Red Bull i Mercedes vjeruju da će FIA osigurati da je Ferrarijev bolid u potpunosti u skladu s tehničkim pravilnikom po pitanju korištenja ERS-a i baterije.
Glasine kruže već neko vrijeme kako Ferrari možda upravo na tom području ima određenu prednost. Pravilnik jasno kaže da MGU-K smije isporučiti samo 120kW snage, ali postoji sumnja da Ferrari zbog svog unikatnog smještaja dvije jednake baterije zaobilazi FIA-ine senzore i izvlači više od dozvoljenih 4MJ energije po krugu čime napaja MGU-K.
Ferrarijeve sisteme su iz FIA-e temeljito provjerili u Azerbajdžanu i Španjolskoj, a priča ide i korak dalje jer od ovog vikenda Ferrari po naputku FIA-e koristi i novi softver koji bi trebao apsolutno onemogućiti takav trik, a FIA će sve aktivno pratiti preko komada hardvera koji je sad instaliran samo na Ferrarijevom bolidu.
Christian Horner i Toto Wolff imaju povjerenja u regulatorni sustav u Formuli 1:
“Glasine postoje i nema sumnje da se vi dečki [novinari] hvatate za to,” kaže Horner.
“Siguran sam da je FIA kompetentna da može izmjeriti, provjeriti i upravljati bolidom koji dolazi na test legalnosti.”
“Naravno da je obveza svake ekipe da je bolid legalan. Mislim da je FIA najbolje mjesto za uputiti to pitanje.”
Wolff se složio s njim i kaže da će svaka kontroverza biti riješena od strane FIA-e.
“Pitanja o legalnosti često su na stolu, a neka od njih su više kontroverzna od drugih,” kaže Wolff.
“FIA na dnevnoj bazi provjerava što ekipe rade. Obaveza je ekipa da se drže pravila. To je proces koji traje. Vjerujem da je FIA upućena oko svega što se događa.”
“Koliko znam – proces se odvija u ovom trenutku dok pričamo i vidjet ćemo što će biti rezultat toga,” zaključuje Wolff.
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Au kako su krasni, zabrinuti za dobrobit sporta
31
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i sigurnost u istom. Nasla dvojica pricati o legalnosti ciji bolidi su unazad 8 godina vjecito plivali u granicama regularnosti pa i van njih.
27
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo nek je pošteno pa ko koga … :chill:
6
3