Kimi Raikkonen jučer je u kombinaciji najboljih vremena sektora imao imaginarno najbolje vrijeme kvalifikacija. Ipak, krenut će sa šestog mjesta zbog pogreške u Q3. Štoviše, zbog pogreške u Q2 će krenuti na ultrasoft gumama, za razliku od pet vozača ispred sebe. Postoji mogućnost da alternativnom strategijom od 2 zaustavljanja uz visoku mogućnost za sigurnosni automobil zapravo i profitira, ali to su već domene nagađanja. Pirelli predviđa jedno zaustavljanje i vjerojatno je da će svi sa startnih guma krenuti na soft i ići do kraja. Za Kimija će ključno biti odraditi dobar start, iskoristiti grip ultrasoft gumama i nadoknaditi što je moguće više mjesta. Ulazak u boks za njega bi mogao biti desetak krugova ranije od konkurenata.
Gotovo je sigurno da će sigurnosni automobil izići bar jednom, a prošle godine smo vidjeli koliko je teško postaviti tempo kad se SC vraća u boks. Morate balansirati između zaštite vlastite pozicije i pravovremenog pokretanja pravog tempa, a da se ne prestigne SC jer je posljednji sektor pun pravaca.
Puno se priča o vremenskim uvjetima. Temperature su niže nego prošle godine, ali značajan je i utjecaj vjetra. Na F2 utrci koja se vozila prije sat vremena vozači su naglasili snažne bočne udare vjetra zbog kojih su često gubili kontrolu na startno-ciljnom pravcu i prilikom ulaska u prvi zavoj. To će imati još veći utjecaj na osjetljive bolide Formule 1.
Sebastian Vettel ima najbolju startnu poziciju, ali čak i da odradi odličan start – bit će ključno da se u prvom stintu dovoljno odvoji od vozača iza sebe. Tu su dva Mercedesa i dva Red Bulla, a u slučaju da budu držali priključak – strategija bi mogla igrati ključnu ulogu kao u Kini gdje je Valtteri Bottas bez većih problema preskočio Vettela i došao na prvo mjesto kroz bokseve. Logično je očekivati da će Mercedesi jednog od vozača pozvati malo ranije kako bi isprovocirali reakciju Ferrarija. Na taj način će Ferrari imati istrošenije gume na kraju stinta, a ako undercut ne upali – taj drugi Mercedesov vozač bi na kraju mogao imati značajnu prednost svježijih guma.
Valtteri Bottas je izjavio da mu se čini kako Ferrari ima nešto brži tempo u simulaciji prvog stinta, ali isto tako traži više od guma i brže ih troši. Zanimljivo, drugi stint na soft gumama je naglasio kao Mercedesovu snagu.
Ako se to Bottasovo predviđanje zaista ostvari, mogli bi imati sjajnu utrku do posljednjeg kruga. Međutim, ova staza je prošle godine pokazala kakve sve mogućnosti se mogu otvoriti i kakav kaos može stvoriti, tako da sva strateška predviđanja vrlo lako mogu pasti u vodu već nakon par stotina metara.
Vozač | 1. sektor | 2. sektor | 3. sektor |
---|---|---|---|
Sebastian Vettel | 35.305 (3) | 40.905 (4) | 25.288 (6) |
Lewis Hamilton | 35.296 (2) | 41.158 (6) | 25.091 (2) |
Valtteri Bottas | 35.477 (4) | 41.155 (5) | 25.183 (4) |
Daniel Ricciardo | 35.629 (5) | 40.863 (3) | 25.213 (5) |
Max Verstappen | 35.664 (6) | 40.820 (2) | 25.293 (7) |
Kimi Raikkonen | 35.283 (1) | 40.704 (1) | 25.426 (10) |
Esteban Ocon | 35.740 (8) | 41.441 (8) | 25.044 (1) |
Sergio Perez | 35.708 (7) | 41.430 (7) | 25.304 (8) |
Nico Hulkenberg | 35.861 (9) | 41.480 (10) | 25.586 (13) |
Carlos Sainz | 36.218 (14) | 41.460 (9) | 25.170 (3) |
Lance Stroll | 36.138 (11) | 41.571 (11) | 25.610 (14) |
Sergey Sirotkin | 36.154 (12) | 41.797 (14) | 25.427 (11) |
Fernando Alonso | 36.133 (10) | 41.749 (12) | 25.643 (15) |
Charles Leclerc | 36.195 (13) | 41.754 (13) | 25.577 (12) |
Kevin Magnussen | 36.439 (16) | 41.886 (15) | 25.328 (9) |
Stoffel Vandoorne | 36.634 (17) | 42.079 (16) | 25.735 (16) |
Pierre Gasly | 36.279 (15) | 42.229 (17) | 25.872 (17) |
Marcus Ericsson | 36.679 (18) | 42.651 (18) | 25.948 (18) |
Brendon Hartley | 36.741 (19) | 47.863 (19) | 27.892 (19) |
Vozač | Bolid | Motor | Brzina | Razlika | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Esteban Ocon | Force India | Mercedes | 329.0 | |
2 | Sergey Sirotkin | Williams | Mercedes | 320.0 | -9.0 |
3 | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | 319.8 | -9.2 |
4 | Carlos Sainz Jnr | Renault | Renault | 319.2 | -9.8 |
5 | Lance Stroll | Williams | Mercedes | 318.4 | -10.6 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 318.0 | -11.0 |
7 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 316.7 | -12.3 |
8 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG Heuer | 316.6 | -12.4 |
9 | Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | 315.7 | -13.3 |
10 | Max Verstappen | Red Bull | TAG Heuer | 315.4 | -13.6 |
11 | Charles Leclerc | Sauber | Ferrari | 313.9 | -15.1 |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren | Renault | 312.5 | -16.5 |
13 | Nico Hulkenberg | Renault | Renault | 312.1 | -16.9 |
14 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 309.9 | -19.1 |
15 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 309.4 | -19.6 |
16 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 309.3 | -19.7 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 307.6 | -21.4 |
18 | Pierre Gasly | Toro Rosso | Honda | 304.3 | -24.7 |
19 | Brendon Hartley | Toro Rosso | Honda | 300.0 | -29.0 |
20 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 299.0 | -30.0 |
[donacija]
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je uhvatio neku kvalitetnu zavjetrinu… 9 km/h vise od prvog pratitelja i najbolji zadnji sektor.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije mu prvi put…:)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Teško, ali smatram da može jedino ako opet nešto neuprskaju sa taktikom kao u zadnjoj utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cemu takav naslov portala,ne nemoze…Kimi vozi bolje od Vettela od prve utrke i imao je pehove,ako prati… zna o cem pricam….urednik ovoga,sta si s time htio postic????
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seb i Ferrari se bore samo protiv Hama i dok god je tako, nece uspjet.. Uvijek im je samo Ham u fokusu.. Evo i opet ih je fokusiranje samo na Hama dovelo iza Bottasa u restartu…
1
0