Vozačke postave za 2017. [ankete]

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 8 godina 3 min 6 komentara

Formula 1, 2016.

Četiri ekipe već su potvrdile svoje vozačke postave za 2017. godinu. Neće biti promjena u Mercedesu, Red Bullu i u Ferrariju. Osim njih, McLaren je objavio da će u novoj sezoni za njih voziti Stoffel Vandoorne i Fernando Alonso.

Čini se da će Force India zadržati Sergija Pereza pokraj Nice Hulkenberga, ali se još uvijek čeka Perezova konačna potvrda. Ona je trebala doći uoči VN Singapura, ali se sve odgodilo i objava se očekuje na VN Malezije za tjedan dana.

Williams

Valtteri Bottas je po svemu sudeći siguran za iduću godinu, ali obzirom da se Felipe Massa povlači – jedno mjesto ostaje slobodno.

Renault

Renault trenutno nije u dobrom stanju. Čak i unutar momčadi su priznali da postoje visoke tenzije, te se očekuju uskoro drastično bolji rezultati. Jolyon Palmer i Kevin Magnussen nisu oduševili, ali je moguće da Renault odluči zadržati Magnussena nakon odlične partije u Singapuru. Koga vi vidite u momčadi uz njega?

Sauber

Sauber je riješio svoje probleme s financijama i zasad izgledaju relativno stabilno. No, vozačka postava će vjerojatno doživjeti određene promjene. Pretpostavlja se da je Marcus Ericsson siguran zbog dolaska novih investitora, a Felipe Nasr bi mogao ostati ako nastavi donositi novac, iako to još uvijek nije zapečaćeno.

Toro Rosso

Ovdje se stvari čine prilično jasne. Carlos Sainz je pod ugovorom za 2017. godinu i unatoč pričama da bi mogao otići put Renaulta, Sainz će vjerojatno ostati u Toro Rossu. No, Daniil Kvyat je daleko od vrhunca svoje karijere u Formuli 1 i njegovo mjesto je vrlo klimavo.

Haas

Za Haas će druga godina biti pravi test. Ovo je prvi put da su morali razvijati novi bolid dok su još uvijek radili na starom i natjecali se u najvećem kalendaru ikad. Osim toga, promjena tehničkog pravilnika će im zakomplicirati suradnju s Ferrarijem i možda se neće moći na njih osloniti kao u pripremi ove sezone.

Sve su to dobri razlozi da barem izbjegnu glavobolju oko vozača i zadrže Grosjeana. Esteban Gutierrez doživio je dosta kritika, ali se mora priznati da nije imao niti previše sreće ove godine.

Manor

Kako se čini da je Perez sve sigurniji u Force Indiji, tako se i Pascal Wehrlein vrlo vjerojatno mora zadovoljiti Manorom. No, Esteban Ocon je na pragu Renaulta i tako se drugo mjesto oslobađa. Rio Haryanto je ispao iz igre jer sponzori nisu uplatili dogovorene svote za drugi dio sezone. Novac je navodno pronađen i Rio se želi vratiti natrag.


Odgovor

6 komentara

  1. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Čudno da Alex Lynn ima toliko malo glasača.


    0
    0

    0
  2. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Po meni Wehrlein više zaslužuje bolji tim od trenutnog timskog mu kolege. Ali ako ga čeka za koju godinu mjesto u Mercedesu (nadam se da ga čeka) onda mi ne smeta ni da ostane u Manoru.
    Nadam se da u Toro Rossu ostaje Kvyat, uz Sainza. Ne znam zašto je ovoliko ljudi glasalo da želi Sainza u Renaultu. Ja mu ni u kom slučaju ne želim da pređe sa konja na magarca. On treba direktno u top tim. A za sljedeću godinu ako mu je izbor između TR i Renaulta, onda definitvno ne treba mijenjati tim.
    Gutierrez treba ostati u Haasu.
    Za ostale nemam neko mišljenje. Mislim da Williams treba nekoga boljeg od rookija. Ja bih volio vidjeti Wehrleina tamo.


    0
    0

    0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Sainz treba 2018. bit u McLarenu, ako obje strane budu pametne


    0
    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Sainz treba u Ferrari 2018.


      0
      0

      0
      • Sebastian Vettel
        mzf1 Prikaži

        Da pošto se dokaza ko vozač nebrojeno puta, zašto nebi doša u Ferrari. I to baš u Ferrari di nemaju običaj primati svakoga.


        0
        0

        0
      • avalon Prikaži

        pa u povjesti ferraria je bilo i prije “nedokazanih” vozača … npr berger je doša u ferrari posli samo 36 trka ( 4 za ATS , 16 za arrows i 16 za benetton ) , a od rezultata jedino vridno do tada je 3. misto u san marinu i pobjeda u meksiku . massa je doša u ferrari posli 52 GP – a . alesi je doša u ferrari posli 23 trke za tyrrell di je ostvarija 2 druga mista , regazzoni ka rookie , irvine posli 31 trke za jordan itd itd . niko od njih se nije dokaza tj mogli bi ih svrstat pod “svakog” a ipak su vozili za najtrofejniji tim . carlos Jr je lani ima poprilično peha , ove sezone je vrlo solidan naročito kad se uzme u obzir da su jedini tim koji ima lanjsku spec motora šta je realno hendikep i očito se vidi na stazama . naročito kako sezona odmiče …. sporiji su i sa manje snage od drugih . kako se onda dokazat ? carlos je pokaza veliki talent , brzinu , a s obzirom da ima tek 22 godine i 34 trke iza sebe ako “uleti” u konkurentan tim moga bi konkurirat i za titulu u budučnosti . zašto taj konkurentni tim ne bi moga bit ferrari ? ako se ka potencjalni vozač ferraria spominja hulkenberg ( 29 godina ) koji posli 109 trka ima tek jedan PP i to davne 2010. u brazilu onda ….. je li se NH dokaza nebrojno puta iako je FI bolji bolid od TR bar po pitanju motora , snage , brzine , a NH je za FI odvozija 72 trke bez rezultata /postolja za razliku od kolege pereza koji je u 52 trka za FI ostvarija 4 postolja , a mlađi je 3 godine . pereza spominjem da ukažem kako FI nije loš bolid samo spominjani NH je bija valjda OK za ferrari jer se nebrojno puta dokaza , a carlos u močnom TR sa “starim” motorom nije , a i spada u rubriku “svatko” no povjest kazuje da ferrari takve ne uzima osim ovih koje sam nabrojia … a moga sam ić “dublje” u povjest pa ih još nabrojit eto npr gilles villenueve koji je ka rookie doša u ferrari . kad se on ferrariu dokaza ka vozač pa ga je ipak enzo “zaposlija” . druga je stvar šta je gilles u svojoj prvoj punoj sezoni pokaza talent , srčanost , a to pokazuje i carlos Jr . btw , ferrari je te 1978. bija puno bolji nego TR danas … završili su 2. u konstruktorskom tako da je GV ima puno bolje “oružje” nego CS .


        0
        0

        0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.