Mercedesov glavni strateg James Vowles kaže da njegova ekipa nije jedina koja se muči s Pirellijevim gumama u svim uvjetima.
Srebrne Strijele su još uvijek ove sezone bez pobjede, a možda ih još više od toga zabrinjava činjenica da ih je Ferrari uvjerljivo pobijedio u kvalifikacijama u Kini. Vowles kaže da je bilo trenutaka kad je Mercedesov W09 bio dobar na stazi, ali konzistentnost kroz različite vrste guma i u različitim vremenskim uvjetima im je radila velike probleme.
“Mislim da ove godine gume imaju značajan utjecaj. Ali, više od toga, imate tri različite ekipe (Mercedes, Ferrari i Red Bull) koje ovisno o tome na kojim su gumama – imaju različite performanse u odnosu na konkurenciju.”
“To stvara drukčije bolide s različitim nivoima performansi ovisno o tome koja je temperatura staze, kakvi su uvjeti i koje su gume na bolidu.”
“Ovo što vidite je pomak u odnosu na uvjete okoline. Ovisno o tome je li ima vjetra, je li vruće ili hladno – performanse mogu varirati i do jedne sekunde zbog tih vanjskih uvjeta.”
Istaknuo je još jednom da to nisu problemi koji su isključivi za Mercedes.
“U Melbourneu smo mogli postići optimalnu radnu temperaturu guma. U Q3 je Lewis postavio izuzetno dobro vrijeme.”
“Ako pogledamo što se dogodilo u Bahreinu – medium guma je jako dobro funkcionirala, a i degradacija supersofta također nije bila loša.”
“Nadalje, u Kini smo imali vrijeme u Q23 koje bi nas na softu dovelo do petog mjesta u posljednjoj rundi. Tu imate dokaz da su gume funkcionirale.”
“Za Ferrari je obrnuto. U Australiji nisu uspjeli zagrijati gume, u Bahreinu su na supersoftu bili izvan intervala dobrih temperatura i previše su degradirale, a na mediumu su bili malo sporiji od nas.”
Ovo dolazi nakon potvrde da će Pirelli promijeniti gume za tri utrke ove sezone, a čini se da je sve to izazvao zahtjev Mercedesa. Naravno, ta priča naknadno je promijenjena pa je Pirelli izjavio kako je promjena guma pitanje sigurnosti.
After a request by Mercedes, Pirelli will bring special tyres with a reduced tread to Barcelona, Paul Ricard & Silverstone to avoid blistering.
AMuS: https://t.co/wN5lUeSbyV pic.twitter.com/F2g5n4j3bW
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) April 6, 2018
Clarification on the tweet about the special Pirelli tyre spec for Barcelona, Paul Ricard & Silverstone. Mercedes hasn't "requested" a tyre change they just "highlighted" the problem to Pirelli. According to Pirelli the change then was their own initiative proposed to the FIA.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) April 7, 2018
Ostaje za vidjeti kako će kojoj ekipi odgovarati te nove gume koje su spremne za Barcelonu, Paul Ricard i Silverstone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas jadno, pa ako imaue us, ss i s uzmite najvise ss i bicete ok a pustite druge da imaju pravo izbora. Zasto ferari nije kukao kad je mercedes prosle godine imao vise ulja posto su uveli novi motor na vn belgije?
16
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Ferrari kukao već se žalio i to s pravom ali je FIA ispatentirala datum po kojem je ispalo da samo Mercedes ima pravo na potrošnju od 1,2L/100km a Ferrari 0,9. Pošteno skroz :facepalm:
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ovdje je odluka koje se gume koriste bila odavno poznata. Lo im je kriv sto njihov bolid troši vise gume od ferarija, po meni je ovo nepravedno oduzimanje prednosti. Imas za speten ili 2 tvrdje pa koristi te.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino ako kažu da je pitanje sigurnosti onda smiju mijenjati u toku sezone. To je kvaka. FIA se očito složila da je to pitanje sigurnosti, pa ćemo imati nove gume….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je pod kontrolom dok Max nije u blizini!
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene zanima gore na naslovnoj slici, koja je ovo plava guma izmedju harda i mediuma? Ide prvo, rain, intermedium, hard, i onda?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HARD je plava, a SUPERHARD je narančasta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pazi sad ovo….revolucija!!!!!
http://lmgtfy.com/?q=f1+tyre+colours+2018
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo @Sarma, evo i ja sad na you tubeu nasao, fkt nisam znao za ovo, koje gluposti, superhard, pa niko ni hard ne koristi, a kamoli superhard.
@Jester, iskreno nije mi se dalo trazit, sry :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraju negdje boju potrositi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bice zanimljivo ako Mercedes razvali na spomenutim stazama … Ali kao i u svemu, svako vodu na svoj mlin tjera..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, pogotovo za prvi dio posta ;)
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da se ne ponovi 2013. Srećom se odnosi na “samo” 3 utrke pa neće potpuno okrenut sezonu kao što je bilo s Red Bullom 2013. al opet, ono… :-|
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad smo već kod guma… testovi za kišne gume:
https://mobile.twitter.com/Gianludale27/status/987251016641994752/photo/1
Sjećate se kome pripada broj 26? ?
#torpedo ☺️
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta misliš mogu li tu ubaciti koji aerodinamički dodatak da testiraju?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha, teoretski je zabranjeno i navodno se nadgledaje auti i dijelovi na njema… al imam filing da se kao i u svemu moze malo smuljati s nečim i “prešvercati” koji dio možda.
0
0