Nakon podrobne inspekcije Leclercove pogonske jedinice iz Barcelone u Maranellu, ustanovljeno je da su MGU-H i Turbo elementi izvan mogućnosti popravka. S obzirom da je u Miamiju Leclerc vozio bolid s novom, poboljšanom pogonskom jedinicom, ovo nisu dobre vijesti za Ferrari.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U istoj toj izjavi stoji da kvar nije posljedica dizajna. Što ne znam da li me veseli ili ljuti…. Naime ako nije posljedica designa onda jedino može biti posljedica greške u montaži, a to znači da smo opet u problemu s mediteranskom šlampavošću….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Da, nekim nesretnim slučajem jeste po srijedi greška u designu mislite da bi to iz Ferrarija mogli tek tako priznati?
Ne mora biti niti problem u montaži. Možda nek nesretna konstalacija više neobičnih faktora: npr. na zadnje dvije utrke temperature su bile izuzetno visoke, a tada je turbo punjač pod optrećenjem jer mora raditi pod većim pritiskom da bi osigurao potrebnu snagu zbog manjka kisika.
Za prvenstvo je najvažnije da u Ferrariju razumiju problem i da ga isprave, što je stvarni uzrok odustajanja u konačnici je od manjeg značaja za navijače.
Najkobnije bi ako ne identifikuju izvor problema (dovoljno brzo).
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su im temperature bile previsoke, to je greška u dizajnu. Klima ti ne može biti opravdanje, znaš unaprijed koje temperature moraš moći podnijeti….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je vjerovati AMUS-u RB je u zadnjim sekundama izašao na stazu jer su “dizali temperaturu” goriva, a Mercedes je u utrci bio na korak od odustajanja. Očito je da je više timova bilo na samoj granici zbog temperatura. Pa ipak ne čujemo da RB i Mercedes imaju grešku u designu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad ce rb da ih cinkari kako su potrosili budzet na notore posto se kvare cesto 😄😄
0
0