Nyck de Vries ostvario prvu ovosezonsku F2 pobjedu na sprint utrci u Francuskoj!

Formula 2

Lovro Andraka

Prije 6 godina 4 min 8 komentara

Nakon praktički savršene glavne utrke, danas je na sprint utrci sve pošlo po zlu za Georgea Russella prije nego što je utrka uopće počela. Momčad ART-a odvukla je njegov polu-rastavljen bolid u bokseve u nadi da će ga stići popraviti. Uspjeli su u tome, ali Russell se vratio u utrku 2 kruga iza vodećih.

Noćna mora za ART GP se nastavila kad se njihov drugi vozač Jack Aitken izvrtio u posljednjem zavoju u krugu zagrijavanja! Bolid mu se ugasio i nije uspio nastaviti utrku koju je trebao startati kao 11.

Na samom startu nije bilo sudara, ali ponovo smo imali bolide koji nisu uspjeli krenuti. Iako je Formula 2 radila na tom problemu i nadala se kako je on riješen, čak 3 vozača nisu krenula s grida. Bila su to oba vozača MP Motorsporta, Boschung i Merhi te kao i jučer, Artem Markelov. Svi su krenuli iz boksa, ali naravno, s ogromnim zaostatcima.

Pole-sitter Makino loše je startao i pao na peto mjesto. Vodstvo je preuzeo Nicholas Latifi ispred Deletraza, de Vriesa i Ghiotta.

U 4. krugu dolazi do promjene vodstva, Deletraz je uz pomoć DRS-a prošao Latifija koji je u 6. krugu izgubio i drugo mjesto od Nycka de Vriesa.

U međuvremenu su tehnički problemi iz utrke izbacili Seana Gelaela i Tadasukea Makina, Gelael se vratio na stazu, dok je Makino odustao.

Na vrhu je jedno vrijeme bilo mirno, stoga smo pratili borbe oko 8. pozicije, posljednje koja danas nosi bodove. Lando Norris probio se ispred tog društva nakon što je prošao Gunthera te je krenuo u lov na momčadskog kolegu Settea Camaru. Gunther je u borbi izgubio mjesta i od Ferruccija i Albona.

U 12. krugu Latifi gubi i mjesto na podiju, prošao ga je trećeplasirani iz glavne utrke nakon Merhijeve diskvalifikacije, Luca Ghiotto.

Krug kasnije dolazi i do promjene vodstva, Nyck de Vries sustigao je i prestigao Louisa Deletraza. Nizozemac je mirno prošao te se jednako mirno odvojio.

Do kraja smo uživali u velikoj borbi iza vodeće trojice, Camara je pritiskao Fuoca za peto mjesto, no nikako nije uspio proći. Za to vrijeme ga je sustigao timski kolega Norris koji ga je u 17. krugu uspio proći.

Latifi je do kraja pao u tempu te ga u 20. krugu prolazi Antonio Fuoco. Odmah je došao pod pritisak Landa Norrisa koji ga prolazi. Latifi u očajničkom pokušaju u prvom zavoju dodiruje Norrisa, uništava svoje gume i oštećuje prednje krilo čime je do kraja jedva ulovio osmo mjesto i posljednji bod.

Nakon završetka utrke čuli smo u najmanju ruku zanimljiv team radio Arjuna Mainija koji je nakon žestoke borbe s Nissanyjem i Guntherom završio utrku 13.

Prva je to pobjeda za Nycka de Vriesa ove sezone, a druga sveukupno, prošle je godine pobijedio na sprint utrci u Monaku. Nizozemac je ovom pobjedom skočio na treće mjesto ukupnog poretka, 29 bodova iza vodećeg Norrisa.

Vozač Momčad Zaostatak
1 N. de Vries PERTAMINA PREMA Theodore Racing
2 L. Delétraz Charouz Racing System 9.648
3 L. Ghiotto Campos Vexatec Racing 9.870
4 A. Fuoco Charouz Racing System 16.678
5 L. Norris Carlin 17.752
6 S. Sette Câmara Carlin 20.405
7 A. Albon DAMS 20.732
8 N. Latifi DAMS 24.445
9 S. Ferrucci Trident 35.726
10 R. Nissany Campos Vexatec Racing 41.643
11 M. Günther BWT Arden 49.489
12 N. Fukuzumi BWT Arden 53.765
13 A. Maini Trident 59.010
14 A. Markelov RUSSIAN TIME DNF
15 R. Merhi MP Motorsport 1 krug
16 R. Boschung MP Motorsport 1 krug
17 G. Russell ART Grand Prix 2 kruga
18 S. Gelael PERTAMINA PREMA Theodore Racing 2 kruga
T. Makino RUSSIAN TIME
J. Aitken ART Grand Prix

Prvih 10 u ukupnom poretku nakon Francuske (10/24):

  1. Norris 104
  2. Russell 91
  3. de Vries 75
  4. Albon 73
  5. Markelov 71
  6. Sette Camara 68
  7. Fuoco 59
  8. Aitken 49
  9. Ghiotto 47
  10. Deletraz 44

Iduće utrke voze se već idućeg tjedna u Austriji!

[donacija]


Odgovor

8 komentara

  1. Fia
    bodo Prikaži

    Pohvaljujem , stvarno je izvješće napravljeno brzinom svjestlosti…Svaka čast. Osobno, žao mi je Artema Markelova, jer kada se on bori za pozicije atraktivnost je uvijek na višem nivou. Nešto su ovi njegovi zapetljali oko bolida, sve mi se čini.



    3
    3

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Hvala :)

      Što se tiče tih problema s bolidom, nije to samo do Markelova, to je generalni problem svih momčadi s novim bolidom. Nešto ne štima oko kvačila, vidiš da skoro svaku utrku netko ne uspije krenuti s grida, jučer je uz Markelova to bio Norris, danas oba MP Motorsporta na samom startu + Russell i Fukuzumi ranije. Vozači su izjavili da je ove godine lutrija hoće li uspjeti krenuti s grida ili ne, F2 je radila na tom problemu uoči Barcelone i tamo nije bilo problema, ali sad se opet javljaju kod nekoliko vozača iz različitih momčadi.



      1
      1

      0
      • Fia
        bodo Prikaži

        Točno. No, vratimo se na Mainia. ČIni mi se da je putem radia otvorio jednu zaista vruću temu. U nekoliko navrata tijekom praćenja i komunikacije sa ex GP2, sada F2 postavilo se pitanje koliko su pogonske jedinice i komponente zapravo izjednačene, odnsno koliko uopće mogu biti jednake. Naravno, ovisi o tehnčarima i glavnim inžirenjemirma, o dinamici vožnje i pritiskanja samog vozača…sve igra. Prilikom zimskih testiranja u Barceloni još 2012 imao sam priliku dva dana pratiti rad u garažama FIA F2, (bilo je preko 20-ak vozača/svaki bolid svoj prateći team). Kompletan paket trebao bi biti isti, telemetrija svakoga je svakom bila dopuštena on line poslije svake sesije. Ako se dobro sjećam bilo je svakakvih čuđenja i komentara u smisilu “what’s that???” Regulacija downforcea, push to pass, throttle, brake, tyres, temeperature…gotovo identične krivulje , a razlika po krugu i do 4 secs…..4-5 od 16 bolida se jasno izdvajalo. Sjećam se posebno M. Pommera (nisam siguran, ali mislim da sada vozi AMG ADAC GT seriu), posebno je bio lud zbog toga , pokušavao je izvuć , ali nije išlo, mučila se njegova ekipa, trudili se , ali 1,5 sec po krugu na tzv. identičnom bolidu nisu našli. Tražio je da mu se sjedalo prebaci i prilagode papučice u jedan od onih 5 koji je bio slobodan.”Not allowed.”



        2
        2

        0
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Kao što rekoh, ove godine su ti kvarovi generalni problem svih momčadi, valjda nema vozača kojeg nije zadesio barem jedan tehnički problem. Očito je da F2 nije napravila dovoljno dobar posao po pitanju pouzdanosti novog bolida, to je isto faktor koji često presuđuje u utrkivanju, ali u jednoj juniorskog kategoriji s identičnim bolidima to se ne bi smjelo događati. Mislim da tu nema ničeg sumnjivog poput ovog iz tvojeg iskustva s drugom F2 serijom, jednostavno su bolidi kvarljivi i nema momčadi koja je bila pošteđena tih problema.


        0
        0

        0
  2. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Nikad u posljednjih 25 godina nisam čuo ništa ekstremno kao ovaj Mainijev team radio… ?



    4
    4

    0
    • Fia
      bodo Prikaži

      Da definitivno. Surprise.


      0
      0

      0
    • Fia
      bodo Prikaži

      “They said there was a pipe that was melting, we replaced it for qualifying and it melted again. I had no straightline speed again compared to my team-mate or anybody else.

      “They said they fixed the problem, Race 1 I had no straightline speed again, and now we have to check the data but [in Race 2] I had no straightline speed again.

      “I think a few others had the same issue as me, and some of the engines are pulling like crazy.

      “They say it’s a one-make championship but it’s not a one-make championship. It’s a joke, what’s going on in this championship right now.”


      0
      0

      0
  3. Nando
    Lux14 Prikaži

    Maini ko da ima pet godina



    1
    1

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.