Raikkonen najbržim vremenom zaključio predsezonska testiranja

Izdvojeno

Pulsmedia portal

Prije 6 godina 9 min 84 komentara

Završen je i posljednji dan drugog predsezonskog testa na Circuit de Barcelona-Catalunya. Kimi Raikkonen je ovotjednu akciju završio najbržim vremenom na hypersoftu, a bolide ćemo sljedeći puta u akciji gledati već za dva tjedna u Australiji.

Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Guma Krugovi
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:17.221 Hypersoft 157
2. Fernando Alonso McLaren 1:17.784 +0.563 Hypersoft 93
3. Carlos Sainz Renault 1:18.092 +0.871 Hypersoft 45
4. Daniel Ricciardo Red Bull 1:18.327 +1.106 Supersoft 92
5. Romain Grosjean Haas 1:18.412 +1.191 Ultrasoft 181
6. Valtteri Bottas Mercedes 1:18.825 +1.604 Medium 104
7. Brendon Hartley Toro Rosso 1:18.949 +1.728 Hypersoft 156
8. Esteban Ocon Force India 1:18.967 +1.746 Hypersoft 163
9. Charles Leclerc Sauber 1:19.118 +1.897 Hypersoft 75
10. Sergej Sirotkin Williams 1:19.189 +1.968 Soft 105
11. Lewis Hamilton Mercedes 1:19.464 +2.243 Supersoft 97
12. Lance Stroll Williams 1:19.954 +2.733 Soft 27

 

Tijek testiranja uživo

17:45 Sada Alonso skače na drugo mjesto s 1:17.784s na najmekšoj mješavini.
17:31 Sainz na drugom mjestu s 1:18.164 na hypersoftu.
17:28 Nekoliko vozača postavlja svoja najbolja vremena pola sata prije kraja testa. Ricciardo je s dna skočio na drugo mjesto sa sekundom sporijim vremenom od Raikkonena, ali na supersoftu.
17:09 Nakon pauze od sat i pol, Ricciardo se vraća na stazu u svom RB14. Do kraja predsezonskih testiranja ostalo je još 50 minuta.
17:06 Leclerc poboljšava svoje vrijeme s 1:19.450s na hypersoftu.
Krugovi:
Hartley   156
Ocon      148
Grosjean  147
Raikkonen 134
Sirotkin  105
Hamilton   97
Bottas     74
Ricciardo  71
Alonso     67
Leclerc    53
Sainz      22
Stroll     10
16:56 Sainz još jednom popravlja svoje vrijeme – 1:19.214s na ultrasoftu.
 1. Raikkonen  1:17.221 HS
 2. Grosjean   1:18.412 US
 3. Bottas     1:18.941  M
 4. Hartley    1:18.949 HS
 5. Ocon       1:18.967 HS
 6. Sirotkin   1:19.189  S
 7. Alonso     1:19.192 US
 8. Sainz      1:19.345 SS
 9. Hamilton   1:19.464 SS
10. Leclerc    1:20.090 US
11. Ricciardo  1:20.275  M
12. Stroll     1:20.523  S
16:50 Leclerc također popravlja tempo te s 1:20.090s ide na 10. mjesto ispred Ricciarda i Strolla.
16:44 Renaultov vozač još jednom popravlja vrijeme i s 1:19.345s ide na osmo mjesto. Nakon dugačke pauze, Sainz je trenutno na 16 krugova.
16:39 Sainz također popravlja svoje vrijeme te se pomiče na deveto mjesto s 1:19.913s na supermekanoj mješavini.
16:29 Bottas skače na treće mjesto s 1:18.941 na mediumima.
16:23 Alonso zasad na 47 krugova, Raikkonen i dalje vodeći.
16:20 Sainz nakon četiri kruga ulazi u boks.
16:12 Sainz konačno izlazi na stazu u Renaultu. Do kraja testa je ostalo još nešto manje od dva sata.

16:00 Stroll je zasad posljednji s 1m20.523s.
15:39 Stroll prvi puta danas izlazi na stazu. Ranije tijekom dana za Williams je program odrađivao Sergej Sirotkin.
Krugovi
Hartley 133
Sirotkin 105
Grosjean 105
Raikkonen 100
Ocon 98
Hamilton 97
Ricciardo 68
Bottas 43
Alonso 31
Leclerc 27
Sainz 4
15:28 Leclerc postavlja novo najbolje osobno vrijeme s 1:20.479s.
15:20 Alonso je nakon problema s turbinom dobio novu pogonsku jedinicu te je sada na 26 odvoženih krugova.
15:09 Nitko od vozača ne vozi pretjerano brza vremena. U akciji su trenutno Raikkonen, Grosjean, Hartley, Ocon, Alonso i Ricciardo.
15:01 Mercedes i dalje vodeći po broju krugova na stazi pored Barcelone – zasad na 128.
15:00 Renault još uvijek nema postavljeno vrijeme, uz samo četiri kruga za Carlosa Sainza.
 1. Raikkonen   Ferrari     1:17.221 HS
 2. Grosjean    Haas        1:18.412 US
 3. Hartley     Toro Rosso  1:18.949 HS
 4. Ocon        Force India 1:18.967 HS
 5. Bottas      Mercedes    1:19.001  M
 6. Sirotkin    Williams    1:19.189  S
 7. Alonso      McLaren     1:19.192 US
 8. Hamilton    Mercedes    1:19.464 SS
 9. Ricciardo   Red Bull    1:20.275  M
10. Leclerc     Sauber      1:20.878  S
14:24 Španjolac ostaje na stazi i u par navrata popravlja svoje najbolje vrijeme na ultrasoft gumama. Trenutno je na 1:19.192s, što je dovoljno za sedmo mjesto.
14:18 Nakon dužeg izbivanja poslije još jednog kvara na svom MCL33, na stazu se vraća Fernando Alonso. Društvo na stazi mu pravi Valtteri Bottas.
14:15 Trenutno su svi vozači u svojim garažama.
14:05 Krugovi
Hamilton 97
Sirotkin 93
Hartley 91
Grosjean 89
Ocon 69
Raikkonen 66
Ricciardo 47
Leclerc 18
Alonso 7
Bottas 5
Sainz 4
13:53 Na stazu prvi puta danas izlazi Valtteri Bottas koji u nastavku dana mijenja svog timskog kolegu Lewisa Hamiltona.
13:38 Broj krugova po momčadima
Mercedes 97
Toro Rosso 91
Haas 81
Williams 80
Force India 69
Ferrari 66
Red Bull 47
Sauber 18
McLaren 7
Renault 4

13:05 Vremena

1. Räikkönen Ferrari SF71H 1:17.221 66
2. Grosjean Haas F1 VF-18 1:18.590 +1.369 77
3. Hartley Toro Rosso STR13 1:18.949 +1.728 91
4. Hamilton Mercedes W09 1:19.464 +2.243 97
5. Ocon Force India VJM11 1:19.667 +2.446 62
6. Sirotkin Williams FW41 1:20.250 +3.029 72
7. Ricciardo Red Bull Racing RB14 1:20.275 +3.054 47
8. Leclerc Sauber C37 1:20.878 +3.657 18
9. Alonso McLaren MCL33 7
10. Sainz jr Renault RS18 4
11. Kubica Williams FW41 0
12. Bottas Mercedes W09 0
13. Hülkenberg Renault RS18 0
14. Stroll Williams FW41 0
13:04 Ipak ima izlazaka na stazu. Ocon i Grosjean vode kolo. Izgleda da će stanke biti kako kome odgovara.
12:56 Hamilton je završio simulaciju utrke, 96 krugova je najviše ovo jutro za nekog vozača. Svi vozači su u boksu, izgleda da će biti stanke za ručak.

12:42 Mercedes danas neće raditi brze krugove na hyper mekanoj mješavini, potvrdili su iz momčadi putem twittera.
12:31 Ferrari ide još brže, 1:17.2. Raikkonen veoma blizu Vettelovom jučerašnjem vremenu.
12:27 Još ništa od Renaulta i McLarena, jako loše jutro za ove dvije momčadi. Kombinirano 11 krugova. Sauberu izgleda ne ide popravak bolida, već dugo nismo vidjeli Leclerca.
12:15 Raikkonen spušta na 1:17.375 na hyper mekanoj mješavini, baš kao i Vettel jučer, no dvije desetinke sporije.

12:09 I dalje zvuči pomalo nestvarno, no Honda vozi bez problema i Hartley se približava brojci od 70 krugova.

11:57 Raikkonen pokušava popraviti vrijeme, ali mu ne uspijeva. Odvozi prvi sektor dobar i onda dva zadnja loše. I Sirotkin se muči, jedva popravlja svoja ionako loša vremena. Izgleda da je Williams u problemima s bolidom, kažu da ga ima “svugdje po stazi”.
11:49 Grosjean popravlja svoje vrijeme na 1:18.590, opet na super mekanim gumama. Magnussen je jučer bio još brži na istoj mješavini.
11:43 Raikkonen pokušao poboljšati svoje vrijeme na ultra mekanoj mješavini, no nije uspio, bio je sporiji u oba pokušaja. Karun Chandook kaže da Toro Rosso izgleda veoma stabilno.
11:35 Hamilton je započeo simulaciju utrke. Da vidimo što Mercedes može.
11:26 I Renault je u popriličnim problemima. Sainz je odradio samo četiri kruga danas. U boksu se muče s mjenjačem. McLaren nije dao nikakvo priopćenje, ali vjerojatno je da ih nećemo vidjeti još barem sat i pol do dva. Sauber popravlja bolid nakon Leclercovog izleta staze. Ostali vozači su uglavnom na stazi te nižu krugove.
11:18 Kimi poboljšao vrijeme, no samo marginalno. Hartley trenutno niže brze krugove, na super mekanoj mješavini se spustio ispod 1:20.
11:15 Podsjećamo da danas nema službene stanke za ručak. U međuvremenu iz Renaulta javljaju da imaju problema s bolidom. Samo četiri kruga za Sainza ovo jutro. Izgleda da jedino Red Bull funkcionira.
11:05 Tišina na stazi. Moguće je da se momčadi pripremaju za simulaciju utrke.
11:00 Na stazi je samo Ricciardo. Najbrži je trenutno Raikkonen, a najviše krugova odradio je Hartley (40).

10:47 Raikkonen vozi 1:18.298 na super mekanoj mješavini.

10:36 Frederic Vasseur šali se na račun svoje momčadi: “Morali smo napraviti riskantan potez u vidu dizajna bolida, drugačije se ne možete pomaknuti naprijed. Prednost je što ne možemo pasti niže u poretku.”
10:34 Akcija ponovno kreće nakon gotovo 20 minutne stanke.
10:25 Ericsson i Leclerc nisu imali problema s bolidom u vidu mehaničkih kvarova, no izgleda da novi C37 nije lagan za vožnju.
10:21 Izgleda da je Sauber oštećen jer je Leclerc udario u barijeru. Čekamo fotografije.
10:16 Leclerc je u šljunčanoj zamci u 12. zavoju.
10:12 Hamilton na super mekanim gumama postavlja 1:19.6, trenutno najbrže vrijeme.

10:05 Nastavlja se akcija. Evo nam fotografije pokojnika


.

09:59 U međuvremenu mali rezime trenutnih događanja. Nitko nije radio duge stintove, uglavnom se voze kratki. Najbrže vrijeme postavio je Grosjean, a najviše krugova odvozio je Hartley, 20.
09:56 McLaren stao! Čudno…

09:53

1. Grosjean Haas F1 VF-18 1:20.351 19
2. Räikkönen Ferrari SF71H 1:20.483 +0.132 15
3. Ocon Force India VJM11 1:20.759 +0.408 12
4. Leclerc Sauber C37 1:21.050 +0.699 10
5. Hartley Toro Rosso STR13 1:21.074 +0.723 20
6. Hamilton Mercedes W09 1:21.720 +1.369 14
7. Sirotkin Williams FW41 1:22.612 +2.261 12
8. Alonso McLaren MCL33 no time 6
9. Ricciardo Red Bull Racing RB14 no time 4
10. Sainz jr Renault RS18 no time 2
09:48 Vremena još nisu zabilježili Renault, Red Bull i McLaren, sve tri momčadi na Renaultovim motorima.

09:42 I prošao je Raikkonena s vanjske strane :D
09:40 Izlazak Sainza znači da su sve momčadi izašle na stazu. Grosjean je upravo zasjeo na čelnu poziciju, potavio je 1:20.3 na mekanoj mješavini.

09:31 Hamilton i Raikkonem jedini su vozači s dvocifrenim brojem krugova. Gdje nam je Renault?
09:25 Raikkonen postavlja svoje prvo mjereno vrijeme, oko sekundu sporije od Hamiltona.
09:18 I Leclerc postavlja vrijeme, pridružuje mu se Ocon na hyper mekanim gumama.
09:14 Leclerc krenuo na mekanim guma, Hamilton jedini s postavljenim vremenom.
09:09 Hamilton jedini na stazi, vozi na ultra mekanoj mješavini.
09:03 Ocon, Hartley i Grosjean su na stazi.
09:00 Kreće posljednji dan predsezonskih testova.

08:50 Postave za danas

  • Valtteri Bottas & Lewis Hamilton (Mercedes)
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)
  • Daniel Ricciardo (Red Bull Racing)
  • Esteban Ocon (Force India)
  • Sergey Sirotkin & Lance Stroll (Williams)
  • Carlos Sainz & Nico Hülkenberg (Renault)
  • Brendon Hartley (Toro Rosso)
  • Romain Grosjean (Haas F1 Team)
  • Fernando Alonso (McLaren)
  • Charles Leclerc (Sauber)

Odgovor

84 komentara

  1. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Mclaren ima preslikanu situaciju kao i sa Hondom lani i preklani jučer su malo smanjili snagu motora da mogu odraditi nešto krugova i naravno danas je Alonso pokušao voziti normalno i odma STOP.



    13
    13

    0
  2. Marlboro
    Hey You Donator Prikaži

    Pa ovo više nije čak ni smiješno što se događa u MCL. Kao prvo Sennin pa Hakkinenov navijač u eri MCL Honda i Merc i kasnije Alonsov ta momčad, iako mi je od svih momčadi uvijek Ferrari najbliži srcu, mi je uvijek bila draga i malo mi je teško gledati što im se događa zadnjih 5-6 godina.



    22
    22

    0
  3. Jenson Button
    Foxi_HR Prikaži

    Alonsu bi bilo najbolje da se bolidom zaletio u svoj boks! Po mogućnosti u Bojlera!



    32
    32

    0
  4. Mclaren
    wilson Prikaži

    Isto mjesto kao i u srijedu. Mislim da glavešine McL-a još neće reći da je stanje=s.anje, nema razloga za brigu. Valjda su i ovaj kvar uračunali, pa da ostatak sezone odrade kao u snu. Boreći se za postalja u svakoj utrci. Nije smiješno, nije žalosno ovo što se dešava nekad moćnoj ekipi. Ovo je jednostavno za ne povjerovati.Zavoj broj sedam preimenovati u McL uljni zavoj. I staviti prometni znak za ostale da ne završe u zidu. Nemam pojma što više misliti o njima. Alonso, šest ekipa je u problemima? Samo jedna. Zove se Mekvaren.



    10
    10

    0
  5. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    MCL33 procurio od straha čim je Alonso sjeo u njega. Dokaz da i bolidi imaju dušu!



    26
    23

    3
  6. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Bio je Alonso u pravu kad je rekao da mu ne treba posljednji dan testiranja, ali ne zato što on nebi vozio več prije bi bilo što ne može voziti pa mu i ne treba onda.



    7
    4

    3
  7. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Ma neču više niti komentirat ovu retardi.anu momčad.Neznam samo što kažu gazde,odnosno večinski vlasnici.
    4 godine gubitaka,dobro vjerovatno je Honda snosila troškove prije a tko če sada plačati sve ovo.Znam tko neče (Renault)
    Ključ u bravu sramota za jednu ovakvu momčad šta rade da ne znaju gumu promjeniti na bolidu a kamoli če onda složiti motor.



    12
    8

    4
  8. Sebastian Vettel
    sf16-h Prikaži

    Koliko puta je mclaren ukupno izazvao crvenu zastavu ove godine? :D



    4
    2

    2
  9. coldtom1 Prikaži

    da li ima negdje live ?



    1
    1

    0
  10. Ferrari
    Sreten Prikaži

    Odgovor Mercedesa na pitanje kada ce preci na Hipersoft gume:

    “We don’t have any Hypersoft tyres here Scott so that won’t happen”!



    3
    3

    0
  11. Mclaren
    wilson Prikaži

    James Key izjavio da je Honda ugradila tri motora u 7 dana testova.Takav im je bio plan. Renault tvornička ekipa jedan.



    13
    13

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      To je bio plan za prvi test. Ništa, samo isprobavali različite verzije. Ali pozitivno je da se nijedan nije pokvario. Na ovom testu voze sa jednim, jačim od onih sa prvog testa. I ova verzija je za Australiju.



      8
      8

      0
  12. Ferrari
    Markozaja Prikaži

    Bas uzitak za vidit crvene zvijeri..najbolje izgledaju..dotaknut cu se i ja malo meklarena..ja stvarno ne mogu vjerovat da mogu imat toliko problema..pa oni ni sa renaultovim motorom ne mogu nista..iako je jos rano za prognoze oni su ostavili uvjerljivo najlosiji dojam..zalosno



    13
    10

    3
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Slažem se.. Gušt ih je gledat.. Imaju brzinu to je sigurno.. Jedino nisam siguran za tempo u utrkama.. Kako su prolazili u simulacijema utrka.. Tu navodno malo zaostaju za Mecom.. A niš.. bumo vidjeli u Australiji kaj bude..
      Ali Mclarenu se ne piše dobro.. Mislim da će Alonso poludit.. Ako im se ovo bude i u Australiji događalo mislim da Bojler nebu još dugo..grijao vodu u kupaonici hahaha…
      Šalu na stranu, ovo stvarno ne izgleda nikako dobro za ekipu iz Wokinga..
      A s druge strane Honda u Toro Rossu juri besprijekorno…



      11
      11

      0
  13. Master_F1 Prikaži

    Vidim dosta komentara oko McLarena kako momčad ne valja, kako su propali itd itd… Lijepo je lukavi lisac zvani Bernie Ecclestone rekao da McLaren neće biti nimalo sretniji sa Renaultovim motorom, izgleda da tako i ispade :) Vjerujem da McLaren ima šta reći Renaultu na curenje ulja svaka 2 dana. I Renault i Red Bull treba da obrate pažnju na to. I Renault i Red Bull su imali problema na ovim testovima, pogledajte 1. testove u Barceloni. Sjetite se prošle sezone i Red Bulla, tonu bodova su izgubili na pouzdanosti Renaultovog motora, Verstapen je dosta puta bio parkiran sa strane na stazi kao Alonso ovih dana. Izgleda da Renault nije puno uradio na puzdanosti kao što priča da je. Mi možemo idalje hvaliti ili kuditi McLaren, ja ću čekati Australiju ili Bahrein da vidim vidim kakva je situacija. Što se tiče šasije, mislim da je McLaren tu dobar posao napravio. Ako bude motor radio bit će oni itekako konkurencija Red Bullu, džaba to što Verstapen priča da neće biti



    18
    12

    6
    • Ferrari
      pro5i vilin konjic Donator Prikaži

      Vjerujem da im je šasija savršena za Renault 4.



      12
      -3

      15
    • Formula E
      SasaSaki Prikaži

      Ne nego bas naprotiv mnogo je Honda manje zaostajala za Renaultom sto se PU tice nego Mclaren za Red Bulom sto se sasije tice



      16
      11

      5
    • Jenson Button
      Foxi_HR Prikaži

      Baš suprotno… ako taj motor dobro funkcionira u drugim ekipama bez ijednog problema, onda nešto definitivno nije uredu sa pakiranjem u McL-u! Ako se motor pregrijava, znači da ne dobiva dovoljno zraka za hlađenje, a to je problem aero odjela u McL-u!
      Iako mislim da McL zapravo isto vozi simulacije utrka po starom dobrom običaju! :-)



      9
      6

      3
      • Master_F1 Prikaži

        Kako to da se pregrije u samo 7 krivina, tj. pola kruga???????’ Turbina puši, proljeva se ulje po asfaltu, ne znam kakve male usisnike da imaju ne bi trebao da pregori za 45 sekundi, jel da. Kako onda ako je pregrijavanje u pitanju Stoffel odveze 150 krugova?????? Kako odveze 150 krugova sa istim usisnicima, šasijom i svime ostalim ???????



        15
        13

        2
      • Jenson Button
        Foxi_HR Prikaži

        obzirom da nisam konstantno pratio zbivanja ne znam da li su u ovim testiranjima mijenjali motor, ali znam da su mijenjali različite kombinacije otvora poklopca motora i sl. Možda su baš tad kad je Stof vozio 150 krugova stvari kolko tolko sjele na svoje mjesto, a poslije opet kemija. Možda je to taj isti motor i nakon prčkanja po setupu je došao do svog maksimuma… može biti stotinu stvari o kojima mi svi možemo samo nagađati iz svojih domova, ali jedno je sigurno – McL šteka opasno, dok ostatak ekipa na Renaultu pije gemište i nazdravlja!



        3
        2

        1
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Da da.. Sveta krava McLaren.. Oni su naprvili brutalan poso ali ih i dalje koce u jurisu na nove naslove..



      7
      4

      3
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      Slažem se da Renault prošle godine nije bio pouzdan motor. Koštao je dosta bodova sve tri ekipe koje su ga imale u svom bolidu. Ali na ovim testiranjima McLaren pokazuje da ima puno više problema od ostale dvije ekipe sa istim motorom.
      A što se tiče šasije, nema šanse da će primirisati red Bullu. Ako uspiju na nekoliko staza dobiti Renault to će im biti vrh.



      4
      0

      4
  14. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    A i Sauber baš ne izgleda uvjerljivo.. Imaju novi Ferrarijev motor i među zadnjima su.. Očito su fulali sa šasijom.. Šteta.. Bolid izgleda mrak.. Bjela i bordo crvena boja.. Bit će da izgled ipak nije bitan he….



    6
    3

    3
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      Juče su postavili solidno vrijeme. A imaju i najviše posla da nauče o bolidu, jer su jedini napravili potpuno različit bolid u odnosu na prošlu godinu. A čini mi se da i njima dolazi novi paket u Australiju.



      5
      5

      0
  15. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    A potjerali su Rona Denisa koji je dopeljao Hondu punu para i spremnu uložiti nemile resurse ufufuf nije lako biti Mclarenovac,Alonsovac itd. …



    7
    6

    1
  16. Niki Lauda
    coso Prikaži

    Ferrari stvarno izgleda brzo i stabilno u zavoju.
    Nadam se da će ove sezone biti dovoljno za dobit mecu.
    McLaren – no comment



    13
    11

    2
  17. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kuzim si da Palmer sjedi pred TV-om, lupa sakama od pod, gusi se od smijeha i vice KARMA..



    17
    16

    1
  18. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Ja znam jednu stvar a to je da je McLaren imao pod haubom 2014 uvjerljivo najbolji PU pa nije napravio nista. Znaci da ni sa Mercedesovom PU nije napravio nikakav rezultat i onda se treba pitati gdje je problem. Mislim da su ljudi polako svijesni da Honda i nije tako losa kako je izgledalo proteklih godina . Kao sto vidimo u McLarenu ne valja ni jedan motor u ovoj hibridnoj eri ali ali hvala Bogu pa Renaultov motor ima i ekipa koja uspjeva pobijediti pa cemo pametniji biti tokom sezone i vidjeti zapravo koliko je McLaren stvarno dobar sa svojom sasijom i bolidom kojeg toliko hvale. Moje misljenje je da su fulali jako jako puno dok jedino oni se ne mogu sastati sa loptom od jacih ekipa bez obzira na cijem motoru vozili. Hondu su pokusavali prikazati kao proizvodacem koji ne zna sloziti motor a Honda se sad pokazuje da je itekako pouzdana na testiranjima. Da Renault daje motor samo McLarenu ispalo bi da ni oni ne znaju motor napraviti. No meni je zakljucak vrlo jasan, ni jedan motor do sad u njihovom bolidu se nije pokazao kao nesto pa bi rekao da su izgleda englezi fulali malo u svojim idejama a tesko im je to priznati pa su krivi svi osim njih. A imam i argumente za te tvrdnje kao utrke u japanu gdje su ih u prvom sektoru prale ekipe kao TR i Renault a to tako ne bi bilo da je bolid McLarena onakav kakav kazu da je. Ono sto zelim reci je da Honda i Renault mozda nisu na nivou Ferrarija i Mercedesa ali ni nisu bas smece kakvo ispada da jesu pod MecLarenovom haubom.



    19
    16

    3
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Iako sam gotovo siguran kako je Honda bila glavni problem losih rezultata, jednako tako sam siguran i kako netko u Mclarenu ne radi svoj posao kako treba, a najbolji primjeri su 2013. i 2014 (pogotovo jer su dvije razlicite ere i ne vrijedi se izvlaciti na hibridne motore). Iako se trenutno sasija cini kao problem no.1 nr mogu se oteti cinjenici da je ta sasija cinila cuda 2017. (Meksiko, Spanjolska, Monako…). Mclaren je vec sezonama u problemima (od 2013), ali ove godine nisam toliko zabrinut jer imam osjecaj kako imaju dosta brzine, ali prisjetimo se i sezona s pocetka ovog stoljeca. Nije neka novost da je Mclaren nepouzdan. Njih kao da prati nesreca vec sezonama, a kad to spojimo s Alonsovo srecom…Uopce se ne bih cudio da osvoje sve pole positione, a bolid im crkne u instalacijskom krugu



      8
      1

      7
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      Prošle godine, u Singapuru. Navodno staza koja zahtjeva puno downforcea, tako da su na njoj glavni konkurenti bili Ferrari i Red Bull. Što su i pokazali na kvalifikacijama. Naravno, po standardnoj priči kako i McLaren ima superiornu šasiju i hrpu downforcea, i koji nikad ne idu na low downforce konfiguraciju. Jer hoće da pokažu koliko im je dobra šasija. Svi su očekivali da im je to jedna od najboljih šansi za dobar plasman. Sa motorom nisu imali nikakvih problema. Honda se već bila dobro stabilizirala. Čak i uvijek dežurni krivac – brzina im nije bila loša. Na svim mjerenjima brzine (I1, I2, cilj, speed trap) su bili brži od Renaulta. A ipak Hulkenberg ih lagano odere u kvalifikacijama…



      8
      4

      4
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        A opet tu je i Spanjolska kada Honda navodno nije imala niti nadogradnje, a Alonso odero Hulka u kvalama…Ne znam tesko je procjenit kako je gdje tko bio, ali u svakom slucaju u banani su vec par sezona.



        5
        3

        2
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Španija je prije Britanije, od kada je Renault profunkcionisao. Sami su rekli više puta da su od Silverstonea četvrta najbolja ekipa. Samo i oni su imali dosta problema, i kvarova i smanjivanja snage motoru zbog pouzdanosti…



        3
        0

        3
  19. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ja mislim da bi trebala svaka ekipa posudit par ljudi Mclarenu da to do dovedu u red :)



    6
    6

    0
  20. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    McLaren stavio ključ u bravu? Gdje su?



    2
    2

    0
  21. beli333 Prikaži

    Ma Alonso vadi mast iz svakog bolida u koji sjedne zato ih muči pouzdanost.za njega treba bolid bit spreman maksimalno da bi on vozio kako inace vozi.nema to veze ni sa Hondom ni Renaultom



    15
    -4

    19
  22. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Vidim da je dosta fanova zabrinuto zbog onog sto Ferrari prikazuje i simulacijama utrka.
    Osobno meni zvuci prosto nevjerojatno da u trenutku kad Mecka i Ferkan simuliraju utrku (fer je pretpostavka da su barem otprilike na istim kolicinama goriva) Ferkan na SS bude skoro sekundu u prosjeku sporiji od Mercedesa na M. Pa mislim se stvarno… to je delta koju smo navikli gledat izmedu Torro Rossa i Mercedesa prosle godine. Ne vjerujem nicemu dok ne vidim utrku u Melbourne-u



    22
    21

    1
  23. Master_F1 Prikaži

    17:54 Hold the phone… Alonso fastest of all with a 1m16.720s? Could that be a genuine lap or has there been chicane cutting involved?

    Vrijeme nije priznato, sjekao je jednu krivinu, ali može ići taj McLaren, ima brzine u njemu, samo pouzdanost je kritična



    18
    17

    1
  24. kreso Prikaži

    Ako je mcl bez nadogradnji pola sekunde iza ferrarija…mozemo sa smjeskom cekat pocetak sezone…pouzdanost ce vec doc…



    11
    4

    7
    • Jenson Button
      Foxi_HR Prikaži

      Samo ne treba misliti da će ostali biti skrštenih ruku i ne raditi ništa. I drugi testiraju, prave izmjene i pripremaju nadogradnje, samo bez problema sa PU. McL je na ovim testiranjima skrenuo gotovo sav fokus na sebe sa vratolomijama koje proizvode tako da su ostali u najmanju ruku prošli blago ispod radara sa svojim testovima.
      Iako je sirova brzina jako bitna i uvelike ovisi o vanjskim faktorima (vremenu), nije sama po sebi dovoljna kada se gleda ukupna dužina trke, dinamičnija vožnja kada se boriš za pozicije (automatski i veći stres za bolid i motor), te vožnja u prljavom zraku. McL ima jako puno posla, rekao bih obzirom na sve i dvostruko više posla od ostalih. Renome McLa je u ovom slučaju kao mač nad glavom vis-a-vis svega što McL predstavlja i kalvarije kroz posljednjih nekoliko godina. Kako god prošlo s njima, cirkus nam je stigao… 2 tjedna and counting! ?



      1
      1

      0
  25. F1 fan Senna Prikaži

    Mozemo se mi smijat Mclarenu koliko hocemo ( to su i zasluzili) al ako su oni bar makar na 1-1.5 sek od Ferraria to je odlicno jer kako su sky i AMuS rekli da je njihov bolid prva obicna testna verzija dok se za Melbourn ocekuju velike nadogradnje i konacni koncept bolida. Ako uspiju rjesit pouzdanost ( uvjeren sam da hoce ) mogli bi se u Melbournu borit za 5-7 mjesta sto uopce niie lose za prvu utrku. Bolid ima brzine i imaju dva izvrsna vozaca ako rjese prokletu pouzdanost mozemo ocekivat dobru sezonu za Mclaren i mozda pred kraj koje postolje



    8
    4

    4
    • nitrovip Prikaži

      Po čemu se taj bolid propagira, zašto je on bolji od Haasa ili Saubera? Po ničemu, obično andrlje koje ne zna odvrtit krug.



      4
      -10

      14
      • F1 fan Senna Prikaži

        Hass je velika nepoznanica ali defnitivno iz ovog sta smo vidjeli na testovima mcl ima brzinu a pouzdanost je vec druga stvar koju ce morat sto prije rjesit. Hass ocekujem odmah iza renaulta i mcla a mozda i iznenade na pocetku koji put.



        4
        2

        2
    • Jenson Button
      Foxi_HR Prikaži

      Na ovim testovima su gotovo svi pokazali da imaju brzinu… usudio bih se reći čak i TR, a pogotovo HAAS koji je bio tu negdje oko 4-5 najbržih. Jedini koji su malo podbacili su definitivno WLLMS koji je bio stalno fenjeraš, ali mislim i FI koja je bila u zadnjoj četvrtini poretka. SAUBER se još traži sa radikalnije dizajniranim bolidom nego prošle godine i obzirom na njihovu logistiku to i ne čudi.
      Kao i McL i Renault treba upgrade šasije da bi iskoristili potencijal svog motora za koji i RB i McL pokazuju da postoji kada se sirova brzina gleda.
      Ovo će biti duuuga dva tjedna…
      Živjeli!



      1
      1

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Williamsovo najbolje vrijeme testiranja je postavio danas Sirotkin. 1.19.1 na softu. Uzmi u obzir razliku između guma, i ne izgledaju ni oni tako loši. Sauber za sada po vremenima izgleda najslabiji. Ali očekujem od njih veliki napredak. Ako ne do prve utrke, onda u prvih nekoliko utrka.


        0
        0

        0
  26. Fernando Alonso
    Kimi Prikaži

    Ajde i šta sad reći za Mclaren jer ja tu ekipu ne razumijem. U čemu je njihov problem?



    2
    1

    1
    • F1 fan Senna Prikaži

      Neznam stvarno , jako su mi sumnjivi. Bolid ima brzine iako je tek pocetna verzija , samo da tu pouzdanost rjese a nadam se da ce uspjet do Melbourna. Na pocetku sezone ocekujem konstantnu borbu sa renaultom a kasnije da kroz razvoj se skroz priblize top 3 ekipe.



      7
      6

      1
    • kreso Prikaži

      Cijela lista problema..ipak imaju novu PU…i sva sreca je da im se sve to dogodilo ovdje..imaju priliku sve ispravit i renault i oni…bitno da je brzina tu a ne da na testovima kasne 2sekunde i vise kao proslih godina…vjerujem da ce vec na prvoj utrci bit vrlo dobri..



      1
      0

      1
    • Mclaren
      Blaze monster Prikaži

      I meni je čudna situacija u mclarenu, slažem se da oni stvarno mogu i brže od ovog, pretpostavljam da su zbog problema štedili motor,i možda je bolje da su ovdje vidjeli nadam se većinu problema koje objektivno mogu riješiti. Ako poprave pouzdanost,mislim da će vrlo brzo biti brži od Renaulta,i ako budu imali dobar razvoj kroz sezonu realno se mogu približiti vodećima



      4
      2

      2
    • F1 fan Senna Prikaži

      Mislim da svi podcjenjujemo sta znaci promjeniti dobavljaca motora toliko malo prije pocetka sezone… ipak treba cijelu sasiju prilagodit novoj PU i realno su to jos sve djecijie bolesti koje ako su ih primjetili mogu vrlo brzo rjesiti



      2
      0

      2
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Da, vrlo je teško promijeniti dobavljača motora. I Toro Rosso je morao uraditi isto, i još sa manjim budžetom…



        9
        7

        2
      • kreso Prikaži

        Da i TR je mjenjo motor..samo mulac misli da u njihovom novom bolidu red bull nije imo upletene prste..i to jako duboko..



        4
        3

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Pa dobro, eto nek je Red Bull imao prste u tome. I šta ti to govori? I vi se nadate borbi sa Red Bullom? :D
        Ubace navodno lošu Hondu u nekoliko mjeseci u Toro Rosso. McLaren treba uraditi isto sa navodno puno boljim Renaultom. I vidi čuda? Sada je situacija obrnuta. Honda u Toro Rossu radi bez problema, a Renault u McLarenu kao do sada Honda…



        5
        0

        5
      • kreso Prikaži

        Shumi ti jednostavno ne zelis shvatit…pa naravno da je honda napravila ipak nesto sa motorom nakon 3godine uzasa..ali i da zavrsi sezonu sa 3 PU sta bi to znacilo mclarenu ako bi jedva ulazio u Q3…nema sanse da toro rosso prismrdi bodovima ako ne bude velikih odustajanja ostalih bolida..



        1
        0

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Hahaha. Toro Rosso je isto sposoban napraviti dobru šasiju. Da nisu predhodne tri godine stalno mijenjali motore sada bi bili najbolji od sredine poretka. Imaju ljude, a sad sa Hondom imaju i lovu, i status fabričke ekipe. Vidjet ćeš za šta su sposobni.
        Prošle godine se Sainz dosta borio sa Alonsom na stazi. Iako je i kod njih Renault bio nepouzdan, čak i sa smanjenom snagom. Na kraju godine kada su već odlučili preći na Hondu dosta su se počeli žaliti na Renault. Priča se da su baš oni tražili da proizvođači motora isporučuju iste motore i softver za sve.
        Sjećaš se kad su prije par godina bili skoro ravnopravni Red Bullu. Od tada su jednu godinu vozili sa starim Ferrarijevim motorima, i onda opet vraćanje na Renault. Od tada imaju otprilike isti bolid. Uvijek ga samo prilagođavaju za novi motor. Ove godine bi mogli ozbiljno poraditi na unaprijeđenju bolida, ako motor bude radio bez problema. Imaju ljude koji znaju napraviti odličan bolid, a i Honda će sigurno pomoći da se prikažu u što boljem izdanju.



        1
        0

        1
    • Fernando Alonso
      Kimi Prikaži

      I tako to već drugi tjedan za redom, shvatili smo Schumi, mislim barem ja!



      1
      0

      1
  27. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Problem je u tome što je McL33 vrlo složen bolid ispod papaja poklopca.
    Oni imaju taj koncept i filozofiju da jedino sa extremnim i radikalnim pristupom mogu u borbu za vrh.
    Vrijeme će pokazati koliko je taj put ispravan.
    Iskreno ih podržajem u toj nakani “pukovnik ili pokojnik”.
    Ionako su dodirnuli dno i
    niže od zadnje 3 godine ne mogu pasti.



    5
    3

    2
    • kreso Prikaži

      Slazem se..mislim da im nije cilj borit se za 7-8mjesto..a to bi svakako da su bili konzervativni…nadam se da su im najavljene nadogradnje nesto sto ce zaista funkcionirat..



      3
      2

      1
    • Daniel Ricciardo
      MALAK Prikaži

      Vrijeme če pokazati … koliko to vremena … sada je 5 godina od novih motora a oni lutaju a u 10 godina če nešto i ubosti i čorava koka.



      1
      1

      0
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Koliko vremena? Treba puno vremena, izgleda.
        Teorija o ćoravoj koki ne stoji jer bi Ferrari i Mcl već “uboli’ od 2008 pa do danas da je ovo sex?
        Ferrari godinama pokušava pa nikako da ubode.
        Renault se sa začelja godinama probija prema vrhu a oba tima imaju vlastite PU.
        Mcl ima novog dobavljača i treba to uzeti u obzir.
        TR Honda nije nikakva usporedba. Oni su RB tim koji služi za “treninge, testiranja, experimente” i sl. i ne pucaju na vrh.
        Zaboravlja se RB i njegove muke prve godine sa ovim pu, na prvim testiranjima.



        2
        1

        1
  28. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Dali se može nekako skočiti na komentare,živcirama kada svaki put moram prelistavat da dođem do prvih komentara.



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.