Fernando Alonso je nakon utrke u Belgiji osjetio ozljedu leđa te će na prvom slobodnom treningu u Mađarskoj u njegov bolid uskočiti Felipe Drugovich. Zasad nije sigurno hoće li Španjolac moći odraditi ostatak trkaćeg vikenda.
Turska se nudi kao zamjenska lokacija za 2026. godinu u slučaju otkazivanja neke druge utrke, uz težnju za dugoročnim ugovorom i stalnim mjestom u kalendaru. Istanbul Park je relativno popularna staza s velikim tržištem i logističkom prednošću zbog svoje lokacije.
Kako je ranije najavljeno, trojici vozača koji će startati iz pit-lanea, Fernandu Alonsu, Andrei Kimiju Antonelliju i Lewisu Hamiltonu, pridružit će se i Williamsov Carlos Sainz te će tako čak četiri vozača krenuti u kišnu belgijsku avanturu iz pit-lanea. Poredak bi trebao biti sljedeći: P17 Sainz, P18 Hamilton, P19 Antonelli, P20 Alonso.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso i Andrea Kimi Antonelli započet će današnju utrku startom iz pit-lanea zbog promjena na njihovim bolidima pod parc fermeom.
"Ne zanima me previše što misle fanovi Netflix generacije. Navijači koji gledaju utrke na televiziji nemaju potpunu sliku. Ako iduće godine pobijedimo u osam uzastopnih utrka i borimo se za naslov, pomislit će da smo jeli nešto posebno ili da smo imali drugačiji trening program, i da smo zimi naučili voziti."
"Ako pogledate ekipu u posljednjih 20 godina, imali su nevjerojatne vozače – Fernanda, Kimija, Sebastiana. Nevjerojatni vozači, ali nisu osvojili naslov, a ja odbijam da se to i meni dogodi. Ako radite iste stvari, dobit ćete iste rezultate, zato izazivam sve. Vrlo su otvoreni za promjene. Ovdje sam kako bih pobijedio, nemam puno vremena pa je sada odlučujući trenutak."
"Naporno smo radili u tvornici kako bismo donijeli dodatni paket nadogradnji za SF-25. Trenutno su razlike između momčadi vrlo male, stoga i najmanji detalj može napraviti razliku, pa ćemo ostati fokusirani na sebe i dati svoj maksimum u svakoj fazi vikenda, na stazi na kojoj i vremenski uvjeti mogu imati svoju ulogu.“
U Rimu je održana tiskovna konferencija ACI-ja, glavnog talijanskog autokluba, na kojoj se raspravljalo i o budućnosti F1 utrka u Italiji. Kako javlja AutoRacer.it, Imola će biti rezervna utrka F1 za 2026. i 2027., u slučaju da dođe do otkazivanja neke od zakazanih utrka, a od 2028. ciljaju na povratak u kalendar, najvjerojatnije svake druge godine.
Racing Bulls danas u Imoli odrađuje svoj drugi ovosezonski dan za snimanje. U ovogodišnjem VCARB02 bolidu izmjenjuju se Tsunoda i Lawson, dok bi Arvid Lindblad trebao testirati AT04, bolid koji je momčad iz Faenze koristila tijekom 2023. Inače, tijekom ovakvog dana ekipama je dozvoljeno odvoziti ukupno 200 kilometara.
Antonio Giovinazzi produžio je suradnju s Ferrarijem te je potpisao novi višegodišnji ugovor. Talijanski vozač će tako i ubuduće biti rezervni i testni vozač ekipe iz Maranella te stalni član jedne od posada Ferrarija u utrkama izdržljivosti.
Franco Colapinto će u današnju utrku krenuti iz pit-lanea jer je Alpine promijenio dijelove njegove pogonske jedinice. Podsjetimo, Colapinto se ionako kvalificirao na posljednje mjesto nakon izlijetanja u posljednjem zavoju.
Nakon što je proglašen krivim za nepoštivanje pravila pod crvenom zastavom, Bearman je zaradio još jednu kaznu od 10 mjesta na startu, kao i četiri kaznena boda na licencu – što ga dovodi na ukupno osam u posljednjih 12 mjeseci. To je drugi put u pet utrka da krši pravila pod crvenom zastavom (VN Monaka).
Steve Nielsen potvrđen je u ulozi direktora Alpinea. Donedavni sportski direktor FIA-e, a prije toga F1, godinama je bio član ekipe iz Enstonea pod raznim nazivima, a od 1. rujna će preuzeti vodstvo ekipe s Flaviom Briatoreom. Kris Midgley, također bivši zaposlenik Enstonea, doveden je iz Ferrarija na mjesto šefa aerodinamičkog razvoja.
"Mislim da je šteta što F1 ide samo putem električne energije i što smo morali skinuti sav downforce s bolida kako bismo poduprli bateriju. Bilo bi zabavnije imati lagane, okretne, brze bolide s puno downforcea i da je sve jednostavnije - manje prvenstvo energije, baterije i znanstvenih projekata, a više samo prvenstvo F1 utrkivanja."
Max je u Britaniji izbjegao konkretne odgovore o ekipi u kojoj će biti 2026., ali je barem odbacio ideju o pauzi: "Ne, ne, ne, sigurno ću biti u F1. Pokušat ću je kombinirati s kojim god utrkama mogu, za koje se mogu spremiti, jer želim malo istraživati izvan F1, što već radim s testovima, a jednom ću i utrkivanjem."
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.