Ricciardo najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Njemačke

Izdvojeno

Daniel Ricciardo u Red Bullu bio je najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Njemačke voženom na Hockenheimu. Drugi je završio Mercedesov Lewis Hamilton (+0.004), a treći je bio Max Verstappen (+0.189) u drugom Red Bullu.

Sebastian Vettel (Ferrari) stigao je do četvrtog mjesta, Valtteri Bottas (Mercedes) petog, a Kimi Raikkonen (Ferrari) šestog. Odlični su ponovno bili Haasovi Romain Grosjean i Kevin Magnussen na sedmom i osmom mjestu, a u prvih deset našli su se i Charles Leclerc (Sauber) te Nico Hulkenberg (Renault).

Antonio Giovinazzi (Sauber) i Nicholas Latifi (Force India) dobili su priliku voziti na prvom treningu umjesto Ericssona i Ocona. Kao i obično, tijekom prvih pola sata nismo imali puno akcije. Giovinazzi je na stazi izgubio lijevi poklopac motora. Talijan se vratio u boks, a redari su brzo očistili stazu.

“Otvoreni” Sauber

Vozači su koristili sve tri komponente guma (medium, soft, ultrasoft). Hamilton je nakon prvih 40 minuta bio najbrži sa soft gumama, a Giovinazzi i Vandoorne jedini nisu zabilježili vrijeme. Uobičajenu pauzu na sredini treninga prekinuli su Bottas i Hulkenberg. Bottas je odmah nakon izlaska zasjeo na prvu poziciju. Finac je koristio najbrže gume.

McLarenov dvojac je ponovno odradio najmanje krugova. Mehaničari su radili na oba bolida. Verstappen, koji je također koristio ultrasoft gume, je uspio biti brži od Bottasa. Nizozemca je već za nekoliko minuta s vrha maknuo Hamilton. Vettel i Raikkonen odrađivali su nešto drugačiji program sa soft gumama.

Sainz je bio još jedan od vozača koji nije mogao voziti zbog problema s bolidom. Njegov momčadski kolega Hulkenberg je prošao kroz šljunak i travu nakon greške u 12. zavoju, ali nije se vratio u boks. Vandoorne se vratio na stazu 25 minuta prije kraja treninga te je kao posljednji zabilježio vrijeme.

Ricciardo je nakon nekoliko desetaka minuta provedenih u garaži odradio dobar krug i stigao do drugog mjesta. Prva petorka nalazila se unutar četiri desetinke. Dvadesetak minuta prije kraja ponovno je uslijedilo malo zatišje. Jedino su Ricciardo i Vandoorne nizali krugove. Upravo je Red Bullov vozač skinuo Hamiltona s vrha, i to za samo 4 tisućinke.

Do kraja treningu na stazu je ponovno uspio izaći i Alonso. Španjolac je sa začelja skočio na 12. mjesto. Mnogi su se vozači također vratili na stazu tijekom posljednjih desetak minuta, ali nije bilo većih promjena u poretku.

Drugi slobodni trening vozi se od 15 sati!

Poredak

Vozač Momčad Motor Krugovi+gume Vrijeme Zaostatak
1 Daniel Ricciardo Red Bull TAG 22 US 1’13.525
2 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 29 US 1’13.529 0.004
3 Max Verstappen Red Bull TAG 34 US 1’13.714 0.189
4 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 23 S 1’13.796 0.271
5 Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 30 US 1’13.903 0.378
6 Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 24 S 1’14.267 0.742
7 Romain Grosjean Haas Ferrari 29 US 1’14.691 1.166
8 Kevin Magnussen Haas Ferrari 28 US 1’14.853 1.328
9 Charles Leclerc Sauber Ferrari 25 S 1’15.097 1.572
10 Nico Hulkenberg Renault Renault 32 US 1’15.282 1.757
11 Sergio Perez Force India Mercedes 29 M 1’15.415 1.890
12 Fernando Alonso McLaren Renault 13 US 1’15.544 2.019
13 Lance Stroll Williams Mercedes 32 US 1’15.629 2.104
14 Carlos Sainz Jr. Renault Renault 10 US 1’15.769 2.244
15 Brendon Hartley Toro Rosso Honda 36 S 1’15.864 2.339
16 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 34 US 1’15.876 2.351
17 Nicholas Latifi Force India Mercedes 27 US 1’16.023 2.498
18 Pierre Gasly Toro Rosso Honda 32 S 1’16.071 2.546
19 Antonio Giovinazzi Sauber Ferrari 23 S 1’16.136 2.611
20 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 14 S 1’16.149 2.624


Odgovor

6 komentara

  1. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Poceo trkaci vikend, wohoooooo ?



    11
    11

    0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Joj Gia baxuza :facepalm:



    2
    2

    0
  3. Aston Martin
    nando1 Prikaži

    HONDA rastura!



    4
    0

    4
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Pretpostavljam da si ironičan, ali ne razumijem odakle tolika fiksacija i frustracija Hondom? Recimo, Hartley je na softu bio manje od desetinke iza Sainza na ultrasoftu. Ili, Gasly je na softu bio manje od desetinke brži od Vandoornea na istim gumama. Može neko pojašnjenje na što točno misliš?



      4
      2

      2
      • Aston Martin
        nando1 Prikaži

        Naravno da sam ironičan. Neki dan smo polemizirali o Torro Rosu i izjavi Gaslya da nisu zadovoljni poboljšanjima na bolidu. Ja sam to protumačio da kritizira Hondu no ti si stao u njegovu obranu da on ne kritizira Hondu nego cjelokupni paket . Zar motor ne spada u cjelokupni paket? No , sada je Gasly otišao korak dalje i prozvao je direktno Hondu koja se ne može nositi sa konkurencijom. Zaključak ; šasija je dobra , motor je loš. Kada je to Alonso govorio protekle tri godine prozivali su ga za nelojalnost i traženje alibija za svoje loše vožnje. Iako je stvarno apsurdno pljuvati vozača koji se bori za bodove i bolid mu krepa , i to uglavnom zbog motora.S tim da je Honda ipak napredovala u odnosu na zadnje tri godine . Da je sada ,Honda u Mclarenu imali bi sigurno više bodova nego što ih ima Torro Roso. Ali svejedno pogledaj korištenost pojedinih komponenti motora kod Toro Rosa . Kod oba njihova bolida ja sam ih nabrojao 48 , dok je kod drugih momčadi taj broj oko 20-25! Nisam frustriran Hondom ali jednostavno ne vidim nikakav racionalan razlog prelaska Red bulovih bolida sa Renoa na Hondu! Honda je najsporija, najslabija i najkvarljivija PU. To su činjenice . Po čemu je Red bull tu profitirao ? Dobro znamo da se stvari u F1 ne mjenjaju preko noći. Koliko je samo trebalo Mercu da složi dobar motor . Vjerojatno je i Schumi sudjelovao u tome. Kolike su godine trebale da Ferrari dostigne ali još i ne prestigne Merca? I sad bi Honda ubačena u Red bull trebala proraditi?? Ma možeš mislit.



        5
        -1

        6
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Broj korištenih elemenata PU je toliki jer TR je svjesno zrtvovan kako bi se svako poboljsanje donijelo na stazu i isprobalo. To su prije neki dan i priznali u svojoj izjavi RB. Tako da ti broj PU elemenata ove godine nije relevantan za nekakve zakljucke.

        Po performansama je Honda ispod Renaulta, ali Honda je jedini proizvođač gdje RB može biti glavni kupac koji diktira uvjete prema svojim potrebama. U tome je stvar. Sve dok se Honda ne vrati u F1 sa svojom momčadi RB će biti u privilegiranom statusu. A nije da Honda ne zna napraviti motor. Napravit će ga sigurno.



        2
        0

        2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.