Brown razumije Alonsove frustracije

Izdvojeno

Vettel-Ferrari

Prije 7 godina 2 min 14 komentara

McLarenov izvršni direktor, Zak Brown, kaže da u potpunosti suosjeća s Fernandom Alonsom jer proživljava još jednu tešku sezonu u McLaren Hondi. Španjolac je trenutno neodlučan oko svoje budućnosti i Brown je svjestan da se moraju što prije dokazati ako žele da Alonso potpiše ugovor za iduću sezonu.

Zbog kontinuiranih problema pouzdanosti McLaren-Honde koji ih prate u već trećoj sezoni njihovog partnerstva, Alonso je uoči VN Španjolske priznao da će biti otvoren za sve ostale momčadi ako se stvari u Wokingu bitno ne promjene do kraja ljeta. Njegove frustracije postaju sve više očite i Brown ga razumije jer shvaća njegovu potrebu za bržim bolidom.

“Apsolutno razumijem njegov položaj, on je dvostruki svjetski prvak koji želi postati trostruki svjetski prvak, a to može postići jedino s bolidom koji može pobijeđivati.”

“Sam je rekao da bi volio ostati u McLarenu, pružamo mu dobru atmosferu i stvarno uživa biti tu, ali mu moramo dati pobjednički bolid”, kaže Brown.

Na pitanje o nedostatku snage Hondinog motora i kako to može utjecati na Alonsovu odluku, Brown je izrazio uvjerenje da Honda može ostvariti isti napredak kao što je učinio Renault proteklih godina.

“Vidjeli smo da su drugi proizvođači motora postigli značajan napredak u sezoni. Pogledajte Renault prije nekoliko godina, gdje su počeli, a gdje su završili.”

“Kao što je i sam rekao, pričekat će do kraja ljetne stanke, kako smo se i dogovorili. Dotad jedino što možemo je spustiti glavu i pokušati pokazati da ćemo biti u poziciji pobijeđivati iduće sezone.”


Odgovor

14 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Da mi je vidjeti ugovor od barem jednog vozača i pročitati raznorazne klauzole i izlazne strategije, ali prije ću dobit uvid u Todorićev tekući.
    I ovdje vjerojatno (i jedino) lova igra glavnu ulogu. Premda su puni para, niti jednom vozaču ne pada na pamet otić usred sezone i popušit koji milijunčić (malo više milijunčića jer bi i osobni sponzori poslali u penis svog logonositelja). A na kraju krajeva…i kamo bi otišao? Veliki imaju ugovore sa svojima, a mali nemaju love za njega. Schumacher je 5 godina čekao na naslov sa Ferrarijem i kad je jednom Todt htio dat ostavku, prvi se pobunio jer je vjerovao u dugoročni projekt. Nije pljuvao niti omalovažavao tim premda je imao razloga za to, ali bila su to neka druga vremena.
    Nandu ostaje vjera u bolje sutra (kao što i mi vjerujemo da će u Lijepoj našoj sve bit bajno…jednom) i ispoljavanje frustracija putem tim radija i društvenih mreža.



    3
    3

    0
  2. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Postaju mi naporne ove price pricice i saga o njihovom odnosu, ižvakane jos lani, a bogami i skoro svaku ovogodisnju trku…
    Ovo nije nikakva vijest niti novost, za Alonsovo cekanje do ljetne stanke sam cuo na presici za VN Spanjolske…
    Ne mogu se otet dojmu i ne vidim drugi smisao ovog clanka nego da se ova prica iz nekog razloga nepotrebno potencira… Da bar pise kad je to Zak opet ponovio, kome i sta to eventualno znaci, da li ima neki novi ili dublji smisao… Ovako mi izgleda kao neizravni pokusaj/nacin nametanja stavova o Alonsu, Zaku, ekipi ili njihovoj “situaciji”…
    Slicna stvar nedavno s Helmut Markom i prijetnjom o odlasku… Objektivan clanak bi bio tipa: “Marko španjolskim medijima ponovio “stari” stav i nezadovoljstvo trenutnim motorima u F1…”. Nesto u tom tonu… A taj clanak kao da vrišti: pogledajte i evo vam jos malo da se uvjerite koja je Marko ljiga, a RB pederska ekipa…
    No offence administratorima, mozda brijem, ali vec neko vrijeme njusim “tihu i finu” manipulaciju i nastranost… Ne mogu si drugacije objasnit ovaj clanak… Cemu? Koja je tu novost? Od kad su te izjave? Kome? Sta je pisac htio reci?



    7
    7

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      MARKO: WE WILL QUIT F1 IF ENGINE RULES DON’T CHANGE

      Ovo je originalan naslov sa članka, link sam ostavio ispod tog komentara juce. Inače sam i sam alergičan na slične naslove. U ovom slučaju mislim da je f1plus taman na granici. Ono što je važnije od naslova je da čitatelj ustvari pročita sve. Kada se pogleda na drugim online portalima i novinama, mnogi komentari se drze isključivo naslova. Prilično tužno.



      2
      2

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Nikola Krajina Donator Prikaži

      Sam naslov vijesti upućuje da se radi o komentaru McLarenovog šefa Zaka Browna na Alonsove frustracije u ekipi, prvenstveno nakon što je Alonso rekao da je otvoren za razgovore s drugim momčadima, a ne o “ponavljanju” vijesti o Alonsovoj izjavi na presici za VN Španjolske i vijest o tome još nije bila na portalu. Brown je trenutno zajedno s Alonsom u Americi na treninzima za nadolazeću Indy500 utrku i ovo su njegove izjave koje je tamo dao medijima i koje je prenijela većina stranih (engleski) portala s F1 tematikom.

      Zak Brown je na poziciji izvršnog direktora McLarena od 21.11.2016. godine i ne znam kako su lani mogle biti ižvakane priče o njihovom odnosu.



      4
      4

      0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Samo ću kratko jer smo nas dvojica imali ovu raspravu tisuću puta.

      Objektivan clanak bi bio tipa: “Marko španjolskim medijima ponovio “stari” stav i nezadovoljstvo trenutnim motorima u F1…”

      Ovo što si napisao bi bio ne samo subjektivan naslov (pokušaj smirivanja prijetnje) već i pogrešan. Red Bull nikako nije ovako otvoreno prijetio otkad su na Tag Heuer brendu. Tko je pažljivije pratio moglo se vidjeti da su početkom ove sezone bili vrlo strpljivi i čak kad bi im novinari servirali fino da udare po Renaultu, dečki iz RB bi to odbili i smirili tenzije. Isto to su radili i vozači u intervjuima, prema tome, očigledno da su svi dobili instrukcije unutar ekipe da malo budu tiho i puste Renault da radi.

      Što se onda dogodilo, došla je Barcelona, nadogradnje, B specifikacija ili kako god to nazvali se pokazala promašajem i sad gle čuda, Marko odjednom otvorio pipu i opet je motor glavna tema.

      Prema tome, ova prijetnja je itekako važna, ne radi se o ponavljanju stare mantre jer je bitna ova rupa u sredini u kojoj su očito bili strpljivi i tim više je ovo značajno jer pokazuje da su opet počeli lobirati žestoko, a iz toga se opet može stagod zaključiti.



      5
      5

      0
    • Ayrton Senna
      Beethoven87 Donator Prikaži

      Prvo isprika- nije mi namjera u nikoga upirati prstom, iako sad to tako ispada prema autorima clanaka…
      Rekao sam sebi da necu te stvari ovdje komentirati, nego uvijek prije osobno tebi, Ante… Sad kad vec jesam, pokusat cu zavrsit i zaokruzit…
      Lijepo ste mi oboje objasnili- sad ima puno vise smisla. Ali zasto nije to na taj nacin ili slican objasnjeno u clancima? Npr. cinjenica da je Zak Brown trenutno s Alonsom i ekipom u SAD-u i da je to izjavio njihovim medijima? To mi je na koncu i zanimljivija informacija od toga da on podržava i razumije Alonsa sto je ocito od puno prije- slicno je izjavio cim je izaslo da ce se Alonso natjecat u Indy-u… Nije prakticki trebao ni reci- sam čin “puštanja” govori…
      U redu, ja puno toga ne znam, stoji, ali dosta toga i znam jer citam i redovito pratim. Najvise ovaj portal, a uz njega MaxF1 i sluzbenu F1 stranicu, a najvise volim i vjerujem intervjuima koje pogledam na You-tubu (presice, izjave itd..). Imam rupa u “znanju” jer sam imao sezona koje skoro pa nisam pratio…
      Ono sto bi osobno volio od ovog portala (a tome bi težio da sam administratorski ukljucen) je da mi ne treba niti jedan drugi pored njega. Ali, svjestan sam da mi je želja prakticki neostvariva.

      Htio bi da ovo uzmete kao moj osobni stav i savjet, koji moze apsolutno biti pogresan…
      Ne mogu dokazat, mogu samo reci kako osjecam, a osjecam da sam pre površno informiran. Članci su pre šturi, kratki, nerjetko pomalo dvosmisleni, previše naginju “žutilu” i previše “osjecam” autorove stavove… I to me najvise smeta. Kao da ciljano gurate neke vijesti s ciljem da se sto vise komentira i raspravlja, i namecu stavovi, klanovi i misljenja… Kao da potencirate neke vozace/ekipe bombardirajuci sitnim clancima o njima… Ok, daj onda i ostale jednakom mjerom… A neke stvari i vijesti, bitnije, izostaju… Primjerice, nisam vidio ni jedan clanak o Alonsu u Indiju, kako mu ide… Nije usko vezano uz F1, ali su F1 vozačina, ekipa Mclarena i velika marketinška prica u pitanju… Vjerojatno je negdje spomenuto u forumu, ali to mi nije to… Nerjetko više saznam tamo nego u clancima.
      I to je stvarno za pohvalit, zajednica je super. Ima puno zanimljivih i pametnih forumaša, fanatika…
      Ali, npr. ja nisam profil koji je toliko “društven” i visi redovito na forumu. A nisam ni toliki fanatik kao mnogi ovdje. Citam vijesti redovito, otvorim portal svaki dan, ali do jedne granice. Zanimaju me jednako i neke druge stvari kao npr. nogomet… Ponekad zalutam na forum kad me zanima, ali prije svega me zanimaju objektivne vijesti, cinjenice, i cesto mi se ne da kopat po komentarima.

      Dajte se potrudite stavljati što više konteksta, informacija, videa u clanke, da ne moram kopati dalje i traziti širi kontekst- šta je tko htio reci, kada, gdje, kome, zasto, je li to bas tako ili mozda malo drugacije, itd… Nemojte stavljat clanke koji bude intrige ili vrište: “Maxova prgavost/nezrelost”, “Alonsov ego”, “Antipaticni Marko”, “Kanta od Palmera” i slicno… Stavi cijeli intervju, u cijeli kontekst, sto objektivnije, izbjegavajuci insinuacije… Poluinformacija je za mene vrsta manipulacije…

      Jos jednom, isprika, ovo je mozda trebalo biti u temi “Prigovori, prijedlozi, pohvale”… Malo sam se razdražio, ali u dobroj namjeri… :)



      1
      1

      0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        “Maxova prgavost/nezrelost”, “Alonsov ego”, “Antipaticni Marko”, “Kanta od Palmera”

        Kako to da baš ti opisi idu uz njih? 7-8 ljudi piše članke, kako je moguće da se konstantno provlače tako iste insinuacije o nekim vozačima? :) Što misliš kako to da se ne naglašava Maxov patriotizam, Alonsova požrtvovnost, efikasnost Helmuta Marka i recimo Palmerova skromnost?

        Btw. video u 99% slučajeva nećeš naći ni na kojem legalnom portalu. Što se tiče Indy500, bit će sigurno vijest o tome što se dogodi, ali se neće pratiti event kao takav, obzirom da smo f1puls, ne motorsport puls. Bez obzira na popularnost Alonsa, mi se idućeg vikenda bavimo VN Monaka, a Indy vijest će doći usput, sigurno ne izvještaji s treninga koji se voze ovih dana.



        4
        4

        0
      • Ayrton Senna
        Beethoven87 Donator Prikaži

        Ok. Da “podcrtam”…
        To je moj subjektivni dojam koji nije “od jucer”… Dotaknuo sam se više stvari iznad i pokušao objasnit iz raznih kuteva…
        Ako u nicemu ne vidis ni 1% smisla ili istine – naravno, i dalje sve pet…
        Mozda sam stvarno “izoliran slucaj” i imam krivu predodzbu nekih stvari. A kao i uvijek, nikad ne odbacujem mogucnost da sam potpuno zabrijao…


        0
        0

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ma ne, kužim sta želiš reć, ali imam dojam kao da bi ti od portala napravio jedan zbir PR materijala. U tom svijetu Max nije djetinjast, Vettel nije razmažen, Alonso je divan spajajući karakter, Palmer je talentiran, i tako dalje. Nije da se naglašavaju negativne strane, ali nećemo bježati od njih.

        Neki tekstovi mogu biti bolji u smislu da se malo proširi kontekst, u smislu rečeno je tada i tada, na toj i toj lokaciji, na točno taj i taj upit novinara. To stoji. Ali nema ublažavanja onog što je rečeno, ako Helmut Marko zaprijeti odlaskom iz F1 nećemo u tekstu pisati “budite puni razumijevanja jer je Helmut izvrstan skaut i napravio je puno za F1”. Karikiram, ali kužiš.



        4
        4

        0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Pa koliko vec ceka i slusa gluposti i pusta obcanja mislim da je premalo imat motor na Renaultovoj razini….Nema vise ni 4-5-6 mjesta vec 1-2 i mislim da im je u ovih 5 utrka to dao jasno do znanja.Na njima je da shvate ?



    2
    2

    0
  4. Alfa Romeo
    ferrari Prikaži

    Moje mišlje je da pored Ferrarija,Mercedesa i Red bulla ovaj MClaren nažalost neće duuuugoo doći među prve tri najbolje ekipe,teško će Mclaren Honda ponoviti uspijeh nekadašnjeg Mclarena.



    1
    1

    0
  5. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    “Apsolutno razumijem njegov položaj, on je dvostruki svjetski prvak koji želi postati trostruki svjetski prvak, a to može postići jedino s bolidom koji može pobijeđivati.”

    Kakva veličanstvena rečenica, bravo Zak glupane..



    1
    1

    0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      zašto glupan? Pa ne može se postati prvakom u bolidu kojim ne možeš doći do pobjede. Nije rekao da mora ima ti najbolji bolid na gridu, već je mislio na materijal s kojim imaš šanse. Daj malo pristojnost i poštovanja pokaži



      4
      4

      0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.