Monisha Kaltenborn je potvrdila da su Honda i Mercedes mogući kandidati za suradnju iduće sezone ako momčad prestane koristiti Ferrarijev motor.
Ako izuzmemo četiri sezone pod BMW-om od 2006. do 2009. – Sauber je Ferrarijeve motore koristio još od davne 1997. godine, ali čini se da razmatraju koje su im mogućnosti za period koji dolazi.
Još prošle godine se pričalo da su oni kandidati za drugu Hondinu momčad pokraj McLarena, a sad izgleda da su se ti razgovori intenzivirali.
“Sve što vam mogu reći je da smo razgovarali s Hondom, to je točno,” kaže Kaltenborn.
“Otvoreni smo po pitanju naše pogonske jedinice. Mislim da imamo nekoliko mogućnosti. Znamo da ta odluka mora biti donesena vrlo skoro. Što prije imate tu informaciju – to bolje za razvoj.”
Ako se McLaren zaista odluči razići s Hondom, to bi Sauber stavilo u relativno zavidnu situaciju jer bi onda bili privlačniji za sponzore nego što su sada s godinu starom specifikacijom Ferrarija.
“Ovisi o tome što ćemo dogovoriti. Zaista smo otvoreni za sve opcije.”
Što Honda ima od ove cijele situacije? Najprije, Sauber je otvoren za mogućnost dovođenja japanskog vozača. To je nešto što je McLaren u startu odbacio. Hondin štićenik i vozač Formule 2 – Nobuharu Matsushita bi vjerojatno bio prva opcija.
Angažman Pascala Wehrleina možda otvara i put suradnji s Mercedesom, kao što je Manor uradio s Wehrleinom i Estebanom Oconom prošle godine.
Ipak, to bi podrazumijevalo kratkoročan aranžman jer nije vjerojatno da će Wehrlein ostati u Sauberu više od dvije ili tri sezone.
“To je također mogućnost,” potvrdila je Kaltenborn.
“Kao što sam rekla, imamo par opcija i jednostavno još uvijek nismo odlučili.”
Vrijeme prolazi, a proizvođači će do 6. svibnja morati obavijestiti FIA-u o tome koje ekipe žele snabdijevati svojim motorima iduće godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi iz Saubera su se posvađali s mozgom. Bolje im je ostati na motoru starom čak i dvije godidne, nego ići na novi Hondin koji nije sposoban doči izdržati jedan cijeli vikend.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spominje se da bi u Aprilu mogli objaviti suradnju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koji je mjesec Svibanj?
Inace Paskalov odlazak u Sauber, mnogo toga pokazuje. Jes, da su Mercedesovi motori najskuplji ali kada su Manor digli iz mrtvih, sa dna, onda ce i Sauber sa ove pozicije. Svaki tim sa Mercedesovim agregatom je u gornjem dijelu tabele.
I koliko god zvucalo neobicno ali treba F1 jak Sauber. Isto kao i Vilijams iz ranijih sezona. Iz dana Botasa i Maldonada.
Uz neku kompezaciju poput vi nama motor mi vama 1 vozaca i rezervnog, da se da cijena motora bude fino smanjena. Podnosljiva.
A sa Hondinim motorom bi zaje*ali Manor to jest njihove sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svibanj je 5. mjesec ili ti ga maj po unoverzalnom kalendaru. Evo @Krstas slika jedna da nemaš više dilema oko naziva mjeseci:
http://s27.postimg.org/vgcuitqdf/nazivi_meseca.jpg
Inače, svi slavenski narodi su imali slične nazive za pojedince mjesece.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisali bi svoju smrt sa Hondom…osim ako ce ih Honda debelo financirati.
Ali svejedno taj motor jednostavno ne funkcionira…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trenutno drže začelje, a sa Hondinim motorom to se ne bi tako skoro promjenilo. No sigurno bi se promjenilo stanje na računu.
Za Ferrari je najbolje da ima stabilnog partnera u vidu Haas-a. On im je dovoljan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako bi McLaren napustio Hondu, Honda bi dala motore Sauberu jos bi ih financirala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Sauber je slucajno kod promjene sata promijenio i datum… Oni misle da je danas 1. April…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo je da mnogi misle da bi suradnja s Hondom bila nešto loše, ja mislim da bi to za Sauber bio jackpot! Pogotovo ukoliko bi bila riječ o suradnji poput one s BMW-om od 2006. do 2009. jer bi si time Sauber osigurao financijsku stabilnost, imali bi tvorničku podršku i realnu šansu da kroz par godina konkuriraju za postolja ili čak pobjede. Honda je sad katastrofalna i za McLaren smatram da bi bilo pametnije ići na Mercedes, ali Sauberu bi suradnja s Hondom itekako odgovarala jer oni za razliku od McLarena ne ciljaju na sami vrh i imali bi puno više strpljenja za Hondu koja bi dugoročno gledano vrlo lako mogla proraditi. Takav rizik čekanja Hondinog “ozdravljenja” McLaren si ne želi priuštiti, ali Sauberu bi to bilo odlično.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš to, Sauber sigurno neće razmišljati navijački nego poslovno, a u tom smislu je ovo pun pogodak. Niže od posljednjeg mjesta sigurno neće ići u konstruktorskom poretku, a sredili bi financijsku situaciju kroz narednih par godina. Honda bez pritiska i zahtjeva McLarena bi vjerujem mogla bez problema napraviti midfield motor i uz financijske injekcije Sauber bi mogao samo napredovati.
Zapravo, sad je sasvim logična odluka da štede i za 2017. godinu uzmu stari Ferrarijev motor. Ovo mi se čini kao prijelazna godina za njih i htjeli su nešto pouzdano i bez da puno potroše. Obzirom da nema Manora, bit će sigurno barem 10. u poretku i zaradit će bonus lovu, oko toga nema straha.
0
0