Sve više ekipa protivi se ideji Libertyja o zabrani “virtualnih garaža”

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 5 komentara

Nakon što od Liberty Medije još u travnju procurila ideja o zabrani korištenja “virtualnih garaža”, sve više ekipa negativno reagira na tu mogućnost.

Naime, svaka ekipa u Formuli 1 ima direktnu vezu između vodstva na stazi i inženjera u tvornici koji tijekom trkaćeg vikenda u realnom vremenu pomažu oko stvari poput strategije ili neočekivanih situacija.

Liberty želi to ukinuti, a kao objašnjenje navode reduciranje troškova.

Toto Wolff je odmah komentirao da je ideja “jako loša”, a operativni šef u Force Indiji Otmar Szafnauer kaže da je taj prijedlog smiješan.

“Pazite o čemu se radi – kakvi troškovi? Mi već imamo virtualne garaže, kao i sve ostale ekipe.”

“Prema tome, o kakvim troškovima se radi? Samo će nas koštati ako se budemo morali riješiti toga.”

Ekipe su ograničene na broj od 60 operativaca tijekom trkaćeg vikenda. Force India ih ima još i manje, pa kažu da bi ih ovakva zabrana dovela do toga da moraju dovoditi još ljudi na svaku utrku.

Tehnički direktor Andrew Green nije bio prisutan na prošloj utrci u Francuskoj, ali im je pomagao iz njihove virtualne garaže.

“Ljudi koji rade u virtualnoj garaži su već naši zaposlenici. Andrew Green je tehnički direktor. On nije zaposlen da sjedi u virtualnoj garaži, on je zaposlen kao tehnički direktor.”

“Ali, kad ne putuje onda je tamo. Upravo je suprotno. Imamo dva stratega, jednog za svaki bolid. Jedan od njih ne putuje. Ako se uvede ovo pravilo onda ćemo imati dodatan trošak jer će obojica morati putovati.”

Szafnauer je dodao kako ekipe zarađuju preko svojih virtualnih garaža.

“Imamo sponzorstvo za to. To bi također izgubili. Morate se zapitati – ako nema financijskih prednosti za ukidanje, zašto nas Liberty tjera da se riješimo virtualnih garaža? Leži li razlog u tome što se natječemo s njima oko sponzorstva?”


Odgovor

5 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Te strategije za smanjenje troškova su presmiješne:

    1. sad ćemo pojeftiniti motore tako što ćemo ih ponovo razvijati jer izbacujemo ključni dio sadašnjih motora koji jako mijenja karakteristike…. pa ćemo dvije godine imati povećane razvojne troškove… Onda će te povećane razvojne troškova trebati nadoknaditi . dakle kako će točno motori pojeftiniti?

    2. ukinut ćemo virtualne garaže pa će više ljudi trebati putovati na utrke umjesto da sjede u uredima. Putovanje je neproduktivno radno vrijeme; jetlag….

    3. motori trebaju trajati n-1 utrku od iduće godine – cijena motora ostaje ista jer ih i dalje razvija isti broj ljudi koji koštaju cijelu godinu i njihova cijena ne ovisi o broju motora – “železo” za motor je sitna cifra u svemu tome.

    4. mjenjači – slično kao s motorima samo je kazna (a i cijena) manja, pa to nikoga jako ne sekira.

    5. ukinuli smo testove u sezoni zbog smanjenja troškova, a test je jeftiniji od zračnog tunela. Vozači F1 su jedini sportaši koji ne smiju trenirati.



    23
    23

    0
    • Bar
      Artband Prikaži

      I ako se vode sa tom logikom onda bi i Kanada trebala biti pred VN Amerike, ili bar da su zajedno u jednom dijelu sezone sa Mehikom i Brazilom.
      Jer je ovo suludo da od Monaka do Pol Rikara ima cirka 150 km, a oni idu na drugi kontinent.



      15
      15

      0
    • avalon Prikaži

      kolika je cijena “testiranja” u zračnom tunelu , a kolika ” u živo” ? je li i “vožnja” u simulatoru isto treniranje jer npr piloti takođe “treniraju” u simulatorima … ili oni to rade “u živo” ? šta to nači razvoj motora … potpuno nova , različita koncepcija ( jer prelaz sa atmosferskog na turbo + “dodatci” je to bila ) ili u razvoj spada npr i modifikacija komora sagorijevanja ? virtualne garaže možda opstanu , šta će bit to tek treba vidit ovo sa mjenjačima mi nije jasno “… samo je kazna (a i CIJENA ) MANJA , pa to nikoga jako ne sekira.” i ovo iz komentara Artband – a mi je interesantno ” Kanada trebala biti pred VN Amerike, ili bar da su zajedno u jednom dijelu sezone sa Mehikom i Brazilom.
      Jer je ovo suludo da od Monaka do Pol Rikara ima cirka 150 km, a oni idu na drugi kontinent.” jer napisan je dio koji “crni” organizatora F 1 ( MC pa kanada ) , a nije i drugi dio …. npr kako se posli francuske 6 trka uzastopno održava u “pojasu” austrija , engleska , njemačka , mađarska , belgija , italija ( ukupno 7 trka u tom “uskom pojasu” ) pa onda 18. , 19 . , 20 . trka u americi , mexiku , brazilu . raspored kalendara ovisi i o godišnjim dobima i zbog toga sezona starta u australiji , bahreinu , u evropu se dolazi u 5 . misecu i ostaje do rane jeseni ( kad bi meteo uvjeti trebali bit uglavnom povoljni ) , a onda se opet do kraja sezone seli van evrope uz iznimku rusije . mnogima sve “na prvu” izgleda jednostavno ali možda i nije baš tim više šta ne poznajemo složenost materije . mada koji put i ljudi involvirani u F 1 zakompliciraju iz razno raznih interesa , pogrešaka itd


      0
      0

      0
  2. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Rekoh ja juče, da je konkurencija u izjavama i idejama vrlo, vrlo žestoka….. :chill:



    8
    8

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Meni Bernie uopće nije bio toliko loš x)



    4
    4

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.