3 stvari koje smo naučili nakon VN Azerbajdžana

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 godina 3 min 37 komentara

1. Vettel mora smiriti živce

Iako svjetskim prvacima poput Schumachera ili Senne nije strano namjerno se zabijati u svoje protivnike na stazi, na takve stvari nismo navikli u ovoj modernoj eri Formule 1. Koji god da je razlog, sve da je Hamilton i stao ispred njega – Vettelova reakcija je nesportska i apsolutno se ne bi imao pravo buniti da su suci bili malo hrabriji i dali mu crnu zastavu te ga diskvalificirali iz utrke.

Ako povlačimo paralele sa Schumacherom ili Sennom, onda je ovo blaža, razumljivija, ali i gluplja verzija sudaranja. Dok su oni to radili promišljeno i s jasnim ciljem da si osiguraju prednost, Vettel je reagirao impulzivno i zbog toga najviše štete donio samom sebi. Reklo bi se, u stilu Zinedinea Zidanea. Možemo samo nagađati što bi se kasnije događalo da je scenarij bio drukčiji, ali taj potez mu je vrlo vjerojatno oduzeo pobjedu na ovoj utrci.

2. Hamilton je vozač broj 1 u Mercedesu

Zamislite scenarij, Sebastian Vettel na petoj poziciji, Lewis Hamilton na četvrtoj, Kimi Raikkonen na trećoj. Vettel neuspješno hvata Lewisa, a onda čujemo team radio: “Ako se ne bori ni s kim – može li Kimi usporiti da kompromitira Lewisov tempo da bih ga ja mogao stići?” Puf! Internet eksplodira, na SKY televiziji se već montiraju prilozi pod naslovom “povijest timskih odredbi u Ferrariju”, a Mercedesi komentiraju kako je to sasvim očekivano i prirodno u Ferrariju.

A sad ne morate zamisliti nego ću reći što je realnost. Iz realnih događaja recimo možemo uzeti VN Kine gdje je Vettel zapeo iza Raikkonena i na nož ga prešao nakon što je izgubio dobar komad vremena zbog čega kasnije nije mogao primirisati Hamiltonu u vodstvu. Bez timskih odredbi. Realnost je također da je Vettel u Monaku bio brži vozač i da je odradio dva ultrabrza kruga dok se Kimi teglio iza zaostalih vozača. Bez timskih odredbi. Realnost je osim toga i ta da je u Azerbajdžanu Lewis Hamilton od svoje ekipe tražio da Bottas uspori ako se ne bori ni s kim, te da na taj način riskira svoju poziciju kako bi Lewis mogao stići Vettela.

Ništa to nije zabranjeno, da se razumijemo, ali za neke mitove je stvarno vrijeme da se polako zaborave.

3. Esteban Ocon je buduća megazvijezda

Osim što je vrlo simpatičan lik za kojeg je lako navijati, obzirom da (barem zasad) nema pizdunski element u svom ophođenju – Esteban Ocon je nevjerojatno brz vozač. Sergio Perez je u Formuli 1 od 2011. godine i odradio je 122 utrke, od čega je 7 puta bio na podiju. S druge strane, Ocon je u Formulu 1 došao prošle godine u Belgiji.

Kad su obojica završili utrku s već tad razvikanim Wehrleinom je prošle godine na kraju imao omjer rezultata 3:3. Ove godine po čistim rezultatima uvjerljivo gubi od Pereza, ali ono što u posljednje vrijeme vidimo na stazi sugerira da bi Meksikanac mogao vrlo skoro imati na rukama veliki problem.


Odgovor

37 komentara

  1. Dan Gurney
    CrashOverride Donator Prikaži

    Premda sam mislio da ce Seb pobrat zastavicu i parkat u garazu, drago mi je da nije :D
    Situacija je jasna ko dan, dolazis paralelno sa bolidom i skreces u bolid kraj sebe ( slucajno ili ne, nebitno ) te smatram da opravdanje za to ne postoji bez obzira sto je Ham napravio ili nije..
    Za tretman Hamiltona nemam nista za rec, svi koji imaju oci, vide..
    Drago mi je sto Ocon malo pocinje samarat Pereza, nadam se da ce koji put i oprat cisto u utrci ..



    7
    7

    0
  2. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Ogroman sam Vettelov fan, također sam fan isključivo F1 vozača, ne tima… kao što većina na ovom portalu to zna.

    Jedino što mogu komentirati nakon ovog fijaska je Vettelova usijana glava, koja ga je na kraju krajeva koštala pobijede. Osobno ne podržavam to Hamiltonovo kočenje u bilo kojoj situaciji (bilo u namještanju na starnu ravnicu, ili u restartu), i ono je uvijek na granici legalnog, kao i ovog puta.. i razumliva mi je Vettelova frustracija. No ono što si on nije iz profesionalih razloga dopustiti je bilo kakav razlog da sudcima daje povoda za kaznu, čime je direktno kompromitirao svoju utrku.

    Identična situacija bila je sa vrijeđanjem preko tim radija sudačkog di Capa F1 Čarli Čaplina , kojieg također ne preferiram, no takvi Sebovi gafovi “tankih živaca” u današnje vrijeme kada sudci broje krvna zrnca uopće ne olakšavaju situaciju, dapače.

    Nekako imam dojam da je Sebova vruća glava postala još usijanija od kad je došao u crveni nadasve vatreni tim… što je u neku ruku i razumljivo jer razina želje i strasti za uspjehom u tom timu na najvišoj razini “lucidnosti”.

    Nadam se da će (Seb) iz ovog napokon naučiti lekciju… jer mu je naslov skoro nadomak ruke. Siguran sam da mu ne olakšava činjenica da je ove godine Ferrari već u deficitu sa turbo nadogradnjama, i to izaziva dodatni pritisak.. i baš zbog toga je još bitnija hladna glava, jer da je bilo drugačije Vettel je opet mogao napraviti gap sa bodovima kao što je to iskoristio sličnu situaciju u Monaku.. ovako je njegov temperament i “umjetnička sloboda” izražaja dodatno otežala tu situaciju sa deficitom mehaničkih elemenata i produbilo frustracije. Pitanje je kad će i hoće li imati još koju priliku, ili će se Ferrari samo dodatno ukopati iza Mercedesa.

    Moja je prognoza da će Mercedes dobiti slijedeće dvije utrke, i tu će frustracije samo porasti.

    Nadam se da će cijeli ovaj debakl izmusti nekakav pozitivan okret u načinu i razmišljanju u Sebovoj glavi, te da će doći do izražaja njemački perfecionizam, a ne latino uzavrijela narav, koja mu na kraju krajeva opće ne stoji, ili ju koristi na totalno krivi način.



    10
    10

    0
    • zigorec Prikaži

      Ima smisla sve što si napisao, ali i dalje mislim kako je Vettel pokazao zube (i) zato da bi agresivca Hamiltona naučio pameti, da mu pokaže kako se može biti agresivan i protiv Hamiltona. U jednoj drugoj temi sam napisao da sam siguran kako Hamilton na kraju nije niti pokušao prestići Vettela jer ga se bojao, znao je da će ga Vettel satrti, namjerno, ukoliko ga prođe. Dakle, taj potez Vettela (iako nepravilan, zabranjen, toliko bezobrazan da može biti sretan da nije diskvalificiran) je donio ploda, čak je i Hamilton shvatio da neke stvari ne smije raditi. Kada se sagleda s te strane, potez i nije bio toliko glup i ishitren koliko je izgledao u prvi tren.



      13
      13

      0
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Je da Hamilton se preplasio Vettela. To su price za mali djecu. I sto da ga je satrao? Pobrao bi jos vecu kaznu.



        2
        2

        0
      • Wolf
        hattrick Donator Prikaži

        Pitanje je koliko će mu to dobra donijeti, to samo možemo željeti i pretpostavljati… a lošeg već je.
        Ne zaboravimo da je sudački kadar, kao i sve u F1, većinom vođen anglosaksoncima.. koji u pravilu ne preferiraju ništa germansko, pa tako ni Vettela. A taj mač je sigurno jači u “mind games” i inim ishodima nego nekakav nožić koji Seb pokušava izvući iz svog džepa… tako da mu prognoziram uvijek onaj tanji kraj u bilo kakvoj sudačkoj odluci (između Hamiltona (ili bilo kog drugog) i Vettela).

        Stoga, Seb, pamet u glavu..



        11
        11

        0
  3. Shell
    ferrari-bosna Prikaži

    Ovaj dio teksta, parafraziram, na kraju je vettel najvise stete nanio sebi ? Wtf. Na kraju je on zavrsio ispred hamiltona i povećo je svoju prednsot. Realno gledano, hamilton je trebo bit prvi. Ja sam ateist, al ako ima Boga, onda mu je on vratio onu zajebanciju sa naslonom zbog onog kocenja i frajerisanja na stazi.
    Hamilton je veliki asshole kada je trazio da bottas uapori i zadrazava vettela a bittas brzi od njih obojice. Zanima me jel lewis neinteligentan, pa sebastian bi imo DRS, tada ga ne bi pogotovo proso. Ah, mene budale, oa cilj mu i jeste bio da ga vettel prođe i da se njemu bottas makne sa puta da bi bio ispred njeg. Bottas je bio krug iza a na kraju je doso do drugog mjesta. Hamilton je svojim frajerisanjem sam sebi skocio na nos. Vettel jest ispo glup sto ga je udario, al i nije toliko izgubio dok je lewis ispo teski pusac. Gledo sam trku na njem rtl, zao mi je sto nisam na skyu, da cujem sta će reći na incident vet-ham, a sta će reći na hamiltono moljakanje da bottas uspori. Svasta su englezi pricali nakon monaka, sta će sad reći, ostaje da vidimo. Misljenja sam da bi popizdili kada bi vettel slavio na silverstoneu….
    Na kraju, hamilton je prljav svako to zna, al je sazno da će mu vettel vratit istom mjerom, jos treba znat da je vettel taj koji ima vise bodova pa uvijek moze ići žešće u duele…



    5
    5

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ok za Ocona. Ali fulao si ne spomenuvši Strolla.


    0
    0

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Strolla sam spomenuo u prošlom tekstu nakon Kanade, tamo je pokazao da je sazrio. Osobno još mislim da je daleko od stalnog osvajača bodova u utrkama u kojima neće biti ovakvih krševa, ali u svakom slučaju veliki napredak u odnosu na početak sezone.



      5
      5

      0
  5. Max Verstappen
    F1ST Prikaži

    slazem se , uistinu buduca zvijezda formule. Em brz , em super cool lik , gust mi ga slusat
    na post race razgovorima. Ricciardo prvi ocon drugi , najjaci likovi u ovom cirkusu



    3
    3

    0
  6. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    Osim što je vrlo simpatičan lik za kojeg je lako navijat

    Jeste sada ali prije pocetka sezone odnosno na kraj stare, boga mi bilo je vrlo tesko navijati za njega.
    Do jucer su ga svrstavali u prosjecne vozace danas ga dizu do nebesa.



    2
    2

    0
  7. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    1. i 2. zapravo nismo naucili jer smo znali od ranije :)
    Iako- za 2. (Ham br1) smo zapravo dobili upravo suprotno… Mislim da se nepotrebno gura ta old-school prica sa statusima 1.i2. vozaca. Time se bave i pokusavaju naglasit i gurat oni koji zele ublazit stvar kod Ferrarija (nekad).
    Logika je jasna- ekipni plasman- najbolje moguce pozicije- su najvaznije. Jos nismo imali jasno propustanje kao u klasicnim 1-2 status situacijama (Schumi – Barichello).
    A za Ocona se ne bi jos zaletavao s “mega”. Zvijezda, moguce, mozda, ali za “Mega” mi osobno treba jos “ono nesto”…
    Trebam pogledat jos jednom. Ali mislim da je kriv 100% za katastrofu FI.



    2
    2

    0
    • Ayrton Senna
      Beethoven87 Donator Prikaži

      Inace, izgleda da sam jedan od rijetkih koji bas i ne pada toliko na Oconov osmjeh i luckastost.
      Mislim da mu se zbog te “simpaticnosti” dodaje vise nego zasluzuje. Da, dobar je, pogotovo za prvu punu sezonu, ali nista specijal jos. Po meni.


      0
      0

      0
  8. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Ante, svaka čast na ovom prvom dijelu teksta o Vettelu, slažem se od riječi do riječi :klanjam:



    5
    5

    0
  9. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Nucili smo i da Hamilton ima drugaciji status kod FIA-e, i da je povlašteni šupak. A ne, to nismo naučili, to smo samo potvrdili…moje isprike!



    10
    10

    0
  10. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    lajkam tekstić

    nebi li naslov 2. trebao biti “Vettel nije broj 1 u Ferariju” ? s obzirom na tekst 2.ge točke?


    0
    0

    0
  11. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Iskreno poštovanje Ante Vetma, kao i uvijek do sada.

    Ayrton Senna se nije zabijao u druge vozače kao Michael Schumacher.
    Alain Prost se zabio u Ayrtona Sennu 1989. na Suzuki. Ayrton Senna je obilazio Alain Prosta na startu utrke u Suzuki 1990.

    S tim da je da je Ayrton Senna na Suzuki 1989. i 1990. nepravedno i kukakvički optužen i kažnjen – više 1989.
    Tako da rezimiram; Ayrton Senna se nije zabijao u bolide drugih vozača – tražio je fight na stazi, ne sudare. Dok je to Michael Schumacher radio, drugim vozačima ( Hill, Villeneuve ). Namjerne sudare je napravio, kako bi pod svaku cijenu osvojio prvenstvo. To je radio i u nižim serijama.



    1
    1

    0
    • Clay Regazzoni
      HeatBlast44 Prikaži

      Istina da se Senna nije zabijao, ali je pravio takve poteze da ako ga probas zatvorit, doce do sudara.


      0
      0

      0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      @pigmalion
      Jesi li ozbiljan glede 4. rečenice svog posta?
      Reci mi da se šališ.
      Ono je bilo namjerno udaranje. I to sa najavom (kao osveta za ono śto se desilo prije godinu dana, te zbog prebacivanja PP na lošiju stranu staze).

      Što se tiče MSa, 1994. ništa, a 1997. kriv, da krivlji ne može biti.

      1994. MS je zatvarao Hilla (svaki Božiji F1 vozač bi uradio to isto).
      Ima jedan fin video gdje Sir Jackie Stewart objašnjava situaciju i gdje se pita zašto Hill nije još malo sačekao i obišao ga bez problema.
      Hill je pokušao proći na mjestu gdje je to prilično yebeno, čak i da pored njega nije glavni konkurent za titulu i zadnja trka. Praktički, Hill je udario MSa.
      Bilo je Hillov prednji lijevi točak o MSov desni hladnjak.
      Naravno, to je bio smišljen (i očekivan) potez MSa, ali se svodi na racing incident, jer ga je zatvorio na vrijeme (tada su bila malo drugačija pravila omo zatvaranja nego danas). Još su trebali pored svih silnih kazni te godine kazniti i za to, te napokon pokloniti tu titulu Williamsu.

      1997. MS je udario Villeneueva.
      Virdno, hinjavo, očjqnički. Šupački skroz.
      Villeneuve je već bio prošao.
      Bilo je MSov prednji desni točak od Jacquesov lijevi hladnjak.
      A desna krivina.
      Sam je sebe najviše kaznio, odustavši od trke.
      I dobio je poslije najveću kaznu ikad.
      I neka je. Ja sam mu prvi počeo drobit sve po spisku, odmah nakon udarca.
      Još je debilnija stvar, što sam pročitao negdje u nekoj knjizi (čini mi se neka biografija), a može se pronaći i članaka na netu (samo se mora dobro zaroviti), da je telemetrija pokazala da je Villeneuve preambiciozno krenuo u preticanje, te TOTALNO promašio i kočenje i apex i sve živo, te da bi, da nije bilo MSovog udarca (koji ga je praktički usporio) završio u pijesku na suprotnoj strani malo dalje od mjesta gdje je završio MS.
      A kad malo bolje pogledaš video, nije ni daleko od istine.
      Uostalom ŠBBKBB.

      Ali nemoj molim te govoriti da je Senna na startu Suzuke 1990. obilazio Prosta. Ono je bilo zalijetanje u drugi bolid 1/1, vidjelo se iz aviona. Koliko znam, kasnije je to i priznao.

      Uostalom, ima YT, tamo imaju sva ta videa.

      Greška Heat.
      Baš se na startu te Suzuke, 1990. se zabio u Prosta.
      Nijega ni mogao zatvoriti, jer je bio iza Prosta.
      Pa nismo ćoravi, brate mili.



      6
      6

      0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        I kakva ti je to konstrukcija Heat?
        “Senna se nije zabijao u druge, ali je pravio takve poteze, ako bi ga zatvorio, dolazilo je do kontakta” ??
        Pa šta je to nego zabijanje?
        Znači, njega se nije smjelo zatvoriti, jer bi došlo do kontakta, zbog kojeg nije kriv Ayrton, već ovaj što ga je zatvarao, jer se Senna, ni pod razno, nije mogao zabiti u nekog drugog, jer je pravio takve poteze.

        Što se tiče MSa, sve te trikove je naučio, od koga drugog, nego od Senne. Imao je najboljeg učitelja za branit poziciju, zatvorit, blokirat, izgurat van staze i napravit kontakt.



        4
        4

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @Frantic

        Čuj, kolega. Ayrton je najavio da će udariti Alaina u Suzuki 1990. Alain je znao što ga čeka. Trebao je popustiti u ovoj situaciji:

        [url=https://postimg.org/image/64uba8ogh/][img]https://s24.postimg.org/6ud3mlp05/Ayrton-_Alain-_Suzuka_1990.jpg[/img][/url]

        Dobar primjer kako je Senna vozio je Spa 1987. Nije htio popustiti Nigelu Mansellu. Nigel Mansell je poslije izjavio; Senna neće popustiti, bilo je samo pitanje tko će imati više hrabrosti i tko će tjerati do kraja. Senna je bio tvrdoglaviji, drskiji i hrabriji i redovito je uspjevao – tjerao je i sebe i protivnika do krajnjih granica. Zato jer je bio nemilosrdan, jer se utrkivao do zadnjih granica, PONAVLJAM utrkivao se – ostvario je sebe i napravio je od sebe genija upravo zahvaljujući svom talentu i intelektu.

        Za razliku od Michaela Schumachera – Ayrton nikada ne bi napravio Australiju 1994. ili Jerez 1997. Niti Lewisov Abu Dhabi 2016. – kada je Lewis štopao Nicu.

        Ayrton je se utrkivao – Ayrton nije bio očajan da izmišljao prljave poteze za pobjede.

        Takav je bio i Alain, bez obzira na Suzuku 1989. – Francuz je najavio da neće više popuštati te sezone 1989.-e; Ronu i McLarenu.
        Alain nije zmišljao prljave poteze za pobjede.

        To je ta generacija 80-tih. Danas je drugo vrijeme, drugi ljudi…..


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Čekaj ba malo.
        Pričaš kako se Senna utrkivao, da bi poslije rekao da je Senna to najavio.
        Kakvo je to utrkivanje.
        O čemu pričamo ovdje, jbte?
        Ja te smatrao ozbiljnim forumašem.
        Senna je u Suzuki napravio gori potez nego MS u Adelaideu.
        Isto kao što ti kažeš da je Alain trebao popustiti, isto tako ja (i Jackie Stewart) kažem da je Hill trebao sačekati dvije-tri krivine i preći ga hladno na prvom pravcu i sretno, prijatno.
        Uostalom, koliko su Benettonu i MSu spucali kazni tokom 1994 (elektronika – ništa nije ddokazano; doljevanje – ispostavilo se da je zasrao proizvođač uređaja, pa svalio sve na Benneton; kazna za preticanje u krugu za zagrijavanje došla 15 minuta prekasno – FIA prekršila sopstveni pravilnik, pa čovjek blackflagovan, plus dobio gratis 2 trke zabrane, jer eto, nakupilo se materijala, a sigurno je namjerno sastrugao onu jebenu dasku ispod bolida za dodatnih par mm, pa sam sebe diskvakifikovao), zar ne misliš da bi mu spucali kaznu i za taj kontakt sa Hillom? Jedva bi dočekali, ali nisu imali osnova. Čovjek ga zatvorio na vrijeme. Racing incident. End of story.
        Jbte, ne mogu da vjerujem da se Senna opravdava jer je on to “najavio” (to nije prljavo), a MS se osuđuje jer je on na vrijeme zatvorio Hilla (ali ipak “prljavo i nesportski”) u maniru svog učitelja takvih poteza, sa pola bolida ispred. Ali, eto, ne smije se dirati u “božanstvo”.
        I džaba mi stavljaš slike, znam ba napamet sve 4 situacije (1989, 1990, 1994 i 1997).
        Čovjek je na startu Suzuke imao samo jedan cilj. Izbaciti Prosta sa staze i tačka. I sebe zajedno sa njim, ako treba. Zašto nije Prosta pobijedio na stazi? Ako se već “utrkivao”.
        Ma hajte, molim vas.

        Sorry ljudi na debelom off-u



        7
        7

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @Frantic

        Ayrtona Sennu ću uvijek “opravdavati”. Mislim, to i nije opravdavanje – čovjek je bio poseban, posvećen F1 do krajnjih ljudskih granica, nije politizirao kao Prost, taktizirao kao Piquet, niti forsirao kao M. Schumacher, niti se furao kao Hamilton, niti cmizdrio kao Vettel.
        Senna je bio samo jedan. Kao i Gilles Villeneuve, kao Jim Clark, kao Stefan Bellof.
        To su jedinstveni F1 vozači. Da li bi takav mogao biti Max ili Esteban – vrijeme će pokazati.

        Tako da Ayrton je daleko od sheme pokvarenosti i umišljenosti jednog Hamiltona.

        Sve u svemu, takvi kao Hamilton i Vettel ne bi opstali u ono vrijeme 80-tih.


        0
        0

        0
      • Clay Regazzoni
        HeatBlast44 Prikaži

        Konstrukcija je takva da vozač ispred odlučuje hocel bit sudara. Prost ga je zatvorio i oba su izletila pri jedno 250kmh. On je tako vozio, još i u nižim kategorijama. Aaaa iskreno neka ga je nabio onde, onda je imao svako pravo da izbaci Prosta u inat FiA i debilnom Balestreu! Pomjeriti pol poziciju na prljavu stranu znajući ko se na njoj nalazi je prljavije i sramotnije od bilo kog Senninog poteza u karijeri. I nijedan potez nijednog vozača ne poredi sa Schumijevim, ono onda je dno dna. Na Jerez mislim naravno. Takav potez se ne moze mjeriti ni sa jednim, nijednog vozača.



        1
        1

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @HeatBlast44

        Odličan današnji komentar…..
        “Smrt” Jean-Marie Balestre-u…… ;) :) :D

        I neka živi Michael Schumaher.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @Heat, pusti sad razloge.
        Ja (napisah maloprije na forumu) Sennu razumijem. Ne opravdavam ga ali ga razumijem. Bio je ljut i pun bijesa. Ali zašto se nije “utrkivao”sa Prostom? Ako je faca, Bog, neiskvaren,…..
        Vjerovatno bi i ja mlatnuo Prosta. :mrgreen:
        PP je od 1987. bio na prljavoj strani. 1990. su “track officials” na Sennin zahtjev htjeli to prebaciti na čistu stranu, što je Balestre zaustavio jer nije bilo po pravilima (naravno, on je jedva to dočekao).
        MS je pojeo jedno veeeeeliko govno u Jerezu 1997. I neka je. Ja sam prvi to rekao. Pogotovo što bi JV profulao zavoj i možda završio na pijesku da ga ovaj nije “uštopao”.
        MS je kažnjen najvećom kaznom ikad. Pošteno.
        To na kraju nije ni bilo bitno, jer je ionako sam sebi oduzeo titulu.
        #keepfightingmichael



        1
        1

        0
      • Ayrton Senna
        Beethoven87 Donator Prikaži

        Da se prikljucim u raspravu, Senna je u pitanju…
        Suzuka 1990- pogledajte dobro jos jednom.
        Prost nije bio cijelim bolidom ispred, Senna mu je bio prednjim krilom poravnat s njegovim stražnjim gumama i krilom, i to na unutarnjoj strani. Pokusao je iskoristit famozni “gap” o kojem je kasnije pricao.
        Uvjeren sam da nije razmisljao: idem smradovski izbacit oboje.
        Nego mu je beskompromisnost bila na 100%, zbog cijele situacije tog vikenda, a i godine prije.
        Mislim, kažu da ce staviti pole na cistu(trkacu) stranu, pa ne stave, zbog ceg je i startao losije. A da ne govorim o driver-meetingu na kojem su promjenili pravilo oko zadnje šikane (dozvoljen prolazak) s kojim bi godinu ranije bio prvak…

        Nemojte se samo olako pozivat da je Senna bio prljav, jer to nije tocno.
        On je bio beskompromisan, jako ponosan i tvrdoglav. i tu je taj njegov famozni stil voznje za koji je vjerovao da je ispravan- trkači.
        Dueli u kojem bi se postavljao rizično na nacin da o drugome ovisi hoce li biti incidenta. To su te granične situacije s tankom linijom između: “smije li tako uletit ili ne smiije”, odn. je li to prerizicno, “prehrvački”… To je ono: “Ja cu ti uletit, a ti ako skrenes “normalno” bez korekcije na koju si prisiljen- razbit cemo se…



        1
        1

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @Beethoven87

        Hvala za komentar….. odlično objašnjenje i razumjevanje.
        Da, dobro pogledajte uploadanu fotku – Senna je Prostu dao priliku.

        @Frantic

        Jacques bi izletio da ga M.S. nije štopao?! Govoriš i razmišljaš kao M.S.
        Malo sutra bi Jacques izletio – to je bilo prva laž koja je pala na pamet M.S. Jedna od njegovih većih laži ( kao da su milijuni gledatelja obični naivci i budale ako nisu nikada bili za F1 volanom )….. i najgori potez u F1 ikada.

        @avetma

        Uključiš se u komentiranje?


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @pigmalion: Ne baš, izbjegavam rasprave o događajima koje nisam gledao u momentima kad su se događali. Povijest sve uljepšava, a smrt pogotovo daje auru ljudima kroz koju je teško gledati objektivno. Sennu ne poznam kao vozača, ali mi je izuzetno iritantna bilo kakva mitomanija.

        Konkretno oko ovog događaja mi je smiješno da se opravdava ovako blesav i opasan potez. Sad ga eto nije namjerno izbacio. Stvarno? A što je Senna Stewartu rekao, to se nekako zaboravilo: “Look. I am phoning to apologise because I do now admit that I did take Prost off the road intentionally and God won’t allow me to live this lie.”



        5
        5

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        @Beethowen i pigmalion
        Suzuka 1990.
        Ono je po meni namjerno izbacivanje.
        Sa najavom i kasnijim priznavanjem Sir Stewartu (opet on). End of story.
        Jerez 1997
        Koliko god sam psovao MSu zbog njegovog postupka u datom momentu (momentima nakon udarca), još više sam ostao zapanjen kad sam pročitao nekih 10-15 godina pos!ije taj podatak (jbga, ja ga nisam izmislio) da bi JV vjerovatno izletio na pijesak na suprotnoj strani zavoja. Sad u kolikoj mjeri bi izletio to nikad nećemo saznati. Da li bi zaglavio, da li bi malo dohvatio pijeska pa se vratio na stazu, da li bi šta oštetio, da li bi napravio masivan lock te ostao na asfaltu, ali morao u box po nove gume, ne znam, jbga. Ali znam šta sam pročitao. A slučajno sam na to naletio.
        Možda sam nekada i ovdje davao linkove. 100%
        Bili su neki članci u pitanju, a pozivali su se na nečiju biografiju. Ne bi me čudilo da do sada to neko nije “unio” i članak o toj trci na “wikiju”.
        Googlajte. Ne izmišljam. Imam ja i previše godina da bi lagao i izmišljao neke stvari.
        A kad malo bolje pogledaš JVov ulet, brzinu i ugao nije ni daleko od istine.
        Razlog više zbog kojeg je MS pojeo govno.
        Ali on to u tom momentu nije znao.
        On je išao da izbaci JVa i tačka. Ja to ne poričem. Kažnjen. Drakonski. I neka je. Mada to. E mije ja činjenicu da je ostao bez titule.
        Ali nemojte mi pričat da Senna nije išao da izbaci Prosta. I to s Božijom pomoći. A čovjek to najavio i sam poslije priznao.
        LOL



        3
        3

        0
      • Stefan Bellof
        pigmalion Prikaži

        @avetma

        Uz kolegijalni respect, ponavljam dio svog prvog komentara da se niste dobro izrazili u vašem tekstu.:

        Ayrton Senna se nije zabijao u druge vozače

        Vaš tekst je u redu, i sviđa mi se.

        Beethoven87 je realno objasnio u svome komentaru, da se Ayrton Senna ne može ubrajati u sudare ili događaje tipa Hamilton / Vettel, što smo gledali / vidjeli u ovome vikendu.

        I da, gledao sam. tj. TV pratio Ayrtonove vožnje.


        0
        0

        0

    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      @Frantic

      Evo fotka još jednom, nije mi uspjelo prvi put:

      https://postimg.org/image/ege2bkrxt/



      1
      1

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.