Sebastian Vettel je na domaćoj Ferrarijevoj utrci nakon sudara u prvom krugu stigao tek do 5. pozicije koja se zbog kazne Maxu Verstappenu pretvorila u 4.
Incident u prvom krugu je prokomentirao ovako:
“Mislim da ste vi start utrke vidjeli iz više perspektiva nego ja. Pokušao sam proći pokraj Kimija na početku, a onda je on stao na kočnice pa sam odustao – nisam htio napraviti ništa glupavo. Izišao sam iz te situacije, a Lewis ja vidio priliku s vanjske strane. Mislim da mi nije ostavio dovoljno mjesta i nisam imao što osim udariti u njega.”
“Pokušao sam se izvući iz te situacije, ali nisam mogao. Nažalost, ja sam bio taj koji se okrenuo u krivi smjer, i onda stvari ne izgledaju dobro kad gledate bolide kako prolaze kraj vas, a vi čekate da se okrenete natrag. To nije baš bajna situacija.”
“Nakon toga sam pokušao oporaviti što sam mogao, dobili smo dosta bodova, moglo je na kraju biti i gore danas.”
Što se tiče borbe za prvenstvo, Vettel sad zaostaje čak 30 bodova, a ispred nas je samo 7 utrka. Ipak, ne misli da je bilo što gotovo:
“Ne pomaže kad gubite bodove, ali nije kraj svijeta. Mislim da ćemo se svi probuditi ujutro. Naravno da se sad osjećamo loše, prvenstveno zbog ljudi. Nažalost nismo isporučili, a podrška je bila sjajna. Nažalost, okrenete se naopako i od tada se ne može puno napraviti.”
“I dalje je bilo zabavno, vjerojatno više nego inače, ali očigledno ne zadovoljavajuće.”
“Nisam previše zabrinut, ako imate brzine onda, znate… Zvuči puno bodova, ali ne treba puno vremena da se ta prednost dostigne.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino dobro od tog cijelog kuršlusa je to što si završio utrku u bodovima i to na 4. mjestu.. teško da smo svi mi crvendaći nakon tog početnog šoka kad nam je srce zastalo na sekundu-dvije mogli dobiti više..
i hvala Bogu pa je razlika “samo” 30 bodova
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može pričati ko god šta hoće, ali Vettel je jedini i isključivi krivac za taj udarac u Hamiltona i okret za 180°. Krenite samo od ljetne stanke prošle godine, Vettel je imao sve u svojim rukama i onda su on i Ferrari uprskali sve što se uprskati da, i na kraju je Hamilton osvojio naslov. Ove godine čak nije niti Ferrari toliko kriv koliko on sam, dovoljno se sjetit samo Njemačke, kvalifikacija na Hungaroringu, evo i sad ove greške u Monzi, i na kraju krajeva opet će Lewis osvojit naslov.
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je,sve se slažem što si napisao,on je jedini krivac da Ferrari nije bodovno ispred Mercedesa.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini krivac što Ferrari nije ispred Mercedesa je Ferrari …nemaju jasnu strategiju ..danas im je Mercedes održao lekciju kako se timski bori za bodove . Ne pricam o borbi Sebastiana i Luisa …samo o konstruktorskom prvenstvu. Mercedes Botasu veoma jasno kaže šta treba da uradi a Ferrari i kada kaže Kimiu to ucini prekasno i “u rukavicama”.
Tim koji zna šta hoce i kako to postici ce biti prvi – u ovom slucaju to je Mercedes.
Kada Ferrari bude 130 % bolji od Merca …možda bude prvi …i da, ja navijam za Ferrari.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini krivac je Vettel što Ferrari nije ispred Mercedesa….i to se pokazalo u prijašnjim utrkama gdje je samo Vettel pogriješio i prosuo dosta bodova.Pusti se ti tih priča,Ham je iako navijam za Ferrari najbolji vozač trenutno,Ferrari ima bolji i brži bolid ali Vettel nema utrke da nešto ne zezne.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti si jedini krivac da Ferrari nije bodovno ispred Mercedesa,i drugo,Ham je po meni najbolji i najagresivniji vozač formule 1 koji ima veliki želju za osvajanje prvenstva i pobijediti na svakoj utrci…on je nezasitan pobijeda i njemu osim prvog mjesta ostalo ništa ne znači.
11
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glupost da je Vettel jedini krivac sto Ferrari nije ispred Merca…Koliko god da je gresaka napravio i dalje je ohoho ispred Raikkonena u bodovima. Greske sto radi ce njega kostati naslova, a prije ce Ferrarijeve strategije i Raikkonenove losije predstave kostat ih konstruktorskog naslova ?
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj molim te ne kaki!! Nego tko nego Vettel je krivac za to da nije Ferrari ispred Mercedesa,pogledaj malo neke utrke unazad….to su činjenice i ne izmišljotine.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm…a šta ako nije Kimi taj koji ustupa mjesto Leclerc-u ?
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kamo ćemo onda Vettela, na biro ?
:-)
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka dode nama pa da nam kolumne pise.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim stvarno, pa lik nije više balonja pa da se može opravdavati kod ovakvih situacija u kojima redovito puca pod pritiskom.
Najbolje vozače momčadi uzimaju tek kad imaju bolid spreman za titulu. Vettel je trebao biti taj, no nije, odnosno ne odrađuje svoj dio posla kako bi trebao.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel i Kimi su poput Walter Whitea i Jesse Pinkman-a, samo u obrnutim situacijama. Ovi su van posla uzas, al u poslu su vrhunski, dok Vettel i Kimi van staze su najbolji duo, a na stazi zesca katastrofa.
Svi znamo kriviti Kimija kako ne pomaze nista Vettelu, sad i Vettel nista nije pomogao Kimiju. Dakle po tom pitanju su jako los timski par. Bottas je odigrao kljucnu ulogu u danasnjoj pobjedi Hamiltona.
Kimi je isto tako mogao pobjediti, da je imao koristi od Vettela, da su oba vozaca startala bez nekih tenzija, prosla par zavoja i gledali ko diktira bolji tempo, da taj isti bude prvi i slucaj rijesen. Oni su riskirali sa napadima, te su doslovno jedan drugog poceli da koce, sto je dalo Hamiltonu idealnu sansu za napad.
Kasnije, smo svjedoci kakvu je Vettel glupost napravio i za to nema nikakvih opravdanja. Izgubiti poziciju tek treci zavoj, nije smak svijeta. Ali Vettel je u nekom svome svijetu, ne konta da su sada svaki bodovi u od velikog znacaja, pogotovo da se osvajaju ispred Hamiltona. Danasnji P2 za njega bi bila kao i pobjeda. Ali..
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj, šta je Vettel trebao uraditi za Kimija? Pogurat ga da ide brže? Malo li je juče uradio za njega. Pa mu ovaj danas ovako vrati… Ovo je Ferrarijeva greška i nikog više. A Kimi bi sam trebao ako je dobar sa Vettelom kako priča, da shvati gdje mu je mjesto. Šta Vettel ima njemu pomagat, Za šta se on bori? :facepalm:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i da je Ferrari-jeva greska, ko je uticao na Vettel-ov udes? Kimi? Hajde Boga ti. Pogledaj start, Vettel je otisao na Kimijevu stranu, a mogao je da zadrzi svoju putanju i napasti Kimija pred ulazak u Rettifilo, onda opet napad Vettela s unutrasnje strane, gdje je ostavio dosta prostora Hamiltonu da ga sustigne.
Pored losih putanja Vettela, imao je losu procjenu oko zatvaranja Hamiltona i desio se udes. Poenta je bila, da Vettel je mogao sacekati dok ne izadje na Serraglio ravnicu ili nakon Ascaria, pred Parabolicu i napasti.
U koliko se desi da Vettel, ne moze prici Kimiju, onda neka cuva P2, jer to je 5 bodova vise od Hamiltona, ako bude brzi, onda ce imati idealnu putanju za preticanje, a ne kroz sikanu.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I mislio sam da ovako vidi ovaj incident.
Znači kriv je KR koji je kočio (bio je ispred njega) i kriv je LH jer mu nije ostavio prostora (bio je ispred njega), a on nije imao šta drugo osim udariti u njega.
Svi su krivi osim njega.
Vettel je jednostavno je preagresivan u duelima.
12
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni je tu kriv i Kimmi koji nije dovoljno dobro startao i time nije Vettelu ostavio prostora da se na vrijeme otrese Hamiltona. Onaj dodir Seba i Lewisa je mogao završiti skršenim bolidom jednog i drugog , samo je ovog puta sportska sreća bila na strani Lewisa.
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo doslovno svaku trku ferrarijevci kukaju kako je sreća na strani Hamiltona, pa dokle više moj Lewis, jel te sram više, ostavi nešto i drugima brate :D
Čovjek osvojio 4 naslova na sreću (doduše prvi sa Glockom i jest bila sreća) hahahaha
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo 2 sata je od kraja trke, glava se malo ohladila…
Zajebo si, sta je tu je. Vjerujem da zarko zeli taj naslov, i to vise od svih na gridu i tifoza na tribinama.
Forza Seb, sad si jaci nego ikada!
Grande machina! Forza Ferrari!
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo “avalon” , tako piše neko ko zaista poznaje “situaciju” …napisao si sve što bih i ja . Čestitam !
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Nisam previše zabrinut, ako imate brzine onda, znate… Zvuči puno bodova, ali ne treba puno vremena da se ta prednost dostigne.” ma da samo koliko to ” ne treba puno vremena ” treba za dostić s obzirom da je preostalo još 7 trka ? naročito ako uzmemo u obzir da je prije njemačke seb ima +8 , posli njemačke – 17 , a posli zadnje 3 trke ( mađarske , belgije i današnje ) uprkos pobjedi u belgiji prednost LH je “narasla” na 30 bodova . koliko bi to vrimena tj trka trebalo sebu da dostigne lewisa ovim “tempom” ? ima ferarri brzine ali nije ni mercedes sekundu sporiji … tu su negdje , ovisno o stazi . mercedes je u prednosti ne samo zbog + 30 već i zbog toga šta ima točno zadana pravila koja javno negira tj još razmišljaju bi li VB bija drugi mada u praksi to odavno je , najboljeg “pomoćnika” na gridu koji se 100 % podredija uspjehu LH/mercedesa , hladnokrvnog lewisa koji i kad ne pobjedi odlično sanira “štetu” ( vidi npr belgija ) .. za razliku od njih u ferarriu ne znaju bi li pišili ili kakili , igraju” se nekakve korektnosti šta se vidilo osim u austriji i danas . kimi koji za razliku od bottasa i nije bija neka pomoć do sada “tvrdo” se branija na startu od seba i … odlično je to uradija za …. mercedes . kasnije u trenu je “kleknuo” pod napadom lewisa . istina , ima je lošije gume , a i LH odlično manipulira potrošnjom guma … već dokazano . u zadnje vrime na hladnokrvnost LH seb “uzvraća” najčešće greškama koje mogu bit i posljedica nervoze jer konačno ima odlično “oružje” ali LH ga je*e nijansu slabijim pa .. lewis se ponaša racionalno ka njemac , a seb …. možete vi fanovi kimija sad “graknut” ali po meni ne bi dobija novi ugovor jer današnji start je pomalo “izdaja” tima . zamislite da je tako postupija massa daleke 2007 . i da u zadnjoj trci nije u 50 . krugu prepustija misto fincu nego da ga je ponila taština da pobjedi pred DOMAĆOM publikom …. bija bi kimi kur pobjednik prvenstva , bija bi to hamilton ka šta će najvjerovatnije biti i ove sezone . hvala kimiju . eto dali su mu da se utrkuje ,pobjedi pred razdraganim tifozima ( posli Q ) , a on im se odužija žestokom borbom sa prijateljem ( ? ) sebom i konačnim zaostatkom za LH od skoro 9 s i to kod kuće . a nije trebalo tako bit , “scenario” je bija skoro pa idealan za ferarri … lako je moglo bit 1 i 2 na kraju , prednost prije singaspura sa ona 3 boda “poklonjena” kimiju u austriji svedena na tek 1 bod … 243 Vs 242 za LH . moglo je bit “vruće” u preostalih 7 trka , a ovako ….. bojim se da se krajni rezultat nadzire već sada . pamtite li onu reklamu pirellia ” snaga bez kontrole je ništa” ( ili tako nekako ) ? e pa ferarri sad ima snagu ali mercedes ima kontrolu . i prije nego me počmu “mest” fanovi kimija pitanje … bi li više volili da je kimi danas pobjedija , a ferrari izgubi vozački na koji čeka 11tu sezonu i konstruktorski naslov ili da je timski korektno propustija seba , čuva mu leđa ka šta stalno radi bottas za LH pa da konačno ferarri svrgne merc sa trona i osvoji obe titule ? mislim da u ferarriu treba jedna “čvrsta ruka” nekoga ka brawn pa bi se danas sve znalo i vjerovatno završilo dvostrukim podijem crvenih i vozač koji bi u ovakvim situacijama ima nerve MS šta seb sada nema … nažalost , takvih nema i sve ostaje na sistemu “pišit ću , kakit ću” , “toplo – hladno” :(
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volim Kimija i žao mi za ovo danas ali moram priznati da si potpuno u pravu.. Trebao je Seba pustiti naprijed i sve bi bili drugačije.. Ali to su trebali u momčadi tako odrediti.. Treba im netko čvršći u odlukama.. Boss koji će lupiti šakom o stol i posložiti stvari na svoje mjesto.. Arivabene je dobar šef ali mislim da je možda malo preblag..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Slazem se. Trebao je pustiti Seba i to sto je njemu radio napraviti Luji, kao pravi pomocnik. Isto sto je Botas napravio njemu. Fino ga je ustopao i potrosio mu gume i kasnije ga je Lujo preskocio.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimmi nimalo nije kriv što je Seb danas izvisio…osvojio je pp i na startu se nema vremena za kalkulacije a višestruki svjetski prvak bi valjda trebao znati da se utrka ne dobiva u prvom zavoju.
Pa kakav idiot moraš biti i ići u takav duel sa glavnim konkurentom koji još k tome vodi u prvenstvu…..
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je najveci problem Ferraria…..Mercedes danas dobio utrku timskim radom….a Ferrari to nema….koliko god je to nepopularno i nitko to nevoli(ni ja isto) ali tako se osvajaju naslovi….i to je to
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebaju u Ferrariju dovesti Hornera, a možda sa njim i Neweya, za dugogodišnju dominaciju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ivanh … e danas se mogla dobit u prvom zavoju jer bi kolega “odigra” tampon između LH i SV . pa to VB odradi uvik kad mu se ukaže mogućnost . pa i danas je bottas drža kimija iza sebe 9 krugova kad je kimi izaša na novim S , a on vozija već 27 . na SS . i tako sve do 35 . na istrošenim gumama . time je uzrokova da kimi troši gume iz čega je na kraju profitira LH . nije toto laga kad je kaza da je bottas najbolji pomoćnik . takvog vozača bi svaki pametni šef top tima poželija jer … ne pati od taštine , cilog sebe daje za tim , zaje*an je za konkurente jer je brz , teško ga je preticati , odličan u Q i kad starta sa P 2 to je već skoro pola pobjede za LH . da je kimi danas mislija na tim propustija bi seba i čuva mu leđa pa bi trka s obzirom na brzinu i snagu ferarria danas bila dobivena već u prvom zavoju/krugu . ako neko tj kimi koji zaostaje za LH 125 bodova se onako “tvrdo” bori sa tim kolegom koji za lewisom zaostaje 17 bodova u borbi za prvenstvo i ne popušta i zbog toga nije “kriv” onda jbga . zam,isli da je današnji poredak bija 1 . seb , 2 . kimi , 3 . lewis tifozi bi ludovali , razlika bi bila tek 4 boda za LH , psihološki bi to bilo jako jer bi merc gubija 2 trke uzastopno na brzim stazama šta bi ih dodatno uvjerilo u moč ferarria , a ovako ? mogu se grohotom smijat košmaru u ferarriu i sa optimizmom i + 30 bodova otputovat u singapur . u ferarriu sad mogu čupat kosu zbog svojih gluposti , glumljenju korektnosti jer odredbama kojim se koristi mercedes imali bi danas vjerovatno 25 na kontu seba + ona 3 iz austrije = tek bod razlike za LH .
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Scenario nije bio “skoro idealan”, bio je idealan za SF. Naravno, da su Merci posebno Ham kretali tamo sa P 5,6 ili još niže, sa zečelja ili iz boxova zbog kazni to bi bilo super-idealno-gotovo sigurno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas je Seb uprskao..
Ferrari je naivno nasjeo na Mercedesovu varku sa ulaskom u boks.. Da nisu tako rano ušli u boks i ostali još 7 ili 8 krugova nebi Kimi ostao bez guma pred kraj utrke i možda bi uspio zadržat Luju iza sebe.. Vidjelo se koliko je dugo Bottas ostao na supersoftu.. Mogao je i Kimi još sigurno ostat i izašao bi ispred Luje.. A da su pametni u Ferrariju trebali su uvesti timske odredbe i jednostavno pustiti Seba naprijed odmah u prvom zavoju.. Meca im je i tu očitala lekciju.. Botas je savršeno usporio Kimija i natjerao ga da potroši gume loveći ga dok se Lujo primaknuo i na kraju prošao naprijed.. Kimi mi je drag i navijam i za njega ali iskreno ako gledamo cjelu sezonu nije na nivou Seba što se vidi i iz bodovnog stanja.. Seb je uprskao ali da ga je Kimi pustio u prvom zavoju stvari bi bile sigurno drugačije.. Lujo će opet osvojiti naslov jer je smireniji i pametnije riskira i Mercedes je posloženija ekipa koja je taktički i organizacijski jednostavno bolja i Ferrari će morati još poraditi na tom djelu.. Bolid je odličan i ako se ne poslože kao ekipa i uvedu timske odredbe ništa neće napraviti.. To je jednostavno tako..
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije bilo uvedeno pravilo da za lazne pripreme za boks ide kazna
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tako sam i ja mislio ali vidiš da očito nije.. Neznam i nije mi taj dio jasan ali da su nasamarili Ferrari danas e to bogami jesu nadebelo.. Nadam se samo da su Arivabene i ekipa to danas naučili..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to je pravilo postajalo….ali nema ga vec neko vrijeme….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da jednom mogu “izvest” lažnjak
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednom je dozvoljeno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ponavljam citat iz 2015. :
”Article 23.11 of F1’s Sporting Regulations states: “Team personnel are only allowed in the pit lane immediately before they are required to work on a car and must withdraw as soon as the work is complete.”
The difficulty with the regulations, which is why Mercedes was not called up for a rules breach at the time, is that it is impossible to know if teams have deliberately conducted a ‘dummy’ stop or if there has been a change of plan after the stop was called.”
2018. ista meta, isto odstojanje:
In the round-up: Race Director Charlie Whiting says the ‘phantom’ pitstops of the kind that Mercedes were seen preparing for during the Italian Grand Prix are “part of the game” in Formula One.
”My feeling is, and remains, that it’s all part of the game. We don’t like teams hanging around in the pitlane if they’re not actually doing a pitstop, if they come out as if they’re going to do one. If they did it every lap, I think we’d have something to say. But they may well have been thinking about stopping and then changed their minds. Unless someone does something overtly incorrect, I don’t think we will do anything about it.”
i tradicionalni pozdrav za kraj:
fuck off, charlie!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ih Mercedes bez razloga prevario sa lažnim pit stopom. Kimi nije imao tempo da se odlijepi od Hamiltona, zato su morali ili prije ili u istom krugu kad i Hamilton. Zato su gledali na Mercedesov boks. Da je Kimi napravio prednost, kao Vettel u Belgiji, nebi bilo panike zbog undercuta, nego bi jednostavno sačekali, i odradili krug nakon Hamiltona. Ali pošto Kimi nema taj tempo, morali su ga uvesti ranije. Oni su mislili da će i Hamilton ući, pa kud ćeš bolje nego da odrade u istom krugu. Ali su se zajebali…
Ali svejedno, Kimi nije imao tempo. Da su sačekali više na stazi, Hamilton bi ušao i undercutao Kimija. I još lakše došao do pobjede. Ferarri ovdje nije mogao ništa, jer jednostavno Kimi nije imao tempo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve napisano i objasnjeno… Rekli bi stari ljudi: “ko sveto pismo”…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se samo da je Vettel “ispucao” svoje greške i trkaće incidente,a u Ferrariu je odavno došlo vrijeme da se strože postavi vozač broj 1 i 2 (kao u Mercedesu). 7 utrka je još ispred nas , a bodovna razlika se da sanirati, sad kad su razvili bolid koji je bar malo ispred Merca ili očekuju da im ovi poklone prvenstvo :-)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ozbiljno si napisao da se u Ferrariu ne zna tko je 1. vozač :D …. Kimi se žrtvuje isto čitave sezone samo nakon ovakvog trkaćeg incidenta moraju probati sa njim uzeti trku, da su bili 1, 2 riješilo bi se to u Sebovu korist ne brini(Monaco 2017 pravi primjer)
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monako prošle godine, pravi primjer koliko je Kimi sporiji u utrci…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je tako, i ako se Kimmi zrtvuje u korist SV, onda je daleko najgori drugi vozac u historiji utrkivanja, jer apsolutno, ali apsolutno nista nije napravio za Seba cijelu sezonu, a Ferrari daleko najgori tim, bar sto se tice taktike. Kimmi ne bi smio biti drugi vozac,tu se slazemo( barem mislim da se slazemo :D ), jer je i dalje u top 5 na gridu, ali definitivno nije neko ko bi mogao konkurisati za naslov. Neko je dolje rekao da od 2014. vozi za k…c. Po meni, njegova zadnja dobra sezona je bila kad je uzeo naslov, poslije toga, ne bas katastrofa, ali nije daleko od toga.
P.S. Nisam SV fanboy, usrao je on sve sto je mogao, i snosi bar 50% krivice za trenutni plasman.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Seb, da na stazi pokazuješ 10% mirnoće koje pokazuješ u intervjuima nakon utrka bio bi na +50 bodova danas.
Ima puno vremena? Di on živi?
Ima 7 utrka do kraja, a Ham ima bolid s kojim nece nikad biti ispod 3.mjesta osim ako se nešto nepredviđeno ne desi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
30 bodova razlike
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
30 bodova danas je kao i 12-13 bodova po starom sistemu. Kimi je 2007 zadnje dvije utrke bio 17 bodova iza Alonsa ili Lewisa, ne sječam se… tak da niš nije gotovo
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma neznam uopće čemu svo dramatiziranje da je borba za naslov gotova…
Već u Singapuru može prepoloviti 30 bodova, a to nije nerealna mogućnost.
Samo se Seb mora malo srediti u glavi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, toplo se nadam
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
30 bodova je sad razlika, ja kažem da Seb radi manje grešaka da bi bilo 50 bodova razlike za njega.
I nigdje nisam rekao da je sve gotovo, jedan DNF sve mjenja, ali je vremena sve manje, a grešaka sve više.
Treba uzeti u obzir da će i Mercedes biti brži na nekim stazama (Suzuka, COTA..)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je krivo sam procitao pardon. Slazem se da nije gotovo. ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U F1 nema prijateljstva među vozačima, pogotovo u ekipi gdje se jedan vozač bori za naslov, drugi koliko god dobar bio može samo ponekad iskočiti kada se onom prvom nešto nepredviđeno desi.
Tako je uvijek bilo i tako mora biti.
Ferrari radi gluposti već dvije godine, ako je Vettel broj 1 onda je broj 1 i sve treba podrediti njemu, a ne da Kimi onako žestoko brani poziciju, pa nema dvije takve situacije u zadnje tri godine gdje je on tako žestoko branio poziciju poslije starta u prvom zavoju, koliko je spor bio i branio prvu poziciju u zavoju kod sudara Vettela i Hamitona može se vidjeti poslije ponovljenog starta kada je glatko prošao u istom zavoju Hamiltona, Hamilton naravno ovaj put nije bio tako žestok, zašto i bi kada Ferrari i Kimi radi za njega.
Usput, Max ništa nije naučio, tek kada razbije Hamiltona može se nešto očekivati po tom pitanju, ako ništa bar je Vettel na poklon dobio dva boda.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je to trebao razgraničiti na sastanku, kako se postaviti na startu.
Mozda je i bio plan da zamjene pozicije, samo ne znam u kojem trenutku.
Da je Vettel.ostao na trkacoj liniji, a ne da se izbacio lijevo i kada je skuzio da je predaleko vratio se desno i pokusao napasti Kimija… Hamilton ga ne bi pretekao.
Greska na razini ekipe. Mercedes je danas jednistavno bio bolja momcad. Koliko su god u Austriji sjebali danas su se naplatili s kamatama.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma de ajde 7 utrka je jos,sve je moguce….. nek se desi samo jedna utrka da LH odustane iz bilo kojeg razloga i Seb pobjedi i eto…otvorena izravna borba,tako da ono….i jos do kraja…. a i neko je tu u komentarima spomenio Kimmija 2007 i njegov naslov….tako da je sve otvoreno jos…samo Ferrari definitivno mora poradit i na taktici i na organizaciji i takvim stvarima,jer oni sami sebi izbijaju bodove…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijatelju o cemu ti pricas?
Pa Austrija je slucajnost i sumnjam da ce se ponoviti ove sezone osim ako se Max ne ukaze kao pomoc Ferrariju.
Svi mi govorimo da Hamilton jednom mora pogrijesiti, ali on ne grijesi i to cinjenica.
Kada treba odvoziti, odvozi, a kada ne treba idalje odvozi i uvijek konstatno vozi na granici i ne grijesi.
Rado bih da Vettel i Ferrari uzmu naslov, ali uz ovakve amaterske greske i Vettela u Baku-u, Francuskoj, Njemackoj i sada Italiji jednostavno nema sanse.
Forza Kimi!
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je Seb iznenadio Hama na Spa , tako je danas Ham iznenadio njega. Jednostavno nije očekivao napad i reagirao malo bez veze. Obojica su zapravo imali debele sreće, a Ham malo više, ali ovaj put sasluženo. Zar mislite se ti dečki mogu dogovarati i sve vide na 360 stupnjeva, pa to su reakcije u milisekundama.
“Ti ćeš Kimi desno , ja ću lijevo jer znamo da Ludi Lujo nije ipak toliko lud da nas napadne u prvom krugu bez DRS, ali znaš možda stvarno napadne pa onda mijenjamo strane” ????uistinu ne prolazi i to nema veze sa taktikom, ako je taktike i bilo planirana je bila za kasnije, jer su svi, ama baš svi očekivali kontrolirani bijeg crvenih vragova koji su imali za to sve preduvjete.
Dalje, Ham je izveo danas pravi performance, osim greške na jednom kočenju prednjim lijevim, drugih grešaka nije bilo, sviđalo se to kome ili ne.
Nakon utrke je bilo jasno da se “overlockao”, pa vidjelo se da je fizički aj bog doviđenja, samo ga je adrenalin pobjede održavao….Pa to je bilo gotovo 90 minuta agresivne vožnje za Kimiem. Da je to kojim slučajem bio Seb bilo bi naravno za pubiku “jače”.
Kimi je uredno brusio zadnje gume na neravnim pasicama što je jedan kolega FB komentator, ali određeni broj ex drivera. Tko je slušao današnji intervju-komentar sa Rosbergom nakon utrke , on kao bivši Lujin (ne)prijatelj sažeo je sve u dvije , tri rečenice.
Iz neposrednih intervjua sa vozačima stvarno nije potrebna naknadna pamet jer ispada da fanovi iz fotelja valjda bolje znaju nego dečki sa licu mjesta.
I za kraj, kako je netko rekao, a netko sanjao ” da Ham ima Ferrari no 5, pod dupetom i volan u rukama, danas bi bila razlilka 70/80 pointsa u korist Seba i SF vodeći u konstruktor.
Voljeli ili ne voljeli Hama, opet je pokazao da je među najboljima i najkompletnijima i da je glad za pobjedom iskonska. Recimo da je mogao uredno ne naganjati Kimia i ostati na P2 bez ikakvih rizika, no ipak lijepo je bilo gledati njihova međusobna 3 fair pretjecanja.Navodno je na stazi sa lica mjesta bilo dosta komentara kod tifosa da ga je Kimi čak trebao pokušati kompromitirati, pa čak i pod rizikom da izbaci sam sebe.
Moj je stav da bi utrka bila super i da je Kimi bio P1, a to nije bilo nemoguće.
Činjenica , pregledom snimaka pretjecanja i ponašanja bolida Seb je prekasno i loše reagirao, osim prije napada i tijekom napada. Važno je da nema niti glasa niti riječi o tome da je danas iko išta učinio i sa namajom dozom namjere, pa čak niti Max u slučaju Bottasa, što neki pokušavaju izvući iz konteksta. Utrka je mogla biti bolja samo u slučaju da je Seb ostao neoštećen kada ga je Ham uistinu hrabro i svjestan rizika pretekao.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno. Ferrari je morao taktizirati danas, imati 1-2, na stazi gdje tradicionalno i gotovo po pravilu pobjeduje onaj ko starta prvi,. Pustili su ih da se trkaju, i eto ti, na kraju (vjerovatno) izgubise i konstruktorski i vozacki naslov. Mercedesova takticka briljantnost je donijela vise bodova Hamsti nego sto ih je Seb prosuo. Iskreno, vise mi sadasnji Merc lici na Ferrari iz 2000-2004 ere, nego sam Ferrari, pobjeduju na isti nacin ove godine. Druga stvar, Ferrari nikad nije imao 2 superzvijezde u ekipi. Koliko god se Kimmijevci zalili kako je Kimmi No.2 cijelu sezonu, i da je Sebov vodonosa, ili nije istina, ili je Kimmi daleko najgori 2. vozac, ikad. Meni iskreno Kimmi nije za ovaj Ferrari, predobar je da bi bio drugi vozac, a prelos da bi uzeo prvenstvo. Da se razumijemo, ja obozavam Kimmija, ali covjek poslije titule ne pokazuje ni 60% raskos talenta koji ima. Po komentarima, Kimmi odvezao odlicnu trku, proglasen vozacem dana ( what a yoke, a yoke), a svi mahom govore kako je Ferrari trenutno najbolji bolid na stazi. P1, lose startas, nemas dovoljnu brzinu tokom cijele utrke da se odmaknes na vise od jedne sekunde, i kao slag na tortu, naguzi te Bottas koji je barem za klasu losiji vozac. Meni je to kontradiktorno da Bog kaze, ili Kimmi nije vise dovoljno dobar, ili imas losiji paket od konkurencije. (Pobrat cu opet minuse, prvo pravilo F1Pulsa- Alonso se mrzi, drugo pravilo – Ne spominji Kimmijevo ime uzalud, sem u svrhe dizanja istog u nebesa)
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gotovo je Seb, gotovo.. Nisi ti u glavi za naslov, Lujo je jednostavno bolji..
Kimi te zatvorio na startu, trebo si ga odlucnije napast, ovako si ispo papak sa par gresaka u prvih 30 sekundi utrke, sve krivo.. Lujo vas je jednostavno sve nadmudrijo i zasluzio pobjedu..
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje misljenje oko Vettela je nekako podjeljeno. Zelim da osvoji naslov s Ferrarijem ali opet toliko gresaka radi da je to za nepovjerovat. No kad bolje razmislim grijesio je on dosta i u Red Bullu u onim sezonama kada se borio sa Alonsom. 2011 i 2013 su nepotrebne za komentirati. No nemogu se oteti dojmu da u sezonama gdje je neizvjesno treba bolji bolid da bi uspio. Tj zelim reci da on ne bi ovo uspjevao sa npr ovogodisnjim Mercedesom a da je Lewis u Ferrariju. Ferrari ima brzinu no vozaci nikako da spoje obojica vikend gdje ce oboje otkinuti bodova Mercedesu i pomoci jedan drugome kao npr jucer Bottas Hamiltonu. Uvijek naprave bolji potez i kao da su za pola koplja ispred u svakoj situaciji. Iskreno ocekivao sam vise od Vettela ove godine posebice sa ovakvim bolidom koji je ipak u maloj prednosti u odnosu na Merc.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel bi trebao pogledati Alonsa i Webbera u istoj situaciji u istom zavoju 2013.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Ferrari izgubi titulu za to će si biti samo krivi ne vozači nego vodstvo ekipe. Ponašaju se tako kao da ne žele osvojiti titulu prvaka. Za mene je najveća greška ove godine što su ostavili Raikkonena kao drugog vozača.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po cemu se vidi da je Raikonen “drugi” vozac …po tome što mu je u Q3 Sebastian pravio zavjetrinu i omogucio pol poziciju ..ili po tome što je tvrdo branio svoje prvo mjesto na startu iako je startovao loše i omoguci Luisu da “uhvati” Sebastiana ….mogao bih još nabrajati .
Raikonen ne želi biti “drugi” vozac a nema želje za pobjedom kao Max, Sebastian i li terminator Luis ….
Botas je “drugi” vozac i to izvrstan ..najbolji od kako ja pratim F1 ….a to je mnogo godina …po tom pitanju Kimi mu nije ni do koljena
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
This year alone he has lost crucial points in Baku (locking up trying to take the lead and finishing fourth instead), France (locking up and sliding into Valtteri Bottas on lap one), Austria (blocking Carlos Sainz in qualifying and receiving a grid penalty that cost him any chance of victory) and Germany (sliding off into the barriers while leading).
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh sad… Ja ću prvo reći da je najlakše komentirati iz udobnosti vlastitog naslonjača iz svog doma. Jer jest. Puno i previše je ovdje stručnjaka i uistinu je beskorisno čitat sve te komentare kako i što su Vettel i Ferrari trebali napravit. Vjerujte da je Sebu itekako stalo do tog naslova. Niste vi navijači ti koji sjedaju u bolid i bore se s Mercedesima i ostalim timovima na stazi. Netko je čak komentirao u prvom licu množine kada je govorio o Vettelu i Ferrariju. “MI nismo uspjeli do bodova”, “MI nismo iskoristili mogućnosti 1-2 u kvalifikacijama”…….. Jeste normalni vi? Hamilton je u ovoj utrci bio u zavidno boljoj poziciji. Zbog solidne bodovne prednosti koja je sada još i veća poslije utrke u Italiji. Zato je zadržao tu svoju “hladnokrvnost”. Kako bi on reagirao pod pritiskom? Znate kako? Kao u Australiji ove godine. Glupim greškama i plakanjem na team radio. Opet ponavljam, ja nisam navijač niti Mercedesa niti Ferrarija. Navijač sam dobre utrke i cijele sezone. I to imamo ove sezone i imali smo prošle sezone odlične utrke. 2016. je također dokaz kako Lujo operira pod pritiskom i za kakvim sve sredstvima poteže kad je stiska. Time više podsjeća na Prosta nego na velikog Sennu koji mu je uzor. Međutim, i to opravdavam. Svi smo ispod kože krvavi i da ostvarimo ono što želimo smo motivirani svašta poduzet. Ali ovdje treba uzet u obzir još podosta faktora, sagledat širu sliku od Belgije i Monze. Za početak, Valtteri Bottas je puno zaslužniji za trenutnu sliku bodovnog stanja negoli mu se to pripisuje. On je dio Hamiltonovog ugovora dragi moji komentatori. Hamiltona bi još jedna sezona sa ravnopravnim suparnikom koji je uz to usijana glava otjerala u mirovinu. Bez pretjerivanja. Izvukla bi sve iz njega. Kada bi u takvim uvjetima osvojio naslov, postao bi heroj nas mnogih. Bez imalo sumnje, Lewis je jedan od najboljih u povijesti sporta. Međutim, od početka hibridne ere 2014. godine, postepeno su mu otupila ona njegova gladijatorska osjetila i glad za pobjedom koje je imao po dolasku u F1. Voljeli ga ili ne, ne možete poreći činjenicu da je bolid Mercedesa napravio većinu u njegova zadnja 3 naslova i značajno mu povećao šanse u odnosu na vozače koji su istog kalibra kao on, ali nisu imali mašineriju za pobjede tih godina. Alonso, Ricciardo, Vettel. I tu mu također treba pripisati zasluge jer je vjerovao da bi Mercedes mogao uspjeti i uspio je. Uostalom, sjajnim radom u mlađim serijama i izuzetnom disciplinom (poslušajte njegov Beyond the Grid intervju) i trudom on jest tu gdje je. Diskutabilno je gdje bi ove sezone bio bez Valtterijeve pomoći. A što se tiče Ferrarija, stvarno se zapitam što se događa između Kimija i Seba na stazi. Ulovili smo se ovog slučaja jer je start ugrozio Seba, ali inače je Seb također taj koji oštro starta kada je Kimi na drugoj poziciji. Kina ove sezone. Kompromitiraju jedan drugome utrke da bi osigurali bolju poziciju i to u prvih par zavoja. Kad sam gledao utrku u Italiji, govorio sam tati kako me samo strah da se ne zabiju jedan u drugoga jer je start neodoljivo podsjećao na Singapur prošle godine. Što se tiče Azerbajdžana ove godine, Seb je bio moj heroj kada je napao Bottasa bez obzira što je zaključao kotače i otklizio sa staze. Herojski i hrabro je to napravio i zato veliki respect! Njemačka… Može se dogoditi svakome… I događa se svima. Ali je prosuo bodove i to je šteta. Ne treba ga pljuvat sada toliko. Barem ja neću. I još ću samo reći da ovaj video otkriva puno toga. Jako puno. https://youtu.be/5_bCXbKgL_w
Ricciardo je također napravio ogromnu ogromnu ogromnu pogrešku na njegovom najdražem mjestu za preticanje u Italiji, a to je prvi zavoj. I jako kompromitirao i ugrozio utrku Gaslya. Ali eto, o tome nitko ništa. To je samo mali Gasly, čiji fan nisam, ali zato jer je samo mali Gasly nitko nije primjetio. A Magnussen je najveći šu*ak koji postoji na stazi i to je dokazao već nebrojeno puta, utrkom u Italiji zapečatio. Komentar se pretvorio u kolumnu, sorry guys.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni su najbolji vozači na svijetu, plaćeni u godinu dana koliko mnogi od nas ne bi zaradili u nekoliko života i zato ja od njih očekujem u F1 bolidu puno više nego od sebe samog u F1 bolidu. Prema tome kad netko tko cijeli život trenira utrkivanje, 4 puta je osvojio naslov vozi svoju 11. ili 12. sezonu u F1 onako početnički taktički pogriješi na startu mogu se samo na njega ljutiti i ništa drugo. Da je ono napravio Leclerc, razumiio bi, ali Vettel – neoprostivo. Stara konjina bi morala znati da se ne pretiče kad ti bolid pleše po stazi jer nisi zagrijao gume kako treba. Stara konjina bi trebala znati da se momčadski kolega ne pretiče dok imaš nekoga za vratom. Napravio je pogrešnu procjenu koja je puno preskupa.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s tobom u velikoj većini napisanoga. Međutim, tko se god bavi ičime, a također i sportom kada tada pogriješi. I pogreške su dozvoljene. Ono što je problem je da su ponekad skuplje, a ponekad se mogu gurnut pod tepih. Na Grosjeana smo navikli da griješi, Verstappena isto. Ericsson je za svoj start i uništavanje Hartleyeve gume trebao dobiti stop&go kaznu od 10 sekundi minimalno. Vettel je pogriješio u prvom zavoju kada je s vanjske strane pokušao proći Raikkonena. Ali kod druge šikane u prvom krugu krivnja jedino može biti na Raikkonenu. Parkirao je bolid u šikani i doveo Vettela u nezgodnu poziciju zbog čega je Hamilton došao u ravninu s Vettelovim Ferrarijem. Da je Raikkonen izašao brže iz te šikane, Vettel bi bio na izlasku prije nego Hamilton dođe pored njega. Zato sam priložio i link videa da tko želi pogleda točno kako je bilo s onboard kamere. To su milisekunde u pitanju.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi grešnici, osim Verstappena, koje si naveo su talašika u F1. Od njih nikad ništa neće biti, a kamoli svjetski prvak, pa nisu mjerilo za Vettela.
Vettel je imao lošu trakciju iz prethog pokušaja preticanja, zbog hladnih guma i loše putanje jer je nepotrebno pokušap preteći Kimija. Zbog toga ga je Hamilton ulovio, a i kad ga je ulovio nije se morao zabiti u njega.
Jasnije bi mi bilo da je prema kraju utrke jurio Hamiltona i onda izletio u parabolici jer je preforsirao. To bi lakše razumio, išao je na nož i skliznuo na krivu stranu, ali ovo u čemu je on pogriješio su odluke, a ne motorika.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
”MI nismo iskoristili mogućnosti 1-2 u kvalifikacijama”…
-navijački fanatizam kakvog ima u raznoraznim sportovima. i ja često o hondi govorim u prvom licu množine. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Mi smo pobijedili”, ali “oni su izgubili”.
Tako obično ide taj fanatizam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Htio sam komentirati na račun Prosta i Senne, ali onda si napisao…govorio sam tati kako me samo strah… Da te tata nije u djetinjstvu plašio Prostom, biće da je bio baba roga u tvojim snovima?
Koji početak hibridne ere, što to pišeš? LH, sada već godinama vozi bolje nego ikad, usput što fali njegovim x3 naslovima u Mercedesu, sva tri plus onaj u Mclarenu osvojio je zasluženo, bez incidenta i sa bodovnom prednošću.
Teško da mu je Senna više uzor, ako je pristojan on to može javno reći, ali nakon toliko naslova i pobjeda vrlo teško, vidiš da je u igricama kada je bio mali glumio Kimija, sram ga bilo.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izbrojao sam čak 20 rečenica između te gdje spominjem Prosta i Sennu i te u kojoj sam pričao s tatom da me strah da se ne sudare DVA FERRARIJA U MONZI 2018. GODINE. Zbog toga kako su startali. Vrlo drsko si spojio to dvoje, komentar je i više nego irelevantan da bih se obazirao na njega. Ako nemaš što za reći, radije nemoj napisat ništa. A inače, ne vjerujem da je itko ikada bio strašen ili u strahu od Prosta. Pa čak ni njegovi suparnici na stazi.
1
1