Momčad | Vozač | Vozač | Omjer (ukupno) | Omjer (posljednja runda u kojoj su oba vozača postavila vrijeme) |
Prosječna razlika (runde u kojoj su oba vozača postavila vrijeme) |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | Bottas | 1:2 | 1:2 | 0.036s u korist Bottasa |
Ferrari | Vettel | Raikkonen | 2:1 | 2:1 | 0.073s u korist Vettela |
Red Bull | Ricciardo | Verstappen | 1:2 | 0:3 | 0.201s u korist Verstappena |
Force India | Perez | Ocon | 2:1 | 2:1 | 0.253s u korist Pereza |
Williams | Stroll | Sirotkin | 1:2 | 1:2 | 0.049s u korist Strolla |
Renault | Hulkenberg | Sainz | 3:0 | 3:0 | 0.249s u korist Hulkenberga |
Toro Rosso | Gasly | Hartley | 1:2 | 1:2 | 0.195s u korist Hartleyja |
Haas | Grosjean | Magnussen | 1:2 | 1:2 | 0.209s u korist Magnussena |
McLaren | Alonso | Vandoorne | 3:0 | 3:0 | 0.249s u korist Alonsa |
Sauber | Ericsson | Leclerc | 2:1 | 2:1 | 0.008s u korist Leclerca |
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Mercedes | Bottas | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Ferrari | Vettel | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Sirotkin | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Hulkenberg | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Sainz | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toro Rosso Honda | Hartley | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toro Rosso Honda | Gasly | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Haas Ferrari | Grosjean | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Haas Ferrari | Magnussen | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
McLaren Renault | Alonso | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
McLaren Renault | Vandoorne | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Sauber Ferrari | Ericsson | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Sauber Ferrari | Leclerc | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
*Renaultova pogonska jedinica
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ova Mcl sasija stvarno unistava motore svaka cast Rb i Tr na odlicnom poslu
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ti je najbolja sasija na gridu…
Tako bar govore gospoda iz Mcl i Alonso…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne govore to vise…ja se nadam da ce se nesto promjenit od barcelone..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren je opet podbacio na kvalama, čak ni “pračka” nije pomogla. Ako novo prednje krilo ne donese brzinu na ravnim dijelovima staza, padat će glave u Wokingu.
Žao mi je Alonsa, volili ga, ne volili, većina se slaže da frajer vozi kante već nekoliko godina i izvlači najbolje iz njih, a rezultata nema :(.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos zalosnije da bi bez “towa” bili iza Hartleya.
6
0