Kvyat: Nadogradnje dolaze sporije od očekivanog

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 7 godina 2 min 7 komentara

Toro Rosso se početkom sezone doimao kao bolid koji je spreman za dvostruko osvajanje bodova svakog trkaćeg vikenda, no kako utrke prolaze, STR12 je sve manje i manje konkurentan. Britanski Autosport upitao je njihovog vozača Daniila Kvyata kakvo je stanje s nadogradnjama. Rus je odgovorio:

“Da budem poptuno iskren, naše nadogradnje dolaze sporije od očekivanog. Mislim da zaostajemo u tom području. Sjećam se da je u prvih nekoliko utrka ulazak u Q3 bio prilično lagan, a sada je to prilično teško. Kvalifikacije su ove godine veoma važne stoga trebamo biti jači na tom području.”

No s njim se ne slaže timski kolega Carlos Sainz, koji kaže da nije pošteno uspoređivati Toro Rosso s velikim momčadima poput Renaulta ili McLarena.

“Mislim da nije pošteno usporediti moj tim s tvorničkim, recimo Renaultom. Ako se usporedimo s Force Indijom na mjestima kao što je Hungaroring, onda ste mogli vidjeti da smo bili brži. Iz podataka koje sam pogledao nisu bili brži od nas u zavojima na Spa Francorchampsu. McLaren i Renault donose razne aero preinake te stječu prednost nad nama u zavojima.”


Odgovor

7 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Da li on pokusava izgubit misto u F1?



    5
    5

    0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Čisto sumnjam da tebi može pomoći bilo kakva nadogradnja…



    8
    8

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Eh moj Kvyatko pa i tvoje performanse uopce ne dolaze pa nisam vidio da se zale iz Toro Rossa….Bolid je sposoban za ostvarivanje bodova sto Sainz i pokazuje, nazalost tvoj bolid, tvojom krivicom, nije dosao blizu top 10…Mislim da je Kvyatu pametnije skupljat bodove bitne za prvenstvo a ne one kaznene ?



    4
    4

    0
  4. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Po meni Daniil mentalno, ljudski u načinu ophođenja prema drugima…….
    jednostavno ne spada u F1.
    Kroz povijest kakvi god novi klinci dolazili u F1
    napredovali su u svim sferama, pa i kulturnim.
    Svi su postali uglađena gospoda. Ok malo pretjerano.
    Mislio sam reći bar pošteni sugovornici bez pevelike prepotencije
    i podcjenjivanja bilo čega bilo koga….. u ophođenju s drugima.
    Ispada je bilo, uvijek ih ima, ali ružnog ponašanja bez napretka NE.
    Jedno je žestoka, prljava…… kakva god borba za vrijeme utrke,
    ali kada se prođe ciljna ravnina, onda si ponovo samo čovjek.
    Dobar ili loš.
    Daniil je loš.
    Točno kao prepotentni malac s enormno previše para kojem nitko
    pa ni policija ne može ništa, zbog tate Ruskog oligarha.



    3
    3

    0
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Ja imam neki osjecaj da je nakon izbacivanja iz Rbr sam sebi postavio prepreku i iz male zvijezde i mladog vozaca od kojeg se dosta ocekivalo pretvorio u vozaca koji kao da protestira zbog izbacivanja….Mogao je to shvatiti kao novi izazov i super trudom privuci paznju drugih timova, ali kao da je odustao….Naravno mozda sam ja u krivu, ali tako se meni cini



      3
      3

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Nisi, da mu je želja i san F1 i samo F1
        onda bi u bilo kojoj momčadi pokušao dokazati
        bar da je bolji od timskog kolege i na taj način se
        nuditi sve boljim momčadima.
        Njegova ga uobraženost i pogled “svi ste vi moje sluge”
        ga nepopravljivo koči.
        Problem je prepotentnih malaca kada u 1. sezoni
        ulete u top momčad.
        Ipak bi trebali napredovati korak po korak.
        Uostalom, po meni vrhunski, bolje reći kompletni vozač nije
        onaj koji zasjedne u vrhunsku pilu i to je to.
        Tek kada se izboriš za najbolji bolid, i postaneš prvak, pa
        nakon toga padneš u prosječnu momčad i uspiješ se vratiti na staze slave,
        tek si tada tada “the real man”



        1
        1

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.