FIA je potvrdila promjene dijelova pogonske jedinice za VN Belgije: Verstappen će treću godinu zaredom ovdje krenuti s kaznom, ovog puta s 10 mjesta za promjenu motora, dok je Tsunoda mijenjao čitavu jedinicu i mora startati zadnji. Posljednji motor, turbo, MGU-H i K bez kazne uzeli su Albon i Ocon.
F1 je poručila ekipama da kažu svojim vozačima da više paze na svoj izričaj putem timskog radija i da ih podsjete da su uzori mladim fanovima. Poticaj za to bio je rječiti Verstappen u Mađarskoj, čije je poruke F1 uredno puštala u prijenos. Hamilton je rekao da bi se Max morao ponašati kao prvak i član tima, a on poručio da svi kojima se njegov jezik ne sviđa mogu stišati zvuk.
Bruno Famin uskoro bi mogao napustiti mjesto šefa tima u Alpineu. Famin je tu poziciju privremeno preuzeo od Otmara Szafnauera nakon ljetne stanke prošle sezone, ali je i ovu sezonu započeo kao šef. Kao nasljednik se spominje Oliver Oakes, osnivač i šef F2/F3 tima Hitech koji se prijavio za ulazak u F1 kad i Andretti, no on nije dobio ni FIA-jino odobrenje.
Logan Sargeant uoči VN Belgije o izjavi Marcusa Ericssona da više ne razgovara sa šefom Jamesom Vowlesom: "Ericsson ima reputaciju da govori o ljudima bez da je u životu razgovarao sa mnom. To ne nosi nikakvu težinu. Nije istina. Upravo sam razgovarao s Jamesom." Ericssonu je u IndyCaru timski kolega Kyle Kirkwood, Sargeantov bliski prijatelj.
Haas je potvrdio kako će Esteban Ocon biti timski kolega ranije potvrđenom Oliveru Bearmanu. Ugovor je višegodišnji. Zanimljivo, šef ekipe Ayao Komatsu bio je Oconov inženjer na njegovom prvom F1 testu s Lotusom prije 10 godina.
Neslužbeno: Verstappen će u Belgiji uzeti peti motor, što nosi 10 mjesta kazne. Prvak je na rubu sa svim elementima pogonske jedinice, a njihova promjena donosi start sa začelja. Max je i prošle dvije sezone na Spa mijenjao komponente te je '22. pobijedio s P14, a '23. s P6. Također, s ekipom je dogovorio da više neće voziti simulacije utrka kasno u noć, kao uoči Mađarske.
Sad kad svi osim Saubera imaju neke bodove, ekipe i čelnici F1 jednoglasno su odbili ideju o bodovanju više od prvih 10. Minimalna masa vozača podiže se s 80 na 82 kg, a troškovi porodiljnih, bolovanja i reprezentacije izuzimaju se iz troškovnog limita. Testiranja 2026. trajat će ukupno 9 dana, a o pravilima će se dodatno raspraviti u listopadu.
Prema Motorsportu, Alpine bi već 2025. mogao prijeći na Mercedesove motore, a koristili bi i njihov stražnji ovjes te mjenjač. Najnovija službena indikacija da Alpine odustaje od svojih motora je nedavna objava suradnje Audija i BP-a, Alpineovog partnera za gorivo.
Verstappen nakon što je upitan za osvrt na kritičare koji smatraju da je pretjerao s nepoštivanjem ekipe u utrci: "Svi oni mogu odj*bati." Prvak je imao burnu nedjelju u Mađarskoj koja je kulminirala sudarom s Hamiltonom u borbi za podij, a suci su tu presudili kako nema jasnog krivca, uz naglasak da je Hamilton mogao napraviti više da izbjegne sudar.
Šef Williamsa James Vowles potvrdio je za Motorsport da je Esteban Ocon bio na namještanju sjedala, ali u sklopu evaluacije za 2025., a ne već za 2024. kako se šuškalo. Ipak, u izjavi je isključio njegov dolazak. Oni navodno i dalje ciljaju na Sainza, a velike šanse ima i Bottas.
BBC tvrdi kako izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna nije htio pristati na financijske zahtjeve Adriana Neweyja i da je u kompaniji nastao strah da bi Newey imao preveliku moć kojom bi mogao nadjačati postojeći sustav. Newey nije odlučio gdje će dalje, no izgleda ostaje na Otoku.
Iako je Haas jučer produžio tehničku suradnju s Ferrarijem, nova suradnja s Toyotom nije isključena. To bi uključivalo korištenje njihovog postrojenja i ljudstva u Kölnu s fokusom na proizvodnju bolida koju trenutno obavlja Dallara. Suradnja većeg opsega zasad nije u igri, no s vremenom bi moglo doći do veće uključenosti Toyote u F1.
Max Verstappen je u intervjuu za "The Red Bulletin" sad prvi put otkrio da se 2021. godine nakon sudara u Silverstoneu mučio sa zamagljenim vidom. Prisjetio se borbe s Lewisom u SAD-u kasnije te godine i rekao da je u određenim trenucima ozbiljno razmišljao da parkira bolid i povuče se iz utrke.
Kina, Miami, Belgija, Austin, Brazil i Katar održat će sprint vikende iduće sezone. U odnosu na 2024., samo je Austrija zamijenjena Belgijom, gdje je sprint bio održan 2023. Zasad se ne očekuju promjene formata.
Upravo je potvrđeno da će Enrico Cardile nakon odlaska iz Ferrarija pojačati tehnički odjel u Aston Martinu.
Enrico Cardile službeno je napustio Ferrari, gdje je dosad bio tehnički direktor za šasiju. Fred Vasseur privremeno će obavljati njegov posao. Očekuje se da Cardille ide u Aston Martin koji je nedavno doveo Andyja Cowella i ima dobre izglede da dovede Adriana Neweyja.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.