# | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Guma | Dan |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:19.333s | – | Medium | Četvrti |
2. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:19.673s | +0.340s | Soft | Drugi |
3. | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:19.854s | +0.521s | Hypersoft | Četvrti |
4. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:19.976s | +0.643s | Soft | Drugi |
5. | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:20.179s | +0.846s | Medium | Prvi |
6. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:20.241s | +0.908s | Soft | Četvrti |
7. | Kevin Magnussen | Haas | 1:20.317s | +0.984s | Supersoft | Četvrti |
8. | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:20.325s | +0.992s | Hypersoft | Drugi |
9. | Max Verstappen | Red Bull | 1:20.326s | +0.993s | Medium | Drugi |
10. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:20.349s | +1.016s | Medium | Prvi |
11. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:20.506s | +1.173s | Soft | Prvi |
12. | Nico Hulkenberg | Renault | 1:20.547s | +1.214s | Medium | Prvi |
13. | Fernando Alonso | McLaren | 1:20.929s | +1.596s | Supersoft | Četvrti |
14. | Carlos Sainz | Renault | 1:20.940s | +1.607s | Medium | Četvrti |
15. | Lance Stroll | Williams | 1:21.142s | +1.809s | Soft | Četvrti |
16. | Carlos Sainz | Renault | 1:21.212s | +1.879s | Soft | Drugi |
17. | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1:21.318s | +1.985s | Soft | Drugi |
18. | Robert Kubica | Williams | 1:21.495s | +2.162s | Soft | Drugi |
19. | Sergej Sirotkin | Williams | 1:21.822s | +2.489s | Soft | Drugi |
20. | Esteban Ocon | Force India | 1:21.841s | +2.508s | Soft | Drugi |
# | Momčad | Vozač | Vrijeme | Zaostatak | Guma | Dan |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Mercedes | Lewis Hamilton | 1:19.333s | – | Medium | Četvrti |
2. | Ferrari | Sebastian Vettel | 1:19.673s | +0.340s | Soft | Drugi |
3. | McLaren | Stoffel Vandoorne | 1:19.854s | +0.521s | Hypersoft | Četvrti |
4. | Red Bull | Daniel Ricciardo | 1:20.179s | +0.846s | Medium | Prvi |
5. | Haas | Kevin Magnussen | 1:20.317s | +0.984s | Supersoft | Četvrti |
6. | Renault | Nico Hulkenberg | 1:20.547s | +1.214s | Medium | Prvi |
7. | Williams | Lance Stroll | 1:21.142s | +1.809s | Soft | Četvrti |
8. | Toro Rosso | Pierre Gasly | 1:21.318s | +1.985s | Soft | Drugi |
9. | Force India | Esteban Ocon | 1:21.841s | +2.508s | Soft | Drugi |
10. | Sauber | Charles Leclerc | 1:22.721s | +3.388s | Soft | Drugi |
# | Momčad | Krugovi |
---|---|---|
1. | Toro Rosso | 324 |
2. | Mercedes | 306 |
3. | Ferrari | 298 |
4. | Sauber | 283 |
5. | Williams | 276 |
6. | Renault | 273 |
7. | McLaren | 260 |
8. | Red Bull | 209 |
9. | Haas | 187 |
10. | Force India | 166 |
# | Proizvođač | Krugovi |
---|---|---|
1. | Ferrari | 768 |
2. | Mercedes | 748 |
3. | Renault | 742 |
4. | Honda | 324 |
# | Momčad | Krugovi |
---|---|---|
1. | Honda | 324 |
2. | Ferrari | 256 |
3. | Mercedes | 249.33 |
4. | Renault | 247.33 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Interesantna situacija sa Hondom, nadasve interesantna. Do ove sezone jedva su pokretali motor na testiranjima
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stvarno zanimljivo! Ali stvar je jasna, radili su onako kako treba i nisu imali Mclarenov size zero “ultimatum”… drugog objasnjenja za mene nema
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mišljenja sam da će ove sezone biti barem dobri ako ništa više. A Mclarenu istinski želim da konačno žive premda nisam navijać. Za mene postoji samo jedan power koji se usrano povukao iz f1
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jasno je da i ćorava koka nađe zrno.
Samo najveći pesimisti očekuju da će Honda i 4 (četvrtu) godinu biti katastrofa?
Svi ultimatumi, ako ih uopće bilo nestali su prve sezone tj. 2015.
Honda nije bila u stanju isporučiti prosječan kvalitet zadnje 3 godine.
Jednostavno su “predugo” u hybridnoj eri da bi zakazali i četvrtu godinu uzastopno.
RB logistika i znanje je velika potpora i od velike pomoći Hondi.
Ne znači da bi bili “loši” i sa McLarenom i ove godine?
Prošle godine su imali par solidnih utrka.
Zemlja se (o)kreće pa s njom i Honda.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ The Simpson
Kako znamo da je 3. sezonu samo Honda bila katastrofa? To ne mozemo znati. Realno mislim da je Red Bull pristao na “eksperiment” s Hondom tek kad je vidio neke parametre i potencijal samog PU.
Ozbiljne su to “ekipe” i Mclaren i Honda cisto sumnjam da je samo Honda bila kriva za neuspjeh. Ako je vec Honda od starta razvijala PU u suradnji s Mclarenom i po nekim njihovim vidjenjima kod kojih nije bilo kompromisa onda je sam po sebi i Mclaren krivac.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prve dvije Hondine godine su bačene u vjetar, size zero i idiotski tokeni. Honda je tek prošle godine imala kakav takav razvoj.
Krivi su oboje McL jer je tražio bijesne gliste, a Honda što je obećavala da će ih uzgojit.
Sada su u TR garaži inžinjeri koji su bili što direktno, što indirektno u doticaju s sva četiri proizvođača motora. To mora nešto značit.
Ako se Honda pokaže OK i slijedeće godine budemo imali RB Hondu, bit će veselo.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prije bih rekao da su pohvatali konce zbog odrađene kilometraže kroz sezonu i na tom iskustvu nadogradili, jer ako se ne varam na jednom drugom članku si komentirao da se motor nije mijenjao u odnosu na prošlu sezonu, te da je krivica i na McL-u. Tako da ti baš i ne stoji komentar da je kriv “size zero” koncept.
Kada uložiš u predsezoni u ideju masne pare u “size zero” dođeš do točke kada moraš izgurati ideju do kraja pa ko živ ko mrtav, a ne mijenjati kompletnu filozofiju, šasiju, i sve ostalo i kretati iznova u trenu kada nemaš opcije za testiranja i sl., odnosno usred sezone. McL i Honda su zajedno imali dovoljno novaca da nastave u istom smjeru i izguraju sezonu do kraja. A razlaz je bio neminovan.
Iz današnje perspektive lako je sada biti general poslije bitke, ali toliko se toga promijenilo po pitanju pravila i kombinacija novih paketa i zahtjeva da je danas bespredmetno pričati o tome tko je pogriješio, a tko nije. To ćemo svjedočiti kroz ostatak sezone!
U svakom slučaju krivica je na jednima i drugima jer su bili (ili nisu bili) momčad, dal zbog ponosa ili slave, nebitno.
Mene veseli činjenica da je Honda (za sad) pouzdana i ako bude snagom blizu biti će zanimljivija sezona… što više proizvođača znači veću raznolikost i napredak! Živi bili pa vidjeli!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Foxi_HR
Rekao sam da je to u principu isti motor kao prosle sezone, a i dijelovi motora su se nadogradjivali kroz sezonu. Isto tako ako Honda sada u Toro Rossu ima vise prostora izmedju motora i poklopca motora/sasije nego kod McLarena onda ima i vise prostora za izmjene.
Ali opet ponavlja da nije to ono najbitnije sto zelim reci. Zelim reci da je rijetko ko krivio McLaren i Hondu zajedno nego samo Hondu, a sad kad je Honda pokazala da je pouzdana mislim da nam je jasnije svima sto se događalo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Reći ću samo jedno. Da mi je prije 5 dana netko rekao da že Honda biti uvjerljivo s najviše krugova rekao bi lud si. Da li su oni pohvatali konce ili je stvar što su promijenili momčad i (vjerojatno) dobili slobodu, ne znam ali napredak je itekako vidljiv.
Mercedes me lagano razočarao po pitanju broja krugova biti bolji, prošle godine su redovito udarali 150 krugova.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niskih 1.19 na medium gumama….Mislim svjestan sam kako je u bolidu bilo manje goriva ili tako nesta, ali ni u kvalama ne vjerujem da bude drukcija kolicina. Cini se da ove godine lete brze nego ikada prije ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali ne znas zapravo o drugima. Jedino bi se mogao kladiti da je onaj hipersoft bio kvalifikacijski -ostalo je magla.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Top speed:
1. Vettel 291.1
2. Stroll 291.1
3. Perez 288
4. Hamilton 288
5. Leclerc 286.4
6. Magnusen 284.9
7. Bottas 284.9
8. Ericsson 283.4
9. Gasly 282.7
10. Alonso 282.7
11. Vandorne 281.9
12. Sainz jr 279.7
13. Sirotkin 279
14. Verstapen 274.8
15. Hülkenbrg 273.4
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li to brzina na startnoj crti? Mislim da je. A ovo je na kraju pravca:
MAG 336.4
VET 334.3
HAM 333.3
GAS 333.3
STR 331.2
PER 331.2
LEC 329.2
BOT 326.2
ALO 324.3
SAI 320.4
ERI 320.4
SIR 319.5
VAN 316.7
VER 313.0
HUL 313.0
Dosta je zanimljivo vidjeti neke razlike u obje tablice, pokušati odgonetnuti koliku ulogu igra snaga motora (ubrzavanje, možda ova prva tablica) i cijeli paket (ova druga).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je. Zaboravio napisati.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba se uzeti u obzir da je donja polovica na speed trapu vozila jutros po kiši dok je ova druga gornja polovica vozila u boljim uvjetima.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sirotkin i Ericsson? Mislim da su Vandoorne, Bottas i Hulkenberg imali priliku voziti na suhoj stazi, jedino ostaje pitanje u koje vrijeme su odvozili najveće brzine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Valjalo bi i brzine usporediti sa čitavih testiranja, a ne samo sa zadnjeg dana. Na primjer Hartley je prvi dan vozio 2 km/h brže od Gaslyja na ovom prvom top speedu, kroz cilj valjda.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vedran, trebao si napisati četvrti dan testiranja za vozače koji su danas odvozili svoja najbolja vremena, ne trći. Jučer, treći dan prvih sezonskih testiranja se vozilo nekoliko instalacijskih krugova i staza je službeno bila otvorena jedno vrijeme tako da je jučerašnji dan bio treći, ne danas.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da da, ali uopće nisam mislio na taj način, već mi se jednostavno omaklo. Hvala na opasci.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
gdje je hartley? #izdaja
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet, nema smisla pisati više vremena od istog vozača. Ako je neko svakoga dana vozio, i svakoga dana bio u vrhu, ovdje bi mu se našla na listi četiri rezultata. Ostavite samo najbolje vrijeme za svakog vozača, da možemo na listi vidjeti i ostale.
4
1