Hamilton najbrži i na drugom treningu za VN Austrije

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 6 godina 4 min 12 komentara

Aktualni svjetski prvak, Lewis Hamilton bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Austrije. Vremenom 1:04.579 postavljenom na softu bio je desetinku brži od momčadskog kolege Bottasa na ultrasoftu. Treći je završio Ferrarijev Sebastian Vettel ispred dva Red Bulla, Ricciarda i Verstappena. Raikkonen je završio šesti ispred dva Haasa, Grosjeana i Magnussena, dok top 10 zatvaraju Pierre Gasly i Stoffel Vandoorne. Svi osim Ricciarda i Gaslyja odvozili su najbrže vrijeme odvozili na ultrasoftu, ovaj dvojac bio je na supersoftu.

Na treningu smo vidjeli pregršt pogrešaka, izlijetanja sa staze i kasnih kočenja, očito su vozači vozili na samoj granici.

Vozači nisu dugo čekali na izlazak na stazu, crni oblaci nadvili su se iznad Spielberga te je čak 15 vozača izašlo je u prvih nekoliko minuta, samo su vozači Red Bulla i Mercedesa te Nico Hulkenberg pričekali desetak minuta za izlazak. Zanimljivo, nitko nije izašao na najmekšoj komponenti u Austriji (ultrasoft), već su svi koristili soft ili supersoft.

Vidjeli smo nekoliko izlijetanja sa staze, no većih incidenata nije bilo. Leclerc i Grosjean otišli su široko u prvom zavoju, dok je Marcus Ericsson izletio preko šljunka u četvrtom zavoju.

Nakon prvih pola sata dva su Mercedesa bila na vrhu tablice, Hamilton na softu desetinku ispred Bottasa na supersoftu. Vettel je bio treći ispred dva Red Bulla i Kimija Raikkonena, dok je najbolji od ostatka bio Kevin Magnussen. Upravo su u to vrijeme vozači krenuli u prve krugove na ultrasoftu.

Tablica s vremenima nije se znatno promijenila, što znači da su vozači na najmekšim gumama radili na postavkama za utrku, a ne na najbržim krugovima.

53 minute prije kraja treninga došlo je do prvog većeg incidenta – Pierre Gasly postao je žrtva velikih žutih rubnika na izlasku iz pretposljednjeg zavoja. Francuz je slomio prednji lijevi ovjes na svom Toro Rossu te završio u šljunku u posljednjem zavoju. Suci su tad pokazali crvenu zastavu koja je trajala tek nekoliko minuta.

Još jedna od žrtava velikih rubnika bio je i Fernando Alonso koji je oštetio podnicu na svom McLarenu na samom početku treninga. Momčad je tijekom treninga zamijenila podnicu te se Alonso vratio na stazu 42 minute prije kraja.

Zanimljivo, Alonso je oko 25 minuta prije kraja treninga ponovo otišao jako široko na velike rubnike te tako odlomio manji dio bolida, a ubrzo smo vidjeli i snimku kako ponovo odlazi jako široko u sedmom zavoju.

Kevin Magnussen prijavio je određene probleme s pogonskom jedinicom, momčad mu je poručila da izbjegava osmu brzinu.

20 minuta prije kraja treninga imali smo na stazi sve osim Saubera, Alonsa i Gaslyja, svi na stazi bili su na ultrasoftu, ali bez poboljšanja najboljih vremena. Kasnije su vozači mijenjali gume, testirali razne komponente, očito isprobavajući razne postavke.

Malo više od 15 minuta prije kraja Pierre Gasly vratio se na stazu na supersoftu, sjajan posao odradili su mehaničari Toro Rossa popravivši njegov bolid za malo više od pola sata.

Haasova momčad u zadnji je čas izbjegla incident s Magnussenom na samom kraju treninga – prilikom brze promjene guma nisu dobro pričvrstili prednju desnu gumu pa su preko team-radija morali panično zaustavljati Danca prije nego izađe iz bokseva.

Treći i posljednji slobodni trening vozi se sutra u 12 sati.

# Vozač Momčad Vrijeme (gume) Zaostatak Krugovi
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’04.579 (S) 37
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’04.755 (U) 0.176 42
3 5 Sebastian Vettel Ferrari 1’04.815 (U) 0.236 53
4 3 Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1’05.031 (SS) 0.452 48
5 33 Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1’05.125 (U) 0.546 48
6 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1’05.265 (U) 0.686 42
7 8 Romain Grosjean Haas-Ferrari 1’05.429 (U) 0.850 38
8 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1’05.559 (U) 0.980 41
9 10 Pierre Gasly Toro Rosso-Honda 1’05.758 (SS) 1.179 31
10 2 Stoffel Vandoorne McLaren-Renault 1’05.930 (U) 1.351 46
11 55 Carlos Sainz Jnr Renault 1’05.999 (U) 1.420 38
12 16 Charles Leclerc Sauber-Ferrari 1’06.096 (U) 1.517 30
13 31 Esteban Ocon Force India-Mercedes 1’06.133 (U) 1.554 43
14 9 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1’06.199 (U) 1.620 29
15 27 Nico Hulkenberg Renault 1’06.273 (U) 1.694 42
16 35 Sergej Sirotkin Williams-Mercedes 1’06.326 (U) 1.747 48
17 28 Brendon Hartley Toro Rosso-Honda 1’06.332 (SS) 1.753 55
18 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1’06.354 (U) 1.775 48
19 14 Fernando Alonso McLaren-Renault 1’06.429 (SS) 1.850 33
20 18 Lance Stroll Williams-Mercedes 1’06.626 (U) 2.047 44

[Gume: U – ultrasoft, SS – supersoft, S – soft]


Odgovor

12 komentara

  1. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Zna li iko da li Mercedes vozi na starim ili novim motorima?



    3
    -1

    4
  2. Alfa Romeo
    ficola Prikaži

    Vettel je blizu iako treninzi ne znače puno,na kvalama se nadam da će se neke pozicije promijeniti…



    6
    4

    2
  3. Ferrari
    Markozaja Prikaži

    Jel možete izbaciti i tablicu sa vremenima iz simulacije utrke jer meni osobno je to jako zanimljivo..vjerujem da ima jos ljudi kojima se to svida..i da..uvjerljivo najjaci portal u hrvatskoj..svaka cast ekipa..nezz jel zanimljive pratit trku ili komentare na portalu :D



    12
    9

    3
  4. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Samo se nadam da sutra u kvalama nece biti potpuni slom Mclarena. Ne izgleda ovo lose toliko, ali sjecam se i petka iz Francuske. FP2 Alonso 8. , a sutradan 16…Kao da ne mogu izvuci brzine u razmaku izmedu treceg treninga i kvala.



    47
    46

    1
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Soft se u simulacijama utrke pokazao kao najbolja guma, ultra je nakon 20 krugova mrtva. Biti ce sutra i u nedjelju interesantna strategija s gumam. SS jednostavno ta guma nema smisla.



    4
    2

    2

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.