Paddy Lowe zabrinut je da bi trend rasta minimalne težine bolida mogao naštetiti kvaliteti utrkivanja u F1. Smatra kako bi utrke Formule 1 mogle postati utrke izdržljivosti.
Za nadolazeću sezonu FIA je podigla limit minimalne težine bolida za 6kg kako bi se kompenzirala masa halo zaštite. U momčadima se spominju brojke od 14kg, kada se uzme u obzir i težina nosača halo zaštite. James Allison je nedavno izjavio da titanska struktura mora biti dovoljno čvrsta da izdrži težinu Londonskoga busa na dva kata, što znači da ovogodišnji bolidi dobivaju ojačanu šasiju.
Prije deset godina minimalna masa bolida smjela je biti 595kg, kada to usporedimo sa današnjih 734, dobivamo porast mase od 139 kilograma u posljednjem desetljeću.
“Masa bolida u posljednjih deset godina značajno je porasla. Ako je F1 u stvari sprint formula, onda bolidi moraju biti nevjerovatno brzi i u kvalifikacijama i u utrci. U sat i pol 300 kilometara utrkivanja je relativno kratko. F1 bolidi nisu namjenjeni za testiranje izdržljivosti, ali težina se i dalje povećava do toga nivoa da se pretvaraju u bolide namjenjene utrkama izdržljivosti. Važno je proizvoditi uzbudljive bolide. F1 nije samo sport nego i zabava, a to znači da trebamo bolide koji će biti uzbudljivi navijačima i biti strojevi za utrkivanje”, rekao je Lowe.
Pred kraj prošlogodišnje sezone, Hamilton je rekao da će novi limit od tri motora i sve veći rast mase bolida naštetiti kvaliteti utrkivanja te da bi F1 mogla postati slična NASCAR-u. Lowe pokušava lobirati da se sa donošenjem novih pravila poslije 2021.god za prioritet stavi smanjenje mase F1 bolida.
“Treba naći ravnotežu u ograničenjima koje donose nadležna tijela, da razlika na gridu između bolida bude što manja kako bi imali što zanimljivije utrkivanje, ali opet da ostane raznolikost bolida, uzbuđenje koje donose njihov izgled i zvuk. Mislim da trebamo na to paziti. Vremena krugova koja ovi bolidi postavljaju su dobra zato što imamo puno snage i downforcea, ali masa je prevelika i mislim da trebamo regulirati te stvari.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već se prave krupni koraci ka tome, pogotovo ovim rezanjem broja iskoristivih PU bez kazne iz sezone u sezonu..
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to sam i ja htio napisati, em imamo tenkove od bolida, em imamo to suludo pravilo s 3 motora za 21 utrku…F1 hitno treba na mršavljenje :D
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koliko prema sadasnjem pravilniku bolid ima kila sa vozacem i gorivom na startu utrke?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do 838 kg.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hvala za info, btw. previse… trebali bi napraviti nesto po tom pitanju ili vratit tocenje goriva za vrjeme trke ili smanjiti ukupnu masu bolida
3
1