Momčad Red Bulla je prošlog trkaćeg vikenda posegnula za novim komponentama Renaultove pogonske jedinice; kod Maxa Verstappena zbog kvara s VN Belgije, a kod Daniela Ricciarda imajući u vidu ovotjednu VN Singapura gdje austrijska momčad očekuje dobar rezultat.
Nove komponente se u Italiji uzele i ostale momčadi s Renaultovim motorima, tako da McLaren Hondi društvo u tablici (po pitanju prekoračenja limita i obojene podloge) prave Red Bull, Toro Rosso i Renault.
McLaren barem za sada može lakše disati jer je Honda danas potvrdila da neće biti potrebe za novom MGU-K jedinicom na bolidu broj 2, budući da je upravo ona otkazala u Italiji. Japanci su ugradili novu, vjerojatno jednu od ranije korištenih, tako da Vandoorne barem za sada nema nikakvih kazni za nedjelju. Bez obzira na to, statistika im nikako ne ide u prilog – Honda je uvjerljivo najnepouzdaniji dobavljač s obzirom na to da je njihov partner do sada u prosjeku koristio 7.42 pogonske jedinice po bolidu.
Drugi najlošiji je ranije spomenuti Renault čije su momčadi prosječno koristile 3.69 jedinica po bolidu, što je i dalje dvostruko manje od McLaren Honde.
Ferrari i Haas su u prosjeku koristili 3.29 ovogodišnjih specifikacija ekipe iz Maranella po bolidu, dok je najpouzdaniji i dalje Mercedes čije su ekipe do ovog trenutka koristile prosječno 2.75 pogonskih jedinica po bolidu.
Uljez u ovoj statistici je Sauber koji ove godine nastupa s prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijevog motora. Švicarci su do Singapura u prosjeku koristili 3.5 jedinica po bolidu.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
Mercedes | Bottas | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 5 | 5 | 6 | 3 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 5 | 5 | 5 | 2 | 3 | 3 |
Ferrari | Vettel | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Ferrari | Raikkonen | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Force India Mercedes | Perez | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 7 | 9 | 9 | 7 | 6 | 5 |
McLaren Honda | Vandoorne | 7 | 10 | 10 | 7 | 6 | 6 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 5 | 5 | 5 | 2 | 4 | 4 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 3 | 3 | 5 | 3 | 2 | 3 |
Haas Ferrari | Grosjean | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Haas Ferrari | Magnussen | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Renault | Hulkenberg | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 |
Renault | Palmer | 4 | 5 | 5 | 2 | 3 | 3 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!