Ako se Renault odluči na vlastitu momčad – Toro Rosso je glavni kandidat

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 9 godina 2 min 3 komentara

Renault

Priča koja okupira paddock već neko vrijeme jest ona o povratku Renaulta sa svojom ekipom u Formulu 1. Iako je cijeli slučaj još uvijek na razini spekulacija, analitičari pokušavaju procijeniti koju bi ekipu u takvom razvoju situacije kupio Renault.

Autosport je prije mjesec dana saznao da je četverostruki svjetski prvak, Alain Prost, u ulozi Renaultovog ambasadora uspio uvjeriti Carlosa Ghosna, izvršnog direktora Renaulta, da je pravi put za njih upravo u povratku vlastite momčadi.

Kako se čini, Force India i Lotus su nešto skuplje opcije jer bi s tom akvizicijom Renault morao platiti i njihove dugove, pa je prvi na listi želja upravo Toro Rosso.

Red Bullov šef za motorsport, Helmut Marko, je izjavio u Melbourneu:

“Možda prodamo Toro Rosso, ali ne moramo.”

Odmah je, međutim, otklonio mogućnost da se time ugasi Red Bullov pogon za mlade vozače:

“Čak ako Renault preuzme Toro Rosso – surađivat ćemo.”

Istovremeno, šef Toro Rossa, Franz Tost, je komentirao:

“To bi bio sljedeći korak za nas. Bilo bi dobro za ekipu da bude zajedno s proizvođačem. Za mene bi to bilo pozitivno i za ekipu bi bilo pozitivno.”

S druge strane, menadžer Renaultovih operacija u Formuli 1, Cyril Abiteboul, odbija davati konkretne informacije i tvrdi:

“Moj jedini komentar je da smo posjećivali Toro Rosso redovito jer su oni tim koji kupuje naše motore.”


Odgovor

3 komentara

  1. Emerson Fittipaldi
    diesel Prikaži

    Bilo bi to dobro. Tada bi Red Bull privukao nekog jačeg igrača i na gridu bi se našlo 5 različitih proizvođača motora, a to bi bilo sjajno. Nekako stalno priželjkujem BMW, a i dobro zvuči, Red Bull BMW :)


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.