Ferrari – aktualnosti [anketa]

Izdvojeno

Luka Maloić

Prije 9 godina 3 min 2 komentara

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel osvojio je više bodova u prvih 6 utrka za Ferrari nego što je Fernando Alonso osvojio u istom razdoblju u bilo kojoj od svojih 5 sezona s ekipom. Vettel, koji je uspio osvojiti 4 podija i pobijediti u drugoj utrci sezone, ima 98 bodova što je znatno više nego što je ostvario Alonso čak i u svojoj najboljoj sezoni s Ferrarijem. To je ujedno i njegov drugi najjači start u sezonu, nakon njegovog dominantnog starta s Red Bullom u 2011. Prošle godine, Alonso je imao 61 bod u ovo vrijeme; 2013. je imao 78; 2011. samo 69; 2010. je imao 75 bodova.

2013. sezona je počela s dvije rane pobjede i podijem za Alonsa, koji je vodio u prvenstvu nakon prvih 6 utrka u sezoni kada se borio za naslov s – Vettelom koji je bio u Red Bullu. Te sezone imao bi više bodova i bolji plasman da nije bilo odustajanja u Maleziji na drugoj utrci sezone.

Kanada je sljedeća utrka, a prema Gazetti Ferrari će tamo doći sa znatnim poboljšanjem motora, za koji se vjeruje da će ih stajati pola raspoloživih “tokena” za razvoj. Kanada je utrka na kojoj Ferrari gotovo tradicionalno isprobava i pokazuje poboljšanja već godinama. To će biti treća pogonska jedinica ove sezone, planira se korištenje četvrte u Monzi i onda rotacija motora do kraja sezone. Peta pogonska jedinica će možda biti potrebna – ili će biti taktički stavljena u pogon – na utrci na kojoj je lako pretjecati kako bi se kompenzirala kazna od 10 mjesta na startnom gridu.

To je nešto što će Ferrari sigurno pokušati izbjeći; bilo je znakova prošle sezone da su se utrkivali s motorom na nižim režimima rada u posljednjim utrkama, radije nego da se suoče sa sramotom kazne zbog promjene motora. Ove godine kazna je manje ozbiljna pa će biti zanimljivo vidjeti strategiju po tom području.

Mercedes će koristiti svoju drugu pogonsku jedinicu u Kanadi, i također će iskoristiti neke tokene. On su bili prilično konzervativni u početnim utrkama u dijeljenju informacija o tome kako će koristiti motore u utrkama. Pošto su tako dominantni, očito im ide po planu i neće im biti potrebna kazna od 10 mjesta na gridu.

“Dobro je završavati na podiju, ali mi smo Ferrari i želimo više,” rekao je Vettel nakon drugog mjesta u Monaku.

Interesantno, iako je Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene postavio cilj od 3 pobjede za ovu sezonu, on je također rekao nedavno da su te 3 pobjede limit što mogu napraviti s ovogodišnjom šasijom.

Dakle, planira se nešto radikalno i agresivno za 2016. – nešto što bi trebalo zbaciti Mercedes s trona.

Treba li se Ferrari već sada fokusirati na iduću sezonu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Odgovor

2 komentara

  1. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Teško je reći što bi bilo pametno za učiniti. Ferrari još uvijek ima šanse ove sezone.u utrci nisu toliko daleko i jedno jače poboljšanje bi ih skroz približilo. Mislim, 28 bodova za Hamiltonom nije tako puno.


    0
    0

    0
  2. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Neznam kako bi se trebali okrenuti.. btw. ovu sezonu trebaju iskoristiti u toj važnoj nadogradnji postojećeg bolida kako su i krenuli. Naime ovo je jedina sezona gdje će imati priliku kroz cijelu sezonu nadograđivati PU i sukladno tome upasati cjelokupni paket (šasija PU, konstukcija samog tîma, financije i sl.) ..za ovu, sljedeću i buduće sezone.
    Ako tako nastave to jedino ima smisla..

    _______

    Što se tiče onih FIAnih sumnji gospodina Marcina Budkowskog (bivšeg šefa aerodinamike u McLarenu, i nekadašnji zaposlenik Ferrarija), te naloga da se provjeri simulator aerodinamičkog tunela u Ferrariju – dali je kojim slučajem povezan sa Hassovim istraživačkim projektom budućih bolida, tj. u simultanom istraživanju na više mjesta kako bi iskoristili prednost više “sestrinskih” momčadi i proširili striktno ograničeno vrijeme i mogućnost korištenje tunela po nalogu FIA-e – to je propalo u vodu, te je nakon FIA-ne ekspertize ustanovljeno da je sve onako kako treba biti (Ferrari i Hass su odvojeni).


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.