Jack Aitken u dominantnom je stilu uzeo svoju prvu pobjedu u Formuli 2. ART-ov vozač vodio je tijekom cijele utrke bez veće prijetnje od strane njegovih konkurenata, iako je u cilju imao samo sekundu i pol ispred drugoplasiranog Albona. Lando Norris ponovo je završio na najnižoj stepenici pobjedničkog postolja.
Utrka nije krenula u idealnim uvjetima, iako su svi vozači krenuli na slickovima, staza je još bila mokra van trkaće linije zbog kiše koja je ranije danas padala u Barceloni. Start je prošao bez većih incidenata i već tad je Jack Aitken preuzeo vodstvo utrke odličnim startom s treće pozicije. Polesitter Markelov loše je startao i nakon katastrofalnog prvog kruga bio je tek šesti.
Roberto Merhi imao je neugodan trenutak na izlasku iz četvrtog zavoja nakon što se izvrtio prelaskom preko mokrog rubnika, ali srećom, nije pogodio nikog od vozača kad je izletio natrag na stazu. Nyck de Vries izletio je u šljunak na ulazu u isti zavoj, ali se uspio vratiti u utrku. Ipak, njegova utrka nije dugo trajala te je u trećem krugu nakon spina na stazi odustao čime je na stazi prvi put bilo stanje virtualnog safety cara.
Na samom restartu drugu je poziciju izgubio Sergio Sette Camara, promašio je zavoj te su ga prošli Albon, Norris i Ghiotto. Aitken je za to vrijeme bio daleko naprijed te je do petog kruga imao ogromnu prednost od 11.7 sekundi.
Na njegovu žalost, sva ta prednost je izbrisana u sedmom krugu nakon što je sudar dvojice Japanaca izazvao safety car. Nirei Fukuzumi zabio se u Tadasukea Makina u četvrtom zavoju te obojici završio utrku.
Aitken je imao dobar inicijalni restart, ali je tijekom kruga napravio malenu grešku koja ga je stavila pod pritisak Alexandera Albona. Aitken se uspio obraniti te se ponovo odvojio od ostatka društva.
Drugi virtualni safety car imali smo u 13. krugu kad je Sergio Sette Camara sa šeste pozicije morao odustati zbog kvara. Netom prije zaustavljanja prošao ga je jučerašnji pobjednik George Russell koji se do kraja utrke probio i ispred Luce Ghiotta za četvrtu poziciju.
Posljednji VSC period imali smo u 23. i 24. krugu kad je Ralph Boschung zaustavio bolid pokraj staze zbog puknuća gume koje je uzrokovao on sam snažnim kočenjem u prvom zavoju prilikom pokušaja pretjecanja Santina Ferruccija.
Utrka je nakon toga poprilično mirno stigla do kraja, jedina borba koju smo imali bila je ona između Latifija i Markelova za posljednji bod, došlo je i do kontakta u posljednjem zavoju, a kao pobjednik je izašao Kanađanin.
Koliko je uzbudljiva i izjednačena ova sezona Formule 2 pokazuje činjenica da je Jack Aitken peti različiti pobjednik u šest dosadašnjih utrka, a nova uzbuđenja u F2 čekaju nas već za dva tjedna kad se utrke voze ulicama Monte Carla!
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | J. Aitken | ART Grand Prix | – |
2 | A. Albon | DAMS | 1.550 |
3 | L. Norris | Carlin | 2.864 |
4 | G. Russell | ART Grand Prix | 8.106 |
5 | L. Ghiotto | Campos Vexatec Racing | 11.109 |
6 | S. Gelael | PERTAMINA PREMA Theodore Racing | 13.702 |
7 | A. Fuoco | Charouz Racing System | 14.837 |
8 | N. Latifi | DAMS | 28.678 |
9 | A. Markelov | RUSSIAN TIME | 29.065 |
10 | L. Delétraz | Charouz Racing System | 29.437 |
11 | S. Ferrucci | Trident | 30.996 |
12 | M. Günther | BWT Arden | 32.428 |
13 | A. Maini | Trident | 33.236 |
14 | R. Nissany | Campos Vexatec Racing | 35.672 |
R. Merhi | MP Motorsport | ||
R. Boschung | MP Motorsport | ||
S. Sette Camara | Carlin | ||
T. Makino | RUSSIAN TIME | ||
N. Fukuzumi | BWT Arden | ||
N. de Vries | PERTAMINA PREMA Theodore Racing |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!