Renault ima “ekstreman” plan za pouzdanost motora

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 3 min 7 komentara

Renaultove ekipe su u 2017. godini sakupile ukupno 320 kaznenih mjesta na startnom poretku, a Red Bullov šef Christian Horner je po pitanju pouzdanosti kratko komentirao da je ova sezona najgora za njih još od 2006. godine. Toro Rosso će od iduće godine surađivati s Hondom, ali Red Bull je i dalje uz Renault, a dolazi im i McLaren.

Što se tiče Renaultove tvorničke ekipe, oni su izračunali da su ih te kazne stajale 45 bodova i petog mjesta u poretku konstruktora.

Cyril Abiteboul kaže da će odsjek za motore zadržati istu filozofiju i arhitekturu motora, ali će pritom biti puno “ekstremniji” kad je u pitanju provjera pouzdanosti.

“Sad je situacija puno stabilnija. Motori od ove godine i od prošle godine su puno sličniji nego kad gledamo 2017. i 2016. godinu.”

“Mijenjamo samo komponente koje će utjecati na pouzdanost. Prošle godine smo mijenjali više-manje sve! Motor s unutarnjim izgaranjem i hibridni dio – to je bilo novo.”

“Također mijenjamo našu internu proceduru isporuke elemenata gdje ćemo puno ekstremnije kontrolirati što se šalje na stazu.”

“Vrlo sam uvjeren da su rezultati s dinamometra reprezentativni i da će naš proizvod biti puno zreliji kad dođemo na zimska testiranja.”

Abiteboul kaže da je Renault obavio detaljnu analizu svog odsjeka za razvoj motora, ali su odlučili da će proceduralne mjere biti dovoljne i da nema potrebe za restrukturiranjem.

Nova pravila će utjecati na “čarobne modove” u kvalifikacijama

Red Bull se često žalio na nedostatak “čarobnih modova” motora koji bi im u kvalifikacijama dao pokoju desetinku sekundu potrebnu za borbu s Mercedesom i Ferrarijem. Renault kaže da rade i na tome za 2018. sezonu.

Abiteboul također spominje borbu Nice Hulkenberga i Sergija Pereza u Abu Dhabiju, što po njegovom mišljenju ukazuje na napredak.

Osim toga, od iduće godine će svaki vozač na raspolaganju imati samo tri motora, a imamo čak 21 utrku. Proizvođači će zato još više morati raditi na pouzdanosti, što bi donekle moglo utjecati na cijeđenje motora kroz čarobne modove u kvalifikacijama.

“U Abu Dhabiju smo pokazali da možemo puno bolje odrediti granicu između performansi i pouzdanosti. Više od toga imat ćemo i iduće godine. Iako, znamo da će pravilnik otežati razvoj kvalifikacijskih modova.”

“Imat ćemo samo tri motora po vozaču iduće sezone, a to svakako treba uzeti u obzir. Kvalifikacijski trikovi će možda biti ograničeni čisto iz razloga jer time oštećujete motor.”

“Očekujem od većine proizvođača puno konzervativniji pristup upravljanju motorima, ali istovremeno tražimo načine kako pronaći dodatnu brzinu za te posebne brze krugove.”


Odgovor

7 komentara

  1. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Smjese li se to suncani dani za Alonsa ?, jedva cekam da vidim kakav ce Mclaren biti sa Renaultovim motorima!, jer je ocigledno da su lani imali jako dobru sasiju.

    Bio bih sretan ako bi stalno bili u kvalama u top 8 onda je u utrci i postolje moguce sa Fernandom za volanom!



    13
    13

    0
  2. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Zvuči obećavajuće za Renault.. I sve sa renaultovim motorima.. Bumo vidli rekli su sljepci ..Ali Toro Rosso.. i Honda.. Mislim da će tu biti drame i traume..



    4
    4

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Ocekujem konkurentnost tamo od 5 mjeseca dok stvari sjednu na mjesto. Naravno mislim na Mclaren.



    4
    4

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.