Fernando Alonso vjeruje da se Formula 1 nikad neće promijeniti i još je jednom naglasio kako je utrkivanje u posljednjim godinama postalo predvidljivo.
McLarenov vozač je posljednjih godina vrlo kritičan prema F1, posebno od početka hibridne ere 2014. godine kad je Mercedes ostvario neviđenu dominaciju.
Alonso će ovog vikenda započeti svoj 300-ti GP vikend, a inzistira da mu nije dosadno u F1, iako misli da je trenutno stanje predvidljivosti “nezdravo”.
“Očigledno se radi o top seriji motorsporta, ali u posljednjih par godina, pogotovo u turbo eri – stvari su postale previše predvidljive.”
“Imamo 21 utrke i svi za ovim stolom znamo što će se dogoditi u idućih 14 utrka. To je vrlo tužno za sport.”
“U sportu općenito se može dogoditi da igrate košarku i imate čarobnu večer pa pobijedite u igri zajedno sa svojim kolegama.”
“Sad dolazi svjetsko prvenstvo u nogometu. Imate par favorita, ali nitko ne može garantirati da će Njemačka, Brazil ili Španjolska pobijediti. Možda hoće, možda neće.”
“Ovdje svi mogu garantirati da će Mercedes ili Ferrari pobijediti u utrci.”
Španjolac ne vjeruje da će promjena pravila nakon 2020. godine promijeniti bilo što:
“Vjerojatno se to nikad neće promijeniti. Ovo je Formula 1 već dugi niz godina.”
“Sjećam se 2009. godine s Renaultom kad nismo bili jako kompetitivni i svejedno smo odradili par treninga i kvalifikacijskih krugova jer smo htjeli testirati gume ili tako nešto, i bili smo P1.”
“To nije bilo ništa značajno, ali je bio poklon za mehaničare i motivacija za sponzore. Sad možete učiniti što god hoćete i nećete biti P1 jer su razlike ogromne.”
“Čak i ako su mašinerije bile najveći utjecaj na rezultat, svejedno su postojali dani ili određene taktike, možda manje goriva za kvalifikacije ili kocka u utrci.”
“Sad je to procesija svako drugog vikenda.”
Što se tiče odlaska iz Formule 1, Alonso ne krije da je zainteresiran za druge serije, ali je isto tako naglasio da je prošle godine potpisao višegodišnji ugovor s McLarenom, što bi značilo da ćemo ga i iduće godine gledati na gridu.
“Do prije par godina sam bio tako fokusiran na F1 da vjerojatno nisam ni vidio druge kategorije.”
“Sad ih vidim i sve se vraća onako kako bi trebalo biti. Ako imate dobar dan – bit ćete P1, a ako imate loš dan ili napravite pogrešku – bit ćete P4.”
“Ovdje ste P7 bez obzira kakav dan imate.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neviđena dominacija?
Ante nisam znao da si baš tako mlad :)
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izvor. Eto, dovoljno mlad da nisam doživio Ferrari iz 1961. :)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na primjeru 2007. mogu reći da mu je metrika loše postavljena.
Ferrari dominantno pobijedio u 2007 ?!?!
Ako je koja godina bila do zadnje trke i izjednačena onda je to ova.
A onda se pitam kako je došao do drugih brojeva o godinama kojih se ne sjećam toliko dobro.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro @wapi, ja sam malo stariji od njega, ali se mogu složiti s njim.
Za početak, Benzova dominacija je trajala tri godine, dok je Mcl imao (ako se na to aludira) 2 godine dominacije (88.-89.), s tim što 89. nije toliko strašna. Williams je takođe imao 92. (93. su imali jedan od za to doba najnaprednijih bolida, ali Senna im je sa očigledno slabijim bolidom uzeo 5 pobjeda), možda tamo još 96., ali to je već nakon 2 godine pauze, a i tad je MS radio čuda u onoj kanti.
Ferrariju možemo dati 2,5 godine dominacije (druga polovina 2001., zatim 2002., pa onda pauza, te ponovo dominacija 2004.).
Napomena, pričamo o DOMINANTNIM sezonama. Npr. u sezonama 90.-91., Mcl je sa Sennom takođe uzeo titule (nastavio niz iz 88. i 89.), ali nisu bili dominantni. Ferrari 2000. i 2003. (i jednim dijelom 2001.) takođe uopšte nije bio dominantan, čak ne smatram ni da su tada imali najbolji bolid…..
Dodatna kvaka je slijedeća. 88. i 89. su u Mclu sjedila 2, tada najbolja vozača (jest da su se počeli svađat i krvit, što na stazi, što pored nje), dok u Benzu 2014.-2016. nisu (ako i uzmemo da je Ham najbolji – o čemu možemo diskutovati, Rosberg to ipak nije, ruku na srce, blizu je najboljim, ali nije najbolji), u Williamsu 92. jedan odličan vozač je razvalio konkurenciju, dok je drugi (malo iznad prosjeka) osvojio duplo manje bodova. Isto smo imali i u Ferrariju (2002. i 2004. Rubens jeste bio viceprvak, ali daleko iz MSa, dok je 2000., 2001. i 2003. Rubinho završavao, redom, 4., 3. i 4.).
Ni RB nije bio toliko dominantan, (o 2010. i 2012. ne možemo ni pričati), a 2011. i 2013. dovoljno je pogledati Webberove rezultate.
U periodu 2014.-2016. je bilo Ham/Ros (češće Ham/Ros nego Ros/Ham) pa tek onda ostali.
Još gora stvar je bila što je na kvalama nerijetko (ne uvijek) bilo Ham/Ros (Ros/Ham), pa nekih 0,5-0,6-0,8sec, pa tek onda treći, a u trkama njih dvojica, pa trećeplasirani sa pola minute (ili više zaostatka). I tako 3 godine, zaredom. Dakle, ovo dovoljno govori, koliko su W05, W06 i W07 bili ispred konkurencije.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Kad sam bolje razmislio i ja se ne slažem sam sa sobom.
U pravu ste.
Ali sam u međutku pogledao onaj njegov izvor…
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja se slažem za onaj izvor. Lik gluposti piše. Ne može nijedna Red Bullova sezona ispred Mercedesove. Kao što kaže Frantic, gdje su oba vozača Mečke bila nedodirljiva za konkurenciju, 3 godine za redom. Pogledaj mu statistiku najboljih vozača po sezoni…. Matematika je čudo. Uvijek možeš postaviti formulu da ti da rezultat onakakv kakav želiš…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah, da. To je onaj lik koji se vodi samo matematikom (ali nekom svojom čudnom matematikom), po kojem su Clark i Stewart prvi i drugi najbolji vozač svih vremena (što možemo i ostaviti za diskusiju), Alonso je treći ( ), 4. MS, 5. Fangio, 6. Hunt (WTF), 7. Nico Rosberg ( ), 8. Vettel, 9. Ascari, 10. Lauda, 12. Lewis, 14. Kimi, 15. Watson (WTF), 16. Prost ( ), 17. Frentzen ( ), Senna čak 19. ( ), a jedan Heidfeld (25.), Trulli (30.), Fisico (32.) i Cheever (37.), su ispred Mansella (46.), Piqueta (55.), Hakkinena (56.) i Sir Brabhama (57.), iza kojih su odmah Glock (58.) i Grosjean (59.).
Napomena, kod nekih vozača smileyi su stavljani zato što trebaju biti visočije na listi, dok neki drugi trebaju biti niže (neki dosta niže).
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, nema mi smileya :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nestanu kada edituješ komentar.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante, molim te opravi smajlije u editiranom postu….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prije uređene poruke…
edit: Evo uredio sam post, emoji i dalje tu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala!
:klanjam:
Nije dobro :)
Kad u editu napišem smajli ne prikaze ga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, prikazuju ti se ova u ovom postu, samo je moguce da nakon edita treba refresh.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma znam za taj problemčić.
Ali sve sam bio popravio, i opet su jednostavno nestali.
Nema veze.
Lako se može skontat koji vozač “ne treba biti na tom mjestu” i “da li treba biti više ili niže”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Fernando!
Mladić nije ništa krivo rekao.
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mladić? Što je onda Max? Beba?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hehe, mladić. :mrgreen:
Sa 300 trka u guzici. :chill:
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naporan lik do kraja…
Otišao u WEC voziti za daleko najbolju ekipu s kojom će svaka utrka biti predvidljiva…a onda kritizira F1…
Što nije išao voziti u GTE klasi koja je u potpunosti otvorena?
Valjda to samo vrijedi kada nije na vrhu i u max. pozornosti…počne bacat igračke.
26
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
može i lmp2, i ona je vrlo izjednačena. :)
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može, ali u LMP2 ga nitko ne bi platio jer nemaju toliko love :D
Porsche, BMW, Aston Martin ga sigurno mogu platiti jedno 6-7-8 milja eura.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tobi Gruner: So Alonso complains about how F1 has gotten too predictable… and next week he will be racing for Toyota at Le Mans…
https://twitter.com/tgruener/status/1004902682459590656
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekoh ja…
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledaj komentare. Svi spominju prošlu godinu. Ili prošle godine kada je Toyota gubila. Koga briga. Ako ne budu imali problema pobijedit će, i to ubjedljivo. Čak se mogu i štediti da izbjegnu kvarove. Za razliku od prošle godine kada im je Porsche stvarao pritisak.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je u GTE klasi ne bi bio ukupni pobjednik Le Mansa, a šta hoće biti. Povijest se nebi složila ni da će Toyota pojest konkurenciju. Uostalom, šta hoćete reći, da Alonso nije pravi racer jer je otišao u najbolju momčad wec-a? Čovjek vozi 2 sezone full sezone odjednom, kad je to neko zadnji put napravio?
Možda se na prvu izjava čini licemjernom, ali zar F1 stvarno nije predvidljiva? Imamo u skoro 5 godina samo 3 različite momčadi pobjednika. Spektakl. F1 je F1, vrh motorsporta (to je i Alo rekao) i nama svima omiljena trkaća klasa, ali da može bolje od ovoga, ja mislim da može. I treba.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hrpa drugih vozača vozi ne samo 2 sezone jednog prvenstva već i 3-4…Blancpain, WEC, Asia championship, FE itd…
Samo govorimo da je apsolutno licemjeran kada kaže da je F1 predividljiva…jer je otišao u u daleko najbolju ekipu u WEC-u s kojom zagarantirano osvaja WEC titulu…jer je konkurencija slaba.
Da je on na mjestu u RBR-u, Mercu ili Ferrariju onda se ne bi zalio jel da?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam na F1 vozače.
Kad je Abitoul izjavio istu stvar, pohvaljen je kao razuman čovjek koji uvijek kad govori, svaka mu je na mjestu. Bili to govorio da je šef Mercedesa?
Apsolutno se slažem da bi Alonso drugačije pričao da sjedi u Mercedesu ili Ferrariju, ali čovjek je po meni rekao istinu da je F1 predvidljiva. Također sam siguran da bi isto rekli i Hamilton i Vettel da su na njegovom mjestu, jer su svi prvaci i željni pobjeda. I ja im to ne bi zamjerio. To je mentalitet f1 prvaka i ne možemo vjerovat u bablje priče o iskrenosti ili poniznosti prvaka.
Alonso je gladan pobjeda i zato je otišao u Toyotu da bi ponovno okusio pobjeđivanje i utrkivanje za pobjedu, što već godinama ne može u F1. Da pobjeđuje u F1, vjerovatno ne bi bio u wec-u, ali opet, neće mu ni konkurenti biti u karićima na Le Mansu i još je Toyota poznata po redovitom uprskavanju u LM.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakave veze ima prošla godina? Ove godine mogu smanjiti snagu i glatko uzeti 1-2…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da malo jede govna al dobro, znamo svi da tko moze pobjediti al neznamo tko ce pobjediti, imas 2 ferarija i 2 mercedesa, a imas i RB tako da moras ipak pogledat da bi vidio sta ce se desit… izgleda da frustracije cine svoje… druga stvar je sto ljudi bas nerazumiju utrkivanje u cijelosti i imaju neko opće mišljenje i očekivanja, da napravite par krugova kartinga i u tih par krugova probate prec nekoga sebi ravnog bilo bi puno jasnije šta se događa u utrci, dokle god milite da treba biti 200 pretjecanja po utrci nece vam F1 valjati
24
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:thumbs: :thumbs:
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Razočaran je sa sadašnjom F1. Ali, nikad – ne reci – nikad.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E da se vrati u Ferrari pa da vidimo omjer na relaciji Vettel – Alo.
Rekao je istinu, ali ovo je formula novaca i ma koliko željeli izjednačenost dok ne dođe do pravednije raspodjele novca, ništa od toga.
15
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada bi ga vi fanovi vraćali u Ferrari za koji ste govorili da je “smeće i kanta”…
Zanimljivo.
U F1 trebaš imati novaca…to je tako od početka natjecanja, ali ni to nije garancija uspjeha (primjer Toyote koja je imala najveći budžet u F1 od skoro 500 milijuna dolara i nisu ništa napravili)
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Molim te nemoj generalizirati i skakati na prvu.
Komentar je moja želja, koja nema nikakve veze sa koje kakvim kantama.
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozačina jesi ali pocinjes mi nagrizati oci..prepusti mjesto mladom Landu pa makar bili zadnji bez tebe (ovak sam vec naviko :( )
16
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slazem se sa tobom cini mi se da je trenutno samo uteg mclarenu (preveliki ugovor i prevelika ocekivanja),Mcl se treba resetirati i krenuti od nule ionako ne vidim nekog mjesta za napredak do novih pravila :-(
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi znamo da bi ga boljela ona stvar o “predvidljivosti” Formule 1 da je danas na mjestu Hamiltona ili Vettela, ovakvim komentarima samo nastoji prikazati prije svega sebe (jer sumnjam da pomisli i na jednog drugog vozača na gridu) kao žrtvu Formule 1, a u biti je žrtva svojih loših odluka u ključnim trenutcima karijere, iza kojih je u tim trenutcima stajao pun samopouzdanja u uspjeh.
24
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dao bih zivot da svi imaju isti bolid…hahahaha to bi bilo show
8
1