Fernando Alonso danas je debitirao u WEC-u, prvenstvu utrka izdržljivosti, na 6 sati Spa-Francorchampsa. Alonso je vozio Toyotu #8 zajedno s bivšim vozačima Formule 1 Sebastienom Buemijem i Kazukijem Nakajimom.
Alonsova ekipa startala je s pole positiona nakon što je sestrinska Toyota #7 diskvalificirana iz rezultata kvalifikacija. Iako su startali iz bokseva, Alonso je ciljem prošao samo 1.4 sekunde ispred Mike Conwayja u drugoj Toyoti.
“Bio je ovo lijep debi, definitivno. Mislim da smo u utrci vodili praktički u svim krugovima. Imali smo tri safety cara koji su nas skupili, stoga smo izgubili prednost koju smo imali, ali zadržali smo poziciju do posljednjeg kruga.”
“Fantastičan debi, prva utrka izdržljivosti u svjetskom prvenstvu, sjajan posao momčadi, 1-2 u kvalifikacijama i 1-2 u utrci. Kazuki i Sebastien na startu malo su mi olakšali život”, izjavio je Alonso nakon pobjede na otvaranju WEC sezone.
Kad su ga novinari pitali kakav je osjećaj pobijediti nakon “suše” koja je trajala još od VN Španjolske 2013., Alonso se našalio:
“Pobijedio sam u nekoliko utrka u kartingu!”
“Rekao sam dečkima, tako je dobro osjetiti podij, bit ću ovdje cijelu noć. Pokupite me ujutro, pokušat ću prespavati ovdje!”
Buemi je vozio na startu utrke, Alonso je preuzeo volan u 34. krugu, a u 73. krugu preuzeo je Nakajima. Tad su krenuli određeni problemi, prvo pojasevi nisu bili dobro pričvršćeni pa je Toyota #8 bila u boksu dvaput zaredom, a onda se Nakajima izvrtio u prvom zavoju, no vodstvo je zadržano.
Alonso se vratio za volan u 131. krugu te vozio do samog kraja. Dvaput je došao pod izravan pritisak Mikea Conwayja, ali uspio se obraniti oba puta unatoč manjim problemima s pregrijavanjem mjenjača.
“Bilo je zeznuto što se tiče performansi, odlučili smo sigurnim pristupom krenuti u utrku znajući da imamo dobru prednost, ali vjerojatno je sa safety carovima ta prednost nestala. Naš sigurni pristup nije bio najbrži i morali smo se boriti do kraja. Međutim, momčad je fantastična. Mislim da smo savršeno odradili ovu utrku.”
“Imamo 1-2 pobjedu što je dobro za momčad nakon duge zime. Svi misle da je lako doći do 1-2, ali za to trebate raditi.”
Alonso će odraditi svih 8 utrka koje su dio WEC super sezone 2018./19., a sljedeća utrka je ona najveća – 24 sata Le Mansa 16. lipnja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
haha, pa čak moram priznati da mi je drago, bravo Fernando!
45
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svima bi trebalo bit..on je bar onaj pravi istinski vozac..daj mu dobar auto i pokazat ce sta zna
38
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo majstore!!!
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drugi tim toyote je ocigledno imao naredbu da ne smije da pretekne alonsa poslednjih sat vremena,sve do tada sj bili fantasticni i sva tri vozaca sa identicnim vremenima,safety car im nije isao na ruku kao ni pregrijevanje mijenjaca kod alonsa pod pritiscima druge toyote,ne jmanjujem pobjedu zasluzili su po svemu vidjenom..
12
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.autosport.com/wec/news/135834/toyota-froze-positions-in-alonso-car-favour
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo majstore,odlicna utrka…nemam rijeci kojima bih opisao to sta je na pobjednickom podiju nakon dugo vremena,e sad da se posloze stvari i u F1 pa da dode barem do podija pa to bi bilo sjajno
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve 5 ali znalo se od pocetka sezone da je ovo toyotina godina jer nemaju konkurencije. Ako ih kvarovi ne zaustave ovo je najnezasluzenija pobjednicka sezona za neki tim u wec povijesti. Jos su mu i odredbe tima isle na ruku ali pobjeda se pise. Puno zanimljivije u lmp2 i gt klasama. Jos da i BOP usklade i zanimljiviji su u proslim sezonama od F1 utrka.
6
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel ja to nevidim ove godine ni Audi, ni Porsche?
Pa di su isčezli..
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema nikog a jos i ostali lmp1 bolidi nisu hibridi i osjetno zaostaju za toyotom … easy win for toyota
4
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dieselgate
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko Alonsivih fanboya ovdje haha
5
27
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I gdje je problem?
Možemo se veselit pobjedi Alonsa nakon 5 godina. Nikoga ne vrijeđamo niti je pogrešno biti nečiji fan
27
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve ok i meni je drag kao vozac ali budite malo i realni… ipak nije on najbolji ikad vec mu se puno toga poklopilo u ovoj pobjedi i u ovoj sezoni weca. Trebalo bi ga vidjet u pravoj konkurenciji a ne u ovom stanju lmp1 kategorije
5
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem zasto razmisljanje poput “nema Porschea, ali da ga ima Alonso nebi pobjedio”…mislim barem se tako cini. Sto ako bi se i uz jos 10 proizvodaca Alonso probio do pobjede, bi li prica i onda bila da mu se sve poklopilo? Jucer su pobjedili timske kolege u identicnom bolidu prema tome to je pobjeda ravna onoj i da je bio Porsche, Audi ili tko vec (ukoliko bi bili na slicnoj razini)
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
treba napomenuti kako su pobijedili kolege kojima je zbog problema sa fuel flowom oduzet pp, i dobili su još krug zaostatka kazne.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To svakako ali ih je zadnji safety car vratio na malih 5-6 sekundi iako su bili oko minutu ispred ? Svakako cudne utrke za razliku od F1 ali po mojem misljenju zasluzena pobjeda kako god se okrene.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolege koji su cijeli vikend brzi… kolege koji su nakon starta iz boksa dosli na vrlo mali zaostatka bez safety cara… kolege koji su evidentno bili zadrzani iz boksova… kolege koji su imali kazne itd. O tome da je hibrid toyote brzi po 2 sec po krugu od ostalih lmp1 bolida necemo…realno nije neka konkurencija
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi se žale na F1, a u WEC-u LMP1 kategoriji tvornička ekipa (Toyota, jedina ove godine) je dominantnija u odnosu na privatnike, od najdominantnijeg Mercedesa posljednjih godina x2…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš šta je najsmješnije u svemu tome? Na forumu se otvorila tema pod nazivom: “WEC super sezona 2018./19.” Nijedna prije sezona nije nazvana super sezonom, i nazovu ovu nikad jadniju WEC sezonu super sezonom. :facepalm:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa oficijalno se zove “WEC – FIA WORLD ENDURANCE CHAMPIONSHIP 2018/19 SUPER SEASON”. Niko tu nije izmislio atribut super.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisam siguran je li pastor proziva otvataca teme ili fia /aco.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:rofl:
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam znao za oficijalni naziv. Jeli to od ove godine ili je bilo i prije? Jer na forumu nazivi tema za prijašnje sezone nemaju super u nazivu…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa pustite čovjeka da uživa. Što vas boli neka stvar jer konkurencija ovakva ili onakva. Broji se pobjeda u WECu i bok. Kao što se i Lewisu broji pobjeda u Bakuu, a ni luk jeo ni luk mirisao.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pravi racer. necu prezalit sto nije okrunio karijeru sa ferkanom
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BRAVO FERNANDO.!!!!
7
1