Force India u Maleziji s novim aero detaljima i novim motorom

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 7 godina 2 min 11 komentara

Force India nastavlja poboljšavati svoj bolid unatoč činjenici da je četvrto mjesto konstruktorskog poretka praktički osigurano. Tehnički direktor Andy Green kaže da će bolid na Sepangu imati nove aerodinamičke dijelove, a ako se plan ne promijeni, tu je i nova specifikacija Mercedesove pogonske jedinice koja je u tvorničkoj momčadi već neko vrijeme u opticaju.

“Imamo neke nove dijelove za Maleziju. Bit će više aero poboljšanja oko karoserije. I dalje imamo puno toga za napraviti. Sve je to relevantno za sljedeću godinu pa nastavljamo pritiskati. Paket iz Singapura je također dosta nov pa će biti dodatno usavršen. Sigurno nismo pogodili u sridu, što smo si dokazali u kvalifikacijama, tako da imamo puno posla oko toga. Očekujemo da će naš cilj biti oba bolida u bodovima na svakoj utrci do kraja sezone.”

Osim aerodinamičkih nadogradnji, Force India i Williams će vrlo vjerojatno dobiti novi i posljednji motor ove sezone. Na pitanje hoće li oba VJM10 dobiti novu Mercedesovu pogonsku jedinicu, direktor operacija Otmar Szafnauer kaže:

“To je plan, osim ako Mercedes promijeni mišljenje od sada pa do vikenda.”

Force India trenutno ima 124 boda te se nalazi na četvrtom mjestu konstruktorskog poretka, dok Williams na petom mjestu ima samo 59 bodova.


Odgovor

11 komentara

  1. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Force India me iznenađuje iz sezone u sezonu.
    Imam osjećaj kao da od prvog pojavljivanja
    kontinuirano napreduju, za razliku od ostalih momčadi
    koje skakuću gore dolje, kako koju sezonu.
    Nadam se da novi vlasnik to neće poremetiti.



    8
    8

    0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Novi vlasnik?! Otkud ti – to?
      To ti je ex Jordan; to je oduvijek bila ekipa sa dobrim duhom….



      1
      1

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Pa nedavno se govoilo o promjeni vlasništva u Force Indiji
        nakon problema Vijay Mallye sa policijom.
        Koliko se pričalo trebala je biti prodana – većinski paket dionica
        i dobiti ime – Force one.
        Možda ja ne znam novije vijesti. Možda je to stara vijest.
        Možda se od svega odustalo.
        Ne znam.
        Nije mi ni toliko bitno.
        Samo bih volio da i dalje jednako dobro napreduju prema vrhu.
        Naravno i da su i dalje jednako prepoznatljivi u odnosu na druge momčadi.



        5
        5

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Kad si spomenuo Jordana.
        Eh, nostalgije.
        On je zadnji uz još djelomično Williams
        od starih privatnih ekipa,
        koje nisu bile u vlasništvu multinacionalnih kompanija,
        pretežno proizvođača auta.
        Morali su kupovati više manje sve
        i natjecati se s jačima novim idejama,
        rastezanjem pravila……. i polako tonuti.



        3
        3

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Promjena imena nema veze sa prodajom ekipe. Hoće da privuku više sponzora promjenom imena, i da se više ne vežu za Indiju.



        4
        4

        0
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      @pero

      Jordan i puno toga je, i na moju žalost – prošlost. Ali je uvijek tu ta nostalgija i sjećanja – hvala Bogu na tome.

      Da……. Vijay je uletija, zamalo “svirati klavir”, ali lik se snalazi…. i mislim da osim biznis štiha, on još uvijek ima nos i za auto sport. Hvala Hindu, Budi i kome već treba na tome.

      I naravno hvala Eddie Jordanu…. pa ne mogu, a da ne spomenem i Giancarla Minardija…. pa ću doći do Ken Tyrrella…… eh, ta divna i uvijek posebna F1……

      Još i dan-danas se pitam zašto neki ljudi ne razumiju koliko je to pravi sport…..? Dapače, znaju tvrditi, da to nije sport….. :facepalm:



      2
      2

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Ekipa koja drobi “neću više gledati F1, to više nije sport, pravila….”
        nisu ljubitelji toga sporta ili su jako mladi pa lupaju.
        Lupao sam i ja kao mali.
        Zapravo nisam, ali je teško uspoređivati, vrijeme prije
        40 godina s današnjim vremenom.
        Stari i ja smo pratili taj sport od 70 i neke sitne.
        Zapravo otkada su je počeli prenositi na tv.
        Vikendima sa prijenosom F1 stari bi mi objašnjavao detalje…. a ostalim vikendima učio me Ilijadu i Odiseju preko Alan Forda…………

        Tada naravno nije bilo interneta i sve što bi mogao
        saznati o događanjima u F1 je bilo u obliku nekog članka
        u nekom sportskom magazinu, jednom godišnje rasporeda utrka
        ili slike svih bolida koje sam naravno lijepio po zidu svoje sobe.
        Sve se zapravo svodilo na nedjelji u 14h
        i snalaženju komentatora ……Slavka Cvitkovića………

        Jao nečeg sam se sjetil.
        Malo off topic trivie, goofsa… kako bi Američani rekli:
        Dakle:
        U vrijeme radnje imao sam otprilike 7 – 8 godina, ne znam točno.
        Ljetovanje. Na moru kod rodbine očekujem start utrke.
        Prijenos naravno gledamo na crno-bijelom televizoru,
        ali na moj užas uz dodatak onog odvratnog šarenoga stakla
        koje se tada prodavalo glupanima pod parolom “napravite od vašeg c.b. tv-a, tv u boji.”
        Fora ala “celulit eliminator”
        Naravno face su bile plave, zelene, žute………
        Zamislite Ferrari,, u zeleno-žuto-lubičastom izdanju…….užas : )))
        Svi smo se smjestili u sobu.. Hrpa rodbine, djece…..
        Starog mi tada nije bio na moru. Radio je.
        Počinje prijenos.
        Standardni komentator, ne znam koji je tada bio,
        otišao je na godišnji, bolovanje ili već nešto,
        a mijenjao ga je (meni od tada) legendarni Mladen Delić.
        Minuta -dvije 14:00, a ovaj nešto drobi totalno bez veze
        Mislim da je pokušavao s papira pročitati startnu listu.
        Već sam tada primjetio da se prvi puta susreo s tim imenima
        Izgase se crvena svjetla, i kreće nalegendarnijih 5 minita njegove karijere.
        Dragi gledaoci………….
        Krenuli su !
        Na prvom mjestu je štajaznam, Emerson Fittipaldi,
        drugi je.. treći je………… i što je sad to?
        Emerson namjerno ne želi propustiti ……neznam koga.
        Pa ne može se tako voziti u zavoju.
        On se vozika lijevo desno po stazi i ne pušta nikoga naprijed.
        Ovo je sramota. Treba ga diskvalificirati.
        Sada drugi ima šanse na ga pretekne.
        Ali on ga ne pretiče?. Pa zašto? Imao je veliku šansu.
        Evo sada su počeli i drugi voziti lijevo desno.
        Niko nikoga ne pušta naprijed.
        Malo jurnu i odmah zakoče. Ovo je neviđeno.
        Ovio je sramota. Kraval. To namjerno rade.
        Pa šta se ovo događa? Ljudi jeli ovo moguće?
        To je dogovoreno. Namjerno sabotiraju utrku………
        I tako nekoliko minuta, vike, pljuvanja, čuđenja, prijedloga kazni zatvora….
        Odjednom pola minute tišine.
        Vjerojatno mu je neko došao objasniti pojam kruga za zagrijavanje.
        Dragi gledatelji, ooovajjjjj, zapravo utrka će početi sada. Ovo je bio krug za…………..
        Ludilo !!!
        A najluđe od svega mi je bilo to što sam imao manje od 10 godina.
        U tih par minuta umirem od smijeha valjam se po podu istovremeno pokušavajući
        objasniti užasnutoim ujaku (koji mi je bajdvej prije utrke prodavao pamet “učio me” o F1)
        i ostaloj familiji što se zapravo dešava.
        Međutim, mi niko ne vjeruje.
        Pa šta ti misliš da se naš Mladern Delić ne razumije u sport?
        Jako kako sam se previjao od smijeha.
        Prvo Deliću, a nakon pravog starta ujaku i ostalima……
        Onda su me istjerali iz kuće da se idem vani igrati.
        Bilo ih je previše sramota da ih dijete od 8 godina……..
        Jednostavno nisu to mogli podnjeti. aaaaaa



        12
        12

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @pero

        Predobro. PREdobro……. hahahahahhahhahahaa…..

        Hm….. znači, stariji si od mene….. ja sam sâm pratio F1 od 1984. Pričalo se po naselju o F1, svatko je imao svog junaka; Laudu, Piqueta, Prosta……
        Kada je došla 1985. i kada se ona žuta kaciga sa crnim bolidom stalno pojavljivala….. stvorio se i moj F1 junak…… 1984. nije bilo toliko prijenosa??

        Još se sjećam komentara Slavka Cvitkovića….. citiram otprilike Ayrton Senna kao da je prebacio iz 2. brzine u 5.-tu??!! Kako li mu to uspijeva??!!

        Ja sam imao svađe sa starim. Kada je trebalo ići na selo, nedjeljom….. nije bilo šanse da idem….. rijetko kada sam odlazio od kuće za GP vikend.
        Jednom, sjećam se gledao sam kod strica utrku….. Jacques Laffite slomio nogu. Mislim da je to bio GP Velike Britanije….. 1986.

        A sa svojim bratom vodio rasprave i bitke….. on za Prosta, ja za Sennu ( intenzivni bratski fight pogotovo …..1988 – 1991. )

        Kupovao sam slovenske Avto magazine, Auto klubove svih vrsta na prostoru ex-dražave…. di god je bio barem mali članak o F1.



        5
        5

        0
      • zigorec Prikaži

        Kada smo već kod sjećanja, i moja dopiru negdje do početka 1970-ih. Također mi je heroj bio Fittipaldi. Pero, ne sjećam se opisanog događaja s Mladenom Delićem, ali je moje iskustvo bilo slično kada smo bili kod strica. Isto kao i kod tebe, imaju crno-bijeli TV s višebojnom plastikom i ajde ti prepoznaj o kojoj je stvarno boji automobila riječ. Vrlo zanimljivo iskustvo. A pogotovo svađa da me u nedjelju poslije podne puste na miru dva sata i ne smetaju mi. Svaki puta borba s roditeljima jer treba ići van, na more ili negdje u posjet, a ja se ne dam. I tako je započela svađa…



        4
        4

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Jadan Mladen Delić, spokoj mu duši u smrti, kada spokoja u životu nije imao zbog toga gafa.
        Cijelo desetljeće 80-te su ga zezali i pogotovo otkada je otišao u mirovinu.
        Gdje god bi se pojavio kao gost u nekoj emisiji, na radiju, na tv-u, bilo je obavezno pitanje …….hehehe
        Našao sam na netu.
        Bilo je to 1978. i prijenos utrke iz Zeltwega.
        Što znači da sam i malko lagao o svojim godinama.
        Po tome ispada da tada nisam imao 7-8, nego 12 i pol, skolo tlinajest, hehe.
        Oće to tako. Imam problema sa indeksiranjem starih podataka na hardu u galvi .
        Rasuli se indeksi. Sve se pomiješalo.
        Ja teoretski pratim F1 od 1970, ali zapravo maglovito. Tu i tamo neki prizor me podsjeti.
        Recimo da se malo više sjećam od 1975. pa na dalje, dovoljno da mogu reći:
        Pratim F1 od 1975. kmeeee ajme što sam star.
        A Prost – Senna.
        Jao krša i loma. Nije bilo familije u kojoj pretežno stariji nisu bili za Prosta a mlađi za Sennu koji se kasnije pojavio. Nije pravilo, ali…
        Moja prva… druga.. hmm treća? cura je navijala za Sennu, a ja za Prosta.
        GP nedjelje su znale prolaziti u oštrim tonovima, na granici netrpeljivosti,
        ovisno o događajima na stazi.
        Wow, da, sada se sjećam. Bilo je to žestoko.
        Baš se nekako desilo da ljudi navijaju pola Prost, pola Senna, ali opet sve bilo tako naivno i veselo.



        6
        6

        0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Predsezonska testirananja za 2018. :D
    Stvarno ne vidim drugi razlog novog aerodinamičkog paketa, pogotovo zato što su u financiskoj banani. Bar su bili donedavno.



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.