Naslov članka možda ne zvuči impresivno, no na umu treba imati činjenicu da će 3 motora, turbopunjača i MGU-H ove sezone morati izdržati čak 21 utrku, dok su prošle godine četiri pogonske jedinice morale odraditi 20 utrka. Matematika tako kaže da su najopterećeniji dijelovi pogonske jedinice u 2017. morali trajati pet trkaćih vikenda, a ove sezone će morati izdržati čak sedam.
Motorsport.com tvrdi da je Ferrari za ovu sezonu ciljao na zadržavanje snage koju su imali krajem 2017., ali da ‘insajderi’ govore kako su zapravo uspjeli dobiti 10 konjskih snaga na prvoj specifikaciji koja će se koristiti u Melbourneu – 062EVO.
Šef odjela za motore Corrado Iotti je najviše pažnje usmjerio na podizanje performansi na nižim i srednjim okretajima motora, pa Scuderia sada koristi nešto lakši turbopunjač s bržim odzivom na gas, te učinkovitijom simbiozom s MGU-H jedinicom.
Ostaje jedino za vidjeti kako pogonska jedinica stoji s potrošnjom goriva, budući da su bolidi ove godine mrvicu teži te da će više vremena po krugu voziti punim gasom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je tek Mercedes otkrio…
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je na Petronasovom promocijskom događaju uoči početka F1 sezone otkrio da njihov novi motor M09 EQ Power + ima više snage i u trkaćem i najjačem, kvalifikacijskom načinu rada.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari ima brzinu, imaju bolid s kojim se mozes boriti za naslov.
Glavni im je minus sta pod pritiskom pucaju.
Vettlova glupost u Bakuu je bila u rangu totalnog debila.
Sudar u Singapuru.
Japan kvar.
i zadnji minus Kimi.
Ovu sezonu ce odluciti pouzdanost… zato Merc stavljam na vrh. Zato ce FI opet bit cervrta.
Jos dan dva do pocetka. Nadam se 2012.
11
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije nešto,al čovjeka veseli hahah…samo da bude dovoljno da uzmemo naslov…FORZAAA SEEB ??
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da taj brži odziv turba na gas neće prouzrokovati veliki obrtni moment u trenutku, kao 2016. godine
3
0