Mercedesov Valtteri Bottas je postavio najbrže vrijeme jutarnjeg dijela drugog dana testiranja u Barceloni. Bottas je odmah zasjeo na vrh te ja kasnije još uspio dodatno popraviti svoje vrijeme na soft komponenti guma. No, Ferrarijev Antonio Giovinazzi, koji je u utorak vozio sa Sauber, uspio je privremeno 20 minuta prije kraja jutarnjeg dijela zasjesti na vrh s vremenom od 1.16.972 na hypersoftu.
Bottas je uspio povratiti prvu poziciju za 0.068 sekundi prednosti pet minuta kasnije koristeći supersoft komponentu te to vrijeme na kraju nitko nije uspio dostići.
Kevin Magnussen je postavio treće vrijeme s oko dvije sekunde zaostatka za vodećim Fincem na hypersoft gumama.
Lando Norris, koji je u McLarenu u utorak vozio Pirellijev test guma, danas je sjeo u bolid i postavio četvrto vrijeme testiranja.
Jack Aitken u svom nastupu za Renault je uspio ostvariti peto mjesto sa zaostatkom od 0.115 sekundi za Norrisom nakon korištenja ultrasofta.
Sauberov Charles Leclerc se smjestio iza Renaulta sa hypersoftom, dok je sedmo mjesto testiranja ostvario Robert Kubica na hypersoftu zadnjih 11 minuta testiranja, ostavivši tako Force Indijinog Nikitu Mazepina na osmom mjestu koji je svoje vrijeme postavio na soft komponenti samo nekoliko minuta prije kraja sesije.
Stoffel Vandoorne je sa šestog mjesta pao na deveto mjesto u zadnjem satu jutarnjeg testiranja.
Jake Dennis je prvi put imao danas javni nastup s Red Bullom koji inače radi na simulaciji. Dennis je 2013. iza zatvorenih vrata testirao za McLaren, dok se jutros usredotočio na vožnju na medium komponenti.
Sean Gelael se drugog dana testiranja s Toro Rossom dovezao do 11. mjesta na soft komponenti, ispred Nicolasa Latifija.
Latifi je u utorak vozio normalno bolid za Force Indiju, no drugog dana je dobio zadatak da vozi Pirellijev test guma.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Broj krugova | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m16.904s | – | 60 |
2 | Antonio Giovinazzi | Ferrari | 1m16.972s | 0.068s | 60 |
3 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m18.274s | 1.370s | 53 |
4 | Lando Norris | McLaren/Renault | 1m18.827s | 1.923s | 52 |
5 | Jack Aitken | Renault | 1m18.942s | 2.038s | 63 |
6 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m18.993s | 2.089s | 71 |
7 | Robert Kubica | Williams/Mercedes | 1m19.253s | 2.349s | 59 |
8 | Nikita Mazepin | Force India/Mercedes | 1m19.671s | 2.767s | 35 |
9 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m19.914s | 3.010s | 71 |
10 | Jake Dennis | Red Bull/Renault | 1m20.684s | 3.780s | 38 |
11 | Sean Gelael | Toro Rosso/Honda | 1m20.763s | 3.859s | 83 |
12 | Nicholas Latifi | Force India/Mercedes | 1m21.433s | 4.529s | 53 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Anto – rasturio.
Ferrari, prokužio gume? I
ako, ovo je 6 desetinki sporije od kvalifikacija na softu, a radi se o dva stupnja mekšim gumama, ali opet to su “stare” gume. Jel tako?
2
3