Liberty media želi stabilan status kultnih europskih staza

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 7 godina 1 min 20 komentara

Predsjednik nove vladajuće strukture za Formulu 1, Greg Maffei, želi da se u Europi održavaju utrke na svim povijesnim stazama koje su odigrale ulogu u stvaranju sporta takvim kakav danas je. Već se zadnjih 10 – 15 godina događa to da stare europske staze moraju odustati od održavanja utrke zbog manjka novca za organizaciju svega potrebnoga. Staze za kojima ljubitelji sporta najviše žale su Nurburgring, Imola te Magny Cours, a na njihovo mjesto došle su neke betonske novotvorevine. Maffei kaže kako je cilj očuvati takve staze te da će na tome raditi.

“Uvijek se događalo da staze dolaze i odlaze iz kalendara. Najviše negativnog povlači za sobom onda kad izgubimo tradicionalnu stazu u Europi. One su baza ljubitelja ovog sporta, a takvo nešto se dogodilo s Njemačkom. Ali već postoji proces kojim ih se želi vratiti natrag, a podsjećamo da smo vratili Paul Ricard u francuskoj, još jedno mjesto s kojeg smo izbivali neko vrijeme. Podrijetlo Formule 1 su Francuska i Engleska, stoga snažno vjerujemo da će mjesta kao Silverstone i Paul Ricard, uz njemačku, biti na kalendaru.”

 


Odgovor

20 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Pametan covjek


    0
    0

    0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis Prikaži

    Pošteno, rano su plakali za Berniejem a ne sjećaju se pohlepe


    0
    0

    0
  3. Felipe Massa 19
    felipe stipe Prikaži

    Bravo tako triba,a ne ove dosadne azijske staze


    0
    0

    0
  4. Rover
    zjurina Prikaži

    Pametno zbori :-)

    Sad još samo s riječi na djela !


    0
    0

    0
  5. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    Liberty media volim cas do neba pa nazad!


    0
    0

    0
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ne može na obe strane…
    Hoće utrku u Vegasu a sad hoće i održati stare staze u kalendaru….Što oni misle, 30 utrka u sezoni imati


    0
    0

    0
  7. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Ovo su odlicne vijesti za sve navijace formule. Oni koji su je prestali gledati ce se polako vratiti a te staze ce odigrati veliku ulogu.


    0
    0

    0
  8. Michael Schumacher
    bob_rock Prikaži

    Estoril, Imola, Magny Cours, Paul Ricard, Jerez…. e to nama fali.


    0
    0

    0
  9. fjaka Prikaži

    a di misli ugurat te staze kad je berni s azijcima sklopio ugovor do 2020


    0
    0

    0
  10. avalon Prikaži

    ma bravo maffei ! još samo da nam objasni ovo “… postoji proces kojim ih se želi vratiti natrag ” jedini proces kojim se mogu kultne staze vratit na “scenu” je upumpavanje novaca da bi ih se dovelo na standarde koje zahtjeva današnja F 1 . namjerno sam ispustija ono evropske jer staze ili jesu ili nisu bile ili su kultne bez obzira di se nalazile . po čemu bi npr Zandvoort di se prva trka F 1 odigrala 1952. bija kultnija staza od Autodroma Juan y Oscar Gálvez di se prva trka odigrala 1953. ? obe su obilježije skoro prve početke F 1 . nema baš previše evropskih staza koje su “starije” od staze u argentini … silverston ( 1950. ) , monaco ( 1950. ) , monza (1950. ) , spa ( 1950. ) , nürburgring ( 1951. ) spomenuti zandvoort( 1952. ) i to bi bilo uglavnov to ako gledamo kroz tradiciju , godine kad su se počimale vozit trke F 1 . ima još “starih” staza ali se na njima vozilo nekoliko trka npr bremgarten u švici 1950. di se zadnja trka odvozila 1954. ( ukupno 5 trka u povjesti ) , španjolski pedralbes ( 1951. ) sa tek održane 2 trke ( 1951. i 1954. ) , francuski reims ( 1950. ) di su se trke počele vozit 1950. ( 11 trka ) i završile 1966. itd . ima tih staza koje su obilježile početke F 1 no nikad nisu postale kultne i onih koje su “kasno” startale ali su postale kultne npr hockenheim ( 1970. ) , imola ( 1980. ) , estoril ( 1984. ) , magny-cours ( 1991. ) . zar mnogi stariji fanovi ne bi stavili “ruku u vatru” za kyalami ( 1967. ) neka se nalazi u j. africi ? F 1 je kroz svoju povjest “koristila” 70+ staza , neke tek jednu , druge nekoliko , a neke od samih početaka do danas . bile su i jesu “razbacane” posvuda … od japana , amerike , j. afrike , mexika , argentine , australije , kanade itd pa do evrope i sve su dale nekakav doprinos razvoju , popularizaciji F 1 . ako je staza uzbudljive konfiguracije šta ima veze di je i je li kultna ? nijedna na samom početku to nije bila , kult treba zaslužit . bi li danas bilo “šuple” bez npr suzuke , interlagosa , albert parka , montreala ? sve su kultne , a nijedna nije u evropi ;) isto ka i npr nedavno uvršteni meksički autodrom hermanos rodríguez ili kyalami kojeg je bernie namjerava vratit u kalendar = već 6 odličnih staza van evrope . a di je još indianopolis di se od 1950. održalo 19 trka F 1 ( zadnja 2007. ) = 7 staza , skoro pola prvenstva van evrope i to na stazama koje to zaslužuju . nije baš lako odabrat , sastavit kalendar da svi budu zadovoljni zar ne ? ;) pošto za “aktivaciju” nekih evropskih staza treba upumpat poprilično novčića baš me zanima taj proces kojim ameri žele vratit neke kultne evropske staze i osigurat stabilan kurs istih .


    0
    0

    0
  11. fjaka Prikaži

    bila bi fora vratit onu stazu sa dva zavoja :D u njemačkoj je negdi bila čini mi se.


    0
    0

    0
  12. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Prestanite sanjati. Kao što kaže avalon, u te staze treba uložiti. Mislite da je neko budala da ulaže svoje pare u staze koje se ne mogu samoodržavat? Ili mislite da je neko budala da ide izbacivati staze za koje neko masno plaća da se na njima vozi? Nema šanse. Isto kao što nema šanse da će dodatno proširiti kalendar. Možda vrate neke u onom netakmičarskom dijelu, o kojem je Brawn govorio…


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.