Nakon mjeseci glasina da će McLaren promjeniti dobavljača goriva, napokon je stigla potvrda od strane momčadi da su potpisali novo tehnološko partnerstvo s Brazilskim naftnim gigantom Petrobrasom.
Iako je McLaren počeo suradnju sa BP/Castrol tek prošle godine, prelazak s Honde na Renault doveo je još promjena unutar momčadi. Petrobras je u F1 bio sve do kraja 2016. kao Williamsov sponzor, od tada je bilo mnogo špekulacija o njihovu povratku, a McLaren je bio logičan izbor.
Detalji oko ugovora biti će otkriveni idući tjedan, a potvrda je stigla od strane McLarena objavom na Twitteru. Momčad za iduću sezonu neće imati glavnog sponzora.
“Mislim da nećemo imati glavnog sponzora na početku nove sezone. Ne želim reći da ga ne želimo. Trenutni cilj nam je da, za dvije tri godine, naš posao privuče što više sponzora. Jako smo blizu financijskog cilja što se tiče prihoda od sponzora, to će se jako dobro odraziti na nas”, izjavio je Zak Brown.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno posla ih ceka ove sezone. Dosta toga imaju novoga, dosta toga moraju da uklope, dosta ima nepoznanice na bolidu. Mozda na pocetaku nece biti blizu Renoa i Forc Indije ali od sredine se moze ocekuvati trka ta 3 tima.
Imaju Alonsa koji je sa krsom od bolida u proslim sezonama borio za bodove tako da zasigurno ce i u ovoj sezoni, sa valjda dosta boljim i konstantnim bolidom. Dok Vandorne. Dosta klimav. Trebace mu vremena da se uklopi u top 10.
Sve u svemu imacemo veliku borbu od 7 do 12 mijesta.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ne budu na pocetku ispred Force Indije i Renaulta onda bolje da nisu ni prelazili s Honde.
19
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Precerao si ga, mili brate.
Ne moze se nista preko noci napraviti…
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se, mora biti ispred Renaulta i FI da bi se prelazak na Renaultov motor smatrao dobrim potezom.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ako ima imalo istine da imaju superiornu šasiju, ili blizu vodećih ekipa, to bi se odmah trebalo vidjeti. Ali neće ni Renault stajati u mjestu. Ja mislim da oni uopšte nisu imali šasiju na nivou prva tri tima. Možda tek na Renaultovom nivou. Ali ove godine ćemo vidjeti.
Mislim da Froce india neće uopšte biti dio ove borbe. Jedino ako Renault opet bude nepouzdan. Force India će po meni najviše izgubiti ukidanjem shark fina. Dosta su truda uložili prošle godine oko tog dijela bolida.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će ispred FI i Renaulta, ali jel’ im to dovoljno?
Ako im je ambicija preživljavanje u F1 (kao Williamsu) onda su džaba krečili.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači 3 momčadi sa Renault motorim imaju tri različita dobavljača goriva?
Nije ni čudo da ne mogu dostići Mercedes i Ferrari…
13
7