Wolff: Naši kupci su uvijek imali jednak hardver, softver i uvjete rada!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 18 komentara

Nakon što je FIA u siječnju poslala tehničku naredbu svim ekipama o obveznom tretmanu tvorničkih ekipa i kupaca motora kada je riječ o hardveru, softveru i operacijskim uvjetima – Toto Wolff sad komentira kako to nije usmjereno prvenstveno na Mercedes.

Naime, kupci motora sad će primati identično gorivo i ulje osim ako sami ne odaberu suprotno, te će na raspolaganju imati jednak softver kao i tvornička ekipa, a nagađa se da bi najveći profit od toga mogle imati ekipe pogonjene Mercedesovim motorom.

Red Bullov Christian Horner je medijima čak rekao da se moraju obratiti Claire Williams ako ih zanima odakle dolazi inicijativa za ovu tehničku naredbu.

No, Wolff vjeruje da ni Williams ni Force India nisu imale ništa s tim jer ionako imaju iste uvjete kao Mercedes:

“Ne mislim da je bilo tko od naših kupaca gurao ovo pravilo.”

“To za nas nije relevantno jer već neko vrijeme postoji pravilo da kupce morate opskrbljivati istim hardverom i softverom pogonske jedinice, te smo mi uvijek to i radili.”

Wolff kaže da su Force India i Williams također imali na raspolaganju iste uvjete poput Mercedesa, što uključuje i posebne kvalifikacijske modove.

“Identični modovi postoje za kupce kao i za nas. Nikad nije bilo nikakve razlike. Oni imaju jednak kvotu kilometraže kao i tvornička ekipa.”

“Zato mi nemamo problema s ovim pravilom. Ako postoji ikakva sumnja – to definitivno nije nešto što bi imalo posljedicu za nas.”

“Vjerujemo da politika dijeljenja modova i kalibracije motora među šest bolida izaziva brže učenje o motoru.”

Wolff je također inzistira da nema razlike u gorivu koje dobavlja Petronas:

“Ne, nikad. Imamo istu filozofiju. Koristimo isto gorivo jer kalibriramo motor prema jednoj specifikaciji goriva.”


Odgovor

18 komentara

  1. Mclaren
    luke flywalker Donator Prikaži

    Da se primjetiti po performansama.



    14
    11

    3
  2. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    how yes no…..



    15
    10

    5
  3. Lewis Hamilton
    Alan Prikaži

    Pozdrav !

    Ne čitate sa razumijevanjem….

    da vas pitam; kako to da Romain usred trke promijeni mod rada motora ?

    Bio u boxu…neee…

    Jednostavno jer taj mod postoji u softveru , ali ga dotični nemaju dozvolu koristiti.

    Dakle Toto nije ništa lagao samo je istina malo drukcija…



    45
    42

    3
  4. beli333 Prikaži

    Daj lažljivi švabo.ko to vjeruje mora da je lud.jos najbolje da je reko i kako su im dali specifikaciju bolida i nacrte.daj.daj.pričaj to nekom desetom.neznam sta uopce prenosite ove izjave koje nemaju veze sa zdravom pameti



    15
    -13

    28
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      Austrijanac, ne svabo.
      Ako te ne zanima, ne komentiraj.



      26
      14

      12
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Herr Wolf nije nista slagao, ali je vjerojatno dosta toga presutio. Softwear je dosta sirok pojam pogotovo kod jako kompliciranih sklopova kao sto je “F1 Power Unit”, i nije ga lako razumjeti ako ga nisi gradio od pocetka. Sigurno je da ga Mercedes bolje (najbolje) razumije nego customer timovi. Cak i vjerujem da je ovo sto je rekao prava istina, da hardver i softver imaju isti kao i Mercedes, ali da je opet Mercedes taj koji zna sve tajne istog. Pitanje glasi: Je li Mercedes duzan pored hardvera i softvera prodati i tajne koje oni kriju?



      12
      9

      3
  5. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Kako ga Toto sere.. Ok razumijem da su oni uložili puno truda i rada da dođu tu gdje jesu ali .. Imate postavke motora sa kojima dobijete skoro 8 desetinki po krugu ali ih nesmijete koristiti hahahaha.. To mi baš ne zvuči kao da imaju svi jednake uvjete..



    10
    2

    8
  6. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    I onda je Svizac zamotao …………



    5
    0

    5
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      I gdje tačno u tome članku piše da je to Toro Rosso pokrenuo?



      2
      0

      2
      • Formula 1
        1883 Donator Prikaži

        Ne piše nigdje u tom članku niti sam rekao da piše. Svatko koga zanima ova tematika potražit će informacije i pronaći. Neki ljudi smatraju da je ova inicijativa pokrenuta radi Mercovih PU-a, a sada (službeno) vidimo kako to nije, barem ne u slučaju Williamsa. Još se Force India treba oglasiti.
        @tgruener
        According to our info the engine parity TD was triggered by last years late season argument between Renault and Toro Rosso. But you will find nobody to officially confirm that. #AMuS

        https://twitter.com/tgruener



        1
        -1

        2
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        @1883
        pa što onda stavljaš taj link uz komentar ‘Dakle, Torro Roso je ovo pokrenuo prošle godine radi Renaulta.’ nema smisla.
        ako si falio, krivi link ubacio, ok. ali nemoj nas pravit budalama.



        2
        0

        2
      • Formula 1
        1883 Donator Prikaži

        @zekohonda
        Ništa od navedenog. Ofalio sam “nevezano direktno za članak”, hebi ga sad.



        1
        0

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        I ne znam kakve bi koristi od toga bilo za Toro Rosso, kada prelaze na Hondu? Samo im može pojačati konkurenciju u vidu Red Bulla i McLarena koji će dobiti identično sve fabričkom Renaultu (ako već nisu dobijali).



        1
        -1

        2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.