F1puls poredak vozača (20-11)

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 godina 4 min 17 komentara

F1puls novinari i kolumnisti ocijenili su vozače prema svom subjektivnom dojmu u prvih 11 utrka ove sezone. Evo što prosjeci tih ocjena kažu.

20. Jolyon Palmer

Izuzev Austrije gdje je u kvalifikacijama kasnio samo nešto manje od 2 desetinke sekunde za svojim timskim kolegom, ova polovica sezone je za Palmera bila apsolutno katastrofalna. Prosječan zaostatak u kvalifikacijama iznosi preko sekunde, što je uvjerljivo najgore od svih momčadskih kolega na gridu. Istina, Palmer je imao i dozu nesreće, ali vjerojatno je nakon ovih 11 GP vikenda i on sam postao svjestan da nema što tražiti u Formuli 1.

19. Marcus Ericsson

Iako se ne možemo oteti dojmu da je Pascal Wehrlein kudikamo kvalitetniji i pouzdaniji vozač od Ericssona – Šveđanin je ipak naučio kako se kloniti nevolja i ove polusezone je završio 8 od 11 utrka. Štoviše, da nije propustio Wehrleina u Bakuu – mogao je imati i jedan bod.

18. Daniil Kvyat

Daniil Kvyat ima dva velika problema – prvi su ponašanje na stazi i kazneni bodovi, a drugi je činjenica da kad završi utrku to uglavnom bude van kruga osvajača bodova. U kvalifikacijama to ne izgleda loše, štoviše, vrlo je neizvjesno između njega i Carlosa Sainza, ali je ove godine još jednom pokazao da mu “race-craft” nije jača strana.

16. Lance Stroll / Stoffel Vandoorne

Dok se od Strolla nije očekivalo apsolutno ništa, on je uspio doći do pobjedničkog postolja. S druge strane, od Vandoornea se očekivalo puno kao jednog od najupečatljivijih prvaka iz GP2 serije – a on nije isporučio. Istina, Stroll je imao puno sreće u Bakuu, ali ga treba svakako pohvaliti što je od katastrofalnog starta sezone ipak naučio kako ukrotiti bolid. Vandoorne kraj sebe ima jednog od najbržih vozača današnjice i unatoč tome njegov zaostatak u kvalifikacijama je manji od onog Strollovog ili Palmerovog. Pitanje je i kakve sve eksperimente McLaren vrši na bolidu svog drugog vozača.

15. Kevin Magnussen

Haas je ove sezone jedna od najnekonstantnijih ekipa. Tijekom jednog vikenda se mogu boriti s zadržavanjem bolida na asfaltu, a onda za tjedan dana mogu biti u solidnim bodovima. Romain Grosjean se tu ipak bolje snašao od Magnussena. Danac u kvalifikacijama kasni nešto više od 2 desetinke u prosjeku, a zasad je sakupio solidnih 11 bodova.

14. Romain Grosjean

Romain Grosjean sad je već stekao finu reputaciju vozača koji se ne libi koristiti gumb za team-radio, a sasvim je očito da je njegov primarni cilj osigurati mjesto u nekoj top ekipi. No, kako vrijeme odmiče – taj plan izgleda sve teže ostvariv, pa su i frustracije vidljivije. Konzistentnost mu također nije jača strana. Dok je u Monaku i Austriji bio impresivan, Rusija i Azerbajdžan su bile katastrofa. Ipak, 18 bodova i prednost u kvalifikacijama sugeriraju da je pokazao više od Magnussena.

13. Pascal Wehrlein

Unatoč činjenici da mu je u Bakuu jedan bod prepustila ekipa pozivom da ga Ericsson propusti, on je sasvim zasluženo osvojio čak 4 u Španjolskoj. Dobra strategija i odlična vožnja uz malu pogrešku prilikom ulaska u pitlane činile su Sauberovu najbolju utrku ove sezone. Propustio je prve dvije utrke zbog ozljede, a u nastavku je samo dvaput izgubio kvalifikacije – u Kanadi gdje se razbio i u Austriji gdje je imao problem na motoru. Vrijedi spomenuti da je na toj utrci krenuo iz boksa i svejedno završio ispred Ericssona. Frustrirajuće za Wehrleina može biti to da bi iduće godine mogao otići iz F1 ako Ferrari ugura svoja dva vozača u Sauber.

12. Felipe Massa

Činjenica da je dominirao nad timskim kolegom prilično je impresivna za vozača koji se tek vratio iz mirovine, ali Massina statistika nije toliko oduševljavajuća ako se sjetimo da vozi s vozačem koji se na prvih nekoliko utrka borio uopće kontrolirati bolid. Ipak, Massa je pokazao da je itekako pouzdan i da se na njega definitivno može računati kao na vozača koji će isporučiti ono što bolid pruža. 23 boda i 7 desetinki prednosti u kvalifikacijama dovoljno govori.

11. Carlos Sainz

Sainz je ove godine u naslovima češće bio zbog verbalnih nesuglasica s čelnicima Red Bulla nego zbog svojih rezultata. Jasno je da želi prijeći u seniorsku ekipu ili neku drugu top ekipu, ali mjesta za njega jednostavno nema. Što se tiče performansa na stazi, Monako je vjerojatno najbolji njegov prikaz ove godine, a pamtimo i zanimljivu stratešku odluku u Kini da krene na slick gumama. Njegovih 35 bodova od Toro Rossovih ukupnih 39 sugerira koji vozač u toj ekipi odrađuje posao.


Odgovor

17 komentara

  1. Max Verstappen
    DaveGilmour Prikaži

    U globalu se slažem s poretkom iako mi izjednačavanje Vandoornea i Strolla bode oči.
    Obojica su vidno sporiji od svojih timskih kolega, no treba uzeti u obzir tko su te timske kolege. Vandoorne ima puno teži zadatak u okršaju protiv Alonsa, no i unatoč tome zaostaje manje za Alonsom nego Stroll za Massom (ne mislim na bodovni zaostatak).

    Po meni Stroll za svoje dosadašnje predstave ne zaslužuje više od 18.-19. mjesta. Mislim da bi izjednačavanje s Ericssonom bilo puno prikladnije.



    9
    9

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Tako je otprilike i bilo po poretku većine nas, a sad čekam Davida da pojasni zašto je Strollu digao prosjek. :mrgreen:



      5
      5

      0
      • F1puls
        David Vidović Prikaži

        Ne sjećam se kada smo zadnji put gledali početnika u bolidu brzom kao što je Williams od 2007. godine. Većinom svi rookiji idu kroz Manor, Sauber ili tako neki, nažalost sprdnja tim i njihove greške kroz prve dvije sezone nitko ni ne primjeti dok ne postanu vozači prve klase. Lancea su odmah bacili u vatru i naravno da se nije snašao odmah, ali od Kanade pa nadalje to je potpuno drugi vozač u odnosu na prvi dio sezone, prosjek, konkurentan na nekim dijelovima, agresivan kada zatreba.

        Mene je Ante zamolio da dostavim poredak vozača na osnovu njihovih vožnji i utiska koji su ostavili u prvom dijelu sezone, a ne na osnovu bolida koji voze, i ja sam mu taj spisak i dostavio. Digao sam prosjek Oconu s trećom pozicijom, Strollu s 13., Sainzu s 10. Čak sam Massu stavio na sedmo mjesto jer pratim pomno svakog vozača i pored Palmera i Maxa je imao najviše kvarova ove sezone koji su utjecali na njiegova pišljiva 23 boda, kada znam da je mogao imati više da je bolid radio na nivou njegovih vožnji. Uzeo sam u obzir i starost vozača, netko tko je star a iznenadio je (Massa), ili netko tko je mlad a iznenadio (Ocon, Bottas); ili na drugu stranu netko tko je star i iskusan ali je podbacio za svoju klasu i za svoj bolid (Raikkonen).



        6
        6

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Mene je Ante zamolio da dostavim poredak vozača na osnovu njihovih vožnji i utiska koji su ostavili u prvom dijelu sezone

        To je istina :) Tražio sam da svi rangiraju vozače prema osobnom dojmu u prvih 11 utrka, neovisno o tome gdje je tko u konačnom poretku trenutno.



        4
        4

        0
    • avalon Prikaži

      tako je Gilmure ! vandoorne ima teži zadatak od strolla samo… williams “ide” i ima snage pa massa može “bolje oderat” kanađanina za razliku od fernanda kome bolid baš i ne ide ( bar +15 kmh je sporiji po speed trapu od npr williamsa ) , a nema ni snage ( fernando je to nekoliko puta spominja tim radijom … “GP 2 , GP 2 ! ) pa je možda i to razlog manje razlike između FA i vandoorna ;) osim toga SV je stariji , odvozija je više trka u nižim kategorijama ( 138 Vs 109 strollovih ) , 2014. bija je test vozač McLM , a 2015. McLH pa MOŽDA ima više iskustva ;) valjda strollove “predstave” ne zasližuju više od 18. – 19. mista kako pišeš i treba ga izjednačavat prije sa ericssonom nego sa odličnim vandoornom mada opet … ericson ima u karijeri odvožena 67 GP – a , stroll 11 … 6 X manje . ericssonu je ovo 4 . , a strollu prva sezona u F 1 pa ipak kanađanin uz 4 odustajanja ima 18 , marcus 0 bodova , kanađani je u poretku 12. , šved 20. btw iako preiskusniji i sa 2 odustajanja manje massa je tek 5 bodova bolji od strolla u dosadašnjih 11 trka . smišna mi je i “napomena” kako je stroll ima puno sriće u bakuu . ima je i alonso npr u mađarskoj 2015. kad je trku završija na 5. mistu ispred lewisa i nice i to sa onom “razvalinom” od McLH i više od neiskusnog momčića pa ? niko od fanova to nije spomenija osim njega samoga :) sad su najednom mjerodavni zaostatci u Q , a plasmani u trkama , bodovi i stanje na tablici je nevažno … a da je situacija obrnuta ? da lance ima manje zaostatke za kolegom , stoffel više , a da kanađanim ima tek 1 , a belgijanac 18 bodova ? valjda bi “upa” među 10 najboljih :) :) :) david iako jako mlad uzeja je u obzir ono šta vi iskusni mačci jednostavo od pojavljivanja kanađanina ne želite ni znat ni vidit i konstanto vam je “na zubu” . zašto !?!??!? zbog tate ?


      0
      0

      0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Tooo avalone, samo sam čekao tvoj komentar. Jučer navečer sam bio malo razočaran što nisi ništa komentirao (budući da sam primjetio da se voliš javiti kada netko kritizira Strolla), ali na sreću nisi me razočarao ;)

        Ne razumijem kakve veze ima to što je Williams ove godine bio generalno brži bolid od McLarena, tj. ne razumijem kako to utječe na usporedbu Strollovog zaostatka za Massom i Vandoorneovog zaostatka za Alonsom. Nepouzdanost ovogodišnjeg McLarena otežava usporedbu Alonsa i Vandoornea u utrkama, no usporedbu je zato moguće napraviti na temelju kvalifikacija. Prosječni Vandoorneov zaostatak za Alonsovim vremenom je +0.36 sekundi, a Strollov za Massinin +0.57. (podaci dobiveni s F1Fanatica).
        Ne znam za tebe, ali ja smatra da je Alonso ipak bolji vozač od Masse te zato taj Vandoorneov zaostatak izgleda relativno solidno. Stroll, s druge strane, kasni za Massom 2 desetinke više što bi značilo da bi za Alonsom kasnio minimalno 0.7-0.8 sekundi (naravno tu se radi o pukom nagađanju koje se temelji na prethodnim sezonama).

        Ako bacimo pogled na bodovnu tablicu i zanemarimo sve drugo Strollova sezona izgleda vrlo dobro, ima samo 5 bodova manje od Masse u svojoj rookie sezoni. No upravo je u tome problem, ne možemo samo gledati bodove, u obzir moramo uzeti i kako su vozači došli do tih bodova. Stroll je u Bakuu ima nevjerojatnu sreću i upravo je tamo osvojio 83% svojih dosadašnjih bodova. Treba se također sjetiti da je u istoj toj utrci Massa opet bio ispred njega, no morao je odustati zbog kvara ovjesa. Da nije bilo tog odustajanja Massa bi imao pregršt dodatnih bodova (vjerojatno bi završio drugi). Dakle kada uzmemo i neke druge stvari u obzir, Strollova sezona ipak nije tako bajna.

        Sada da se osvrnem malo na razlike u iskustvu pojedinih vozača. Jasno mi je da nisu svi jednako iskusni i iskustvo uzimam u obzir prilikom procjene generalne kvalitete vozača. No kod rasprave oko toga koji vozač je bio bolji u određenom vremenskom periodu (1. polovica sezone, cijela sezona…) nema mi smisla uzimati to kao olakotnu okolnost. Npr. Ocon je cijelu sezonu sporiji od Pereza, ne za puno (često je u utrkama Perez završavao na mjestu X, a Ocon na mjestu X+1) no ipak je sporiji. Također Ocon ima daleko manje iskustva od Pereza. Kada uzmem sve te stvari u obzir, Ocon me definitivno više impresionirao i smatram da ima puno više potencijala od Pereza, no ako moram reći koji vozač je bio bolji u prvih 11 utrka rekao bih Perez bez previše razmišljanja.
        A što se tiče usporedbe Vandoorneovog i Strollovog iskustva u F1, zaboravio si spomenuti da je Lawrence Stroll omogućio svom sinu da godinu dana testira u Williamsovom bolidu iz 2014. dok je Vandoorne godinu dana testirao u simulatoru. Ako netko od njih dvojice ima više iskustva onda će to prije biti Stroll nego Vandoorne

        I za kraj jedna stvar koja me malo smeta kod tvojih komentara, obožavaš generalizirati. Prije neki dan si me svrstao u grupu ljudi koja se ismijava s malim momčadima (članak o novom Minardiju). Ne spadam u tu grupu. U ovom komentaru si me svrstao u grupu koja je srala po Strollu i prije nego što je sjeo u bolid. Ne spadam ni u tu grupu. Štoviše, u početku sam branio Strolla i uvijek sam spominjao njegovu F3 titulu, no s vremenom mi je jednostavno ponestalo materijala za obranu. Bez obzira na svoje titule u juniorskim kategorijama u F1 je ove sezone pokazao jako malo. Još uvijek vjeurujem da od njega može nastati solidan vozač sredine poretka, no trenutačno je po meni drugi najgori vozač na gridu i daleko slabiji od Vandoornea



        2
        2

        0
      • avalon Prikaži

        normalno mi je da se “javim” kad se omalovažava nekoga za koga još ne možemo tvrdit ništa jer je premalo trka odvozija . jedino možemo primjetit da se posli početnog “šoka” počima adaptirat , prilagođavat o čemu “govore” i kanada , baku i austrija . ne razumiš kakve veze ima to šta je williams generalno brži ( a jači ? ) od McLH i kako to utiče na usporedbu zaostataka kolega za massom i fernandom ? možda si treba pročitat prvi dio davidovog komentara “Ne sjećam se kada smo zadnji put gledali početnika u bolidu brzom kao što je Williams od 2007. godine. Većinom svi rookiji idu kroz Manor, Sauber ili tako neki, nažalost sprdnja tim i njihove greške kroz prve dvije sezone nitko ni ne primjeti dok ne postanu vozači prve klase. Lancea su odmah bacili u vatru i naravno da se nije snašao odmah, ali od Kanade pa nadalje to je potpuno drugi vozač u odnosu na prvi dio sezone, prosjek, konkurentan na nekim dijelovima, agresivan kada zatreba.” iako da si pažljivije pročita moj kometar primjetija bi da sam skrenija pažnju na zrelost davidovog razmišljanja koji uprkos malo godina uzima u obzir bitnu komponentu . dakle … spori i nejaki McLH je MOŽDA taman u “gabaritima” vandoorna i debelo ispod fernandovog potencijala i zbog limita koji mu “nameće” bolid ne može bit ni puno bolji od belgijanca . samo si može “priuštit” da ga konstantno “dere” u Q osim 1 X ( engleska ) “zapravo” i drugi put u bakuu di je fernando u Q bija 16. , vandoorne
        19. ali je fernando dobija “jaču” kaznu od belgijanca pa je zbog toga starta iza
        njega . williams je poprilično brži , JAČI i preiskusni massa može to iskoristit u “dvobojima” sa kanađaninom jer mu bolid to omogućava . fernando je bolji od masse no performanse bolida mu onemogućavaju da belgijanca ostavi iza sebe više od tih prosječnih 0,36 s u Q . trebalo bi vidit razlike da je McLH brza i JAKA ka williams . drago je meni šta si u ovogodišnje “bodovno” stanje ubacija i komponentu “kako su vozači došli do tih bodova” iako sam pretpostavlja taj ” lukavi potez” pa sam zbog toga i spomenija mađarsku 2015. i fernandovo osvajanje 5. mista ispred LH i NR u te sezone “razvalini” od McLH . više je sriće ima fernando 2015. u mađarskoj ( zbog konfuzne trke ) koji je starta sa P 15 nego stroll u bakuu di je starta sa P 8 pa šta ? FA su se bez gledanja na događanja upisalo nerealnih 10 bodova , strollovih 15 treba gledat drugačija , ka produkt sriće ? ma daj ….srića je sastavni dio trka , a to spominjanje masse i njegovih problema je mani smišno . osvojia bi pregršt bodova i vjerovatno završija 2. ? naravno , bez problema sa ovjesom no šta je sa maxom koji je bija ispred masse i koji je u 12. krugu odusta zbog problema sa motorom ? adio 2. misto masse da su oba bili bez problema ;) da nije bilo konfuzije/sriće u mađarskoj 2015. di bi završija fernando ? na 5. mistu ? da nije bilo odustajanja/sriće ni stroll ne bi završija na postolju ali u toj svojoj 8. trci karijere momčić je pokaza dozu razboritosti , zrelosti s obzirom na neiskustvo i mladost i za to je nagrađen isto ka i preiskusni fernando 2015. sezona lanca nije bajna i to NIGDI nisam napisa ali nije kad se sve uzme u obzir ( npr odustajanja na samom početku sezone za koja nije kriv ) nije ni katastrofa kako je večina pisala do nedavno . jer … massa iako dominantan u Q sa 2 odustajanja manje ima 5 bodova više od početnika , a omjer GP je 260 Vs 11 ! naravno da nema smisla uspoređivat iskustvo jer ono nije ni važno . sve je isto odvozija neko 260 ili 11 GP – a ? samo … neko se adaptira brže , neko sporije na bolid . npr seb je 2015. doša u ferrari , sve novo od karakteristika bolida , novih PU itd i kako je proša u komparaciji sa kolegom kimijem ? ko se brže adaptira ? štoa se tiče usporedbe Vandoorneovog i Strollovog iskustva u F1 , tu si me uvatija … priznajem . naravno da je stroll ipak iskusniji jer mu je teta omogučija treninge sa williamsom iz 2014. , a svi pravi fanovi znaju da je gotovo sve isto vozit bolid iz 2017. i 2014. jer među njima skoro i da nema razlike ni u čemu . kakve bi tek rezultate lance postiza da su williamsovci iz “skladišta” izvukli FW 18 ili FW 19 sa kojim su hill i villeneuve osvajali tiule pa da je sa njim stica iskustvo prije sezone 2017. ? smeta ti moje generaliziranje ? to sam jednom “objasnija” … odgovorim na neki komentar no kroz njega odgovaram nekolicini da ne pišem više “sitnijih” komentara svakome ponaosob . ne moraš čitat svaki moj komentar pa valjda nisi pročita ni moje “objašnjenje” genaraliziranja . ali ako ti to smeta mogu “uvrstit” u komentar i napomenu da se napisano ne odnosi na DaveGilmur – a . slažem se i sa krajem tvoga komentara , stvarno je stroll u 11 trka pokaza premalo … tek jedno postolje i 12. misto u ukupnom poredku . premalo za početnika . slavljeni hulkenberg ( 10. ) je čak 8 bodova bolji od nesposobnog početnika . znam , znam , ogromna srića u bakuu je razlog . amo još malo o lošim rezultatima kanađanina , komparirajmo ih sa rezultatima preiskusnog kolege ( ako zanemarima prve 3 trke tj odustajanja bez krivice LS ) …. rusija , lance 11. sa krugom zaostatka , FM 9. sa krugom zaostatka , španjolska LS 16. sa krugom zaostatka , FM 13. sa krugom zaostatka , austrija LS 10. sa krugom zaostatka , FM 9. sa krugom zaostatka , silverston LS 16. sa krugom zaostatka , FM 10. sa krugom zaostatka . znači li to da ni preiskusni felipe nije bija bodovno puno bolji od početnika jer završija bi bolje plasiran ali bi zaostaja krug za pobjednikom isto ka onaj neiskusni ? uostalom i plasman williamsa nije baš da pokazuje konkurentnost bolida … lani posli mađarske u konstruktorskom 4. sa 94 , a sad 5. sa 41 bod . lani massa 9. sa 38 , ove sezone 11. sa 23 boda . lani mu je kolega bija bottas sa 66 trka prije mađarske ( i tek 2 odustajanja u sezoni … LS 4 na polovini prvenstva ) , a sada početnik sa 10 trka prije mađarske . 2016. massa je ima 2 odustajanja do mađarske isto ka i ove sezone šta bi moglo značit da nisu odustajanja kriva za “manjak” bodova i konstruktorski plasman ili LS koji je tebi malo pokaza ( vidiš , konkretan sam ;) ) neko nešto nekonkurentniji bolid . i da se još malko vratim na LS “sritni” baku … treba bit oprezan sa takvim ocjenama jer neko može primjetit da bi NP MS osvojia titulu 1999. da nije slomija nogu ili 2006. da nije crka ferrari u japanu , massa 2008. da LH nije preteka glocka u zadni tren . jesu li onda hakkinen , alonso , lewis osvajali titule srićom ( ka i stroll ka najmlađi početnik na postolju u bakuu ) ili …. ? glavno da je kanađanin za tebe drugi najlošiji vozač na gridu no za mene je trenutno 12 . … tako mi “govori” bodovna tablica ;) obrati pažnju na razmišljanja/pisanje momčića davida koji zrelije razmišlja od nekih ( ne tebe , naravno …. vidiš , popravljam se u generaliziranju ) forumaša :)


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        “Ne sjećam se kada smo zadnji put gledali početnika u bolidu brzom kao što je Williams od 2007. godine”

        2014. kad je Magnussen vozio za McLaren. On je do VN Mađarske te godine osvojio 37 bodova što je više nego duplo više od Strolla.



        3
        3

        0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        @avalon

        Ne slažem se s većim dijelom tvog komentara (kao što se ni ti ne slažeš s ničime što sam ja napisao). Osvrnut ću se samo na neke stvari koje su mi upale u oko jer bi inače mogli pisati jedan drugome romane do sutra.

        Jedini razlog zbog kojeg možeš razliku u bolidima koristiti kao argument da je Strollu teže nego Vandoorneu je taj što se u jačem bolidu očekuju i bolji rezultati (pretpostavljam da je na to i David mislio u svojem komentaru kojeg sam naravno pročitao makar si ti uvjeren da nisam). Dolaskom u Williams od Strolla se vjerojatno očekivalo da počne regularno osvajati bodove od svoje treće-četvrte utrke budući da je riječ o bolidu koji je sposoban osvajati bodove na skoro svakoj stazi (iznimke su staze tipa Monaco i Hungaroringa na kojima je Williams tradicionalno loš). Zbog tih većih očekivanja na Strollu je vjerojatno bio i viši pritisak nego na Vandoorneu (makar se i od Vandoornea očekivalo dosta zbog njegove sjajne juniorske karijere) jer u McLarenu nitko nije očekivao čuda budući o kakvom je bolidu riječ. Sama razlika u brzini bolida po meni nemam nikakav utjecaj. Pa nije McLaren najveća kanta na gridu koja ne može ući u 107% pa da je Alonsu teško pokazati brzinu. McLaren je cca. 0.3-0.5 sekundi po krugu sporiji od Williamsa (tu brojku sam napamet bacio, ali mislim da nije daleko od istine). Ne može pola sekunde razlike u brzini bolida napraviti takvu razliku.

        Ne znam zašto se stalno vraćaš na Alonsa u Mađarskoj 2015. Ja to nisam nikad spomenuo, štoviše ni ne sjećam se tog Alonsovog 5. mjesta. Ali zato iz te utrke pamtim Verstappenovo 4. mjesto u Toro Rossu. No iako sam Verstappenov navijač, reći ću da je taj plasman bio splet sretnih okolnosti, a isto to ću reći i za Strolla u Bakuu.

        Ako ne prizanješ Strollovo testiranje u bolidu iz 2014., zašto onda priznaješ Massinu vožnju u F1 od 2002. do danas? Ni ti bolidi nisu bili identični Williamsu FW 40. Zašto si u prvom komentaru naveo da Vandoorne ima više iskustva jer je bio tetstni vozač McLarena? Čovjek je testirao u simulatoru i koji put je provozao bolid koji također nije bio McLaren iz 2017.

        Čita se Gilmor, a ne Gilmur makar sam uvjeren da to već znaš ;)

        I da ne bude da samo kritiziram, super mi je tvoj stil pisanja komentara. Nekoliko puta sam se pošteno nasmijao na tvoje sarkastične ”uvrede” :D



        2
        2

        0
  2. Michael Schumacher
    izbrisano Prikaži

    Kvjat je zadnji, Ericson je bolji sto puta, taj Rus je za Ruske Lade po ruskim ulicama di nema ni pravila ni znakova da može sve i svakoga porazbijati



    2
    2

    0
    • avalon Prikaži

      je li to onaj rus šta je 2015. pobjedija ricciarda u RB ? taj 100 X bolji ericsson je u 67 trka UKUPNO osvojia 9 bodova , a i ovakav loš kvyat je u ovoj sezoni osvojia do sada 4 , ericsson 0 , a ukupno u 68 trka 132 boda tj 14,6 X više od šveda . valjda je to zbog toga jer je rus u krijeri odvozija JEDNU trku više od ericssona :) :) :) btw , znaš li npr koliko je odustajanja u TRKAMA zbog “krševa” ( neovisno o tome ko je kriv ) ima max , a koliko kvyat ? max 5 ( MC , silverston 2015. , MC 2016. i ove sezone španjolska i austrija ) , kvyat 3 ( amerika 2015. , MC 2016. i MC 2017. ) .. i kvyat nije zadnji kako bi ti valjda volija , iza njega su vandoorne , palmer i ZADNJI ericsson ;)



      5
      5

      0
  3. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    10. Perez
    9. Hulkenberg
    8. Raikkonen
    7. Alonso
    6. Ocon
    5. Ricciardo
    4. Verstappen
    3. Bottas
    2. Hamilton
    1. Vettel

    S tim da se može u grupi 6-10 i izmijeniti poredak, ali u toj grupi po meni definitivno ostaje tih 5 navedenih vozača.
    A u grupi 1-5 redoslijed ne bi mijenjao.



    5
    5

    0
  4. Jim Clark
    Damir Abramović Prikaži

    Massu bih definitivno stavio u top 10. Praktički samostalno vuče Williams ove sezone.
    Grosjean bi također možda mogao koju poziciju više. Osim porukama preko team radija, istaknuo se nekim dobrim vožnjama.
    Wehrlein bi mogao biti za nijansu niže u poretku pošto su on i Ericsson tu negdje (s izuzetkom Španjolske).
    Stroll bi trebao praviti društvo Palmeru na dnu poretka. Ako izuzmemo utrku u Bakuu, on je pokazao jako malo. Massa ga šamara u kvalifikacijama, kao i u utrkama. A Stroll je imao pozamašne pripreme za ulazak u F1, kao rijetko koji rookie u posljednjih desetak godina.
    Ostatak je više-manje na mjestima koja zaslužuju.



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.