Force India: Prihvaćena ponuda Lawrencea Strolla!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 1 min 46 komentara

Administratori koji trenutno upravljaju Force Indijom prihvatili su ponudu koju im je ponudio Lawrence Stroll, otac vozača Williamsa, Lancea Strolla.

Sva potraživanja bit će podmirena, svih 405 poslova u momčadi će biti sačuvani i financije za daljnje poslovanje su osigurane.

“Ovaj ishod osigurava budućnost Force Indije u Formuli 1 i dozvolit će našoj trkaćoj ekipi da ispuni puni potencijal,” kaže Otmar Szafnauer.

“Oduševljen sam zbog potpore investitora koji vjeruju u nas kao ekipu i vide potencijal kojeg Force India ima.”

“Uvijek smo udarali više i jače od nas, pa ova financijska injekcija osigurava svijetlu budućnost.”

Zahvalio se Vijayu Mallyji, Sahara grupi i Mol obitelji za podršci koju su im pružali u teškim okolnostima.


Odgovor

46 komentara

  1. Ferrari
    superx Prikaži

    Znaci Trolonja oslobadja sjedalo u Williamsu…



    14
    12

    2
  2. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Ne’š ga se šale otarasiti.



    2
    1

    1
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Mislim da će u Force Indiji (ili kako god se zvala nakon ovoga) sljedeće godine voziti Perez i Stroll. A Williams će postati Mercedesova B ekipa, sa Mercedesovim ovjesom i mjenjačem, uz motor koji već koriste. Tako da će se Ocon premjestiti tamo, a vjerovatno će upasti i ovaj Russell pored njega. Ili možda Wehrlein, ako Wolf nije u potpunosti zaboravio na njega…



    13
    13

    0
  4. Nando
    Matek14 Prikaži

    Najzalosnije od svega je kaj starom financijski dode na isto stavio si sina u bolid il uzeo nekog drugog vozaca.. u opciji jedan stedi na placi a ima troskove rezervnih dijelova, a u drugoj opciji placa drugom vozacu a stedi na rezervnim dijelovima.. na kraju mu dode na isto.. samo treba dobro razmislit jel zeli koji bod na kraju sezone ili ne.. ako zeli, onda si nece stavit sina u bolid..

    Kako god drago mi je za FI.. draga su momcad i zelim im puno uspjeha u buducnosti..



    4
    0

    4
    • Renault
      Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

      Pa i nije baš da Stroll nikad boda osvojio nije, ne samo bod, nego i postolje pokoje?



      8
      5

      3
      • Nando
        Matek14 Prikaži

        I corava koka ubode zrno.. a kad smo kod tog postolja.. vise je fascinantno kako je uspio izgubiti 2. mjesto 10 m od cilja.. tolko o tome
        Decko jednostavno nije kadar za f1 i onda kad skuzis da ce ocon ostati bez mjesta u fi zbog tog tutleka, zapitas se kolko je zivot fer



        7
        0

        7
      • Williams
        Montoya Prikaži

        A i start iz prvog reda



        5
        3

        2
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Čini se da je ta ćorava koka malo više zrna (bodova) ubola u ove dvije godine. :)

        A za to postolje, ko ti garantira da to izgubljeno drugo mjesto nije neko Williams-Mercedes maslo? (mada, to nije bit nikakva, bit je da je Stroll u dvije godine dosta bodova osvojio)



        5
        0

        5
      • avalon Prikaži

        Matek14 …. “… a kad smo kod tog postolja.. vise je fascinantno kako je uspio izgubiti 2. mjesto 10 m od cilja..” dobra opservacija . dokaza je da je papak . jbte u 8 . trci karijere u F 1 on se nije moga suprostavit bottasu ( 84 trke do tog bakua ) u slabašnom mercedesu . s druge strane možda je gubitak 2 . mista odraz inteligencije LS jer da se sa 7 trka iza sebe u bakuu kur*ija pa u branjenju 2. mista razbija sebe i bottasa šta bi se tek onda pričalo i kako bi se razapinjalo početnika kad ga se i ovako omalovažava i to 3. misto je tek plod sriće ? srića je i šta je u Q bakua bija 8 . ? uostalom u 8 trka momčić je 2 X starta među prvih 10 , a npr u bahreinu 12 . sa 0,24 s zaostatka za 11 . kvyatom te odma sljedeću trku ( rusija) takođe 12 . sa 16 tisućinki zaostatka za 11 . carlosom koji važi za vrlo talentiranog zar ne ? za kolegom massom joji je početkom sezone iza sebe ima 250 trka ( LS 0 ) na kraju je zaosta tek 3 boda ali je*eš to , važnije je šta ga je massa uništava u Q zar ne ? u slučaju LS Q ( koje je redovito gubija velikom razlikom ) su puno važnije od osvajanja bodova u trkama … za vas “fanove” sjećaš li se koliko je bodova u rookie sezoni osvoji max i di je završija u poredku ? 12 . ( LS 12 . ) i 49 bodova … LS 40 . kako je papak uspija bit izjednačen plasmanom i sa tek 9 bodova manje od jednog od najperspektivnijih mladaca ? kupija tata lawrence e ? :) :) :) :) btw , zanemarimo postolje no čudo koliko je “čorava koka ” s obzirom na nedostatak vid bodova “pozobala” lani :) :) da je FI otišla iz F 1 mnogoma bi bilo žal , a kad ju je spasija stari lawrence opet je u kur*u jer on to radi da bi mu sin ima di vozit zar ne ? naravno , tata se uspija obogatit , postat miljarder jer je glupo ulaga svoj novac zar ne ?



        3
        1

        2
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Force Canada



    12
    12

    0
  6. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Odlične vijesti, drago mi je da su spasitelji pronađeni ovako brzo. Nadam se da će promjenom vlasnika napokon doći do financijske stabilnosti ove momčadi jer očito nešto ozbiljno nije funkcioniralo s dosadašnjim vlasnicima, nema logike da momčad živi na rubu egzistencije s ovako dobrim rezultatima iz godine u godinu (Vijayjeva muljanja su tu vjerojatno glavni krivac).

    Lance sad sigurno prelazi u Force Indiju (tj. ovu momčad koja će se zvati tko zna kako iduće godine), dok je drugo mjesto upitno. Navodno je Perez bliži novim vlasnicima, ali to su samo spekulacije. U tom slučaju Ocon praktički nema gdje osim u WIlliams koji će gotovo sigurno postati nekakav oblik Mercedesove B-momčadi jer su upravo izgubili najveći izvor novca.



    5
    4

    1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Dobro si napisao, citiram:

      Vijayjeva muljanja su tu vjerojatno glavni krivac.

      Nema sumnje u to.

      Ali su dečki iz FI sigurno doslovno prisiljeni biti pristojni:

      Zahvalio se Vijayu Mallyji, Sahara grupi i Mol obitelji za podršci koju su im pružali u teškim okolnostima.

      Užas!

      Pa koji je to kriminal i zločin; pljačka! Toliko dugo godina F1 momčad dobro radi i “posluje”,…… i odjedanput bankrot, i onda zahvala ex- vlasnicima. :facepalm:

      Izmuzli su hrpu love i unštili momčad!



      6
      4

      2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Zašto nije moguće da su svu lovu potrošili u održavanje ovih performansi? Iza sebe su ostavljali ekipe sa puno većim budžetom. Da bi napravio takve rezultate sigurno je da se treba i uložiti ozbiljna lova. Pa oni i sa tim 4. mjestima su imali najmanji budžet. I oni su sa tim budžetom bili plasirani dobro iznad svojih mogućnosti. Ako vodeće ekipe mogu potrošiti godišnje preko 300 miliona, zašto nebi bilo moguće da je Force India trošila cijeli budžet na zadržavanje ovih performansi? Niko ne kaže da je neko u Ferrariju izmuzao lovu… A zašto nemaju veći budžet, uz ovakve rezultate, dovoljno govori da su dobili tako mizernu lovu za bojanje čitavog bolida u rozu boju. Lakše je naći bogataša koji će uložiti puno više da mu sin vozi, nego ovi neki jadni sponzori. Ali to nikada nije bila politika Force Indije. Vijay je preuzeo ekipu sa dna poretka, i od tada je ekipa konstantno napredovala. Čovjek je tu zato što voli utrkivanje i F1. Pokazao je da nije neki jado što je došao u F1 da se obogatio, kao neki koji su uspjevali opstati po nekoliko godina i propasti. Zašto bi sada odjednom izmuzao lovu iz ekipe? Koju hrpu love? Force India nikada nije imala hrpu love. I trošili su sve što su imali, i nastupali su natjecateljski. Mogli su i oni dovoditi pay drivere, ali nisu. Mogli su i oni “baciti” sezonu, dvije, krpiti se i biti na začelju, ali nisu. Borili su se sa onim što su imali. I Vijay se nadao da će izdržati do ogranićenja budžeta. I vjerovatno bi i našao način, kao i do sad. Ali neke druge sile su ga jako željele izbaciti i oteti mu ekipu…



        17
        16

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Neke druge sile – utaja poreza i nezakonito izvlačenje novca iz firmi kojima je upravljao – Interpolova tjeralica radi koje može formulu gledati samo na Silverstoneu….

        On je također prodavao ekipu, ali preskupo. Kad je Perez skužio da bi se moglo desiti gašenje u kojem on ništa ne dobija (ali niti gazda) onda je pokrenuo stečaj uz pravnu podršku Mercedesa. U stečaju Mallyja je izgubio sve.



        8
        7

        1
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        slažem se s pastorom.



        3
        3

        0
      • Wolf
        hattrick Donator Prikaži

        Upravu je i Pastor i wapijem.. kao i većina priča ova ima dvije strane. Vijay je u “progonstvu” zbog financijskog kriminala koji je radio u svojoj državi, slobodno bi mogli povući paralelu sa Todorićem u našoj državi. Istina da mu je u cijelom njegovom biznisu F1 bio neki vid hobija te kad se počelo urušavati njegovo globalno poslovanje bilo je jasno da će Vijay početi izvlačiti is svih sektora što je više love moguće.. poznata vam je ta priča (nema se za plaće, znate moramo stegnut remen i sl. spike). To se nažalost dogodilo i FI.. tako da je za taj bivši Jordan F1 Vijay bio spasitelj sve dok nije postao rušitelj. Na kraju je htjeo preduhitrit administratore Force Indije i izvuć lovu prodajom Richy energetskom piću, i da se netko drugi bakće sa dugovima.. u ovom slučaju on dobiva klipu pošto su dugovi negdje oko 400mil. € i onaj koji kupi ekipu dobiva je za 1€ sa obavezom plaćanja svih potraživanja unutar ekipe koje taj isti Vijay “nije bio u mogućnosti ” plaćati kao što je to do sad mogao.

        Osobno sam mogao predpostavit da će se to dasiti.. oduvjek mi je, bez obzira na strast prema F1 (ipak mu je to bio jako skup hobi), taj Vijay izgledao i smrdio kao klasični ulični kriminalac.. što se u financijskom sektoru i pokazalo da je bio slučaj.
        Kao što rekoh sve ima dvije strane medalje.

        detalj.. u imenu bolida “Force India VJM01” su njegovi inicijali, govori li vam to nešto?



        6
        5

        1
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Napredovala je.. Do ove sezone.. Izglednije je kako je kolega reko da su izvucene pare iz momcadi nego je ulupano u razvoj..



        1
        0

        1
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Činjenica je da je on uložio novac u ekipu koja je bila na dnu poretka.
        Činjenica je da je ipak imao dobru viziju kako da digne ekipu u sami vrh.
        Ali činjenica je da je se ekipi “posrećilo” što su u hibridnoj eri vozili Mercedesove motore.
        Prve tri sezone ultra dominacije imali su zadatak samo pobijediti Williams.
        Također je činjenica da su zadržali preformanse i prošle sezone kad je Ferrari imao izjednačen motor, a to nije bilo jeftino. Ali ljudi moji FI četri godine završava u top 5 ekipa, od toga u zadnje dvije sezone su bili četvrti.
        Tako da se ja baš i ne slažem da je neko nešto ukrao VM. Naravno, niko od nas nema pojma ko je na gubitku, a ko na gubitku, ali meni se stvara osjećaj da VM je više izvukao novca nego što je “upumpao” tako da nemam razloga da ga žalim.
        Sem toga nije mu ni bankrot loša opcija. Bar nema nikakvih obaveza.
        Sviđa mi usporedba sa Todorićem. Odavno su kružile priče o izvlačenju para iz FI.

        Za ekipu je sigurno bolje što je se ovako završili, mada je ovo kratkog daha.
        Nadam se da će doći neki ozbiljni kupac


        0
        -1

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ako su dugovi 400M znači da jedno 3 godine nije platio ništa osim plaća.


        0
        -1

        1
      • avalon Prikaži

        Crash …. možda bi trebalo pogledat di su bili plasirani u konstruktorskom od 2014. do danas posli 12 odvoženih trka pa tek onda špekulirat jesu li ili nisu ulagali i za ovu sezonu ? ;) 2014./15 . su bili 6 . ka i sada , 2016 . su bili 5 . , lani 4 . i sada 6 . ali tek 7 bodova manje od haasa koji je “ludo” dobro započeja sezonu . ako je haas ulaga u sezonu 2018 . , a FI nije zašto i kako je razlika tek 7 bodova u korist haasa ? nije valjda da se ovo postiglo sa skoro starim/lanjskim bolidom Fi ( ako nisu ulagali u ovu sezonu ) ? ako je to u pitanju onda je prošlogodišnji bolid FI bija čudo tehnike kad se i bez nekog razvoja/ ulaganja može “klat” sa ovogodišnom konkurencijom koja je ulagala u razvoj bolida za 2018 . zar ne ? uostalom 2016 . posli 12 trka perez je ima 2 postolja , 2017 . nijedno ( a te 2 sezone su im po krajnjem plasmanj najuspješnije u povjesti tima ) , a sada i bez ulaganja perez je ima postolje posli 12 trka . znači za sada je gledajući postolja bolje nego 2017 .



        1
        1

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Wapi, te stvari sa drugim firmama nemaju veze sa Force Indijom. Čovjek je upravo za Force Indiju nabavljao novac kako je znao. Nije preskupo prodavao ekipu. Nije je čak ni namjeravao prodati. To su drugi govorili, ne on.
        Perez ništa nije skontao. Prišao mu je neko od tih “drugih sila” i napričao mu bajku. Pa mislim, nebi najveća budala povjerovala da je Vijay jednostavno mislio ugasiti ekipu, i otpustiti sve zaposlene – priča koju je Perez popušio.

        hattrick, pogrešno. Nije on mislio prodati ekipu Rich Energy-u. Prije administracije osvanula je vijest da je sa Rich Energy.om dogovorio sponzorstvo od 30 miliona. Čovjek je već bio riješio sve prije administarcije, ali su “druge sile” u zadnji trenutak uspjele ubijediti Pereza da pokrene postupak…



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @Pastor
        Ajde neka je nabavljao novac, ajde neka je i dogovorio sponzorstvo, ajde neka …. kaj god hoces, ali on 3 godine nije nista platio osim plaća ako je natukao 400M dugova. Na tu foru mogu i ja biti gazda momčadi, da nikome niš ne platim. Perez nije bedak, ima on i advokate i menadzera. Zarađuje dovoljno da si to može platiti.

        Iz perspektive VJM: trebalo je probat prodat FI za cash na stolu, ako to ne uspije ionako gubi sve bez obzira u kojoj formi to bilo (administracija ili likvidacija).
        Iz perspektive Pereza: nije svejedno likvidacija ili administracija. U likvidaciji će dobiti puno manje nego u uspješnoj administraciji. I zato se Perez pobrinuo da mu netko ne pokrene likvidaciju. Time je VJMu ukinuo nadu da će firmu orodati za cash na stolu.



        1
        0

        1
  7. Ferrari
    Kamui2000 Prikaži

    Hmmm, a da odem pitat tatu da i on kupi neku momčad ? ?? Pitanje je samo koliko je sve ovo dugoročno, F1 ekipa – pokazalo se – poprilično košta, dosta ih je došlo i pošlo, no svakako mi je drago da ne gubimo Force Indiju (ili kako god je nazvali)



    14
    13

    1
  8. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Super vijest!



    5
    3

    2
  9. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Mislim da u FI nece ostati ni Perez ni Ocon, bila bi preloša slika u javnosti o Strollu. Perez ili Ocon bi ga nalemali i izgleda bi jos gori nego sto je.
    Vjer. ce ciljati na Ericsona ili takav kalibar.



    6
    5

    1
  10. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Drugim riječima – mlađi Stroll nagodinu prelazi u Force Canadu, pardon Indiu.. :D
    Sad bi bilo ludo da sljedeće sezone Williams proradi, a da FI još malo potone, iako je to u ovom slučaju prava znanstvena fantastika.. no, možda i Claire odluči da je vrijeme da svoje mjesto prepusti nekom stručnijem.. vrijedi maštati, zar rne ;)



    20
    20

    0
  11. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Da sam Vasseur, tražio bi Pereza umjesto Ericssona. Perez nosi lovu također, a zna.Da sam Steiner trudio bi se dobiti Sainza. Sainz bi bio blesav da ode u McLaren, Ako se Perez ne makne Ocon je izvisio jer će Williams trebati novog pay drivera da zamijeni Strolla, a ne Ocona ili Wehrleina



    7
    4

    3
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      I Mercedesovi mladi vozači su “pay driveri”, jer će Williams dobiti popust na sve dijelove što kupuju od Mercedesa. A kako se priča, sljedeće godine bi mogli kupovati puno više od samih motora.

      Mislim da trenutno nemaju nikakav popust od Mercedesa, s obzirom na trenutnu vozačku postavu. Sa Mercedesovim vozačima bi imali taj popust. Možda ne bi bio jednak onome što ova dvojica plaćaju, ali bi imali prednost u boljim vozačima. U Force Indiji je funkcioniralo. Bolji vozači, bolji plasman, a sa manjim budžetom. Nije sve do para.



      13
      13

      0
  12. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Kuda onda ide Forc Indija ovom kupovinom?
    Gadno se pise Perezu i Okonu…



    6
    5

    1
  13. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Budimo realni…Stroll u Force Indiu, Maldonado u Red Bull, Kvyat u Ferrari i gasi internet



    22
    20

    2
  14. Honda
    blown diffuser Prikaži

    Nek promijeni ime u USGP dovede M. Jergovića za šefa i Evelin Frank za test vozača. :D



    14
    12

    2
  15. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …force candia!… :D



    8
    8

    0
  16. Niki Lauda
    gaga505 Prikaži

    Force Lawrence of Arabia



    13
    13

    0
  17. Mercedes
    brmbrm Prikaži

    Stroll Racing!



    10
    10

    0
  18. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Lawrence of Canada

    Lance, prince of Canada



    1
    1

    0
  19. Fia
    bodo Prikaži

    Zbog čega su svi tako sigurni da će Lance voziti za Force Indiu.. Jer je to zaključio Villneuve.???
    Stroll senior bi mogao iznenaditi pa lipo zbog profesionalosti i utjecaja (jer novca ima), uredno ostaviti Lancea u Williamsu. Perez i Ocon bi vrlo lako mogli nastaviti u FI ili FC, kako god se zvali. Znam da izgleda malo blesavo, ali Stroll senior uvijek vidi šumu, a pazi na stablo.



    1
    1

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Ma nema šanse da Lance ostane u Williamsu. Otac ga je gurao tijekom cijele karijere, zašto bi ga sad ostavio u trenutno najgoroj F1 momčadi kad ga može ubaciti u jednu od najboljih momčadi sredine poretka?

      Također, sad ni Williams ustvari više ne želi Strolla za vozača – Lawrence više neće ulagati u njihovu momčad, sigurno neće plaćati sinu mjesto u takvoj momčadi, a znamo da Williamsu performanse nisu na prvom mjestu, tamo će ostati Sirotkin i netko od Mercedesovih juniora, možda čak budu i oba Mercedesova vozača, ovisno o razvoju situacije na tržištu vozača (konkretno, gdje će Ocon, koliko će htjeti Russella ugurati u F1) te o bliskosti njihove suradnje s Mercedesom.



      1
      1

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.