Nakon što je Sebastian Vettel kritizirao FIA-u zbog ostavljanja rupe u pravilniku prilikom uvjeta virtualnog sigurnosnog automobila, gotovo nitko nije shvatio o čemu Vettel priča i kako se može uštedjeti vrijeme “skraćivanjem linija”.
Podsjećamo, Vettel je tada rekao da “postoji mogućnost biti brži pod VSC”.
Charlie Whiting je tada bio iznenađen i komentirao je da “nema pojma o čemu on priča”. No, više od mjesec dana kasnije – Whiting je očito proučio pravilnik i sad kaže da je Vettel u pravu:
“Da, sad razumijem što je htio reći,” kaže Whiting.
“Kalkulacija je u tome da sistem računa svakih 50 metara od startno-ciljnog pravca i ako reducirate tu distancu dobit ćete minimum.”
Vettel je tada rekao da se pod VSC može uštedjeti vrijeme ako vozite “smiješne linije”.
Whiting i proizvođači softvera za VSC su odradili kalkulacije i zaključili da bi takav pristup vozaču priskrbio oko desetinku i pol po krugu, odnosno preko pola sekunde u tri kruga. Iako to ne zvuči kao puno, Whiting je svjestan da nije fer.
“U Formuli 1 je to vrijedno.”
Obećao je da će ispraviti pogrešku.
“Možemo popraviti situaciju i učiniti je sigurnijom protiv zlouporabe.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I oni onda istrazuju vettela pa đe to ima
75
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čestitke sebu na opažnju!
76
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
isprike, zaboravio sam prigodnu poštapalicu:
fuck off, charlie!!!
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao nagradu za vetelovo opazanje fia bi mogla i dalje nastaviti pregledavati ferarijev bolid i slusati mercove nebuloze
120
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha, dobar, dobar :thumbs:
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doktor :D
47
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seb je lik koji izgleda razumije jako dobro tehničku stranu F1. Jer za doći do ovog zaključka treba poznavati srž funkcioniranja mjerne opreme, prije bi očekivao da neki inžinjer dođe na tu ideju nego vozač. Sad mi recite da vozač nije važan u razvoju bolida.
91
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš da inženjeri toga nisu bili svjesni? Pa pri uvođenju te novotarije su bili upoznati s činjenicom da se mjeri prosječna brzina u svakih 50 metara. Imaš dvije varijable (v i s), a treća je kvocijent toga dvoje. Matematika iz osnovne škole.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino logično je da su inženjeri znali, ali se onda postavlja pitanje kako Whiting nije znao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj Whiting koji je za suradnika u Montrealu postavio čovjeka koji se ne bavi Formulom 1? Lol.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je to matematika iz vrtića jer radim cnc i industrijsku automatiku. Ali većina vozača ne čita tehničke manuale gdje pišu intervali mjerenja, načini mjerenja, diferencialni gps itd…. Iz ove SV-ove izjave čini mi se da seb čita i da je full ufuran u sve aspekte F1.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S tim se slažem, nema sumnje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:klanjam:
44
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daleko najinteligentnija osoba medju vozačima.
81
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kad čuješ da je sam sebi menadžer, i da sam sklapa ugovore, dovoljno si čuo. :D
51
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno*? To nisam znao. Nije vise medju vozačima nego u cijelokupnom sportu :D
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
šta reći nego majstor, svaka mu čast
možda je ovo mogo i prešutiti pa koristiti ako drugi nisu upoznati
drago mi je viditi da je sav u F1
74
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svaka mu čast. ima vrlo malo vozača koji mogu takvo nešto primijetiti/zaključiti, a mislim da još manje koji bi to priznali i rekli da se ispravi. ne insinuiram na nikog da ne bi bilo.
67
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je zaista nešto na razini genija u svom poslu..
68
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda neka netko kaže da on nije zaslužio svoja 4 naslova.
70
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skužio je foru ok, kakve to ima veze s naslovima? Kad je uzeo onaj Brazilu sigurno je računao vremena po sektorima. Daj molim te…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaju to i svi drugi samo su pametni pa sute. Mislis da tamo u momcadima pusti inzenjeri to neznaju? Haha
9
36
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Vettel divlje patke jaje
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja i dalje ne kužim.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jednostavno ne računa se vrijeme cijelog kruga nego brzina u odlomcima od 50m. Ako voziš extremno van tkaće linije tako da ne motaš sve do samog apexa zavojapa onda motaš full efektivno si skratio stazu i vrijeme potrebno za proći krug.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocno je napisao zgrobnika. FIA ne mjeri vremena po mini sektorima nego prosječnu brzinu bolida u intervalima od 50 metara koja mora biti 60% od trkace brzine. I onda vozac pod VSC može voziti najuže moguce linije i pritom efektivno skratiti stazu, umjesto da vozi trkace linije koje su najbrže u normalnim uvjetima.
Konkretno, primjer, zadnji sektor Suzuke mi pada na pamet. Pod trkaćim uvjetima se zna koja je putanja, prije sikane si skroz lijevo, sikanu uzimas maksimalno kao pravac, a onda izlazak na startno cilju ravninu ideš lijevo da zadrziš više brzine. Pod vsc uvjetima bi najisplativije bilo držati se skroz desne strane prije sikane i na izlasku iz nje, jednostavno – prijedes manje puta, a voziš jednakom brzinom kao onaj što ide trkaćim linijom.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednog dana on će biti ina mjestu šafa neke uspješne F1 ekipe ili FIA organizacije. Naravno ako ga zdravlje posluži. Tada će se sigurno bližiti kraj cijeloj staroj strukturi i uslijedit će renesansa u tom sportu.. isto kao što je napravio u Ferrariju. MIslim da su toga svjesni i njegove kolege, ali i Charlie Whiting.
No za to ćemo još pričekat dosta godina.
23
2