Pobjednici i gubitnici s01e01

Izdvojeno / Nemojte propustiti / Pobjednici i gubitnici

Ante Vetma

Prije 6 godina 4 min 26 komentara

Daniel Ricciardo

Daniel Ricciardo jučer je postao prvi kažnjeni vozač ove sezone i činilo se da će još jednom domaću utrku odraditi u ne baš sjajnom stilu, kao i prošle godine. No, činjenica da je krenuo s 8. pozicije, što je bilo puna 4 mjesta iza svog timskog kolege, samoprozvanog Red Bullovog projekta, nije ga omela. Ricciardo je odradio odličnu utrku i do posljednjeg kruga bio u borbi za podij. Ipak, možda staza u Australiji, možda široki Ferrari, a možda nedostatak sirove brzine ipak su ga omeli da odradi i taj posljednji korak. Svejedno – veliki palac gore za Ricciarda. Na nekim kadrovima snimaka vjerojatno se može vidjeti osmjeh oko cijele glave dok je prolazio kraj Verstappena kad se ovaj ničim izazvan izvrtio. Prva runda unutar Red Bulla uvjerljivo ide Australcu.

Sebastian Vettel

Vettel je na kvalifikacijama zaslužio palac dolje jer je bio sporiji od Raikkonena, iako minimalno. Na početku utrke je također zaslužio palac dolje jer nije pokazao da ima tempo kojim bi se nametnuo unutar Ferrarija na ovoj prvoj utrci, ali je onda igrom sreće i pametnog odabira strategije Ferrarija došao u priliku da sve to ispravi, i uspio je. Držao je više od 20 krugova iza sebe Lewisa Hamiltona koji je imao vidno brži bolid. Štoviše, nakon svih bockanja prošle godine i jučer na press konferenciji, ovaj dvoboj sigurno je imao i osobnu notu. Pod ogromnim pritiskom sezonu je započeo u stilu – bez ijedne greške. S druge strane, Hamilton očito ne obožava prljavi zrak i bez obzira u koji “strat” ga ubacili – nije bilo dovoljno ni za što osim za pogreške.

Fernando Alonso

Alonso iz utrke u utrku pokazuje da je stari lisac kojeg možda nećete puno vidjeti u kadru, nekad nećete ni shvatiti kako je došao na poziciju na kojoj jest, ali će na kraju biti uredno par mjesta iznad timskog kolege. Izvrsno se branio od Verstappena iako se Red Bull penjao na mjenjač McLarenu, a kad vidite da na stazu izlazi automobil, da imamo žute zastave, virtualni sigurnosni automobil ili bilo koju drugu oportunističku situaciju – odmah se može računati da će Alonso biti jedan od onih koji će naći načina da od toga profitira. Naravno, ne odmaže ni reputacija koju ima pa tako namučeni Sainz zaboravi kočiti u zavoju kad vidi narančasto plavu kacigu u retrovizorima.

Charles Leclerc

Posljednjim pobjednikom današnjeg dana možemo slobodno smatrati Charlesa Leclerca. Odradio je solidne kvalifikacije i dobru utrku na stazi na kojoj je prvi put vozio prije dva dana, što pokazuje da se u F1 može kvalitetno ući i bez desetaka tisuća testnih kilometara u F1 bolidu. Usput, na stazi na kojoj je gotovo nemoguće pretjecanje čak ni kad je bolid uvjerljivo brži – Leclerc je u direktnom okršaju pretekao Strolla.

Max Verstappen

Max je prošle sezone pokazao da je strašno uzbudljiv vozač i jedan od onih koje sigurno ne želite vidjeti u svom retrovizoru. No, u svojoj četvrtoj sezoni u Formuli 1 očekivali bi više nema opravdavanja i ovakve utrke ne bi se smjele događati. Čak i u situaciji kad ima prednost pred timskim kolegom on pukne pod pritiskom. Obzirom na njegov kalibar, gotovo je sigurno da će se u skoroj budućnosti boriti za naslov, kako će se onda nositi s pritiskom kad ovakav spin bude značio gubitak puno, puno vrijednijih bodova nego sad? Pred njim već neko vrijeme stoje dva puta – prvi je gurati glavom u zid i srušiti rekord po pitanju samouvjeravanja da je sve što radi sjajno, a drugi je malo se naučiti skromnosti i učiti na greškama. Ako misli išta osvajati, bilo bi dobro da razmisli o toj drugoj opciji. Doduše, bez obzira što je Max dobio palac dolje, ništa ne popravi ranojutarnje buđenje kao kadar obješene face Josa Verstappena.

Haas

Haas je danas imao dva vozača u solidnim bodovima i sve su prosuli greškom koja se mogla i morala ispraviti. Ako ne za jednog, onda barem za drugog vozača. Stavite ekstra čovjeka s lizalicom ispred bolida nakon što ste vidjeli da nešto ne štima, zamijenite pištolj, što god, ali dva puta napraviti istu grešku u razmaku nekoliko krugova je sramotno. Mlada su ekipa, ovo spada u trikove struke koje će naučiti u hodu.

Valtteri Bottas

Valtteri Bottas je ovog vikenda s vidno najbržim bolidom kvalifikacije završio na 10. mjestu, a utrku na 8. Dodatna objašnjenja su suvišna.


Odgovor

26 komentara

  1. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Bottasu su sanse za ostanak u Mercu jako male. Nakon HAAS-a najveci gubitnik danas.



    7
    6

    1
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Isto se pričalo i nakon VN Kine prošle godine kad se kao amater izvrtio pod safety carom pa se u Bahreinu i Rusiji vratio jači prvim pole positionom i pobjedom. Ovaj vikend je odradio očajno, ali već u idućoj utrci može sve preokrenuti. Mercedesu je postava Hamilton-Bottas idealna i sigurno će htjeti zadržati obojicu.



      32
      30

      2
    • Jenson Button
      Foxi_HR Prikaži

      Danas je bio loš, ali svi koji su ganjali pozicije su se teško probijali, tako da nije samo do njega… No, nikako se ne slažem sa ovim stavom da mu mjesto visi već sad, pa nije za suditi o ishodu sezone nakon prve trke! Bot je vrlo dobar što je pokazao i prošle sezone!



      10
      9

      1
  2. Master_F1 Prikaži

    McLarenu otpadne točak na testiranjima a Haasu u 1. utrci, i to oba bolida u 2 kruga. Dosta su se neki smijali lošim McLarenovim testovima



    17
    13

    4
  3. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Poštovanje ………..imam jendo nevezano pitanje ali tice se igrice na f1 ….Radi se o jednom igracu koji je u igrici sa njenim startom krenuo s cifrom od 145 miliona ….. mene zanima a vjerojatno ce zanimati i sve druge koji igraju na osnovu cega je on zaradio te novce .. ima nas koji pratimo dobro ovu igricu i gledamo druge timove da nebi bilo zabune imam s.s. ali cu napraviit i copi/paste …..FerariF1tim
    Zadnji put viđen: 28.02.2018., 19:13

    Ekipa Ovaj korisnik ima spremnu punu ekipu za idući GP vikend.
    BODOVI:203
    1. VOZAČ:Fernando Alonso
    2. VOZAČ:Nico Hulkenberg
    ŠASIJA:Ferrari
    MOTOR:Ferrari



    2
    2

    0
  4. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Ricci je po meni i vozac utrke.
    Ne vjerujem da je takva osoba da se toliko široko nasmijao na Maxovo izvrtanje…
    Prije bi se to moglo od Maxa ocekivat, iako ni to ne vjerujem… Olakšanje da (zbog manje pritiska na sebe), ali veselje tuđoj nesreci- ne vjerujem…

    Max me danas razocarao. Ali i dalje vjerujem da je on “something more special”… Zato i navijam za njega. Ako se pokaze da nije, ako se uvjerim da nije, onda vise necu… Jer navijam da imamo “something special”.
    Mistera “simpaticnosti” ne tražim u F1…



    7
    -1

    8
  5. Haas
    trivette Prikaži

    Puče mi srce zbog Haasa, prvo K-Mag, pa onda Grozni… ne vjerujem i dalje da se mogla desit takva greška dva put… joj… 20ak jako vrijednih bodova, nadam se da ih se neće sječati na kraju sezone (ako im bude falilo za bolje mjesto na tabeli)



    8
    7

    1
  6. Rover
    zjurina Prikaži

    Nije s01e01 nego s68e01
    odnosno nije sezona jedan – epizoda prva nego sezona 68.ma epizoda prva.

    A s01 je bio dakle daleke 1950.te :-)



    13
    12

    1
  7. D3ath5tar Prikaži

    Rekli bi neki ironično da američka momčad ima problema sa pištoljima.

    Šteta za Haas.
    Bravo Seb i Alonso!!



    27
    26

    1
  8. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Složio bih se da je Vettel malo podbacio u kvalifikacijama. Ali palac dole za prvi stint? Pa nije Kimi zaostao bruku iza Hamiltona da ima neki razlog da traži od ferrarija da ga puste. Strategija je bila jasna od samog početka. Kimi ide prvi, Hamilton pokriva, a Vettel ide na drugačiju strategiju. I uradio je to odlično. Sačuvao gume, i produžio stint na US. Da nije bilo VSC-a, vjerovatno bi išao na SS ili S koji bi ipak bio dosta noviji od Kimijevog, i pokušao bi tako da pritisne Kimija. Ali ovako sreća mu se osmijehnula, i to je odradio savršeno. Hamilton je kao što kažeš očito bio brži. A Vettel je odradio sve bez greške u nastavku utrke.

    Iz Mercedesa kažu da im je softver kriv što su izgubili pobjedu. Kao da bi mogli nešto učiniti povodom razlike između Vettela i Hamiltona za vrijeme VSC-a…

    Sainz se uspješno znao braniti protiv Alonsa i u Toro Rossu. A u bržem Renaultu sigurno nebi imao nikakvih problema da se odbrani, da nije imao taj problem sa pićem…

    Haas je ovakvih problema imao i ranije. Sjećam se kada je ono Grosjean briljirao u njihovoj prvoj sezoni. Dok su Gutierreza sjebali u boksu, a bio je prije toga odmah iza Grosjeana. I onda su svi pljuvali po Gutierrezu…
    Mene sjebaše u PulsManageru. Imao sam Magnussena i Ferrarijev motor. Ali su barem Vettelu donijeli pobjedu.



    5
    0

    5
  9. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    Evo ja bih dao svoj osvrt na prvu utrku.
    Ja sam za početak zadovoljan utrkom, jer računajući da je ovo Australija koja i nema previše mogućnosti za pretjecanje, puno više nisam niti očekivao.
    Rezultati kvalifikacija su bili dosta “opasni” po sezonu, tj naoko velike razlike (Merc u odnosu na F i RB, te u odnosu na ostale…)
    U trci su razlike ipak bile manje te se pokazalo da bolidi imaju probleme praćenja, tj prestizanja sigurno sporijih. Naravno to je vrijedilo za AUS, što ne mora značiti da će tako biti na nekim bržim stazama.

    Mercedes izgleda najbolje, ali objektivno to sam i očekivao. Dobro je što ne izgleda nedodirljivo.
    Ham je odvozio cijeli vikend dobro, a Bottas je sve uprskao u kvalama.
    Ferrari je isto sve odradio dobro i da nije bilo VSC bili bi 2-3 i to je OK. Seb je imao sreće pa je iskoristio VSC i zaradio dva mjesta… tako je to. I to je OK. Kimi bio bolji od Seba, ali …

    RB je bio tu negdje, ipak mislim s malim zaostatkom za F, i njima je dobro došao SC jer se Ricci ne bi niti približio Rai… Max je bio prenervozan i sam si je upropastio utrku… na njegovu sreću Haas je odustao jer bi bio vrlo nisko… Da je kojim slučajem npr. Kimi napravio toliko grešaka u jednoj utrci mnogi bi pričali da je za penziju…

    Haas je bio odličan i baš mi je žao što nije kapitalizirao svoju potencijalno najbolju utrku ikad.
    McLaren je bio OK, ali oni su tu negdje s Renaultom ali je i Alonsu pomogao SC. Mislim da je i zaslužio nakon svih razočarenja proteklih godina.

    TR je zauzeo očekivanu (bar meni) poziciju zvanu Honda… od njih očekujem poboljšanja tijekom sezone, ali za početak je ovo bilo očekivano.

    Sauber Alfa … nekako sam očekivao ipak malo više od njih, tj da budu bliže ekipama u sredini ali nisu podbacili za sada. Isto očekujem približavanje Reanaultu, McLarenu … po vremenima na nekim bržim stazama. S obzirom na vozačku postavu, ne očekujem ih u pravoj stalnoj borbi, ali povremeni bljesak na stazama koje odgovaraju bolidu.

    FI mi je nekako najveće razočarenje (uz Wiliams, ali W ipak ima uvjerljivo slabiju vozačku postavu) iako im možda AUS ne paše kao staza… očekujem ih ipak ravnopravne u sredini poretka na bržim stazama.

    Sve u svemu, teško se mogu još zauzimati konačni stavovi o snazi momčadi, jer AUS i nije baš pravi pokazatelj za većinu staza.



    9
    9

    0
  10. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    “Doduše, bez obzira što je Max dobio palac dolje, ništa ne popravi ranojutarnje buđenje kao kadar obješene face Josa Verstappena.” – dobro, Ante ovo nije objektivno novinarstvo, iako ti vjerojatno Max nije drag, ti bi u ovoj situaciji trebao biti neutralan, a ne likovati i naslađivati se nad tuđom nesrećom.



    8
    1

    7
    • Blue Flag
      Viper Prikaži

      Samo da napomenem da je ovo kolumna, gdje se očekuje da pisac iznosi svoje mišljenje, dakle da nije neutralan.

      Meni je Max simpa lik, mlad i napuhan do bola, ali ima u njemu brzine i to opake. No mora još puno učiti između ostalog i na samokontroli. Pa lik je praktički tek izašao iz puberteta, njegovi vršnjaci još voze tatin Volvo, a on vikende provodi vozeći F1, i ptice na grani znaju njegovo ime… normalno da je malo previše nesamokritičan…
      Max mi je OK, ali njegov stari je druga priča, tako da je meni ovaj dio “kolumne” baš ono najs



      11
      11

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.