Hondin MGU-H može izdržati samo dvije utrke

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 7 godina 2 min 0 komentara

Nakon za njih standardnih problema s pogonskom jedinicom u Monaku, iz Honde su izjavili kako njihov generator toplinske energije, MGU-H, može izdržati samo dvije utrke.

Jenson Button kvalificirao se na deveto mjesto, ali već se ranije znalo da će startati za začelja nakon što su poslije treninga u četvrtak na njegovom bolidu promijenjeni MGU-H i turbopunjač.

Honda još uvijek nije sigurna koji je točan uzrok tih problema, ali Yusuke Hasegawa, šef Hondinog F1 odjela, tvrdi da su vezani uz rotaciju ležaja na MGU-H. Dizajn MGU-H mijenjan je u svrhu pouzdanosti nakon velikih problema tijekom VN Bahreina prošlog mjeseca, ali to očito nije pomoglo.

Honda nije sigurna jesu li najnoviji problemi vezani uz one stare, ali Hasegawa kaže da je ponašanje komponente slično te da to pokazuje da dizajn i dalje nije dovoljno dobar da izdrži više od dvije utrke.

“Svake dvije utrke moramo mijenjati [MGU-H] – to nije prihvatljivo.”

“Mislimo da moramo napraviti još modifikacija u svrhu pouzdanosti, pogotovo kod rotacijskih dijelova.Trenutno kontroliramo određene temperature ili ponašanje. Možemo upravljati pouzdanošću. Ovaj put je bilo O.K. [što se tiče kilometraže], ali i dalje imamo određene probleme s pouzdanošću.”

S obzirom na to da je Monako jedna staza na kojoj McLaren ima sjajnu priliku za osvajanje bodova, Honda isprva nije bila za promjene dijelova pogonske jedinice na ovoj utrci, ali su nakon razgovora s McLarenom ipak odlučili da je preriskantno ostati na staroj komponenti.

“Nakon drugog treninga standardno provjeravamo sve rotacijske dijelove – motor MGU-H – i vidjeli smo da se MGU-H rotira pomalo čudno za normalne uvjete. Nije bilo potpuno čudno, ali mehaničari su osjetili nekakvo trenje”, objasnio je Hasegawa.

“Kad imamo potpuni kvar na MGU-H, turbina se potpuno zaglavi. Ovaj put problem nije bio takav, ali mehaničari su osjetili nekakav otpor.”

“Raspravili smo o tome s ljudima u Japanu i odlučili se na promjenu u petak ujutro. To je dio koji radi na 100 000 okretaja i ako osjetimo nešto čudno, on nikad ne potraje. Postojala je šansa [da potraje], ali nije bilo vrijedno riskirati.”


Odgovor

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.