Vettel: Mislim da je Mercedesov posebni režim motora manje utjecajan nego prošle godine

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 10 komentara

Pobjednik VN Australije Sebastian Vettel vjeruje kako je Mercedesov posebni kvalifikacijski režim rada motora manje utejcajan ove sezone nego li je to bio slučaj u 2017. godini.

Rezultati kvalifikacija bili su poražavajući za ekipu iz Maranella jer ih je Hamilton ostavio za više od 6 desetinki sekunde. Daniel Ricciardo je išao toliko daleko u svojoj izjavi da je rekao kako bi bilo koji top vozač uzeo pole position u tom bolidu.

Mercedesov motor je jači od konkurentskih, to nije nikakva tajna, a ta prednost posebno dolazi do izražaja u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi. Ipak, Vettel misli da je to ove godine manje naglašeno.

“Mercedes u kvalifikacijama nije učinio ništa posebno, bar ne više nego prošle godine. Vjerojatno čak i manje.”

“Mislim da su pojačali motor za Q3, ali to nije donijelo 7 desetinki sekunde,” kaže Vettel koji je pola utrke proveo s retrovizorima punim Mercedesa.

“Ako pažljivo pogledate kvalifikacije mislim da je fer reći da su bili brzi u Q1, brži od nas. Lewis je bio brz u Q2 i onda u svom drugom pokušaju, ne znam, nešto se dogodilo.”

“Njegov posljednji pokušaj u Q3 je bio jedini pravi krug, i bio je čist. Mislim da tu prednost ne možemo pripisati motoru. Vjerojatno desetinku, možda malo više, ali ne sedam desetinki.”

“Prema tome, zasluge idu njemu za krug koji je napravio, a ne motoru.”

Tko je kome obrisao osmijeh s lica

Hamilton i Vettel imali su malu razmjenu mišljenja tijekom konferencije za novinare gdje je na trenutak zaiskrilo oko teme je li Hamilton imao na raspolaganju dodatnu snagu motora ili ne. To je rezultiralo Hamiltonovim komentarom da je brzi krug odgađao sve do kraja kako bi “obrisao osmijeh s njihovih lica”.

Novinari nisu propustili pitati Vettela je li mu drago što je karma bila na njegovoj strani dan kasnije:

“Ne. On je to rekao kroz šalu i vjerujem mu.”

“Mislim da ne trebamo silaziti na taj nivo. Sve je u redu dok se šalimo međusobno i osim jednog trenutka prošle godine – nemamo problem jedan s drugim.”

“Čak i ako smo jako različiti kao osobe mislim da svi mi dijelimo zajedničku strast koja nas opet spaja. Volimo utrkivanje i dajemo sve od sebe.”


Odgovor

10 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Mercedes je zasigurno napravio bolji posao nego lani. Morati ce se Ferrari dobrano pomuciti da ih prestignu. Nego ako netko zeli usporedivati vozace i vremena iz Melbournea evo vam dobar sajt.

    http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=997&graf=3&dr1=Sebastian%20Vettel&dr2=Daniel%20Ricciardo



    20
    18

    2
  2. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    Seb jako odmjeren i fer prema Hamu…
    Nezeli dolijevati ulje na vatru i spusta loptu na zemlju…

    Svaka cast…

    Mogao je poceti sa “Sunday party” ironijom ali ostao je odmjeren…



    43
    35

    8
  3. Ayrton Senna
    maurich Donator Prikaži

    Seb igra pametnu igru i gotivi Hama, koliko god zna da sigurno i dalje postoji “čarobno” dugme. Ili je ovo princip “prijatelja drži blizu, a neprijatelja još bliže” ili ovime više uvjerava sebe kako je krug u Q3 Hamiltonovo vozačko umijeće i na taj način će sigurno sebe natjerati da bude još bolji i podignuti nivo igre te se boriti sa onim što ima. Ako zadrži hladnu glavu i umjerenost, mogli bi gledati dobru sezonu. Ono što mi se sviđa je da se veliki vozači i fajteri uvijek na neki način ipak poštuju…?



    24
    22

    2
  4. Mclaren
    KERS Prikaži

    Seb sad seres..poslje kvala sve zasluge je pobrao mercedesov motor (takvo bi mišljenje i ostalo da nije bilo ove sretne pobjede). Sad je hladne glave pa prica jako pametno odmjereno ..pih



    5
    -12

    17
    • Formula 1
      1883 Donator Prikaži

      Netom poslije kvala nitko od njih nije znao tko je što, kako i pomoću čega napravio, samo su vidjeli postignuta vremena. Naravno da je Seb bio iznenađen kada je vidio gap naspram Hama iz tog posljednjeg kruga u Q3 , pa ga je i pitao na presici “gdje si bio do ’91.” To je bilo čisto upiranje prstom u Party mode, kako od Seba, tako i od novinara. Dan poslije, presica nakon utrke, Seb ima uvid u podatke jer je noć ranije prošao analizu kvalifikacija i odgovara: Q: (Ben Hunt – The Sun) Tabloid time again. Sebastian, are you concerned about ‘Party Mode’, do you think it’s legal what Mercedes have got?

      SV: I think so. I think also Lewis was right yesterday. I think that… y’know we do get a bit of data, GPS data and stuff like that… I think they did turn it up for Q3 but not by seven-tenths. I think probably if you look at qualifying carefully, I try to do so last night. It’s fair to say they were quick in Q1, quicker than us, Lewis was quick in Q2 and then his second run, I don’t know, something happened. So, his last run in Q3 was the only proper run at the end and he had a clean run and I don’t think the gain that he had in time was down to engine. Probably a tenth, a little bit more, but not seven tenths. So, the credit is for his lap that he did and not for the engine power. It’s completely fine what they’re doing because they didn’t do anything special. Not more than they did last year, probably even a bit less by the looks of it. So, it was clear that he just had a very good lap and he drove well

      Na kraju, sve čestitke Ferrariju na briljatnoj strategiji i svim njihovim navijačima na pobjedi. Nadam se da će ovo biti uzbudljiva sezona kao i prošla.



      10
      9

      1
  5. Ross Brawn
    Tuzlaensis Prikaži

    Niko ovdje ne govori o nepostojanju posebnog režima za kvalifikacije. Svi znamo da to postoji još od 2014. i ništa nije sporno.. činjenica je da je Hamilton koristio isti u Australiji kao i na svakim kvalifikacijama od uvođenja ovih motora, ali je povezao luđački krug i sve se jednostavno poklopilo za to vrijeme. Jasno k’o dan!



    3
    2

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.