Renault postavio rok: Red Bull ima još 10 dana da odluči želi li naš motor

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 18 komentara

Renault je odlučio držati se zadanih rokova i poručio je Red Bullu da imaju još točno 10 dana da odluče hoće li i iduće godine biti na njihovim motorima. Dilema ekipe iz Milton Keynesa je između Renaulta i Honde, a odluka nije nimalo jednostavna. Renaultov proizvod im je dobro poznat, a Honda je još uvijek u fazi intenzivnog evaluiranja kroz projekt s Toro Rossom.

Procedura je iduća – FIA ima rok do 15. svibnja, a taj rok se može produljiti ako proizvođač motora to zatraži, u ovom slučaju Renault. No, Cyril Abiteboul nema tu namjeru.

“Moramo se držati plana.”

“Za to imamo jednostavan razlog – moramo naručiti dijelove.”

“Problem je u tome što ljudi zaboravljaju što se dogodilo prošle godine – tada smo samo zamijenili naše kupce. Sve što je bilo predodređeno za Toro Rosso smo samo preusmjerili put McLarena. Dakle, ti dijelovi su već bili naručeni.”

“Sad moram donijeti odluku za iduću godinu, što da radim – dvije narudžbe ili tri?” tvrdi Abiteboul.

Kaže da ne želi namjerno stavljati dodatan pritisak na Red bull.

“Iskreno, konstantno pričam s Red Bullom o ovome. Ne želim da bude nezgodno, nema nikakve taktike, jednostavno moramo definirati kvantitetu.”

“Zato postoji pravilo u sportskom pravilniku. Razgovarali smo s FIA-om oko obaveza koje proizvođači motora imaju prema kupcima. Složili smo se za rok u svibnju jednostavno zato jer je to život projekta. Red Bull se mora nositi s tim.”

Ako Red Bull odluči prijeći na Hondu – Renault će biti sasvim zadovoljan da surađuje samo s McLarenom kao jedinim kupcem.

“Važno je imati jednog kupca. Ne bih htio izgubiti naša dva kupca, zaista ne, ali to je jedan od razloga zašto smo napravili to što smo napravili s McLarenom – s njim imamo ugovor do 2020. godine.”

“Već razgovaramo s njima o onome što bi se moglo dogoditi nakon tog datuma jer oboje osjećamo da možemo zajedno ostvariti sjajne stvari.”

“Iskreno, nikakav problem nije prijeći s dva na jednog kupca,” zaključuje Abiteboul.

[donacija]


Odgovor

18 komentara

  1. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Je ga i oni kenjaju…kako je Ferrari mogao u “zadnji tren” Sauberu omogućiti najnovije motore prošle sezone nakon što su raskinuli sa Hondom…

    Svibanj, a ovi se vade na “naručivanje” dijelova za 3. mjesec 2019…



    7
    -12

    19
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      To je bilo u interesu Ferrarija.. Renaultu bas i nije toliki interes da opskrbljuju i treceg kupca koji ce ih i raskopat na stazi.. Imaju McLaren.. Tako da mi je i logicno da ce se ‘trudit’ da ih izgube..



      37
      35

      2
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ne samo da će ih raskopat, nego će konstantno kenjati kako ti motori nisu baš nešto i da su oni tako dobri samo zato jer su jako pametni. Mene niti malo ne čudi da Renault traži izlaz iz tog obiteljskog nasilja.



        39
        38

        1
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Tako i tako su ih natjerali da im daju motore.. Nek srecu traze drugdje..



        15
        14

        1
      • Marlboro
        McKruno Donator Prikaži

        @wapi, u potpunosti se slažem s tobom. Red Bull smatra da bi valjda bio min. 3. i s motorom iz yugo korala 45.



        18
        17

        1
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        @Crash
        Renault ima PISANU obvezu opskrbljivati RBR ukoliko oni ne pronađu novog proizvođača…tako da su ove priče baš to…priče.

        Ovo su igrice ništa drugo…Renault i RBR surađuju dosta blisko kao što smo mogli vidjeti prošle godine kada su dali svog vozača u onoj razmjeni za Hondu u Toro Rossu…sigurno žele Sainza i za 2019. tako da će se pronaći dogovor i nakon 15.5.



        4
        -1

        5
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Pa to sam i napiso… Trude se da ih izgube za musteriju..Sluzit ce se s cim mogu da ih gurnu preko ruba ako vec imaju dilemu Honda ili Renault.. Ipak je to sve samo biznis, money talks..



        6
        6

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Sainz u Renault je ustupak RBu. Inače bi mu morali dati otkaz, a pogotovo 2019 nemaju za njega mjesta ako im ostane Riki. A i ako im ne ostane Gastly ide u RB, japanac u TR, a Hartley ostaje još jednu sezonu u TRu….

        @ Ferrari nisam siguran u pisane obveze Renaulta. Ali u odnosu na pisane obveze FIA pravila imaju prioritet. Renaukt može reći da se RB nije na vrijeme izjasnio da ih trebaju….



        4
        3

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Pa Red Bull i jes tako dobar. Bez ikakve dileme najbolji bolid na gridu. Imaju uvijek tanje krilo od konkurencije (žrtvovanje aerodinamike zbog maksimalne brzine), a i dalje budu bolji u zahtjevnim sektorima.



        3
        3

        0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Renault je dosao nazad u F1 kao tvornicka momcad i vise im nije Red Bull prioritet. Usput potpisan je ugovor s Mclarenom koji bi mogao funkcionirati jednako kao i s njima tako da bi ovo mogao biti kraj pa me i ne cudi sto pozuruju tu odluku.



    19
    16

    3
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Nakon sto svaka losa trka je problem renolovog motora a svaka dobra trka na racun redbulla ni necudi me. Cilo vodstvo redbulla je ko i max oni su savrseni i nepogresivi gadi mi se momcad cila osim riccia



    25
    24

    1
  4. Master_F1 Prikaži

    Ja bi namjerno stavio pritisak na RB. I to bi novu specifikaciju motora donio 1 dan nakon potvrđenog roka. Za svoj novac biraš koji motor hoćeš. Ako izabereš Hondu, nema najbolje specifikacije do kraja sezone, tako da se neke ideje ne mogu prenijeti Hondi, nešto slično što je Merc uradio McLarenu kada je zadnju sezonu imao C specifikaciju, pa kad u Monzi nisu mogli prestići Force Indiu jer je bila na B specifikaciji. I to je sasvim OK, čuvanje svoje pameti i tehnologije.



    8
    5

    3
    • Adrian Newey
      zgrobnika Donator Prikaži

      Toga više nema jer svi moraju imat istu specifikaciju. I moraju im biti dostupni svi modovi motora.



      5
      5

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Aha. I onda je svizac zamotao čokoladu.

        Za početak ne mogu imati iste modove motora jer RB ne koristi isto gorivo i mazivo kao Renault i McLaren. A proizvođači sigurno znaju izmisliti i neko drugo bolje opravdanje zašto modovi nisu baš isti..



        3
        3

        0
      • Adrian Newey
        zgrobnika Donator Prikaži

        Nisam rekao da ti modovi moraju biti jednako efikasni, nego da ih svi moraju imati, NE SMIJE biti razlike u PU kao prije. To znači kad Renault napravi novu iteraciju npr. MGU-H svima mora biti dostupna. Što je po meni uredu jer Renault osmišljava napredak PU u skladu s svojim gorivom, uljem, ostalim fluidima i sustavom hlađenja, a na ostalima je da se brzo prilagode. Kako vidim RB-u ide to jako dobro. Ako pogledamo prošle četiri godine Renault je proizvodio loše PU-ove, a ponekad i jako loše. Tako da izjave RB su bile na mjestu. Kao što su bile na mjestu i izjave McL ne zato što su i oni krivi za davljenje Honde nego zato što je honda obećavala da će isporučiti PU koji može raditi u tim uvijetima.


        0
        0

        0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ne da toga više nema, nego nije nikada ni bilo. Jedino u ovim fantazijama koje su neki likovi osmislili u svojim glavama…
      Kakave C specifikacije. McLaren je sam sebe zajebo. Ono priče isto ko za ovaj bolid. Inovacije koje ne rade. Ove godine su pričali kako imaju neki zajeban zadnji ovjes. I kakve im koristi? Te godine su imali isto onaj “leptir” pozadi, koji očito nije funkcionirao. Ono je čudo stvaralo žestoki drag. Zato nisu mogli primirisati ostalim bolidima sa Mercedeseovim motorima. A očito da i sa ovim bolidom nije nešto u redu. Eto im novi motor, a brzina i dalje loša…



      5
      5

      0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ovi u renaultu su preveliki filantropi
    neograničena ljubav prema nezgodnom rb



    4
    3

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.