Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina.
Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Vrijeme u kojem ostajemo bez staza koje su utkane u DNA ovog sporta, vrijeme u kojem se i ovo malo legendarnih staza optimizira prema karakteristikama modernih bolida. Totalno van svake pameti.
Njemacka kako je ostala bez staza vrlo uskoro bi mogla u doglednu buducnost ostati i bez vozaca tako da sam se s gubitkom tih staza vec davno i pomirio.
U onom crnilu korone jedina je svjetla tocka bila vidjeti povratak nekih od najboljih europskih staza. Prizor bolida, ma kakvi god da su, na asfaltu Nurburgringa, predivnog Portimaoa, Imole, Istanbula i Mugella je neprocjenjiv. Ipak, meni zauvijek neprezaljen ce ostati gubitak Sepanga. Ta je staza ziva umjetnost kada se zbroje svi faktori. Cak bi i ove danasnje grdosije od bolida vjerojatno jako dobro lezale na tako sirokoj stazi. Od svih navedenih imam osjecaj da je povratak Sepanga najizgledniji ako se organizatori odluce na to.
Zašto ne, pa i Kimmi Raikonen nije zadovoljavao uvjete za super licencu i dobio je izuzeće, prije prvog nastupa u F1 je vozio samo dvadesetak utrka, ostalo znamo.
Izgrađena nakon 2.000g Turska Istambul Park.
Sama staza je toliko obećavala i baš to. Nije dobila dovoljan broj godina da postane legendrana.
Hebo ih sve Berenie i financijska računica.
Danas bi bila puna kao šipak, a pola publike bi došlo iz drugih država.
Financijska zarada na sve strane.
Od lokalnih kebaba, preko avio kompanija, turističkih agencija, hotela......
Pa ne može sama staza zaraditi novac ako nije u državama proizvođačima automobila i vozača.
Kako tamo industrija (nafta/auti) / država / privatni interesi..... financiraju staze?
Turska mi je neprežaljena staza.
Pitanje je vremena kad ce ispast Monza i Silverstone,a neki s turbanom predstavljat nove staze u pijesku sa svojim berberskim plemenom...Loši krojači sudbinu kroje. Autoru teksta sve pohvale,naročito ono "Lanac/Sidro" 👍👍👍👍
Prvo da se osvrnem na "novopečene" (ok, neke već imaju po 20 i više godina staža, neke su već i izbačene).
Kod Las Vegasa jedino što će ostati upamćeno nekada, kada se možda na toj stazi ne bude više vozilo, je činjenica da svojim layout-om podsjeća na svinju Homera Simpsona koja visi na plafonu kao Spider-Man (Spider-Pig). Ajde, to je još makar i dobar meme.
Kod Miamija će pak ostati upamćena PVC marina sa maketama jahti, što smatram da je trenutno (i još uvijek) ubjedljivo "low point" vezan za F1 staze (mislim za za onaj "ne trkaći" dio F1 staza).
Opet, pomenute staze uopšte ne bi bile loše u jednom malo prirodnijem (šume, livade....), okruženju, sa pješčano-šljunčano-travnatim izletnim zonama i na njima se može ifno utrkivati.
Singapur je dno-dna, za mene. Uvijek bio i uvijek će i ostati. Dojam mi je još naglašeniji jer je Ferrari na toj stazi (još je bila i inauguralna utrka u Singapuru) možda i ostao bez (posljednje) vozačke titule. A još je kasnije namještanje utrke i izašlo na vidjelo, a još mnogo kasnije se izašlo u javnost da se znalo za namještanje trke na vrijeme (za poništenje iste). Bez obzira na to, da (mi) je staza dobra, reko bi dobra je (bez obzira na događaje iz 2008.), Ali nije, brate. Krš. Barem za mene.
Bahrein mi je dobra staza, među boljim u trenutnom kalendaru.
Baku, Jeddah - ajd, li-la
Losail je MotoGP staza i uopšte nije za F1 bolide i vrlo rado bi je izbacio.
Shanghai je sasvim OK.
Yas Marina - smeta me što je zadnja, nije loša za utrkivanje. Ima i tamo onaj svijetleći hotel, koji ima zanimljiv tlocrt, vrlo karakterističnog oblika. I to je jedan od "low point" detalja, nevezanih za sam trkaći dio staze.
COTA - pod ruku s Bahreinom. Ne micati iz kalendara, po mogućnosti.
Za Buddh, Yeongam, Valenciu i Sochi mi nije uopšte žao što ih nema u kalendaru.
Slažem se sa autorom za Istanbul i Sepang. Dvije odlične staze. Istanbul - lijevi krug, zavoj br. 8, pa zadnji "pravac" sa onim blagim prelamanjem. Sepang, 2 velika pravca, promjenjivo vrijeme, pljuskovi "iz vedra neba", mada su i suhe VN Malezije bile dobre.
Ne znam da li sam koju fulao.
Albert Park je tu skoro 30 godina, par godina manje od Catalunye (a bila je VN Australije i ranije) pa je ne bi stavljao u "nove".
Što se tiče starih, naravno, nedostaje Hockenheim, pa makar bio i skraćeni, za razliku od npr. Zandvoort (nije pomenut, nema ga više), kao i Paul Ricarda. Ali smatram da bi Francuska trebala/morala imati trku.
Hockenheim može i u rotaciji sa Nurburgringom, nemam ništa protiv.
Catalunya će mi nedostajati ponajviše iz razloga što se na toj stazi najbolje vidi "kakav je odnos snaga među ekipama".
A imam i osjećaj da će staza u Madridu biti krš. Vidjećemo.
Imola, kakva god bila, je ipak vozačka staza i nedostajaće u kalendaru.
Možda sam previdio u tekstu, ali vidim da se nije dotaklo i Portugala, koji takođe ima šta za ponuditi.
Nisam ni protiv rotacija nekih staza, s tim što bi ostavio "core" u vidu Spa, Silverstone, Interlagos (po mogućnosti ostaviti da bude zadnja trka), RB Ring, Monza (iako su teže preticanja, bez obzira na konfiguraciju), Suzuka (još teža preticanja), Monako (praktično nemoguća preticanja), COTA, Bahrain, Yas Marina, Hungaroring (što da ne), Albert Park (da otvara sezonu), Meksiko (ako ništa zbog one publike), ostalo neka rotira. Rotacija može biti i unutar jedne te iste zemlje, ako ima više staza (Njemačka, Francuska, Španija, Portugal, ta druga trka u SAD - jednom Miami, drugi put Vegas), ili između dvije zemlje (može se tu ubaciti Portugal, da neka njihova staza rotira sa Turskom, zatim Losail / Jeddah, ili npr. Sepang / Marina Bay, iako su meni te dvije staze nebo i zemlja...., ali blizu su, geografski).
Još sam jedino onu Valenciju mogao progutat jer su bile čak vrlo zanimljive utrke a oni izbace to i ostave dosadni Monaco , još dosadniji i bezličniji Miami. i ovaj Las vegas je meni .. ne sjećam se baš ničega s tih staaza.. gledao sam te utrke,ali kao da gledamneke niže serije, toliko mi je nebitno kad dođe vikendu Miamiju ili LAS Vegasu.. Baku mi je još okej i Singapore ajde zato jer spada već u tradiocionalne staze.. mislim ipak se vozi tamo od 2008
Da... kroz šumu , predobro gas samo ..
kad mi je tata kupio F1 1999 igricu, iz nekog razloga sam obožavao derat tu stazu,valjda jer sam kao klinac bio blento pa samo gas,ali ostala mi u sjajnom sjećanju...
Čista romantika što bi se reklo..
I Rubens pobjedio prvu utrku na toj stazi ako se ne varam,kroz maglu mi ostalo, gledao sam tu utrku .. znam da je plakao i da je bilo nešto iznenađujuće da će on pobjedit
Mrzim sve ulične gradske utrke, bilo stare, bilo nove. Maknuti Hockenheim ili Sepang je sramota. Staviti SPA u svaku drugu ili treću sezonu je sramota. Bez obzira na neke osobe na ovom webu i dalje bih izbacio Monaco bez ikakve grižnje savjesti, a s istim mogu u crnu rupu i Singapur, Baku, Las Vegas, Miami i sve buduće idiotske ideje F1 menadžerije. Već vidim GP London, GP Paris, GP Madrid....
Objektivno Monaco nikada nije bio ugrozen niti ce ikada biti.
Neshvatljvo mi je da nemamo Sepang. Fenomenalna staza. Zamalo da je Perez vec tada pobjedio. Takodjer Turska.
Mislim da je bitno stvarno shvatiti temelje f1. Ona se bazira na pokusaju kreiranja rizika (adrenalina) iz ratnih dana, pilota. Moderna f1 je samo sjena svojih temelja. Sama cinjenica da je Maxov potez izazvao ovoliko cmizdrenja dovoljno govori o tome kako je ovaj sport izgubio smisao kao tradicija.
Dolaze nova vremena "strucnjaka" i bezmudnjaka. Posebno ovih drugih.
"No, iako je po tim mjerilima ispred mnogih vozačkih giganata ..." po brojkama valjda da ali po postotcima i ne baš . npr ispred je piqueta ili laude no ako gledamo kroz postotke bottas ima 67 podija , piquet 60 , lauda 54 ali u postotcima bottas ima 27,2 % , lauda 31,6 % , piquet 29,4 % . treba uzet u obzir i broj odvoženih trka . bottas je odvozija 246 , piquet 204 , a lauda 171 trku = šta više odvoženih trka veća je mogučnost za osvajanje podija ;)
osim toga da je u mercu umisto lewisa ima nekog drugog za kolegu "krvna slika" valtteria bi bila puno bolja jer zaboravlja se izjava tota kako je valtteri najbolji pomoćnik (lewisu ) , a ka takav i nije moga bolje , više makar vozija i najdominantnij bolid ever .
Ova njegova "furka" mi je mucna. Mnogi poznati sredovjecni muskarci ovo sada rade. Furaju izgled momka od 20-ak godina na studijima koji vole da partiraju i curi im nos.
Nadam se da ga nikada vise necu vidjeti na startu GPa.
Znam, ali uzmeš neki streaming TV uslugu i onda F1 kupe neki drugi. F1Tv će uvijek imati prijenos prema tome... A osim toga nema reklame. Na to se ne bi mogao ponovo naviknuti.
Nije poanta u pravilima, nego u pretjerivanju sa pravilima... zato kažem... gledajmo lijepe, uredne i sterilne sportove, pošto i ovo polako postaje jedan od njih...
Utrkivanje se svelo da pobjeđuje onaj tko jače kmeči... Zakoči ranije-kazna, zakoči kasnije - kazna, pokušaj prijeći - kazna, pokušaj se obraniti - kazna... Gotovo da i ne postoji više preticanje bez da se vodi rasprava da li je po pravilima ili ne...
Da li je Max usro motku... je, ali bilo je i puno gorih situacija od ove, u još nesigurnijim uvjetima, pa se nije toliko raspravljalo o tome...
Šta je tu tako dramatično šta ga je krenuo pustiti i predomislio se, ili podcijenio situaciju, pa su se mrvicu takli... bilo slučajno ili namjerno... ma dajte više... ili neka se utrkuju, ili neka se trka prebaci u rally mod i nek se bore protiv štoperice i to je to...
Otkad su pravo, hrabro utrkivanje preuzeli papčići i od njega napravili "sport" od tada se takve rasprave i vode...
Prije su bili vozači utrka, posebna kategorija ljudi sa mud*ma, a sad su sportaši...
Bit će nešto slike s utrke između reklama. RTL je potpuno negledljiva TV ako nije IPTV. Nakon godina gledanja F1 bez reklama na F1tv, umro bi da ponovo čujem "vraćamo se nakon još jednog reklamnog bloka".
Dakle ,Ante misli da bi potonuo .. možda ipak ne toliko koliko je potonuo nakon kazne i svega.. možda je preolako shvatio pitanje Ante ... Ostalo je koliko 5-6 krugova utrkivanja . A stari soft je opet bolji od novog harda.. moguće da sam u krivu ..
Svakako hvala na odgovoru ...
Vrijeme u kojem ostajemo bez staza koje su utkane u DNA ovog sporta, vrijeme u kojem se i ovo malo legendarnih staza optimizira prema karakteristikama modernih bolida. Totalno van svake pameti.
Njemacka kako je ostala bez staza vrlo uskoro bi mogla u doglednu buducnost ostati i bez vozaca tako da sam se s gubitkom tih staza vec davno i pomirio.
U onom crnilu korone jedina je svjetla tocka bila vidjeti povratak nekih od najboljih europskih staza. Prizor bolida, ma kakvi god da su, na asfaltu Nurburgringa, predivnog Portimaoa, Imole, Istanbula i Mugella je neprocjenjiv. Ipak, meni zauvijek neprezaljen ce ostati gubitak Sepanga. Ta je staza ziva umjetnost kada se zbroje svi faktori. Cak bi i ove danasnje grdosije od bolida vjerojatno jako dobro lezale na tako sirokoj stazi. Od svih navedenih imam osjecaj da je povratak Sepanga najizgledniji ako se organizatori odluce na to.
Zašto ne, pa i Kimmi Raikonen nije zadovoljavao uvjete za super licencu i dobio je izuzeće, prije prvog nastupa u F1 je vozio samo dvadesetak utrka, ostalo znamo.
Izgrađena nakon 2.000g Turska Istambul Park.
Sama staza je toliko obećavala i baš to. Nije dobila dovoljan broj godina da postane legendrana.
Hebo ih sve Berenie i financijska računica.
Danas bi bila puna kao šipak, a pola publike bi došlo iz drugih država.
Financijska zarada na sve strane.
Od lokalnih kebaba, preko avio kompanija, turističkih agencija, hotela......
Pa ne može sama staza zaraditi novac ako nije u državama proizvođačima automobila i vozača.
Kako tamo industrija (nafta/auti) / država / privatni interesi..... financiraju staze?
Turska mi je neprežaljena staza.
Samo Blažičko-Mamićeva pič.. jos fali...od reklama žive privane TV. Ostajemo na SK za sada
Pitanje je vremena kad ce ispast Monza i Silverstone,a neki s turbanom predstavljat nove staze u pijesku sa svojim berberskim plemenom...Loši krojači sudbinu kroje. Autoru teksta sve pohvale,naročito ono "Lanac/Sidro" 👍👍👍👍
Prvo da se osvrnem na "novopečene" (ok, neke već imaju po 20 i više godina staža, neke su već i izbačene).
Kod Las Vegasa jedino što će ostati upamćeno nekada, kada se možda na toj stazi ne bude više vozilo, je činjenica da svojim layout-om podsjeća na svinju Homera Simpsona koja visi na plafonu kao Spider-Man (Spider-Pig). Ajde, to je još makar i dobar meme.
Kod Miamija će pak ostati upamćena PVC marina sa maketama jahti, što smatram da je trenutno (i još uvijek) ubjedljivo "low point" vezan za F1 staze (mislim za za onaj "ne trkaći" dio F1 staza).
Opet, pomenute staze uopšte ne bi bile loše u jednom malo prirodnijem (šume, livade....), okruženju, sa pješčano-šljunčano-travnatim izletnim zonama i na njima se može ifno utrkivati.
Singapur je dno-dna, za mene. Uvijek bio i uvijek će i ostati. Dojam mi je još naglašeniji jer je Ferrari na toj stazi (još je bila i inauguralna utrka u Singapuru) možda i ostao bez (posljednje) vozačke titule. A još je kasnije namještanje utrke i izašlo na vidjelo, a još mnogo kasnije se izašlo u javnost da se znalo za namještanje trke na vrijeme (za poništenje iste). Bez obzira na to, da (mi) je staza dobra, reko bi dobra je (bez obzira na događaje iz 2008.), Ali nije, brate. Krš. Barem za mene.
Bahrein mi je dobra staza, među boljim u trenutnom kalendaru.
Baku, Jeddah - ajd, li-la
Losail je MotoGP staza i uopšte nije za F1 bolide i vrlo rado bi je izbacio.
Shanghai je sasvim OK.
Yas Marina - smeta me što je zadnja, nije loša za utrkivanje. Ima i tamo onaj svijetleći hotel, koji ima zanimljiv tlocrt, vrlo karakterističnog oblika. I to je jedan od "low point" detalja, nevezanih za sam trkaći dio staze.
COTA - pod ruku s Bahreinom. Ne micati iz kalendara, po mogućnosti.
Za Buddh, Yeongam, Valenciu i Sochi mi nije uopšte žao što ih nema u kalendaru.
Slažem se sa autorom za Istanbul i Sepang. Dvije odlične staze. Istanbul - lijevi krug, zavoj br. 8, pa zadnji "pravac" sa onim blagim prelamanjem. Sepang, 2 velika pravca, promjenjivo vrijeme, pljuskovi "iz vedra neba", mada su i suhe VN Malezije bile dobre.
Ne znam da li sam koju fulao.
Albert Park je tu skoro 30 godina, par godina manje od Catalunye (a bila je VN Australije i ranije) pa je ne bi stavljao u "nove".
Što se tiče starih, naravno, nedostaje Hockenheim, pa makar bio i skraćeni, za razliku od npr. Zandvoort (nije pomenut, nema ga više), kao i Paul Ricarda. Ali smatram da bi Francuska trebala/morala imati trku.
Hockenheim može i u rotaciji sa Nurburgringom, nemam ništa protiv.
Catalunya će mi nedostajati ponajviše iz razloga što se na toj stazi najbolje vidi "kakav je odnos snaga među ekipama".
A imam i osjećaj da će staza u Madridu biti krš. Vidjećemo.
Imola, kakva god bila, je ipak vozačka staza i nedostajaće u kalendaru.
Možda sam previdio u tekstu, ali vidim da se nije dotaklo i Portugala, koji takođe ima šta za ponuditi.
Nisam ni protiv rotacija nekih staza, s tim što bi ostavio "core" u vidu Spa, Silverstone, Interlagos (po mogućnosti ostaviti da bude zadnja trka), RB Ring, Monza (iako su teže preticanja, bez obzira na konfiguraciju), Suzuka (još teža preticanja), Monako (praktično nemoguća preticanja), COTA, Bahrain, Yas Marina, Hungaroring (što da ne), Albert Park (da otvara sezonu), Meksiko (ako ništa zbog one publike), ostalo neka rotira. Rotacija može biti i unutar jedne te iste zemlje, ako ima više staza (Njemačka, Francuska, Španija, Portugal, ta druga trka u SAD - jednom Miami, drugi put Vegas), ili između dvije zemlje (može se tu ubaciti Portugal, da neka njihova staza rotira sa Turskom, zatim Losail / Jeddah, ili npr. Sepang / Marina Bay, iako su meni te dvije staze nebo i zemlja...., ali blizu su, geografski).
Još sam jedino onu Valenciju mogao progutat jer su bile čak vrlo zanimljive utrke a oni izbace to i ostave dosadni Monaco , još dosadniji i bezličniji Miami. i ovaj Las vegas je meni .. ne sjećam se baš ničega s tih staaza.. gledao sam te utrke,ali kao da gledamneke niže serije, toliko mi je nebitno kad dođe vikendu Miamiju ili LAS Vegasu.. Baku mi je još okej i Singapore ajde zato jer spada već u tradiocionalne staze.. mislim ipak se vozi tamo od 2008
Da... kroz šumu , predobro gas samo ..
kad mi je tata kupio F1 1999 igricu, iz nekog razloga sam obožavao derat tu stazu,valjda jer sam kao klinac bio blento pa samo gas,ali ostala mi u sjajnom sjećanju...
Čista romantika što bi se reklo..
I Rubens pobjedio prvu utrku na toj stazi ako se ne varam,kroz maglu mi ostalo, gledao sam tu utrku .. znam da je plakao i da je bilo nešto iznenađujuće da će on pobjedit
Treba vratiti stari Hockenheim. To je bila prava staza.
Mrzim sve ulične gradske utrke, bilo stare, bilo nove. Maknuti Hockenheim ili Sepang je sramota. Staviti SPA u svaku drugu ili treću sezonu je sramota. Bez obzira na neke osobe na ovom webu i dalje bih izbacio Monaco bez ikakve grižnje savjesti, a s istim mogu u crnu rupu i Singapur, Baku, Las Vegas, Miami i sve buduće idiotske ideje F1 menadžerije. Već vidim GP London, GP Paris, GP Madrid....
Objektivno Monaco nikada nije bio ugrozen niti ce ikada biti.
Neshvatljvo mi je da nemamo Sepang. Fenomenalna staza. Zamalo da je Perez vec tada pobjedio. Takodjer Turska.
Mislim da je bitno stvarno shvatiti temelje f1. Ona se bazira na pokusaju kreiranja rizika (adrenalina) iz ratnih dana, pilota. Moderna f1 je samo sjena svojih temelja. Sama cinjenica da je Maxov potez izazvao ovoliko cmizdrenja dovoljno govori o tome kako je ovaj sport izgubio smisao kao tradicija.
Dolaze nova vremena "strucnjaka" i bezmudnjaka. Posebno ovih drugih.
Svaka cast na clanku!
"No, iako je po tim mjerilima ispred mnogih vozačkih giganata ..." po brojkama valjda da ali po postotcima i ne baš . npr ispred je piqueta ili laude no ako gledamo kroz postotke bottas ima 67 podija , piquet 60 , lauda 54 ali u postotcima bottas ima 27,2 % , lauda 31,6 % , piquet 29,4 % . treba uzet u obzir i broj odvoženih trka . bottas je odvozija 246 , piquet 204 , a lauda 171 trku = šta više odvoženih trka veća je mogučnost za osvajanje podija ;)
osim toga da je u mercu umisto lewisa ima nekog drugog za kolegu "krvna slika" valtteria bi bila puno bolja jer zaboravlja se izjava tota kako je valtteri najbolji pomoćnik (lewisu ) , a ka takav i nije moga bolje , više makar vozija i najdominantnij bolid ever .
Ova njegova "furka" mi je mucna. Mnogi poznati sredovjecni muskarci ovo sada rade. Furaju izgled momka od 20-ak godina na studijima koji vole da partiraju i curi im nos.
Nadam se da ga nikada vise necu vidjeti na startu GPa.
Znam, ali uzmeš neki streaming TV uslugu i onda F1 kupe neki drugi. F1Tv će uvijek imati prijenos prema tome... A osim toga nema reklame. Na to se ne bi mogao ponovo naviknuti.
Nije trebala biti ni dodijeljena, nego je George, da je frajer, trebao izaći vani i odvaliti mu šamarčinu...
Nije poanta u pravilima, nego u pretjerivanju sa pravilima... zato kažem... gledajmo lijepe, uredne i sterilne sportove, pošto i ovo polako postaje jedan od njih...
Utrkivanje se svelo da pobjeđuje onaj tko jače kmeči... Zakoči ranije-kazna, zakoči kasnije - kazna, pokušaj prijeći - kazna, pokušaj se obraniti - kazna... Gotovo da i ne postoji više preticanje bez da se vodi rasprava da li je po pravilima ili ne...
Da li je Max usro motku... je, ali bilo je i puno gorih situacija od ove, u još nesigurnijim uvjetima, pa se nije toliko raspravljalo o tome...
Šta je tu tako dramatično šta ga je krenuo pustiti i predomislio se, ili podcijenio situaciju, pa su se mrvicu takli... bilo slučajno ili namjerno... ma dajte više... ili neka se utrkuju, ili neka se trka prebaci u rally mod i nek se bore protiv štoperice i to je to...
Otkad su pravo, hrabro utrkivanje preuzeli papčići i od njega napravili "sport" od tada se takve rasprave i vode...
Prije su bili vozači utrka, posebna kategorija ljudi sa mud*ma, a sad su sportaši...
Evo i ja sam tu ako treba.
Isto je rekao i Rosberg, ima ih još. Problem je da je sada kasno za to. On je takav i gotovo.
Samo mu fali JNA tetovaža na podlaktici
RTL je ovim oduzeo prava prijenosa F1 Sport klubu
Bit će nešto slike s utrke između reklama. RTL je potpuno negledljiva TV ako nije IPTV. Nakon godina gledanja F1 bez reklama na F1tv, umro bi da ponovo čujem "vraćamo se nakon još jednog reklamnog bloka".
Bravo,to je pravi odgovor,manje više ,da ...
S ovim imagem čeka ga karijera u vintage pornu.
u rb-u su računali i da će sc kraće trajat pa da će bit sve gore i gore na starom softu.
Dakle ,Ante misli da bi potonuo .. možda ipak ne toliko koliko je potonuo nakon kazne i svega.. možda je preolako shvatio pitanje Ante ... Ostalo je koliko 5-6 krugova utrkivanja . A stari soft je opet bolji od novog harda.. moguće da sam u krivu ..
Svakako hvala na odgovoru ...