sve. Olako dajemo izjave o pojedinim vozačima, a znamo vjerojatno samo 10% činjenica. Intrigira da doveli jednog bivšeg prvaka koji je smatran brzim, ali nepouzdanim vozačem. A doveli su ga da zamjeni statistički najboljeg vozača u povijesti. Očito su smatrali da je dovoljno dobar da zamjeni Šumija. Sada vidimo da su bili u pravu.



    2
    -6

    8
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      a netko nesto napise pa nepromisli puno pritome. Pocetkom 2009 je brawn dominirao a kada je zabranjen sporni difuzor su pali i ostatak sezone su sve samo ne dominirali. Na kraju da je bila jis koja utrka bi izgubili naslov. Samim time se uslo tako u novu sezonu gdje su po perfomansama bolida bili gdje su i zavrsili sezonu. Uz to se u ekipi promjenilo sve od vodstva sasije itd. Tako da reci da su pod schumahreom bili u slobodnom padu je cista glupost jer su bili u slobodnom padu od kanade 2009 godine. I da dosao je na gotovu stvar jer se bolid za hibridnu eru razvijao paralaleno 3 godine ranije. Dosao je i na gotovu stvar u mclarenu 2007. Stoga sto tu niie jasno? Motor je taj koji im je u hibridnoj eri donio barem 3 naslova a on sigurno nije radio na razvoju motora v6 dok su aktuaoni mitori u bolidu bili v8.



      6
      5

      1
    • avalon Prikaži

      Dani …. yeah u pravu si . brawn GP je pa u formi kad je doša MS i pametni znaju ko je za to kriv u bolidu koji je sezonu prije pohara F 1 hahahahaha…. najbolje je “vadit” i pisat ono šta nam paše no nažalost popriličan broj ovde malo ozbiljnije prati pa i pamti . ova primjedba o MS dolasku u mercedes je u svrhu dokazivanja da je i MS doša na gotovo ? ili ipak ka malo priznanje da se to događalo LH od početka karijere ? ;) ili znači da ako je jedan bolid osvojia prvenstvo sljedeće sezone je ponovno spreman za isti pothvat samo ako vozači ne zakažu ? a ima li nekakvih promjena u bolidu koji se “slaže” za novu sezonu ? spava li konkurencija ? je li ista filozofija s obzirom da je brawn GP “posta” mercedes ? a da budemo malo ozbiljni pa napišemo kako je taj pobjenički bolid iz 2009. sve pre*eba na početku sezone da “izumom” brawna tj DD oko čije legalnosti su se lomila koplja . kad je utvrđeno da je legalan i kad su drugi to implementirali u svoje bolide ( čitaj RB ) brawn GP je izgubija početnu prednost . i da , nije bija DOMINANTAN ;) jer posli 7 trka kad je ostvarija 5 pobjeda JB više nije vidija stepenicu No 1 , brawn GP je osvojia konstruktorsko sa tek 18,5 bodova pred RB , a JB sa 11 bodova + pred sebom … kakva dominacija a ? šta bi se onda reklo za ovu turbo eru i mercedes ? ne treba se u svrhu pranjenja “gotovanstva” pravit grbav pa pisat kako je zanimljiv pad forme “dominantnog” bolida iz 2009 . jer svi ozbiljni znaju šta je bija razlog … potrošnja guma i prestanak razvoja na pola sezone te kad je MS u pitanju i kvarovi . npr 2012. u drugom dijelu sezone od 14. trke NR nije osvojia ni bod , MS od italije ( 13 . trka ) 6 trka uzastopno nije osvoja boda i tek u brazilu na mokrom je “ugrabija” 6 bodova . 2013 . dolazi LH i … od pla sezone do kraj osvaja u svakoj trci bodove osim u japanu kad je odusta . wowww , kakav napredak kad je u kokpitu pravi vozač samo … i NR koji 2012. u zadnih 6 trka nije ni primirisa bodu je takođe u SVAKOJ trci drugod dijela prvenstva osvaja bodove ;) govori li to “objektivnima” išta ? ;) da nije kimi zbog financijskih problema sa lotusom odusta vozit u americi i brazilu ( vozija kovalainen umisto njega ) LH bi prvenstvo završija na 5 . mistu . evo ja priznajem da dolaskom u mercedesov F1 W04 nije doša na gotovo ali …. mercedes ja već tada priprema F1 W05 za 2014. i turbo eru ;) trebalo bi vidit šta je bernie kaza o tome šta je merc zna i koliko jedini od timova učestvova u tome . uostalom , brawn je više puta dokaza da je lisac , da zna “budućnost” pa je pitanje čime je “dovuka” LH u mercedes . obećanjem kako se 2014. vozi na novom konceptu di su oni zbog svega ( šta je spominja bernie ) u prednosti šta se već prve sezone turbo V6 potvrdilo . naravno u takvim okolnostima LH je pokaza da su mercedes/brawn bili u pravu kad su vidili da je LH dovoljno dobar ( ma šta dobar , BOLJI ) da zamini MS . da su npr odabrali npr seba , ricciarda , buttona i ovi bi to isto dokazali ;) jer gle čuda i NR koji je u eri mercedesa sa MS u 58 trka ostvarija tek jednu pobjedu 2014. je ostvarija čak 5 u SEZONI ! je li 2013. LH doša na gotovo ( opet ) privučen obećanjima brawna o turbo eri koja je dolazila iduće 2014 . a za koju je mercedes već sve ima spremno možda zna bernie koji je tada bija “bog i batina” u F 1 , a on je izjavija … ma znate već šta ;)



      4
      2

      2
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        @avalone
        Ne nego pokazuje činjenicu kako je bolid bio vrhunski godinu prije. Pobjednički. K tome još i od 2010. potpunosti u vlasništvu mercedesa. Motor je bio najbolji, mercedesov. Ista ekipa inženjera koja je napravila pobjednički bolid kojim je čak i Rubens konkurirao za naslov je i dalje bila na okupu. Dakle nikakav početak nije bio u igri već samo nastavak. Očito su negdje fulali u sljedećim sezonama. Dakle tri sezone
        su Šumi i ekipa bezuspješno radili na bolidu. Čak i bolid koji je kao gotov dobio Lewis 2013. je bio prosjek . Brz u jednome krugu i težak na gumama. Ali eto neki naši stručnjaci tvrde da je dobio gotov proizvod.



        1
        -1

        2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Bez DD difuzora Brawn je bio prosječan bolid.
        A niko normalan ne misli da je Lewis 2013 dobio gotov bolid, već 2014.
        Trebao se samo strpit 1 godinu, i to je to.



        2
        2

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        DD nije zabranjen tu sezonu, samo su i ostali u sred sezone razvili DD, i neki su prestigli BrawnGP, koji je čitav bolid dizajnirao oko DD. Sljedeće godine je zabranjen, što je značilo da im je čitav koncept bolida za 2010 bio promašen. Zato 2009 nema nikakve veze sa 2010. BrawnGP već polovinom 2009 sezone nije bio najbolji, a 2010 su trebali sve ispočetka.



        1
        0

        1
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      O Dani, Dani, bilo bi najbolje da se ugasiš na desetak dana, ja da sam ovo napisao i pokazao toliko neznanja od srama ne bi ni riječ nikada više napisao.
      Nego, kada ti LH za dvije, tri godine prestigne MS, a to je lako moguće, hoće li on biti statistički najbolji vozač u povijesti ili samo najbolji vozač u povijesti?



      3
      2

      1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Ja sam oduvijek tvrdio da je statistika loša metoda za odabir najboljeg vozača u povijesti. A baš tu su mi određene kolege tvrdile kako je to najbolja metoda. Za mene je osobno Ayrton Senna nedodirljiv, pa zatim Šumi, Prost, pa Hamilton.


        0
        -2

        2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        I meni MS nije najbolji zbog statistike, već zbog stvari koje sam obrazlagao ispod, da se sad ne ponavljam. Zbog stvari zbog kojih Lewis nikada neće biti najveći. A statistika je u slučaju MSa samo bonus.



        2
        1

        1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.