Adrian Newey, tehnički direktor Red Bulla, misli da bi Formula 1 mogla jednostavno zabraniti korištenje zračnih tunela ako žele uvesti ograničenje resursa i nagraditi kreativnost.
Dizajner mnogih pobjedničkih bolida u posljednja tri desetljeća kaže da prihvaća potrebu smanjenja troškova da se dobije donekle izjednačeniji grid.
Dok se istovremeno protivi direktnom rezu budžeta, Newey vjeruje da postoje mnogi načini kako bi se ti resursi mogli ograničiti.
“Moj osobni pogled na Formulu 1 jest da bi to trebala biti bitka vozača zajedno s kreativnim inženjerima,” izjavio je za Sky Sports.
“To znači da ne bi bila čista bitka resursa, čemu Formula 1 teži u posljednje vrijeme, što se tiče inženjerske strane. Bilo bi sasvim moguće smisliti set pravila koji bi nagrađivao kreativnost umjesto broja ljudi u ekipi.”
“Ograničenje budžeta je jako teško za implementirati, ali biste mogli smisliti neke restrikcije, posebno što se tiče šasije, a većina od njih bi bila na području aerodinamike.”
Newey kaže da bi u slučaju zabrane korištenja zračnog tunela postalo besmisleno imati previše inženjera. Također je skeptičan oko hibridnog formata Formule 1.
“Sve ono što neki proizvođači žele istaknuti, poboljšanje njihovog cestovnog proizvoda… Ako je to točno onda bi oni, recimo za najviše pet godina, trebali biti značajno ispred svojih rivala u automoto sektoru.”
“Nekako sumnjam da je to slučaj, više liči na marketing.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno, isprike poput to će se koristiti u autoindustriji su smiješne. Za to postoje druga, prikladnija natjecanja.
0
0