Formula 1 ponovo razmatra o novom kvalifikacijskom formatu koji bi natjecanje za startne pozicije podijelio u četiri umjesto u tri dijela kao dosad.
O ovoj temi raspravljalo se prošlog tjedna na sastanku Strateške grupe na inicijativu Liberty Medije.
“Puno su istraživali među navijačima i ovo je jedna od stvari koje bi navijači voljeli,” rekao je FIA-in trkaći direktor Charlie Whiting.
Trenutno imamo sistem po kojem u Q1 kroz prvih 18 minuta ispada 5 vozača, zatim idućih 15 minuta u Q2 ispada još 5 vozača, a u završnici imamo 12 minuta natjecanja između 10 najbržih vozača.
U novom prijedlogu bi se skratile runde i pauze između njih, a u svakoj rundi bi ispalo po četiri vozača.
“Osobno, mislim da je to dobra ideja, ali odluka nije moja,” kaže Whiting.
To bi značilo da bi u novoj 4. rundi imali 8 vozača. Whiting naglašava da se nije raspravljala mogućnost da svaki od tih 8 bolida napravi jedan čisti krug bez ometanja drugih vozača, već se pretpostavlja da će biti dovoljno vremena za 2 pokušaja svih 8 vozača.
Vozači trenutno imaju na raspolaganju 13 setova guma za vikend, a u slučaju prihvaćanja ovog prijedloga vrlo je vjerojatno da bi se to promijenilo.
“Naš idući korak je procjena što bi točno bilo potrebno po pitanju guma. O tome se mora pažljivo razmisliti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovakve kvalifikacije s ovakvim timovima nisu nešto zanimljive… Smatram da bi najbolji i najzanimljivije kvalifikacije bile kad bi jedan po jedan bolid vozio brze krugove i to redoslijedom po plasmanu iz posljednje utrke(tipa prvi idu koji su odustali, pa po plasmanu od zadnjeg prema naprijed). Ovakav format kvalifikacija daje priliku vozaču koji je u prvom pokušaju napravio grešku da u drugom popravi i na kraju kvalifikacija imate startni poredak po jačini bolida na toj stazi… Jedan krug izvlači više od vozača i daje kvaliteniju utrku, jer možda Hamilton ili Vettel zeznu svoj krug pa startaju tipa 11.i 14….. Možda i kiša krene padat od sredine kvalifikacija pa imate Toro Rosso i Sauber na vrhu na startu, zašto to nebi bilo moguće? U Suzuki za vikend već znamo da će Williams ispast u q1, Vandoorne, vrjv jedan Torro Rosso, vrjv Ericsson. Di je tu neizvjesnost?
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
meni su te stare kvale sa jednim krugom bile živa dosada. ove sa tri runde su mi zanimljivije 100x.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa cilj kvalifikacija je da se pokaže ko je najbrži. Koga zanima lutrija…
A ovaj tvoj prijedlog je glup iz još jednog razloga. Koliko bi trajalo da izlaze jedan po jedan? Na kraju bi se staza unaprijedila, pa bi opet oni iz vrha prethodne utrke imali najbolju stazu, ako bi bilo suho. Odnosno pobjednik iz prethodne utrke bi imao najbolje uslove za najbrži krug…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Staza unaprijedila? Pa staza je na kvalifikacijama vec unaprijedjena, vozena su tri slobodna treninga od po uru vremena, od toga, zadnji par sati prije samih kvalifikacija.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozač kad krene u brzi krug, sljedeći izlazi iz boksa, dok ovaj vozi svoj kval krug ovaj iza njega zagrijava gume? Čeko bi možda max 20sec
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, staza se konstantno unaprijeđuje. Ne samo grip, nego i temperatura asfalta. Što je više akcije na stazi, to bolje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prvo vratit nadolijevanje goriva, pa onda vratiti kvalifikacike gdje u q3 idu sa onoliko goriva koliko startaju utrku. Pa nek ima malo taktike a ne da na poleu budu isti vozaci i momcadi zadnjih 5 godina.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izabcite kvalifikacije i izvlacite startni grid kao tombolu..pa ko ima srece startat ce prvi.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nema potrebe za Q4.
Ništa se neće promijeniti.
Samo će možda trebati još više guma.
Što će reći još više troška. :mrgreen:
Ona sabiranja krugova (dva pokušaja), ili onaj jedan pokušaj, da ne govorim o onoj gluposti od prije 2 godine :facepalm: mi nisu kao ovaj trenutni format.
Takođe, ni onih nekadašnjih 1 sat vremena i maksimalnih 12 krugova.
Ovo što imamo trenutno je sasvim OK.
Nekada se desi situacija poput ovog vikenda da ekipa “ne želi” da prođe u Q3, znajući da će imati P11 i P12, ali to se više tiče pravila oko kažnjavanja i pravila oko guma, te samih guma (njihovih svojstava).
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako se vec ide dodavati Q4 onda neka barem u svakoj rundi ispadne po 5 vozaca i u zadnjoj neka bude one shot qualifying. (iako bih to volio za svaku rundu, ali mislim da se to nece dogoditi)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A da prestanu izmišljati toplu vodu? To isto nije loša ideja.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ja mislim da bi bilo dobro za naprave 20 kvalifikacijskih rundi. pa sta ima veze, neka kvale krenu u 2 i zavrse u 7 navecer. Jos bolje bi bilo da tko osvoji pole starta zadnji. A ne bi bilo ni lose da malo jos kontroliraju Ferrari jer su prebrzi. Sigurno nesto slampavi talijani muljalju. Treba dati i prvaku od prosle godine da na pocerku iduce ima odmah bar 100 bodova. Zbilja se nekad pitam s cime razmisljaju ovi u vodstvu F1. Sto ce se dobiti jos jednom q rundom? dali ce mozda ispasti merc ferrari ili RB? Dali ce biti zanimljivije? same gluposti smisljaju iz godine u godinu.
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo nije velika promjena već samo manja da u kvalama imamo manje vremena kada se ne vozi.
Meni je ok prijedlog. Nije sada ništa drastično ni ludo.
Top 8 u Q3 bi trebalo možda spriječiti neke ekipe da idu sa tvrđim gumama kao što idu u Q2 da bi dobili bolji prvi stint.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
”“Puno su istraživali među navijačima i ovo je jedna od stvari koje bi navijači voljeli,” rekao je FIA-in trkaći direktor Charlie Whiting.” – https://www.f1fanvoice.com/auth/sign_in – pridružite se da ne bi drugi umjesto vas odlučivali!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
taman sam pitao gdje su istraživali. thx!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
s čime se oni bave… *facepalm*
neka izvlače parove i pobjednik ide dalje, kao teniski turnir. s nositeljima u jednoj i ostalima u drugoj zdjeli. ovisno o zaostatku se određuju pozicije od trećeg mjesta na dalje. :D
to bi bilo zanimljivo a ne Q4. i baš me zanima gdje su oni to puno istraživali i među kojim navijačima?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi uveo kvale kao u moto gp, tako bi zanimljiviji bio P1 i P2.. 10 najboljih idu diretno u Q2 a ostatak se bori za 2 mjesta u Q1 koja vode u Q2 i borbu za pole…npr kisa petkom i kiksaju vodeci odmah se dovode u neugodnu situaciju da startaju iza 12 mjesta
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidiš meni su MotoGP kvale očajne…meni baš loš format.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne znam meni je prezanimljivo pogotovo kad se FP1 i FP2 voze po kisnim uvjetima pa u subuotu ujutro na FP3 svi ginu da poprave vrijeme da bi sacuvali gume za Q2 i skoro svaku utrku je neko od top momcadi u Q1 i mora da se bori za ostalim za prolaz.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A tako bi i treninzi imali više smisla, da se odredi ko će ići u Q1, a ko u Q2. Nebi se praštale greške ni na treninzima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bas tako, trenutno su treninzi u f1 dosadni skoro svaki put zaspem koliko je monotono, dok je moto gp prica za sebe, jer kad dodje vikedn moto gp bukvalno prati se petak subota nedelja
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja ne gledam cijeli vikend MotoGP-a. Možda što me ne zanima toliko koliko F1. Ali mi i nemaju puno smisla kod njih ni same kvalifikacije. Ne mislim na sistem kvalifikacija i treninga, nego na nevažnost kvalifikacija. Kada Lorenzo zna startati sa desetog mjesta, i voditi nakon prve krivine… Kod njih nisu toliko važne kvalifikacije, ali je sistem kvalifikacija dobar, i nebi bio loš za F1. U F1 je puno važnije gdje ćeš se kvalifikovati, jer to obično određuje ukupan poredak na utrci. Kod motora nije tako, ni blizu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bih osobno volio da tih 8 zadnjih imaju samo jedan krug gdje svako posebno vozi svoj krug gdje ga drugi nece ometati (kao 2005, ali naravno ne da cijeli grid vozi kao tad).
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
8 je previše. 5 najboljih svaki po jedan krug, startaju 1 po 1 (do tada najbrži starta zadnji). Nema slipstreama, nema tko ide prvi ovaj vikend, a tko sljedeći i ostalih pizdarija….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sa trenutnim sustavom ne mozemo vidjet kako tko vozi osim ako se reziser koncentrira na jednog vozaca, a to kad pratis 6 (budmo realni, ostali su manje bitni) vozaca onda je malo dekoncentrirajuće…mislim da bi fanovi puno više uzivali u ovom formatu gdje bi imali vozace koji pojedinačno voze..
Sad bili njih bilo 5, 8 ili koji vec broj to nek je na struci.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To ne valja jer staza nije ista za svakog. Znamo koliko se popravljaju vremena nakon svakog treninga, nakon svakog dijela kvalifikacija. Onaj ko bi izašao zadnji bi imao najbolju stazu. Osima ako kiša ne padne…
Ovo trenutno je dobro. A ni ovaj Q4 nebi bio loš. Samo bi donio više akcije, manje čekanja između dijelova kvalifikacija. A kako bi bilo manje vremena u svakom dijelu, bilo bi i manje čekanja u garaži, ako misle pokušati dva puta.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uvijek nešto, dajte im onda da svi voze sat vremena.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi niko vozio prvih 50 minuta.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A onda bi se svi izgovarali na promet
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rađe bih da uvede IQ test kad dovode nove ljude u F1… Okušali su se 2016. i znamo kako je prošlo…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja da vodim ja bi stavio da svi imajh jedan brzi, kao i prije a da idu redom ko je zadnji zavrsia vikend prije prema ostalima, znan da ako padne kisa ili osusi se staza nije bas pravedno ali bilo bi vise uzbudenja i u trci radi toga.
1
1