Sauberov debitant Charles Leclerc vjeruje da je naučio duplo više boreći se s Fernandom Alonsom tijekom jednog perioda utrke u Španjolskoj.
Leclerc je u samom početku utrke prošao ispred Alonsa i držao ga je iza sebe dobrim dijelom utrke dok virtualni sigurnosni automobil nije izgašen, te je Alonso Leclerca uhvatio na spavanju.
“Bilo je sjajno boriti se s Fernandom. U Bakuu smo se borili na drukčijim strategijama, ali ovdje smo imali istu strategiju.”
“Uvijek je čast boriti se s tako velikim imenima u F1. Naučim duplo više boreći se s njim nego s drugim vozačima, to je bilo sjajno.”
“Iskreno, dok imate kacigu na glavi ne razmišljate o tome da se borite s Fernandom Alonsom. Kad stavim kacigu svaki drugi vozač je za mene isti. Pokušavam ih zadržati iza sebe.”
Leclerc je svjestan da mu je pomogla i konfiguracija staze na kojoj nije nimalo jednostavno pretjecati. Međutim, imao je problema s prednjom lijevom gumom što mu je otežavalo posao.
“Na kraju je bilo jako teško zadržavati ga iza,” kaže Leclerc.
“Prednja lijeva guma je bila potpuno istrošena i isti problem sam imao kad sam se borio sa Sergijom. Moja prednja lijeva je bila uništena. Imao sam graining, blistering, sve. Bilo je jako loše.”
Leclerc je svoj tempo na VN Španjolske prozvao “najvećim iznenađenjem godine” nakon što je drugi put u nizu ušao u Q2. Štoviše, ovo je staza koja nikako nije trebala odgovarati Sauberu.
“Bojali smo se da ćemo na ovakvoj stazi biti jako daleko jer ona otkriva sve slabosti oko nedostatka downforcea, a takav slučaj smo očekivali i za Monako.”
“Sad sam zbunjen! Očekivali smo da ćemo se mučiti, pa se nadam da smo pogriješili oko takve prognoze i za Monako!”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo naprijed, samo naprijed mladiću. Jedva čekam Vettel – Leclerc vozačku postavu.
40
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dečko je u ovom bolidu izvlači što vjerojatno mnogi ni iz jačih bolida ne izvlače! Samo naprijed ;D
28
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mlad, talentiran i ponizan. Recept za uspjeh.
37
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ocekujem od tebe sampiona…nadam se da neces iznevjerit ??
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad max nesto slicno izjavi bit ce kraj svita
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max to neće vjerojatno nikad izjaviti, jer je stvar mnogo dublja i tiče se karaktera osobe i odgoja, sve ostalo je posljedica. Max je zbog takvog pristupa dobio velik broj obožavatelja, na njemu gradi imidž i
uživa u tome.
Budućnost će biti najbolji svjedok čiji je pristup uspješniji :)
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mora značiti da će konačni uspjeh zavisiti od pristupa. Max je talentiran, bez sumnje, ali je i miljenik sreće, jer je u samom startu bio predodređen da vozi dobar bolid, a ubrzo i vrlo konkurentan. Međutim, Charles nema taj put, Ako i sjedne ikad u neki konkurentan bolid, uvijek će imati taj zaostatak za Maxom koji je već sad spreman preuzeti bolid koji ga može odvesti do naslova. Znači , nije presudan pristup. Ovo je samo moje mišljenje, što ne znači da ispravno rezoniram
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina, ne mora, nije samo stvar pristupa, ali Max zbog svog pristupa u aktualnoj sezoni stagnira i trenutno je u vozačkom poretku samo bod ispred Alonso, koji vozi skoro sekundu sporiji bolid, a tu je gdje je zbog pristupa i vještine kakvu ima. On talenta zasigurno ima, ali je dosta puta pokazao da on nije dovoljno i vješto izbrušen, talent ga je dosad često činio senzacijom, ali u četvrtoj sezoni i sa 65 utrka u nogama Maxu je puno potrebnija konzistentnost od pokoje senzacije, što je on malo kad pokazao.
Leclerc s druge strane ima potpuno drugačiju pozadinu prije Formule 1, prošao je sve stepenice do Formule 1, na zadnje dvije bio uvjerljivo najbolji, što ga je lansiralo u Formulu 1, ali stavilo na njega težak teret, jer se nakon uspjeha u prethodnim nižim serijama, od njega očekuje mnogo i greške čemu se dosta teže praštati već Maxu u prvoj sezoni, a možda i u svim Maxovim sezona dosad. No, Leclerc ako pokaže konstantno napredovanje u svojim vožnjama nije nemoguće da se za 2-3 sezone dovede u bolju situaciju od Maxa, jer će Max još dugo biti zacementiran u Red Bullu, što se može pokazati kao mač s dvije oštrice za njega. A to je sve dio pristupa i temelja na kojim su izgrađene karijere ove dvojice vozača.
Sve u svemu, dobro je što imamo ovakvu jednu situaciju, gdje dvojica i dalje veoma mladih vozača istog godišta imaju potpuno različit put do Formule 1, a konačni ciljevi su im isti :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je puno drazi stil vozaca kao Leclerc dovoljan je i pokazatelj da je tolko izdominira u f2 da je giovinacci isto brz vozac ispa iz konkurencije, al se nadan da ce i on dobit svoju priliku sljedecu sezonu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjeo u avion za Baku nakon Kine, zaspo i dva vikenda zaredom opro Ericssona onako momacki. Postava koja sad Sauberu treba je Leclerc-Wehrlein ili Leclerc-Nasr, a ne ovo zbog sponzora pogotovo sada kad je sklopljen ugovor s Alfa Romeom. Mozda cak i rizik s Giovinazzijem nije losa ideja, ali ocito je da bolid ima brzine za bodove na nekim stazama ako je u pravim rukama naravno.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
znači … svi navedeni samo ne ericsson ? ne treba gledat “pranja” u dosadašnjem toku prvenstva nego samo zadnje 2 trke ? da ne ispadne da je odnos “pranja” 2 Vs 2 tj ME bolje plasiran u bahreinu i kini , CL u bakuu i španjolskoj ;) interesantno kako kad nekoga ne volimo njegov dobar plasman prepišemo srići ( stroll lani takođe u bakuu ) , a kad nam se neki vozač svidi to “zaboravimo” jer … CL je u bakuu ima sriću da trku završi na 6. mistu i to mu je donilo veliku bodovnu prednost nad kolegom inače bi bodovno bili tu negdje . a možda bi CL ipak u sauberu završija 6. i da se nisu sudarili i odustali max i ricciardo , koji je do njihovog sudara “drža” 10. misto , odustajanjem njih 8. pa pacerskim razbijanjem grosjeana čime je CL bez borbe doša na 7. misto + odustajanje bottasa zbog probijene gume dok je vodija trku . kad tome “pribrojili” odustajanje hulkenberga sa P 5 u 10. krugu te ocona ….. ovi rezultat CL me podsjeća na rezultat gasly – a u bahreinu … 4. uz odustajanja kimija , maxa , ricciarda . čak je gasly ima manje sriće od CL jer francuz odvozija odlične Q u bahreinu ( P 6 ) za razliku od monegašanina koji je u bakuu odvozija loše Q ( P 14 ) i uz pomoć gluposti maxa , grosjeana , pehom bottasa zauzeja 6. misto na kraju . leclerku je + šta je neiskusniji od ericssona , talentiran je i to bi valjda trebalo doči do izražaja tokom sezone ( ako “dozvoli” sauber konkurentnošću ) ali za sada je omjer među kolegama produkt sriće . isto tako ni pascal po vrimenima nije nadvozija marcusa . 11 Vs 7 u Q sa razlikama često od jedne do nekoliko desetinki , a u trkama koje su oba završavala omjer je 6 Vs 4 za pascala . wehrlein se baš nije dokaza ni 2016. protiv indonežanina haryanta u Q 7 Vs 5 ( u rusiji je pascal npr bija “brži” od ria 0,06 s ;) ) u trkama koje su oba završavali glatkih 8 Vs 0 s tim da su često znali završavat jedan iza drugoga ali sa krugovima zaostatka pa nema vrimena da se utvrdi koliko je pascal bija brži od ria . PW je kasnije iskreno prizna da je rio bija brz no podcjenjen . čak je i giovinazzi u igri iako je u kini 2 X “krvavo” razbija bolid šta je valjda pokazatelj potencijala pošto je osim te “razbijačke” trke odvozija još samo australiju i to solidno . da ne zaboravim i nasr -a kolegu ME 2015./16. 2015. u Q 10 Vs 9 u trkama 8 Vs 5 za nasr – a . FN je donosija sauberu 6 X , a ME 5 X bodove te sezone samo šta je FN donija više ( 18 ) . 2016. ME je “razorija” FN … Q 13 Vs 8 , trke 9 Vs 4 samo šta je FN uspija u brazilu osvojit 2 boda pa iako debelo pobjeđen u oba segmenta na kraju je ispa bolje plasiran . ne veličam ME , mislim da nikad neče bit “velik” ali podatci ukazuju da ga niko od potencijalno “velikih” kolega nije “razvalija” i da marcus pošteno odrađuje svoj posao . ovde ne računam na leclerka jer sezona je još “mlada” i do kraja ga charles može “uništit” ali može proč ka i pascal , nasr Vs marcusa tj biti bolji od njega ali ne nešto impresivno . svaka čast charlesu pokazuje talent ali i skromnost jer eto prizna je da je ME brz vozač i da uči od preiskusnog mačka fernanda .
0
1