Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina.
Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Ovi današnji mladi su kao Jokić u košarci. Ako osvoji naslov ide u Srbiju svojim konjima, ako izgubi opet ide svojim konjima. Pitajte vi Michaela Jordana i pok. Kobea Bryanta što misle o borbi, izgubljenom naslovu i što im je na umu bilo. Za njih je bitka za naslov bio rat, probudi se ujutro i satima u teretani smišlja kako to naslova, prvi dolazi na trening, zadnji odlazi. Gotovo na razini naslov ili smrt. Tako su na to gledali i Senna i Schumacher. Zato su bili spremni nekoga zaljepiti u zid. Mislim da starije generacije vozača ne bi mogle shvatiti neozbiljnost moderne formule 1.
Ne nužno. Oscar je dosta hladan lik i ne puca bas pod pritiskom za sad, a Lando ima dosta "zdrav" ljudski pogled na sve to. Ne bi se složio ni sa komentarom da nemaju vatre jedan i drugi, a ni pogotovo sa ovim što malo malo citira Ivana Dragu iz Rockya i pomalo podsjeća i na one war boyse iz Mad Maxa sa svojim fanatičnim izjavama.
To je nova generacija koja na to gleda kao na sport i znaju da postoje znatno važnije stvari u životu. Netko će se s tim složiti a netko ne (ovi koji ne mogu shvatiti drugačiju perspektivu i suprotno razmišljanje drugih su vjerojatno i ljudi koji će automatski krenuti vrijedati i napadati jer drugi ne dijele to njihovo mišljenje, ali je to vjerojatno i ta glasna manjina i neće zapravo utjecati na ništa). Opet će na kraju jedan od njih osvojiti tu titulu i to na način da nadvisi drugog vozača. Ima li išta ljepše od toga da nadvisiš drugog vozača kroz čistu brzinu i dokažeš da si bio bolji vozač u istom stroju bez ikakvih spletki i varki? Da li će biti prljave igre do kraja, to još nije isključeno ali je sve manje izgledno dok sve više upoznajemo ova 2 odlična vozača. Da li postoji boljih vozača na gridu? zasigurno da, ali nam ove utrke daju i veću zabavu na utrkama nego trening sesije dominantnih ekipa sa samo jednim odličnim vozačem.
Lando je na pitanje da li uživa ući pod kožu Oscara izjavio da ne uživa jer će za 200 godina ionako svi biti mrtvi i nikog neće biti briga za to. Izjava je imala i dio gdje je rekao da je on (Piastri) tip kojeg želi pobijediti više od bilo koga drugog, i da se i dalje ljuti, uzruja i razočara, ali to ne znači da se mora iskaliti po njemu, te ako ga Oscar pobijedi, to je po njemu jednostavno zato što je on odradio bolji posao i to je pošteno po njemu. On će raditi posao na način za koji vjeruje da je najbolji za njega, a to što je netko drugi to učinio drugačije prije nekoliko godina, ne znači da i on to mora tako, pa ga to ni ne zanima.
Uvijek je lijepo i zanimljivo vidjeti vatru i želju, i to pogotovo u sportskim okvirima. Meni je osobno utrkivanje između Fernanda i Sebastiana, (pa i Maxa i Charlesa 2022. u ranom dijelu prvenstva dok su bili konkurentni) bilo jedno od dražih za vidjeti u nedavnoj povijesti F1. Sada sam malo skrenuo previše možda s teme, ali da li su Alonso i Vettel ikada imali sudar u F1 medusobno kada bolje razmislim? A opet ih to ne cini ništa manje kompetitivnim u onim godinama dok su se borili za prvenstva i bilo je izuzetno napeto i legendarno pratiti te sezone.
Za sada su mi mlaki. Previše pitaju šefove što se smije, a što ne. Kada se boriš za naslov ne postoje Papaya rules. Onda se igra igra Ivana Drage "if he dies, he dies".
Nisam baš siguran. Ne vidim takvu vatru ni u jednom ni u drugom.
I ono u Kanadi je bilo više šeprtljavo, nego neko guranje.
Vidjeti ćemo. Ovo je možda obojici jedina prilika da osvoje naslov ikad. Kad se osvijeste po tom pitanju, moglo bi biti svega.
Vozacu kao sto je Max ne ostavlja se otvorena putanja u zavoju...on ce pokusat proci i to je uredu..da je Norris bio iza Ham on bi kruzao bez problema osim u DRS zoni bi morao pazit
Da je Vettel tada imao pod broj 1. Momcad iza sebe dobio bi ga.. a 2. Konzistetan bolid..
.jos lakse bi ga dobio...tad je merc jednostavno bio prejak...i ona spika black live mater i ostalo.....sve je bilo na lewisovoj strani...
Zapravo bez konkurencije...jedini Vettel... ali Ferrari je bio nespreman za taj izazov
To s erama i dominacijom nije se baš pokazalo da je uvijek ista situacija.
Red Bullu je trebalo 8 godina da sustigne Mercedes (drugi nisu mogli) i to samo za vozački naslov. Najveća glupost u povijesti F1 su mi pravila o djelomičnom zamrzivanju razvoja motora početkom hibridne ere dok je Merc tu imao brutalnu prednost. Neki tokeni itd. Najgluplje pravilo ikad. Plus nije bilo ograničenja budžeta pa je Merc mlatio pare po svemu na bolidu dok su ostali pokušavali razdvojiti turbinu od kompresora...
U ovoj ground effect eri McLaren je sustigao, a onda prestigao RB u roku 2ipo sezone.
Dok pišem ovo svake sekunde mi padaju na pamet drugi faktori koji non stop prebacuju vagu vamo tamo i zato kažem da je teško i nemoguće objektivno definirati te neke stvari.
I ovo što kažeš za Kimija mi je super i drago mi je da Kimi ima svoje fanove koji će to tvrditi po svom subjektivnom mišljenju.
Po mom subjektivnom mišljenu naslova ne bi vidio da se McLarenu nisu svađali. Da je Ron posložio momčad u stilu Todta, Wolfa, Hornera, Briatorea, zadnji Ferrarijev naslov bi datirao 2004., al opet, McLaren je ilegalno koristio Ferrarijeve informacije tako da opet ne možeš biti objektivan 😂😂😂😂 Ajme, onda je 2008. još izgubio momčadski dvoboj od Felipe Masse.. 😬
I meni je nejasan što se toliko nervira, ali jbga kad skontaš da je čovjek maltene cijelu karijeru bio u igri za pobjede i naslove, a sad ne može podijumu prismrdit, to je za njega ogroman šok, pogotovo situacija u Ferrariju gdje su trkaći inžinjeri preko veze zaposleni pa nemaš s kim ni radit🤣
Joj ovo mi bode oči kad pročitam da je inflacija statistike kad se ustvari radi o revoluciji košarke nakon Stephena Currya. Prije centri nisu znali kako treba slobodna ubacit, a danas svaki malo bolji centar ima preko 30% za 3 poena, samim time više igrača je sposobno pogodit sa distance i odmah je nemoguće imati efikasnu odbranu. To je evolucija igre, a ne inflacija statistike.
Uvijek je puno rasprave tko je najbolji,jedno su rekordi,drugo tko je imao kakve momcadske kolege,neki su uvijek bili br 1 u ekipi te je ekipa radila bolid prema njihovom stilu voznje.
Za mene je LH medu 10,kao sta su MS,FA,MV.
Sve ovisi o navijackom gledistu.
Mislim da se nikad nebi MS,FA bas toliko kritizirali i govorili da treba drugi vozac jer to utjece onda na moral ljudi koji sa tobom rade,koji su trkace vikende tamo da ti pripreme bolid itd.
Ako se ovako nastavi do kraja sezone najbolje bi bilo onda se odvojit.
Ferrari bi mozda trebao u tom slucaju pokusat dovest OB ili Piastria.
Trend je takav da svaka momčad koja dode na vrh ostat će tamo (manje-više) neko vrijeme te kojigod vozač da se nađe u toj ekipi bit će višestruki prvak i novi GOAT. Manje-više isto vrijedi i za ostale sportove. Trenutno je mišljenje da je Max GOAT, prije njega ljudi su se kunili u Hamiltona a prije njega u Schumchera. A prije njega u Sennu. Činjenica je da iza svih njih stoji ekipa bez koje ne bi ništa napravili. Isto tako, činjenica je da postoji razlika između vozača ali ta razlika nije dovoljna da nadoknadi razliku u ekipama! Točka. (osim u nekim RIJETKIM rubnim situacijama). Zato osobno više ne gledam na F1 kao sport nego show, a rasprave koji vozač je (naj)bolji su besmislene i presubjektivne.
EDIT: Kimi je najbolji, titula s Ferrarijem vrijedi x10
Realno, nemoguće je napraviti jednadžbu koja će reći tko je najbolji, pogotovo u Formuli 1 zbog konstruktorskog natjecanja. Možeš staviti GOAT-a svih vremena u najsporiji bolid 15 godina i nikad neće biti u raspravi za GOAT-a.
Tu su još različita vremena, tehnologija, broj utrka u sezoni, duljina dominacije jedne momčadi, sve faktori koji dobrano odlučuju o tome tko će osvojiti naslov.
Da imaš vremeplov i dovučeš sve vozače u njihovom primeu u istu točku u vremenu, koji ćeš im bolid dati? Ili ćeš ih staviti u obični auto kao u Top Gearu pa po tome suditi...
Mi samo možemo reći tko je nama najbolji, a to je subjektivno i nema veze s nečim mjerljivim i konkretnim. To vrijedi za sve, ne samo za sportove.
Onda opet obrva se podigne kad čuješ da jedan Eddie Jordan, Jenson Button i Damon Hill javno u mikrofon govore da je Max Verstappen najbolji ikad. Svu trojicu imate na YouTubu dok to izgovaraju. Naravno, opet stojim iza onog da smo svi manje ili više subjektivni, ali kad takva imena to kažu, onda to ima i neku težinu. Pogotovo kad to kaže Hill koji ne voli Maxa zbog nekih njegovih načina vožnje.
Evo još jednog "da je baba muško" scenarija. Zamislite da je umjesto svih krivih odluka Alonso nakon Renaulta potpisao za RB i tamo osvojio 4 naslova i onda umjesto Hamiltona prešao u Mercedes i tamo osvojio još 6 (ajmo reći kao i Ham). To bi bilo 12 naslova. Tko bi tada bio GOAT? 😁
Postojao je jedan način da ne dođe do smanjenja razlike na 9 bodova. Ako Piastri ne zna o čemu pričam neka pogleda utrku Barcelona 2016. Ako ne znaš kako reagirati zapitaj se kako bi postupili Senna, Schumacher pa i danas MAX.
Dodao bih da u Lewisovoj i Maxovoj statistici ima dosta inflacije jer je kolicina utrka znacajno porasla u zadnjih 15 godina pa samim time ako imas par dominantnih sezona, automatski skupljas vise pobjeda po sezoni.
Od 80ih do tamo kraja 2000ih smo imali 14-16 utrka po sezoni dok unazad 15 godina je ta brojka 20 i vise po sezoni.
Treba uzeti u obzir i broj mehanickih kvarova a i u pireli eri se vozi manji dio utrke na noz zbog cuvanja guma pa je i gresaka manje.
Nemoguce je napravit idealan sud tko je najbolji.
Slicna inflacija statistike je npr u NBA gdje danas imamo puno vise igraca sa 30+ koseva po utakmici zbog prakticki ne igranja obrane i bjesomucnog bacanja trica.
Vettwl je najbilji vozač.. ROC je čisti dokaz, ne samo F1.. a onda odma iza njega poslije par tekila sam ja... tek nakon nas dvojice svi ostali. :chill:
Obožavam kad Alonso udara po englezima 😁
Ovi današnji mladi su kao Jokić u košarci. Ako osvoji naslov ide u Srbiju svojim konjima, ako izgubi opet ide svojim konjima. Pitajte vi Michaela Jordana i pok. Kobea Bryanta što misle o borbi, izgubljenom naslovu i što im je na umu bilo. Za njih je bitka za naslov bio rat, probudi se ujutro i satima u teretani smišlja kako to naslova, prvi dolazi na trening, zadnji odlazi. Gotovo na razini naslov ili smrt. Tako su na to gledali i Senna i Schumacher. Zato su bili spremni nekoga zaljepiti u zid. Mislim da starije generacije vozača ne bi mogle shvatiti neozbiljnost moderne formule 1.
Ne nužno. Oscar je dosta hladan lik i ne puca bas pod pritiskom za sad, a Lando ima dosta "zdrav" ljudski pogled na sve to. Ne bi se složio ni sa komentarom da nemaju vatre jedan i drugi, a ni pogotovo sa ovim što malo malo citira Ivana Dragu iz Rockya i pomalo podsjeća i na one war boyse iz Mad Maxa sa svojim fanatičnim izjavama.
To je nova generacija koja na to gleda kao na sport i znaju da postoje znatno važnije stvari u životu. Netko će se s tim složiti a netko ne (ovi koji ne mogu shvatiti drugačiju perspektivu i suprotno razmišljanje drugih su vjerojatno i ljudi koji će automatski krenuti vrijedati i napadati jer drugi ne dijele to njihovo mišljenje, ali je to vjerojatno i ta glasna manjina i neće zapravo utjecati na ništa). Opet će na kraju jedan od njih osvojiti tu titulu i to na način da nadvisi drugog vozača. Ima li išta ljepše od toga da nadvisiš drugog vozača kroz čistu brzinu i dokažeš da si bio bolji vozač u istom stroju bez ikakvih spletki i varki? Da li će biti prljave igre do kraja, to još nije isključeno ali je sve manje izgledno dok sve više upoznajemo ova 2 odlična vozača. Da li postoji boljih vozača na gridu? zasigurno da, ali nam ove utrke daju i veću zabavu na utrkama nego trening sesije dominantnih ekipa sa samo jednim odličnim vozačem.
Lando je na pitanje da li uživa ući pod kožu Oscara izjavio da ne uživa jer će za 200 godina ionako svi biti mrtvi i nikog neće biti briga za to. Izjava je imala i dio gdje je rekao da je on (Piastri) tip kojeg želi pobijediti više od bilo koga drugog, i da se i dalje ljuti, uzruja i razočara, ali to ne znači da se mora iskaliti po njemu, te ako ga Oscar pobijedi, to je po njemu jednostavno zato što je on odradio bolji posao i to je pošteno po njemu. On će raditi posao na način za koji vjeruje da je najbolji za njega, a to što je netko drugi to učinio drugačije prije nekoliko godina, ne znači da i on to mora tako, pa ga to ni ne zanima.
Uvijek je lijepo i zanimljivo vidjeti vatru i želju, i to pogotovo u sportskim okvirima. Meni je osobno utrkivanje između Fernanda i Sebastiana, (pa i Maxa i Charlesa 2022. u ranom dijelu prvenstva dok su bili konkurentni) bilo jedno od dražih za vidjeti u nedavnoj povijesti F1. Sada sam malo skrenuo previše možda s teme, ali da li su Alonso i Vettel ikada imali sudar u F1 medusobno kada bolje razmislim? A opet ih to ne cini ništa manje kompetitivnim u onim godinama dok su se borili za prvenstva i bilo je izuzetno napeto i legendarno pratiti te sezone.
Eh, da je to netko drugi rekao bilo bi drukcije..
Alosno hvali vozaca iz A14 agencije dodje na isto sa
Daleko od toga da Gabrijel nije imao odlicnu utrku.
Za sada su mi mlaki. Previše pitaju šefove što se smije, a što ne. Kada se boriš za naslov ne postoje Papaya rules. Onda se igra igra Ivana Drage "if he dies, he dies".
Nisam baš siguran. Ne vidim takvu vatru ni u jednom ni u drugom.
I ono u Kanadi je bilo više šeprtljavo, nego neko guranje.
Vidjeti ćemo. Ovo je možda obojici jedina prilika da osvoje naslov ikad. Kad se osvijeste po tom pitanju, moglo bi biti svega.
Vozacu kao sto je Max ne ostavlja se otvorena putanja u zavoju...on ce pokusat proci i to je uredu..da je Norris bio iza Ham on bi kruzao bez problema osim u DRS zoni bi morao pazit
Da je Vettel tada imao pod broj 1. Momcad iza sebe dobio bi ga.. a 2. Konzistetan bolid..
.jos lakse bi ga dobio...tad je merc jednostavno bio prejak...i ona spika black live mater i ostalo.....sve je bilo na lewisovoj strani...
Zapravo bez konkurencije...jedini Vettel... ali Ferrari je bio nespreman za taj izazov
Doći će do toga...prije ili kasnije...neizbježno je...
To s erama i dominacijom nije se baš pokazalo da je uvijek ista situacija.
Red Bullu je trebalo 8 godina da sustigne Mercedes (drugi nisu mogli) i to samo za vozački naslov. Najveća glupost u povijesti F1 su mi pravila o djelomičnom zamrzivanju razvoja motora početkom hibridne ere dok je Merc tu imao brutalnu prednost. Neki tokeni itd. Najgluplje pravilo ikad. Plus nije bilo ograničenja budžeta pa je Merc mlatio pare po svemu na bolidu dok su ostali pokušavali razdvojiti turbinu od kompresora...
U ovoj ground effect eri McLaren je sustigao, a onda prestigao RB u roku 2ipo sezone.
Dok pišem ovo svake sekunde mi padaju na pamet drugi faktori koji non stop prebacuju vagu vamo tamo i zato kažem da je teško i nemoguće objektivno definirati te neke stvari.
I ovo što kažeš za Kimija mi je super i drago mi je da Kimi ima svoje fanove koji će to tvrditi po svom subjektivnom mišljenju.
Po mom subjektivnom mišljenu naslova ne bi vidio da se McLarenu nisu svađali. Da je Ron posložio momčad u stilu Todta, Wolfa, Hornera, Briatorea, zadnji Ferrarijev naslov bi datirao 2004., al opet, McLaren je ilegalno koristio Ferrarijeve informacije tako da opet ne možeš biti objektivan 😂😂😂😂 Ajme, onda je 2008. još izgubio momčadski dvoboj od Felipe Masse.. 😬
I bolje je da je gusto.
Kakav Kreten !
I meni je nejasan što se toliko nervira, ali jbga kad skontaš da je čovjek maltene cijelu karijeru bio u igri za pobjede i naslove, a sad ne može podijumu prismrdit, to je za njega ogroman šok, pogotovo situacija u Ferrariju gdje su trkaći inžinjeri preko veze zaposleni pa nemaš s kim ni radit🤣
Joj ovo mi bode oči kad pročitam da je inflacija statistike kad se ustvari radi o revoluciji košarke nakon Stephena Currya. Prije centri nisu znali kako treba slobodna ubacit, a danas svaki malo bolji centar ima preko 30% za 3 poena, samim time više igrača je sposobno pogodit sa distance i odmah je nemoguće imati efikasnu odbranu. To je evolucija igre, a ne inflacija statistike.
Ma vala u nogometu od mundijala 2022 nema dileme, Messi je najveći fudbaler ikad.
Bojim se da je prime Lewis Hamilton stvar prošlosti.
Gdje si ti družee nema te na forumu ne pamtim kad sam te vidio, sve uredno?? :pivo:
...pa napisao sam da 'bacam bombu(e)'...
Uvijek je puno rasprave tko je najbolji,jedno su rekordi,drugo tko je imao kakve momcadske kolege,neki su uvijek bili br 1 u ekipi te je ekipa radila bolid prema njihovom stilu voznje.
Za mene je LH medu 10,kao sta su MS,FA,MV.
Sve ovisi o navijackom gledistu.
Mislim da se nikad nebi MS,FA bas toliko kritizirali i govorili da treba drugi vozac jer to utjece onda na moral ljudi koji sa tobom rade,koji su trkace vikende tamo da ti pripreme bolid itd.
Ako se ovako nastavi do kraja sezone najbolje bi bilo onda se odvojit.
Ferrari bi mozda trebao u tom slucaju pokusat dovest OB ili Piastria.
Trend je takav da svaka momčad koja dode na vrh ostat će tamo (manje-više) neko vrijeme te kojigod vozač da se nađe u toj ekipi bit će višestruki prvak i novi GOAT. Manje-više isto vrijedi i za ostale sportove. Trenutno je mišljenje da je Max GOAT, prije njega ljudi su se kunili u Hamiltona a prije njega u Schumchera. A prije njega u Sennu. Činjenica je da iza svih njih stoji ekipa bez koje ne bi ništa napravili. Isto tako, činjenica je da postoji razlika između vozača ali ta razlika nije dovoljna da nadoknadi razliku u ekipama! Točka. (osim u nekim RIJETKIM rubnim situacijama). Zato osobno više ne gledam na F1 kao sport nego show, a rasprave koji vozač je (naj)bolji su besmislene i presubjektivne.
EDIT: Kimi je najbolji, titula s Ferrarijem vrijedi x10
Realno, nemoguće je napraviti jednadžbu koja će reći tko je najbolji, pogotovo u Formuli 1 zbog konstruktorskog natjecanja. Možeš staviti GOAT-a svih vremena u najsporiji bolid 15 godina i nikad neće biti u raspravi za GOAT-a.
Tu su još različita vremena, tehnologija, broj utrka u sezoni, duljina dominacije jedne momčadi, sve faktori koji dobrano odlučuju o tome tko će osvojiti naslov.
Da imaš vremeplov i dovučeš sve vozače u njihovom primeu u istu točku u vremenu, koji ćeš im bolid dati? Ili ćeš ih staviti u obični auto kao u Top Gearu pa po tome suditi...
Mi samo možemo reći tko je nama najbolji, a to je subjektivno i nema veze s nečim mjerljivim i konkretnim. To vrijedi za sve, ne samo za sportove.
Onda opet obrva se podigne kad čuješ da jedan Eddie Jordan, Jenson Button i Damon Hill javno u mikrofon govore da je Max Verstappen najbolji ikad. Svu trojicu imate na YouTubu dok to izgovaraju. Naravno, opet stojim iza onog da smo svi manje ili više subjektivni, ali kad takva imena to kažu, onda to ima i neku težinu. Pogotovo kad to kaže Hill koji ne voli Maxa zbog nekih njegovih načina vožnje.
Evo još jednog "da je baba muško" scenarija. Zamislite da je umjesto svih krivih odluka Alonso nakon Renaulta potpisao za RB i tamo osvojio 4 naslova i onda umjesto Hamiltona prešao u Mercedes i tamo osvojio još 6 (ajmo reći kao i Ham). To bi bilo 12 naslova. Tko bi tada bio GOAT? 😁
Postojao je jedan način da ne dođe do smanjenja razlike na 9 bodova. Ako Piastri ne zna o čemu pričam neka pogleda utrku Barcelona 2016. Ako ne znaš kako reagirati zapitaj se kako bi postupili Senna, Schumacher pa i danas MAX.
Dodao bih da u Lewisovoj i Maxovoj statistici ima dosta inflacije jer je kolicina utrka znacajno porasla u zadnjih 15 godina pa samim time ako imas par dominantnih sezona, automatski skupljas vise pobjeda po sezoni.
Od 80ih do tamo kraja 2000ih smo imali 14-16 utrka po sezoni dok unazad 15 godina je ta brojka 20 i vise po sezoni.
Treba uzeti u obzir i broj mehanickih kvarova a i u pireli eri se vozi manji dio utrke na noz zbog cuvanja guma pa je i gresaka manje.
Nemoguce je napravit idealan sud tko je najbolji.
Slicna inflacija statistike je npr u NBA gdje danas imamo puno vise igraca sa 30+ koseva po utakmici zbog prakticki ne igranja obrane i bjesomucnog bacanja trica.
Vettwl je najbilji vozač.. ROC je čisti dokaz, ne samo F1.. a onda odma iza njega poslije par tekila sam ja... tek nakon nas dvojice svi ostali. :chill:
Bravo Ante.
Isto je i nprm u nogometu oko messija, cr-a, pelea, maradone,...
Ali teško je to objasniti modernim generacijama.