Canada grid penalties for Ericsson and Kvyat after #MonacoGP incidents >> https://t.co/aJmxxYZkqB #F1 pic.twitter.com/yaBqnC3uBz
— Formula 1 (@F1) May 29, 2016
Daniil Kvyat i Marcus Ericsson odlaze iz Monaka s poklonima – i jedan i drugi su dobili 3 dodatna mjesta na gridu za iduću utrku, VN Kanade.
Rus je imao problema već od samog početka utrke zbog čega je prilikom ulaska sigurnosnog automobila u boks već bio u značajnom deficitu. Zbog toga je kasnije pokušavao neke riskantne poteze, a jedan od njih definitivno nije uspio, i to onaj s Kevinom Magnussenom u zavoju Rascasse.
Suci su zato odlučili Kvyatu dati 3 mjesta na gridu za Montreal i 2 kaznena boda. Sada ih ukupno ima 7.
“Utrkivali smo se,” rekao je Kvyat. “Dvaput me agresivno blokirao i onda smo se dotaknuli. Idući zavoju sam pokušao ući s unutarnje strane i on me potpuno blokirao, znate. Ne mogu proći kroz zidove, pa sam prošao kroz njega.”
“To je bilo to. Kad nađete vozača koji vas zaista ne želi propustiti – onda se ponekad ovo dogodi.”
Kvyatu želimo da što prije nađe vozača koji će ga htjeti propustiti.
Tri mjesta kazne dobio je i Ericsson zbog sudara s momčadskim kolegom. U trenucima kad njegova ekipa nema novca niti za proizvodnju rezervnih djelova, Ericsson je odlučio da ne bi bila loša ideja isprobati jedan harakiri potez nad tvrdoglavim timskim kolegom koji ga nije htio propustiti nakon timske odredbe.
“Osjećao sam se jako dobro na ultrasoft gumama. Hvatao sam ga [Nasra] tri ili četiri sekunde po krugu. Pitao sam ekipu koja je procedura i rekli su mi da će me propustiti jer je razlika u brzini bila prevelika.”
“Sedam ili osam krugova nije me puštao i rekao sam im “Čujte, gubim previše vremena” i rekao sam da ću pokušati pretjecanje, na što su mi odgovorili “Da, samo daj.”,” rekao je Ericsson.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!